PDA

View Full Version : Orginele 15inch VR6 wielen GRATIS

Black Devil
22-07-2010, 16:24
Gratis af te halen setje orginele vr6 wielen 5*100 met banden, geen idee wat de bandenmaten zijn 195 oid denk ik. Naafkappen ontbreken.

Ik heb de set onder mijn vr6 gehad om hem naar de spuiterij te brengen.

Bellen en ophalen: 06-41843898

Dr.Golf
14-10-2010, 09:24
Gratis af te halen setje orginele vr6 wielen 5*100 met banden, geen idee wat de bandenmaten zijn 195 oid denk ik. Naafkappen ontbreken.

Ik heb de set onder mijn vr6 gehad om hem naar de spuiterij te brengen.

Bellen en ophalen: 06-41843898

zijn ze er nog?
kan zaterdag komen

HannoverEdition
14-10-2010, 09:39
zijn ze er nog?
kan zaterdag komen

Dit topic is van JULY.......denk dat ze inmiddels al weg zijn...?
En anders ff het telefoonummer bellen wat erbij staat Mario,werkt wat sneller dan een reply in dit topic denk ik... :D:D

Dr.Golf
14-10-2010, 19:32
Dit topic is van JULY.......denk dat ze inmiddels al weg zijn...?
En anders ff het telefoonummer bellen wat erbij staat Mario,werkt wat sneller dan een reply in dit topic denk ik... :D:D

bellen vannuit spanje kost een beetje (euro per minuut ofzo) :shake:
bij een simpele reactie kan ik bellen als ik thuis ben en meteen langs gaan :thumbup:

HannoverEdition
14-10-2010, 23:08
bellen vannuit spanje kost een beetje (euro per minuut ofzo) :shake:
bij een simpele reactie kan ik bellen als ik thuis ben en meteen langs gaan :thumbup:

we leven anno 2010 Mario dat valt tegenwoordig toch wel mee! enne in 2 minuten kan jij wel vragen of ze er nog zijn of niet...........als je je dan om 2 euro nog druk gaat maken,........ :screwy: (dat is ff 2 keer minder gas geven in schoonpappa zijn Audi A5 :D :tongue: )
internetten en op het forum posten kost tenslotte ook geld,of betaald schoonpappa dat ook.......:D:D

Dr.Golf
15-10-2010, 07:10
we leven anno 2010 Mario dat valt tegenwoordig toch wel mee! enne in 2 minuten kan jij wel vragen of ze er nog zijn of niet...........als je je dan om 2 euro nog druk gaat maken,........ :screwy: (dat is ff 2 keer minder gas geven in schoonpappa zijn Audi A5 :D :tongue: )
internetten en op het forum posten kost tenslotte ook geld,of betaald schoonpappa dat ook.......:D:D

Beste Guido,
als ik een internet abonnement op mijn laptop heb, kost internetten niks extra.
als ik door internetten , gratis banden kan krijgen zal ik dat zeker proberen. :screwy:

als een ander alles nieuw wil kopen en aan andere willen vragen hoe ze dat moeten doen, moeten ze dat vooral zelf weten :thumbup: , maarrre....

mag ik zelf misschien bepalen hoe ik mensen benader of heb ik daar iemand voor nodig???? ;)

@black devil: sorry voor de afdwaling in deze post

HannoverEdition
15-10-2010, 13:29
Beste Guido,
als ik een internet abonnement op mijn laptop heb, kost internetten niks extra.
als ik door internetten , gratis banden kan krijgen zal ik dat zeker proberen. :screwy:

als een ander alles nieuw wil kopen en aan andere willen vragen hoe ze dat moeten doen, moeten ze dat vooral zelf weten :thumbup: , maarrre....

mag ik zelf misschien bepalen hoe ik mensen benader of heb ik daar iemand voor nodig???? ;)

@black devil: sorry voor de afdwaling in deze post

Ik wist niet dat je kwaad zou worden.... :confused:
Maar het was goed bedoeld hoor ;)
Dus om het weer goed te maken heb ik net maar ff voor je gebeld,en Edwin kon mij vertellen dat hij ze (helaas voor jou) niet meer heeft,hij heeft ze destijd wegens ruimtegebrek weg-gegooid :eek: :shake:

hopende jouw zo voldoende te hebben geïnformeerd Mario :D:D

en voor de mods:
dit topic mag op slot/in het archief cq verwijderd worden (namens Edwin) :thumbup: