PDA

View Full Version : BSS Air Ride


Redesign
14-01-2004, 20:07
Nadat we bekend gehad hadden dat we officieel BSS Air Ride leverancier zijn geworden zijn er vele mails binnengekomen met hoe en wat over het systeem

Ik heb voor de nieuwsgierige dus een websiteje appart aangemaakt speciaal over dit onderwerp

checkt it out @: www.airride.redesignonline.nl !!

als je dan nog vragen hebt: info@redesignonline.nl

ik hoop dat ik jullie weer een beetje van dienst ben geweest

Lennart
14-01-2004, 20:09
link werkt niet :(

oke laat maar.. uitroeptekens er achter weg :P

Redesign
14-01-2004, 20:11
nu wel. had per ongeluk de uitroeptekens aan de url vastgezet :) en dat wilde hij dus niet goed doen :)

heb het veranderd

Cody GTI
15-01-2004, 21:23
blijft inderdaad een fraaie oplossing, maar ik vraag mij af hoe de wegligging wordt na montage. Iemand ervaring (al) mee?

MMgolfnut1
15-01-2004, 22:46
Antwoord staat al in de topic over airride voor de mk2.

M.I.V.W
15-01-2004, 22:53
Ik heb het zelf onder mijn vr6 en de wegligging is perfect.
Ik heb er 225 mee gereden en je merkt er niets van.
Het is net of je in een standaard golfje zit zo soepel rijd het.
Hoe lager je gaat hoe stugger.

Daggie
24-01-2004, 10:08
Als je 4 foto's van mijn Polo op je site zet, met verkoop als doel, lijkt het mij een absoluut minimum dat eerst te vragen voor je dat doet ?

Bob heeft dat gevraagd en die mag dat doen. Jij hebt echter niets gevraagd en toch gebruik je mijn wagen ter promotie van je winkel ... Ik hoop dat we dit snel kunnen rechtzetten. Zonder mijn expliciete toelating, wil ik niet dat mijn wagen gebruikt wordt om jouw verkoop te stimuleren.

Dit lijkt mij maar normaal.

bart@cleaned.be

Ik verwacht (snel) email van jou.

www.cleaned.be

Daggie
24-01-2004, 10:34
Ook eventjes een woordje uitleg bij mijn vorige post.

Stel dat je je op je homepage een foto hebt, met je eigen kop op. (of op meetingfoto's op 1 of andere site) Dan zou om het even wie die foto kunnen gebruiken om zijn eigen product te promoten. Ik kan me voorstellen dat niemand zijn kop wil op een site die zalfjes tegen venerische ziektes maakt en verkoopt.

Nu dit is hetzelfde. Mijn wagen stond op de site van BSS (en daar mag hij van mij staan), maar nu gebruikt iemand anders die foto's, zonder mij daar eerst iets van te vragen. Ik ken het bedrijf Redesign absoluut niet. (Ik ben Belg, dus het is niet abnormaal dat ik NL-se bedrijven niet ken). Ik weet niet welke reputatie dat bedrijf heeft. En ik weiger mijn wagen, foto, ... te associeren met bedrijven die een slechte reputatie hebben. Let wel, ik beweer niet dat Redesign een slechte reputatie zou hebben, maar het is best mogelijk. En dan wil ik daar absoluut niet mee geassocieerd worden. Aangezien Redesign de foto's gebruikt zonder MIJ toestemming te vragen is mijn dunk al niet echt positief over het bedrijf.

Een bedrijf met een goeie reputatie, waar ik goeie service krijg (BSS), met andere woorden waar ik tevreden van ben, wel, zulk bedrijf kan op mijn steun rekenen, en dan ben ik zeker niet te chique om mond-aan-mond reclame door te geven. Wat Bob van BSS zeker kan bevestigen, want hij heeft al meerdere Belgen mogen voorzien van airride die mij kenden. (en die uitermate tevreden waren na een testrit).

sixpack
24-01-2004, 11:29
en dat je gelijk hebt!

Black Devil
24-01-2004, 11:34
Is het niet zo dat als je die airride systemen gaat verkopen dat je die dan ook moet plaatsen? En kan iedereen (jan met de pet) die spullen verkopen of zijn daar certificaten voor o.i.d??

M.I.V.W
26-01-2004, 12:40
Ik heb Bob pas gesproken en hij heeft met Redesign niet echt contact.
Volgens hem verkoopt Redesign het via "speedfactory"Maarheeze.
Dit bedrijf is bij Bob wel bekend en is wel oficieel leverancier van BSS.
Maar volgens Bob heeft deze dealer nog geen Airide verkocht.
En ik ben van mening dat een beetje Dealer een Demo auto moet hebben.

Echte Dealers zijn er dus niet .

Als je serieus geintreseerd bent zou ik gewoon contact opnemen met Bob.

En over het foto verhaal ben ik het helemaal eens.

Redesign
26-01-2004, 14:45
Ook eventjes een woordje uitleg bij mijn vorige post.

Stel dat je je op je homepage een foto hebt, met je eigen kop op. (of op meetingfoto's op 1 of andere site) Dan zou om het even wie die foto kunnen gebruiken om zijn eigen product te promoten. Ik kan me voorstellen dat niemand zijn kop wil op een site die zalfjes tegen venerische ziektes maakt en verkoopt.

Nu dit is hetzelfde. Mijn wagen stond op de site van BSS (en daar mag hij van mij staan), maar nu gebruikt iemand anders die foto's, zonder mij daar eerst iets van te vragen. Ik ken het bedrijf Redesign absoluut niet. (Ik ben Belg, dus het is niet abnormaal dat ik NL-se bedrijven niet ken). Ik weet niet welke reputatie dat bedrijf heeft. En ik weiger mijn wagen, foto, ... te associeren met bedrijven die een slechte reputatie hebben. Let wel, ik beweer niet dat Redesign een slechte reputatie zou hebben, maar het is best mogelijk. En dan wil ik daar absoluut niet mee geassocieerd worden. Aangezien Redesign de foto's gebruikt zonder MIJ toestemming te vragen is mijn dunk al niet echt positief over het bedrijf.

Een bedrijf met een goeie reputatie, waar ik goeie service krijg (BSS), met andere woorden waar ik tevreden van ben, wel, zulk bedrijf kan op mijn steun rekenen, en dan ben ik zeker niet te chique om mond-aan-mond reclame door te geven. Wat Bob van BSS zeker kan bevestigen, want hij heeft al meerdere Belgen mogen voorzien van airride die mij kenden. (en die uitermate tevreden waren na een testrit).

Wij hebben toestemming van BOB om al zijn informatie die op zijn website staat te mogen gebruiken.
De BSS Kits die wij verkopen worden bij bob gemonteerd, als je wat te vragen hebt mail ons dan gewoon

info@redesignonline.nl

Redesign
26-01-2004, 14:49
Ik heb Bob pas gesproken en hij heeft met Redesign niet echt contact.
Volgens hem verkoopt Redesign het via "speedfactory"Maarheeze.
Dit bedrijf is bij Bob wel bekend en is wel oficieel leverancier van BSS.
Maar volgens Bob heeft deze dealer nog geen Airide verkocht.
En ik ben van mening dat een beetje Dealer een Demo auto moet hebben.

Echte Dealers zijn er dus niet .

Als je serieus geintreseerd bent zou ik gewoon contact opnemen met Bob.

En over het foto verhaal ben ik het helemaal eens.

Wij zijn bezig met onze demowagen en daar komt ook zeker BSS Airride onder dus nog even geduld AUB

Daggie
26-01-2004, 14:50
Bob heeft toestemming van mij om mijn wagen op zijn site te plaatsen.

Maar jij hebt dat niet. Bob beslist nl. ook niet op welke site mijn wagen komt.

Maar ik email je, je wil dit waarschijnlijk niet publiekelijk bespreken.

Redesign
26-01-2004, 14:55
Dat klopt.

Het spijt me voor de overlast die je er van hebt.

Christiaan
26-01-2004, 14:57
Bob heeft toestemming van mij om mijn wagen op zijn site te plaatsen.

Maar ik email je, je wil dit waarschijnlijk niet publiekelijk bespreken.

lijkt mij idd verstandiger om dat niet via het forum "uit te vechten".

Daggie
26-01-2004, 15:06
Dat klopt.

Het spijt me voor de overlast die je er van hebt.

Ik heb je ge-emailed, je kan me ook telefonisch bereiken op het telefoonnr in de email.

We lossen dit ongetwijfeld snel op.

Redesign
26-01-2004, 15:13
Email is beantwoord en al onderweg

Daggie
26-01-2004, 15:33
Voila,

probleem bijna opgelost, met dank aan het begrip en professionalisme van Redesign.

Redesign
26-01-2004, 15:48
Probleem geheel opgelost :)

Foto's zijn verwijderd,
Zijn er eventueel mensen die wel graag hun auto met BSS Air Ride op onze site willen zien we horen dit graag, mail naar info@redesignonline.nl

Gert
28-01-2004, 20:49
Ligt aan de korting die je kan geven op het systeem denk ik ;)

Maar een primer grijze Passat Variant vindt je vast een slecht uithangbord LOL

vwleusden
28-01-2004, 20:51
1 ding Gert, je passat ie niet een auto die elke dag ziet :D

M.I.V.W
30-01-2004, 22:10
Mischien ben ik een zeur maar De eigenaar ,Bob van BSS weet helemaal niets van Redesign.
Hij heeft nog nooit kontakt gehad met jullie en al helemaal geen toestemming gegeven om foto's te gebruiken van de site.

Waar zijn jullie precies mee bezig :rolleyes:


Sorry hoor maar ik bedoel dit alleen maar goed en wil jullie niet afzeiken.
Ik zou eerst info inwinnen voordat je jezelf voordoet als een dealer van een product.

Tommy
30-01-2004, 23:15
Mischien ben ik een zeur maar De eigenaar ,Bob van BSS weet helemaal niets van Redesign.
Hij heeft nog nooit kontakt gehad met jullie en al helemaal geen toestemming gegeven om foto's te gebruiken van de site.

Waar zijn jullie precies mee bezig :rolleyes:


Sorry hoor maar ik bedoel dit alleen maar goed en wil jullie niet afzeiken.
Ik zou eerst info inwinnen voordat je jezelf voordoet als een dealer van een product.

was toch al opgelost? en doe anders even een mail of pm.... wel zo netjes toch?

Redesign
01-02-2004, 15:58
eerst zeg je dit.

Ik heb Bob pas gesproken en hij heeft met Redesign niet echt contact.
Volgens hem verkoopt Redesign het via "speedfactory"Maarheeze.
Dit bedrijf is bij Bob wel bekend en is wel oficieel leverancier van BSS.
Maar volgens Bob heeft deze dealer nog geen Airide verkocht.
En ik ben van mening dat een beetje Dealer een Demo auto moet hebben.

Echte Dealers zijn er dus niet .

Als je serieus geintreseerd bent zou ik gewoon contact opnemen met Bob.

En over het foto verhaal ben ik het helemaal eens.

En dan zeg je dit


Mischien ben ik een zeur maar De eigenaar ,Bob van BSS weet helemaal niets van Redesign.
Hij heeft nog nooit kontakt gehad met jullie en al helemaal geen toestemming gegeven om foto's te gebruiken van de site.

Waar zijn jullie precies mee bezig


Sorry hoor maar ik bedoel dit alleen maar goed en wil jullie niet afzeiken.
Ik zou eerst info inwinnen voordat je jezelf voordoet als een dealer van een product.

Emiel, Probeer jij nu te stoken of???

wij hebben wel degelijk toestemming en hebben dit zelf op pc stan vanuit de mailwisseling!!

mar je hebt pb dan lossen we dit voor eens en altijd op!!

speed-factory
01-02-2004, 20:17
Hey jongens, op de eerste plaats ben ik nog altijd zelf de eigenaar van speed-factory en bepaal ik dus zelf waarmee ik mijn demo auto uitrust.

ik ben dan wel dealer van BSS, maar ook officieel dealer van K&N, KONI, AST, brock, revelution enz.. dus als ik dan een demo auto moet uitrusten met wat ik verkoop..... past dus niet allemaal...passen maar vier wielen op en 1 verlagingsset.

Mijn demo auto heb ik vorige maand uitgerust met variant 3 van KW, omdat ik hier ook dealer van ben, en de auto met air-ride niet zo extreem laag te rijden is i.v.m. aanlopen, in combinatie met mijn wielen rondom 9j-16 et-4.. Na overleg met bob van BSS. (al een maand of 3 terug.)

Als iemand denkt dat ik dus niet weet waar ik over praat, of maar een halve dealer ben omdat mijn demo deen airride heeft... dan spoort hij niet.. Heb nu in een half jaar tijd 3 eigen demoauto's gebouwd, en kan zelfs met 3 demo's onmogelijk al mijn producten promoten.

bedankt voor je begrip...

M.I.V.W
02-02-2004, 09:37
Michael ,sorry zo bedoelde ik het niet.

Tommy
02-02-2004, 09:54
Denk dan eerst eens na voor je wat schrijft. ;)



(Als de 'Bob' ergens problemen mee heeft denk ik dat ie dat zelf wel oplost. Leuk dat je em persoonlijk kent, maar hij lijkt me als eigenaar van BSS wel mondig genoeg om zelf ergens achteraan te gaan mocht ie er problemen mee hebben.)

Daggie
02-02-2004, 09:56
maar hij lijkt me als eigenaar van BBS wel mondig genoeg om zelf ergens achteraan te gaan mocht ie er problemen mee hebben.)

U'r not getting it I think :)

Tommy
02-02-2004, 10:07
hehehehe... het zit er eenmaal in heh.... BBS... :oops: ik bedoel wel BSS air-ride systeem or... Ik zal et ff aanpassen :?

speed-factory
02-02-2004, 11:11
Michael ,sorry zo bedoelde ik het niet.

Ow... gelukkig. :D
Dacht al .. krijgen we nou.??... :oops:

groeten maickel

Chrispy
02-02-2004, 13:09
helaas komt het voor dat iets wel eens anders gelezen wordt dan dat de bedoeling is geweest.
Van deze topic zijn we er dus achter dat je zelfs wel op 3 plaatsen in Nederland BSS airride systemen kan kopen.

Met dank aan M.I.V.W. en Speed-factory voor een positief eind van deze topic.

Redesign
02-02-2004, 18:17
even een laatste afsluiter.

Ik heb net persoonlijk met BOB aan de telefoon gezeten. En Jawel hoor. wij zijn WEL officieel dealer van BSS Air ride systemen.

Dus emiel, ik weet helaas niet waar je het vandaan hebt dat hij ons niet zou kennen??? hij heeft idd tegen jouw gezegd dat wij via hem nog geen air ride hebben verkocht (verkoopt nu eenmaal niet dagelijks) en dat wij het NOG niet onder onze eigen auto hebben zitten.

Maar komt goed :)

Voor de rest no hard feelings en inderdaad net als wat Mailkel zegt, je kunt nu eenmaal niet al de produkten die je promoot/verkoopt op je auto plaatsen.

Mensen houd het goed, en vraag gewoon via een mail even uitleg, bespaart veel onrust in de tuning wereld!! :P

Marcski
02-02-2004, 18:38
In het vervolg persoonlijke berichten gaarne via PM of email, om negativiteit te voorkomen....

Rallyegek
03-02-2004, 12:23
tis jammer dat het zo duur is.......

en is er ook niet zoiets op de markt of te maken dat de wagen hoogte automatisch weer in de rij positie komt ?

Antera
03-02-2004, 15:26
hoe bedoel je weer in rij positie>????

Johan Fire and Ice
03-02-2004, 22:29
denk dat als je hem parkeer hij automatisch laat zakken

Rallyegek
04-02-2004, 00:33
hoe bedoel je weer in rij positie>????

rijstand..... de stand waar je het meeste mee rijd, hoger en lager doe je niet vaak, meer voor de show of een slechte weg.....