View Full Version : 16 t/m 18 juli - 12. Original Golf I-Treffen ~ Wolfsburg (D)
SpiderClass
09-07-2010, 11:31
Nog meer mensen die hier heen gaan? :tongue:
Wij vertrekken donderdag en gaan zondag weer terug.. :thumbup:
Hoop dat we op de terug weg zondag nog even MIVW kunnen mee pakken! :redface:
Meer info (http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php)
Haha als we vroeg vertrekken kunnen we dat nog wel even doen Guus
SpiderClass
09-07-2010, 12:17
Haha als we vroeg vertrekken kunnen we dat nog wel even doen Guus
Ik sta al te trappelen om te gaan.. :jacks:
Heb er echt vet veel zin aan :redface:
mk1diesel
10-07-2010, 23:30
wij van classicmk1 gaan zaterdag heen met een aantal auto's
Der Typ Siebzehn
11-07-2010, 08:41
Het nét iets andere treffen, dit treffen is eigenlijk 'n must voor elke Golf 1 fan!
Tevens is dit treffen voor de technisch verwanten van de Golf 1, dat zijn dus de Golf 1 Cabrio (logisch :redface: ), de Jetta 1, de Caddy 1, de Scirocco 1 en zelf's de Scirocco 2 (!)
De technisch niet aan de Golf 1 verwante Passat's 1 en Polo's 1 worden ook wel op 't terrein gelaten! :thumbup:
Hier (http://www.volksforum.com/forum/calendar.php?do=getinfo&day=2010-7-16&c=1) heb ik overigens 'n paar weken terug nog wat belangrijke info geplaatst!
SpiderClass
13-07-2010, 14:24
Hmmm, niet veel animo vanaf hier. Wordt weer veel Duits lullen dus :thumbup:
Ga nog wel naar Wolfsburg maar dat is helaas pas in de vakantie....
Tsja MIVW is dat zelfde weekend toch?
Kan ook beter niet naar het IG treffen gaan, want als ze de golf in de huidige staat zien royeren ze me direct! :D:D
Der Typ Siebzehn
13-07-2010, 16:19
yep
Kan ook beter niet naar het IG treffen gaan, want als ze de golf in de huidige staat zien royeren ze me direct! :D:D
zeg het niet te snel, want in tegenstelling tot menig ander treffen ligt de nadruk op het IG treffen niet persé op show and shine, een wagentje met zo'n historische waarde als de jouwe zou er veel interesse wekken, ondanks dat die op 't moment indd. verre van in top toestand is.
SpiderClass
13-07-2010, 18:29
Ga nog wel naar Wolfsburg maar dat is helaas pas in de vakantie....
Ongeacht wat er te doen is, is en blijft het een super stad, vooral in de zomer! :thumbup:
Ja helaas wel :( wij proberen het ook te combineren, door zondag vroeg gelijk door te rijden naar MIVW.. Het toch maar zo'n 500 km rijden :tongue:
hey
ik ga voor de eerste keer eens een kijkje nemen
wil wat ideeen opdoen voor mijn eigen golf en misschien nog wat onderdelen meepakken
planning ziet er als volgt uit:
vrijdag avond vertrekken slapen in hannover
zaterdag vroeg verder en rond de middag aankomen in wolfsburg
en zaterdag avond terug keren naar belgie
heb ergens gelezen dat met inkom van meeting ook een kijkje kan gaan nemen in Autostadt klopt dit??wil misschien zaterdag in de namiddag nog een kijkje gaan nemen daar
mvg
Der Typ Siebzehn
13-07-2010, 22:03
heb ergens gelezen dat met inkom van meeting ook een kijkje kan gaan nemen in Autostadt klopt dit??
Nee, alleen 't VW museum (is wat anders dan Autostadt) kunnen deelnemers van dit treffen gratis, dus zonder daar entreekosten te moeten betalen, en dit dan 't hele weekend tijdens de normale openingsuren bezoeken.
Edit.: en voor 20,- pleuros (is anders altijd 35,- ) kunnen deelnemers van dit treffen zich bij het VW museum ter plekke zo 'n oorkonde (http://www.volkswagen-automuseum.de/urkunden.html) voor hun auto bestellen!
Audilimburg
14-07-2010, 10:24
Vorig jaar geweest en was echt super. Ik zou dit weekend eigenlijk niet kunnen komen vanwege een personeelsuitje, maar dat is afgeblazen dus nu ben ik weer beschikbaar.
Ik zit nog te twijfelen wat ik doe. Als ik kom dan is het vrijdag-avond op, ergens overnachten en zaterdag naar de meeting/museum en daarna weer richting huis rijden.
Aangezien ik de Cabrio niet vertrouw op die afstand en mijn andere Golf 1 nog niet klaar is moet ik dan met de leaseauto komen en dat is toch minder fun :rolleyes:
Wat kost de entree dit jaar trouwens?
Der Typ Siebzehn
14-07-2010, 14:02
Zoals altijd, 15,- Euro, maar alleen als je met 'n Golf 1 (of aanverwant model) 't terrein wil oprijden, dit is dus incl. de bestuurder, bij meerdere personen in dezelfde auto moet men nog 'ns 5,- Euro per persoon erbij betalen, dat staat overigens ook alles hier (http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php).
mk1diesel
15-07-2010, 18:47
Zoals altijd, 15,- Euro, maar alleen als je met 'n Golf 1 (of aanverwant model) 't terrein wil oprijden, dit is dus incl. de bestuurder, bij meerdere personen in dezelfde auto moet men nog 'ns 5,- Euro per persoon erbij betalen, dat staat overigens ook alles hier (http://www.golf1-ig.de/ig/meeting/index.php).
dus bijrijders er even voor de hek uitgooien, dan kunnen ze zo naar binnen lopen :tongue:
maar wij gaan zaterdag op tijd (5.30/6.00) die kant op
en een dag later gewoon naar MIVW
lekker weekendje van +/- 1250km :D
SpiderClass
15-07-2010, 18:55
Wij gaan nu naar Wolfsburg rijden :dance:
Der Typ Siebzehn
15-07-2010, 19:07
dus bijrijders er even voor de hek uitgooien, dan kunnen ze zo naar binnen lopen :tongue:
ik vind het ook maar 'n belachelijke regeling, voor elke nog andere inzittende van 'n auto nog 'ns 5 Euro p.p. te moeten betalen, wie dat heeft bedacht en waarom weet ik niet, maar ik moet dat toch maar 'ns gaan aankaarten op 'n ledenvergadering van de IG, zodat dat misschien kan worden afgeschaft.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.