View Full Version : De Pul's 35i sedan.....
jetta mk1 '82
20-10-2010, 16:48
maar hij moet sowieso iets omhoog gedraaid idd.
:eek:
:eek:
voor en achter een halve cm ja,valt iets mee toch?
;) ach voor die paar meetings :P
Der Ghopmeister
23-10-2010, 07:52
benny bennink ?
bert bennink ;) en die bedoelde ik ook :thumbup:
Vento Vice
23-10-2010, 11:53
leuk! ben benieuwd naar het complete geheel
leuk! ben benieuwd naar het complete geheel
:)
heb al iemand gevonden om de rims om te boren,bracht het onderwerp ter sprake bij jeroen(VDBWorks (http://www.vdbworks.nl))en die bleek het ook vaker bij de hand gehad te hebben.gelijk afgesproken,en voor een hele nette prijs ook nog :thumbup:
Úbermeister
24-10-2010, 19:34
ziet er goed uit zo !!! staan deze ook al op het 35i forum ?????
ziet er goed uit zo !!! staan deze ook al op het 35i forum ?????
nope..... ;)
plannen zijn ietwat gewijzigd,de borbets gaat waarschijnlijk iemand anders blij van worden.dit omdat ik wat anders heb gezien in plaats van de audi(toch weer aircooled,ja ik weet het,had het afgezworen maar het is zo gaaf;) )daar ga ik aankomend weekend om kijken.
voor de rest is er niet veel gebeurd,ben alleen van de week m'n uitlaatdemper verloren en heb eindelijk die klote elektrische ramen storing de kop in kunnen drukken....
en onderlaatst ineens een giga stinklucht in de auto onderweg,keek onder de kap,alles drijfnat van de olie,klepdekselpakking leek wel van bakeliet;)
nu alleen nog nieuwe achterremmetjes monteren,die zijn af....
Ik ben benieuwd wat voor Aircooler het wordt kerel! :thumbup:
Zal wel wennen zijn na al die luxe auto's! :tongue:
Ik ben benieuwd wat voor Aircooler het wordt kerel! :thumbup:
Zal wel wennen zijn na al die luxe auto's! :tongue:
heb er al eens 1 als daily gehad,dat was niet zo'n succes.....
blok draaide constant in de soep :screwy:
die stond er zo bij;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/Afbeelding112.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/Afbeelding098.jpg
dus ga je toch weer een poging om een aircooler als daily te gebruiken.
ik ben benieuwd, en die witte hierboven zag er ook netjes uit! :thumbup:
dus ga je toch weer een poging om een aircooler als daily te gebruiken.
ik ben benieuwd, en die witte hierboven zag er ook netjes uit! :thumbup:
thanx,en de passat blijft als daily,want anders ga ik weer nat....ben te haastig voor 30pk :tongue:
gewoon oldie voor erbij,net als ik nu de audi heb...
ah zo, wordt dan een aardig wagenpark zo!
hebben ze bij jou in de buurt geen parkeergarage te huur of zo? :D
ah zo, wordt dan een aardig wagenpark zo!
hebben ze bij in de buurt geen parkeergarage te huur of zo? :D
de grootte blijft hetzelfde als nu,de golf mk3 en de passat staan voor de deur,de golf mk2 staat in de loods en voor de audi huur ik een box.wou de audi wegdoen en dan de passat als meetinggebakje,maar heb toch liever een classic erbij...m.a.w. van het plan om wat uit te dunnen komt niks terecht :D :D
de grootte blijft hetzelfde als nu,de golf mk3 en de passat staan voor de deur,de golf mk2 staat in de loods en voor de audi huur ik een box.wou de audi wegdoen en dan de passat als meetinggebakje,maar heb toch liever een classic erbij...m.a.w. van het plan om wat uit te dunnen komt niks terecht :D :D
het enigste wat er uitgedund wordt zijn waarschijnlijk je haren! :D
ik ben benieuwd naar je aircooler iig! :thumbup:
Dus toch nog de audi weg?
Mwah ik wil het wel horen heh :P
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0050_889537.jpg
zelf sml's gefabriceerd,maar dan op basis van euro lampen.....
is dus alleen zichtbaar als de lampen branden.
Dus toch nog voor me kaar gekregen. Met LEDs? Ziet er wel goed uit :)
jep,printje met 3 leds gescoord op het www,3 kleine gaatjes geboord in de lampen,printjes erachter gekit.werkt als een tiet;)
passat staat momenteel op de 17ers,de oversized doppen begonnen hoe langer hoe meer pijn aan m'n ogen te doen.vind de wielen alleen erg ver naar binnen vallen achter,dus de kassen worden waarschijnlijk nog gerold icm een spacertje.foto's volgen als ze hier in de polder klaar zijn met die klotegroenten:D
Der Ghopmeister
23-11-2010, 06:43
passat erdfruter :D
vanavond even wat geprutst aan de passat,moest 1,5cm spacer tussen om de wielen netjes te laten vallen achter en dan zat er niets anders op als omhoog.....dus heb de hele auto 2cm omhooggedraait,ook omdat de voorwielen als een imbeciel aanliepen op het binnenscherm en de spatbordrand.hij is misschien niet meer vf waardig zo,maar hij ziet er wel dik uit en rijd stukken beter.
vreemd eigenlijk dat bij die goedkope setjes de demping verandert als je de hoogte verandert......nou ja vreemd:rolleyes:
vreemd eigenlijk dat bij die goedkope setjes de demping verandert als je de hoogte verandert......nou ja vreemd:rolleyes:
Niet alleen bij goedkope setjes hoor. Mijn KW reed 4cm hoger ook veel zachter. En bij vorige niet goedkope setjes was 't net zo.
Wat voor wielen zitten er nu onder eigenlijk?
deze zijn het geworden,7.5x17et35....
http://www.classic-dynamics.de/wp-content/uploads/2006/11/lecker4.jpg
achter met een spoorverbreder van 15mm.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0058.jpg
word echt eens tijd voor een goede camera.......:redface:
maargoed zo staat de passat er nou bij.......
jetta mk1 '82
29-11-2010, 23:22
mooi setje winter hoepels....
mooi setje winter hoepels....
dat dacht ik ;)
jetta mk1 '82
29-11-2010, 23:37
eigenlijk mag hij wel een klein stukje verder zakken of kan je dan niet meer sturen?
eigenlijk mag hij wel een klein stukje verder zakken of kan je dan niet meer sturen?
ik had hem eerst veel lager,maar rijd best vaak met aanhanger etc en dat is gewoon levensgevaarlijk,heb dan totaal geen druk meer op de kogel waardoor je snel de controle verliest en moeilijk tot stilstand komt.
plus dat het dan constant aanloopt,ik vind het voor een daily-werkhok-familybitch mooi zat zo.
Haha ziet er wel goed uit ;)
En ik zie dat jou auto net zo vies is als de mijne XD zal denk alleen nog maar erger worden met dit weer ook :P (ik heb mn staal ergens liggen waar ik er waarschijnlijk niet meer bij kan tot t voorjaar :( )
Heel mooi wiel zo voor de winter.
Snap dat de auto ook praktisch moet zijn maar op de foto lijkt 't net alsof ie in z'n kont hangt.
Heel mooi wiel zo voor de winter.
Snap dat de auto ook praktisch moet zijn maar op de foto lijkt 't net alsof ie in z'n kont hangt.
dat doet ie niet,hij ligt precies vlak.
de straat loopt iets omhaag daar om netjes op de oprit aan te sluiten ;)
@robbert,wanneer kom je weer even langs dan?dacht dat je nu zoveel vrije tijd had :rolleyes: :D :D
dat doet ie niet,hij ligt precies vlak.
de straat loopt iets omhaag daar om netjes op de oprit aan te sluiten ;)
@robbert,wanneer kom je weer even langs dan?dacht dat je nu zoveel vrije tijd had :rolleyes: :D :D
Haha ja sorry :P dit weekend kan ik niet, zit ik op texel, maar t weekend daarna?
weinig zinnigs te melden hier,alleen wat reparatie puntjes.
achterremschoenen zijn totaal versleten,en laatst met wielen wisselen kwam ik er achter dat beide stuurkogels flink speling hebben,overigens nooit iets van gemerkt met rijden.beide zijn besteld en zal ik deze week vervangen.
ook start de passat erg slecht tot helemaal niet als de temperatuur onder het vriespunt komt,dus heb vandaag de luchttemperatuursensor in de monopointinspuiting vervangen.morgenochtend maar eens kijken,ik ben benieuwd.moet het haast wel zijn want voor de rest was alles in orde en als ik er een beetje ether inspoot sloeg ie direct aan.
start nog steeds niet,naar alle waarschijnlijkheid is het de startmotor die de signalen in de war gooit.1 rukje met de sleepkabel en hij loopt.......
heb er vandaag een nieuwe startmotor opgezet,gaat iig al veel harder rond.
ook bleek de lambdasonde niet af te regelen,dus die is ook vervangen.niet dat het iets met het probleem te maken heeft maargoed.
wielen doen hem goed Gerben! :thumbup:
maar wel eerst de startmotor maken en dan een nieuwe camera! :D
wielen doen hem goed Gerben! :thumbup:
maar wel eerst de startmotor maken en dan een nieuwe camera! :D
:D
de passat is totalloss,ben vanochtend aangereden door een vrouwtje in een citroen c1....het dametje had bedacht dat 70 wel een veilige snelheid is op een weg die vol ligt met sneeuwduinen.met z'n 2en in de sloot verdaagt,de passat is zo krom als een banaan.baal als een stekker,had um net weer een lekkere beurt gegeven......
foto's gooi ik vanavond online.
Dutch_Jetta_GT
24-12-2010, 15:25
GERBEN, wat zonde :o:o:o
Heb je er zelf niks aan overgehouden?
jetta mk1 '82
24-12-2010, 16:24
da's balen man :( zelf niks aan overgehouden hoop ik??
breadfan83
24-12-2010, 17:24
Aso kutvolk is d'r op de weg. :(
Hoop dat je zelf niks d'r aan hebt overgehouden man.
hier even wat plaatjes,heb er zelf niks aan overgehouden maar voel me zwaar k8t.had die bak net op en top en dan krijg je dit door ieand die totaal niet anticipeert.reed zelf 35 en ging al alle kanten op:shake:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0060.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0061.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0062.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0063_678751.jpg
Dutch_Jetta_GT
24-12-2010, 18:52
Verdomme Gerben,..
Wees blij dat je er niks aan overgehouden hebt, blijft eeuwig zonde om een auto te verliezen.. Maar dat is vervangbaar
Succes met verdere afhandeling!
Klote man! Maar gelukkig heb je zelf niets, toch kut! Succes...
Shit echt balen voor je passat!! Gelukkig dat je zelf niks hebt!
jeez gerben, wat een muts zeg, gelukkig heb je zelf niets
wow dat is kut!
haar schuld dus?
ziet er best ernstig uit op die eerste en 2e foto. kom je zelf idd goed weg.
smeerpeer
24-12-2010, 21:02
Lijf en leden is belangrijker, maar heel zonde van je Passat.
Sterkte Gerben!
breadfan83
24-12-2010, 21:08
Lijf en leden is belangrijker...
Met autorijdend Nederland is er meer sprake van "lef en lijden" als je ervoor kiest de weg op te gaan.
Met autorijdend Nederland is er meer sprake van "lef en lijden" als je ervoor kiest de weg op te gaan.
scherp chris :thumbup:
maar idd,die muts raakte dus in slip en ramde me vol op de hoek.later zei ze ook nog 'ik reed niet te hard want ik ging 70 en je mag daar 80'
dan vraag ik je toch....... :screwy:
MauSeR35
24-12-2010, 21:15
Gelukkig geen persoonlijk letsel maar het blijft zwaar klote als er zon malloot op je auto knalt terwijl je zelf gewoon rijd..
Snelheid aanpassen aan de situatie heet dat, wat een doos....... :screwy:
Der Ghopmeister
25-12-2010, 08:27
Damn gozer ben blij dat jij er niks aan over gehouden hebt :thumbup:
hier even wat plaatjes,heb er zelf niks aan overgehouden maar voel me zwaar k8t.had die bak net op en top en dan krijg je dit door ieand die totaal niet anticipeert.reed zelf 35 en ging al alle kanten op:shake:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0060.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0061.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0062.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0063_678751.jpg
oh god gerben dit is zwaar klote man.doet ook een beetje pijn dat het zo eindigt voor jouw relatie met deze wagen .
veel sterkte en ik hoop dat je er niks blijvends aan over gehouden heb.
Jel Golf 2 GTI
25-12-2010, 09:02
dit is zuur, die muts haar C1 ligt ook netjes op de kop.
hopelijk doet de verzekering niet te moeilijk en hou je er nog een cent aan over om met iets anders aan de slag te gaan.
Zonde van al je werk maar zoals hier al gezegd, dit is vervangbaar.
Gelukkig heb je zelf nx. :thumbup:
jappie86
25-12-2010, 10:39
sjongejonge wat rijden er toch stomme mensen rond. idd hopen dat de verzekering niet te moeilijk doet.
beter dat je zelf nix hebt.
t#ring Gerben, wat een dom wijf zeg ''ik reed niet te hard''.
Maar goed, eigen vel is belangrijker dan een auto maar het is wel klote zo!
Sterkte nog! ;)
:shake: :shake: Succes met de afhandeling.... Nu opzoek naar iets anders dus ? :thumbup:
wat is dit Gerben ...tjonge dit is zuur
Edition-Blue
25-12-2010, 14:48
Idd zonde, gelukkig dat alles goed gaat met je zelf!
jettaracing
25-12-2010, 15:29
Damn ! zo raak je snel van je auto af ............hopelijk krijg je iid nog wat uit de verzekering .
Gelukkig ben je er zelf goed afgekomen !
ik ben nu al aan het kijken om wat anders weer heb 3 auto's in gedachten en ga die goed tegen elkaar afwegen.
1]exact dezelfde passat,eventueel iets jonger[rijd zo lekker,mag relatief veel trekken en komt aardig mee met het verkeer,plus dat ik die dan met de spullen van deze netjes kan maken en onderhouden,wat dus positief is voor de knip.]
2]wegenbelastingvrije t3 doka diesel.
3]audi typ89 coupe 5cil. [evt. quattro]
had ook wel leuk geweest,loop net alleen tegen een 35i aan in een andere kleur met 130.000km en bijna 2 jaar jonger voor een hele leuke prijs,gelijk maar gereageerd......
De Limburger
25-12-2010, 21:08
de passat is totalloss,ben vanochtend aangereden door een vrouwtje in een citroen c1....het dametje had bedacht dat 70 wel een veilige snelheid is op een weg die vol ligt met sneeuwduinen.met z'n 2en in de sloot verdaagt,de passat is zo krom als een banaan.baal als een stekker,had um net weer een lekkere beurt gegeven......
foto's gooi ik vanavond online.
Succes ermee, want dit is mooi klote, maar zoals ik het lees komt het wel weer goed.
Alleen dat van die lekkere beurt gegeven snap ik niet zo.. :screwy: :D
Gr Ronnie
Succes ermee, want dit is mooi klote, maar zoals ik het lees komt het wel weer goed.
Alleen dat van die lekkere beurt gegeven snap ik niet zo.. :screwy: :D
Gr Ronnie
nou ja grote beurt dan... :tongue:
maar komt allemaal vast wel weer voor elkaar,zo het nu uitziet gewoon weer zo'n passat :thumbup:
ronaroot
25-12-2010, 22:40
1 van de dingen die je met deze weersomstandigheden kan verwachten maar hoopt dat het nooit gebeurt :redface:
Gelukkig heb je zelf niks :thumbup:
Damn! Sterkte met een goede afhandeling.
Mocht je nog een auto zoeken, heb ik nog wel een quattro voor een schappelijke prijs in de aanbieding ;)
ik hoop ook dat de verzekering inziet dat het niet een 'gemiddelde '95 passat met 2ton op de klok' was......
de vrouw wil in ieder geval erg graag weer een passat terug,en hebben er in principe al 1 gezien gister.maar dat is allemaal nog afwachten.....
iedereen sowieso bedankt voor de reacties hier:thumbup:
corrado-usa
26-12-2010, 11:42
erg jammer gerben van de auto.maar gelukkig heb je zelf niks.
de passat gaat zo het nu uitziet in onderdelen weg,ben nog met de verzekering aan het bakkeleien over de[veel te lage] dagwaarde en het restbedrag ivm behoud wrak,maar op het moment staat het er aardig voor.topic volgt wel met onderdelen.
He Gerben, stond hier een hele mooie met heel weinig km-er s erop. Misschien wat voor jou? :thumbup:
He Gerben, stond hier een hele mooie met heel weinig km-er s erop. Misschien wat voor jou? :thumbup:
ja is een mooie auto :thumbup: maar niet voor mij.
ik knap als het meezit de rode mk3 op en ga daar lekker in toeren,kan ik eindelijk weer eens wat geld in die racer pompen,want daar komt op deze manier ook geen kl*ten van terecht;)
tja, zo kan het ook! :thumbup:
hopen dat de verzekering een beetje mee wilt werken, gewoon voet op stuk houden. Ze zullen niet gauw toegeven qua waarde. ;)
Dus gewoon volhouden! :thumbup:
Jammer knul...nog een leuke B3 Variant kopen? ;)
haha nee gertjan,helaas;)
tegenexpertise op de passat gehad,wonderlijk genoeg is ie nu op 1850!!! gezet met behoud van de velgen.de auto zelf mag ik dan niet houden,maar daar heb ik dan ook helemaal geen belang meer bij;)dus toch nog een goede afloop:thumbup:
Gelukkig toch nog een positieve uitkomst :thumbup:
Gelukkig toch nog een positieve uitkomst :thumbup:
idd,ik wist niet eens dat het kon...tegenexpertise,werd door iemand hier getipt :thumbup:
Der Ghopmeister
05-01-2011, 06:31
Das nie gek :thumbup:
breadfan83
06-01-2011, 21:51
Mooi einde dus alsnog Gerben! :thumbup:
jetta mk1 '82
07-01-2011, 16:19
goed nieuws gerben, had ik toch gelijk he ;)
goed nieuws gerben, had ik toch gelijk he ;)
zeker martijn,mijn dank is dan ook onuitsprekelijk groot;
:thumbup:
jetta mk1 '82
07-01-2011, 23:51
zeker martijn,mijn dank is dan ook onuitsprekelijk groot;
:thumbup:
ben blij dat je er wat aan gehad hebt :thumbup:
haha nee gertjan,helaas;)
tegenexpertise op de passat gehad,wonderlijk genoeg is ie nu op 1850!!! gezet met behoud van de velgen.de auto zelf mag ik dan niet houden,maar daar heb ik dan ook helemaal geen belang meer bij;)dus toch nog een goede afloop:thumbup:
mooi om te horen gerben ;) Krijg je er toch nog wat voor terug, beter dan wat ze eerst aanboden...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.