golfr32
16-07-2010, 19:32
Beste forumleden,
Ik wil jullie een vraag stellen, misschien dat jullie daarop het antwoord weten:
Ik ben sinds kort in het bezit van een Golf MK1 uit 1978 een 1.5L met automaat bak.
Een paar weken geleden bij ik op de VW-treffen van dit forum geweest, genaamd 'Volksdub' te Well in Limburg.
Ik heb een prachtige rit gehad met de golf tot aan de treffen.
Nadat ik het treffenterrein wilde verlaten heeft auto de geest gelaten.
De mede treffen-gasten hebben mij keurig geholpen, maar ze konden helaas niets voor mij betekenen (super spirit!!), met dit als resultaat:
http://i421.photobucket.com/albums/pp298/RichardHofste/VW/bbbbbbbbb1564.jpg
Het 'probleem':
Het probleem luidt als volgt: ik ben erachter gekomen dat 't startrelais het had begeven door een er een hitteschild-kapje ontbrak tussen de motor en de startmotor.
De oude startmotor was niet meer te fixen, waarop ik nu een nieuwe originele starter gemonteerd heb.
De auto start in koude toestand prima, maar wanneer de motor enige tijd gelopen heeft (lees: warme toestand) start het niet meer.
Wanneer de motor weer afgekoeld is, doet die het weer.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ?
Hopelijk kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen omtrent het voordoende probleem.
Met vriendelijke groet namens mijn broer Raymond Hofsté.
Was getekend,
Richard Hofsté
Ik wil jullie een vraag stellen, misschien dat jullie daarop het antwoord weten:
Ik ben sinds kort in het bezit van een Golf MK1 uit 1978 een 1.5L met automaat bak.
Een paar weken geleden bij ik op de VW-treffen van dit forum geweest, genaamd 'Volksdub' te Well in Limburg.
Ik heb een prachtige rit gehad met de golf tot aan de treffen.
Nadat ik het treffenterrein wilde verlaten heeft auto de geest gelaten.
De mede treffen-gasten hebben mij keurig geholpen, maar ze konden helaas niets voor mij betekenen (super spirit!!), met dit als resultaat:
http://i421.photobucket.com/albums/pp298/RichardHofste/VW/bbbbbbbbb1564.jpg
Het 'probleem':
Het probleem luidt als volgt: ik ben erachter gekomen dat 't startrelais het had begeven door een er een hitteschild-kapje ontbrak tussen de motor en de startmotor.
De oude startmotor was niet meer te fixen, waarop ik nu een nieuwe originele starter gemonteerd heb.
De auto start in koude toestand prima, maar wanneer de motor enige tijd gelopen heeft (lees: warme toestand) start het niet meer.
Wanneer de motor weer afgekoeld is, doet die het weer.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ?
Hopelijk kunnen jullie mij duidelijkheid verschaffen omtrent het voordoende probleem.
Met vriendelijke groet namens mijn broer Raymond Hofsté.
Was getekend,
Richard Hofsté