PDA

View Full Version : Wörthersee 2011

Pages : [1] 2

bobby-digital
23-07-2010, 07:55
Nog maar 312 dagen mannen;)

Woerthersee 2011 (http://www.woertherseetreffen.at/english/)

Beetje later als normaal volgens mij, vanaf 1 tot 4 juni

en 30 jarig jubileum :D

Ga er komend jaar na 5 jaar afwezigheid maar weer eens kijken

Marcski
23-07-2010, 08:07
2005 was voor mij ook de laatste keer, en elk jaar neem ik me voor er weer heen te gaan... Moet er echt weer eens een keertje van komen :)

bobby-digital
23-07-2010, 08:13
haha, bekend gevoel.. maar wil komend jaar echt gaan...ben er nu 4 keer geweest maar nog nooit met m'n eigen mk1.. dus die gaat mee op de trailer:)

vw_boyke_vw
23-07-2010, 10:10
Ben er nog nooit geweest en ook al een paar keer gezegd dat ik die kan op zou gaan. De 30 jarige jubileum maar eens mee maken

Area51
23-07-2010, 10:12
Moet er echt weer eens een keertje van komen :)

Dat roep ik ook al jaren .. help jij mij er tegen die tijd aan herrineren Marc ??

vwclubparkstad0
23-07-2010, 10:17
zoals ieder jaar al geboekt :) alleen weer een week van te voor dit bevalt al 2 jaar goed :cool:

Marcski
23-07-2010, 10:28
Dat roep ik ook al jaren .. help jij mij er tegen die tijd aan herrineren Marc ??

sure

wij gingen 8 jaar geleden al 2 weken vantevoren, beviel ons ook veel beter

riendert
23-07-2010, 10:56
Ik ben er weer! 3e jaartje word het. Komende keer weer ietsjes eerden heen en ietsjes eerder terug.

Wie weet wanneer de meetings op de pyramide kogel zijn? en de meet van Cleaned?

Dan kunnen we namelijk weer gaan boeken, vond ik dit jaar DE twee hoogte punten deze twee meets!
Tot in Der see!

Rallye-ieffie
23-07-2010, 12:00
Roep al jaren dat ik daar wil gaan kijken,maar hoor inderdaad dat je daar eigenlijk al een week eerder moet zijn,waarom??

bobby-digital
23-07-2010, 12:18
omdat als het begint het zo'n ontzettende teringzooi is met al die dronken duitsers... maar als je daar van houdt moet je lekker blijven natuurlijk;)

GEENGTI
23-07-2010, 12:24
Wij gaan ook, waarschijnlijk 8 of 9 dagen voor het echt begint zijn we daar. Om ook voor het evenement naar huis te gaan.

Mzzls!

Audilimburg
23-07-2010, 12:27
Ik wil hier ook al jaren heen, maar iedere keer komt het er weer niet van of hoor ik pas 1 week van te voren dat het plaats vind. Maar de gouden tip is dus om al een week van te voren te gaan en voor de echte meetingdata naar huis te keren.

Is er dan in die week van te voren ook al vanalles te doen/zien?

bobby-digital
23-07-2010, 12:33
jahoor, de mooie auto's zijn er vaak al vroeger, en is in de omgeving genoeg te doen... of lekker rondcruizen door de bergpassen:)

GEENGTI
23-07-2010, 12:33
Dan is er nog niet zoveel te doen, maar dan kan je wel van de omgeving genieten..

Tjaap
23-07-2010, 12:49
ligt er helemaal aan wat je verstaat onder "te doen" ga je voor de auto's dan is er meer te doen dan tijdens de meeting. Feesten doe je beter op de meeting zelf.
Onze strategie was altijd de woensdag nog meepakken en donderdagochtend vertrekken... Ik heb er ook wel weer een keer zin in.

BobbyEdition1
23-07-2010, 13:15
Waarschijnlijk ga ik toch weer niet...

Heb alweer dure plannen op het schap liggen die deze iwnter door gevoerd moeten worden... :(

riendert
23-07-2010, 13:30
Nog even over het vroeg gaan of niet, als je nog nooit geweest ben wil ik adviseren om toch minimaal 1 officiele meeting dag mee te pakken. alles is de eerste keer leuk, en dat dronken volk valt mee als je overdag door reifnits wandel. Het is leuk om zeker 1 keer het complete wörthersee feest te ervaren.

Audilimburg
23-07-2010, 13:37
Ik ga dus duidelijk niet om te feesten, maar echt voor de auto's en de sfeer te proeven.
En als ik alleen moet gaan om van de omgeving te genieten dan kan ik natuurlijk ook in een heel andere week of maand gaan, want dan zal het een stuk rustiger zijn.

Maar aangezien dit jaar 30 jarig jubileum is neem ik aan dat het toch wel leuk zal zijn om ook minimaal 1 meetingdag mee te pikken. En dan voor de tijd dat iedereen bezopen is langzaam weer afdruipen.

VWJYI
23-07-2010, 13:53
ik ga volgende week al...... :thumbup: :D

bobby-digital
23-07-2010, 14:01
vast een mooi plekje reserveren lol

Lennart
23-07-2010, 14:11
Nog even over het vroeg gaan of niet, als je nog nooit geweest ben wil ik adviseren om toch minimaal 1 officiele meeting dag mee te pakken. alles is de eerste keer leuk, en dat dronken volk valt mee als je overdag door reifnits wandel. Het is leuk om zeker 1 keer het complete wörthersee feest te ervaren.
Eensch.. die irritante duitsers horen er ook een beetje bij :)

Rallye-ieffie
23-07-2010, 14:38
oke het feesten is ook leuk,maar ik wil daar eigenlijk heen vanwege de auto's.
En 1 meetingdag meepikken om de sfeer te proeven lijkt me geen probleem.

Andere vraag,zijn ze daar echt zo moeilijk over verlaagde auto's en alles?

a.busser
23-07-2010, 14:43
Hotel alweer geboekt!

brabomk1g60
23-07-2010, 15:56
Komend jaar weer lekker met de mk1 in een compleet nieuw jasje :D
Nog een hoop te doen maar we gaan ervoor :cool:

Dirk
23-07-2010, 16:03
Ik ga ook vroeger, ben over 5 weken al aanwezig!

Volgend jaar is een onzekere factor maar wil wel heeeeel graag, voor de zekerheid ook al een huis geregeld!

bivw 16vg60
23-07-2010, 16:45
ik vind zoizo dat je er al 3maanden van tevoor moet zijn :D :D :D
en gewoon pas zaterdag als daar alles leeg loopd ook lekker naar huis :thumbup:
zonder de echte 3 dagen van drukte en gekte geen worthesee voor mij uhh ons :thumbup: :

(S)Low-Rider
24-07-2010, 01:22
[QUOTE=brabomk1g60]Komend jaar weer lekker met de mk1 in een compleet nieuw jasje :D
Nog een hoop te doen maar we gaan ervoor :cool:[/Q

De golf 1 in een nieuw jasje ????
Trek je tegen die tijd dan het jasje van je trouwpak over de golf heen?
Ik begin nu alvast met "zeuren", want helaas heb ik al vaker een gewijzigde planning van jou mogen horen :) .
Afspraakje maken ??? Geen golf, dan rij je maar alleen in willekeurig welke auto, maar dan neem ik Naat als passagier mee ????
Maar hoe dan ook, die golf gaat komend jaar die kant op, dus als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag.

Gr,
Rob

Alberto
24-07-2010, 06:47
Ik ga ook vroeger, ben over 5 weken al aanwezig!

Volgend jaar is een onzekere factor maar wil wel heeeeel graag, voor de zekerheid ook al een huis geregeld!
Met grote tuin Dirk :D ....

PVPMK1
24-07-2010, 10:10
Als ik het een beetje goed heb, is de Wörthersee niets voor jou. :redface:
Denk dat je daar behoorlijk slaapzzzz van krijgt.

Gr,
Patrick.

Tammoh
24-07-2010, 11:50
Lijkt mij ook machtig om hier heen te gaan!

Crosne
24-07-2010, 12:51
Ik moet komend jaar ook. Huisje is al geregeld.......vervelend :) Laatste keer, was ook al weer een jaartje of wat terug.

bobby-digital
24-07-2010, 16:42
mooi Chris, gaan we aan de Goesser :beer:

Thijs.
25-07-2010, 18:13
Lijkt me duidelijk dat ik er weer bij ben. Dit jaar de eerste keer en dat is echt iets wat je meegemaakt moet hebben. Ben wel van plan om nu een week voor de meeting te gaan en de laatste dag nog een dag van de officiele meeting mee te pakken.

En de duitsers vallen opzicht wel mee, als je gewoon volhoud dat je geen gummi gummi doet laten ze je gewoon doorrijden.

Area51
25-07-2010, 18:22
Als ik het een beetje goed heb, is de Wörthersee niets voor jou. :redface:
Denk dat je daar behoorlijk slaapzzzz van krijgt.

Toch kan ik van mooie watergekoelden ook onrustig slapen hoor, het hoéft niet per definitie luchtgekoeld te zijn.

Trouwens;

"It's not the destination that counts, but the journey to get there"

maw, zo kan ik volgend jaar weer naar het mooie Oostenrijk, ipv te moeten wachten tot 2012.

2jaarlijks Bullitreffen, juli 2010, Kals am GrossGlockner (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72745)

sanderz
25-07-2010, 18:45
ik ga ook weer, dit keer een week ipv 4,5 dag

ErikvanBilsen
25-07-2010, 19:13
Ik wil komend jaar ook gaan.

Erik.

Area51
25-07-2010, 19:33
Ik wil dit jaar ook gaan.

Erik.

Dit (?) jaar gaat niet meer lukken, maar voor 2011 ben je nu vroeg genoeg :tongue:

ErikvanBilsen
25-07-2010, 19:56
Haha, ja zo moet het kloppen.

Erik.

bukzzzie
25-07-2010, 20:17
ben der weer bij.... :D

Dirk
25-07-2010, 21:33
Met grote tuin Dirk :D ....

Grote tuin: check!!! (het gras is twee weken geleden opnieuw ingezaaid, en voorlopig geen camping vergunning :) )

joostvw
25-07-2010, 21:47
het zat sowieso in de planning om volgend jaar dan eindelijk te gaan.
maar ga er over 2.5 week ook even langs.
heb mn vakantie zo gepland dat ik nog 2 dagen recht aan het meer kampeer.
en dan net op tijd voor vag-fest weer terug naar huis.

Lennart
26-07-2010, 08:39
oke het feesten is ook leuk,maar ik wil daar eigenlijk heen vanwege de auto's.
En 1 meetingdag meepikken om de sfeer te proeven lijkt me geen probleem.

Andere vraag,zijn ze daar echt zo moeilijk over verlaagde auto's en alles?
Extreem verlaagde auto's.. ja!

Dirk
26-07-2010, 14:11
Informatie over het festijn:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52848

koenjanssen
26-07-2010, 16:43
is me goed bevallen dit jaar, dus volgend jaar maar weer!

Rickster
26-07-2010, 17:00
Huisje alweer geboekt! De zin is er ook alweer dus van mij mag het zover zijn!

VWJYI
26-07-2010, 19:51
Ik vertrek morgen... wie moet ik alvast een plaatsje reserveren en waar :D :screwy:

Broer Konijn
29-07-2010, 11:38
Wij gaandit jaar ook weer alleen in een iets minder duur hotel :rolleyes: Kwam eigenlijk omdat we iets te laat waren met boeken en er alleen nog een duur hotel overbleef :) Hopelijk is er iets in Reifnitz te vinden

Rallye-ieffie
29-07-2010, 12:09
Extreem verlaagde auto's.. ja!

en wat is extreem verlaagd,airride laag?
(mijn wielen hangen beetje in de wielkasten,schroefset)

bobby-digital
29-07-2010, 12:45
zolang je tijdens spoorvorming niets raakt zal het wel loslopen;)

en niet als een malle lopen gummen op plekken waar het eigenlijk niet kan, vinden ze ook niet zo leuk volgens mij

Rallye-ieffie
29-07-2010, 12:48
zolang je tijdens spoorvorming niets raakt zal het wel loslopen;)

en niet als een malle lopen gummen op plekken waar het eigenlijk niet kan, vinden ze ook niet zo leuk volgens mij

Oke dan voorzie ik nog geen problemen en met de syncro gummie gummie gaat zowiezo niet werken. :shake:

passietdi
01-08-2010, 09:26
Oke dan voorzie ik nog geen problemen en met de syncro gummie gummie gaat zowiezo niet werken. :shake:

volgend jaar ook weer 2 wqeken van te voren plus de eerste dag heen en donderdags weer terug.

ben vorig jaar aangehouden op de donderdag toen ik richting huis ging.
mijn lip lag 1cm van de grond en ze deden moeilijk.
vertelde dat ik richting huis ging keken ze door de vingers. maar ze moetsten me niet weer zien anders, auto in beslag of ter plaats omhoog schroeven
(was stelsteutel vergeten :( )

Christiaan
01-08-2010, 09:44
Het moet er inderdaad volgend jaar weer eens van komen. 2007 & 2008 een dagje geweest (gecombineerd met vakantie), 2006 was de laatste keer dat ik er meerdere dagen ben geweest. Heb het toch wel gemist.

Roykee
05-08-2010, 22:37
Ook ik ga er zeker weer heen dit jaar, afgelopen jaar met de kever heen gegaan.
Was wel een eindje rijden :D

a.busser
06-08-2010, 15:54
Ook ik ga er zeker weer heen dit jaar, afgelopen jaar met de kever heen gegaan.
Was wel een eindje rijden :D

Vertel! Mag in PB...
Ik ben al jaren van plan met kever die kant op te gaan.
De afgelopen jaren steeds met de golf geweest, maar wil dit jaar eigenlijk met de keef.
Rij je dan binnen door, hoe lang doe je er over, hoeveel kilometer per dag enz.....?

Roykee
06-08-2010, 20:24
Vertel! Mag in PB...
Ik ben al jaren van plan met kever die kant op te gaan.
De afgelopen jaren steeds met de golf geweest, maar wil dit jaar eigenlijk met de keef.
Rij je dan binnen door, hoe lang doe je er over, hoeveel kilometer per dag enz.....?

Nou ik moet zeggen dat het eigenlijk met een geintje begonnen was.
Ik had met de vrienden die meegingen afgesproken, dat als ik mijn Corrado niet op tijd klaar zou hebben, ik nog altijd met de kever kon.
Echter toen het bijna Whörtersee was, was mijn Corrado nog steeds niet klaar, dus hebben we besloten om met de kever te gaan.

We zijn zondag's om 8 uur in de morgen aangereden, gewoon over de snelweg.
Met de gedachte van: "we kijken wel hoe ver we vandaag komen".
Toen we tot 7 uur s'avonds gereden hadden zaten we vlakbij München.
Daar hebben we een hotelletje gezocht en s'ochtends om 10 uur weer aangereden.
We waren om 5 uur in Unterbergen waar ons hotel ligt (vlakbij Reifnitz).
Hebben constant met een vaartje van zo'n 90/95 gereden, en om de 2a3 uur gestopt.
De terugweg zijn we om 4 uur s'middags aangereden, en waren we s'ochtends om 8 uur weer thuis. Wel om de beurt gereden, zodat we geen slaaprijders werden.

Al met al vond ik het 100% meevallen, en als ik volgend jaar weer met de kever moest zou ik het meteen weer doen :D
De reacties op de snelweg, hoe verder je van huis bent zijn geweldig, denk aan duimpjes zwaaien en toeteren :tongue:.
En aan de Whörtersee zelf ook, geen last van gummi gummi, s'avonds op stap geweest en midden door Reifnitz tussen de zatte duitsers gereden, en iedereen gaat netjes aan de kant ed.
Je kunt merken dat er respect voor opgebracht wordt!

Btw ik woon vlak tegen de Duitse grens, dus het was zo'n 1100 km rijden

Ik zou adviseren: Gewoon doen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7YKE3SDY.jpg

VWJYI
11-08-2010, 17:36
net terug van de see..... Wat een bagger wegen liggen daar in de buurt.... is er de laaste jaren niet beter op geworden. Vandaar dat iedereen plofzakken onder de auto heeft en niet erin.

T.C.Z.L
12-08-2010, 07:32
net terug van de see..... Wat een bagger wegen liggen daar in de buurt.... is er de laaste jaren niet beter op geworden. Vandaar dat iedereen plofzakken onder de auto heeft en niet erin.

Alvast wat plaatsen gereserveerd? :D

Dr Low
12-08-2010, 08:33
Ons plek is ook al geregeld. Nu nog even kijken wanneer we precies gaan. Dit jaar 1,5 week van te voren gegaan, maar was echt bagger weer. Probeer dan maar de kleine meid eens bezig te houden.

Maar goed, volgend jaar er weer gewoon bij. Alleen nu wel zonder problemen onderweg hoop ik. Kostte me dit jaar 2000 euro extra.

Dirk
12-08-2010, 09:22

Dan begrijp ik echt niet welke wegen je opzoekt.... (ik ken de regio best goed en kom er erg vaak en heb nergens last van) als ik het met bijv. de wegen in België vergelijk hoor je mij zeker niet klagen!
Hou er ook rekening mee dat ze daar redelijk extreme seizoenswisselingen hebben, erg lang koud weer en bevroren grond in de winter en best warm weer in de zomer daar is nog niet direct asfalt voor uitgevonden. (kijk maar naar wat voor wegschade we na een beetje winterkoude in NL hebben)

We zijn ook wel een beetje verwend met de kwaliteit van het Nederlandse wegennet (drempels daargelaten) maar daar betalen we dan ook dik belasting voor. (ja echt!)

Het valt mij wel op dat er best wat negatieve klanken over de regio en de meeting zijn, wegen zijn slecht, moeilijkheden met politie, strenge eisen aan auto's, het regent teveel, de zon schijnt de fel, de Duitser zijn te dronken, veel ruzie, etc.
En toch blijft iedereen maar teruggaan........ ;)
Of blijven de klagers allemaal thuis?

Richard
12-08-2010, 09:49
net zoals dit jaar weer een week van te voren... zelfde camping, zelfde dagen alleen nu met z'n 7en.

DannyGTI
12-08-2010, 12:41
Zo ons hotel is ook weer geboekt voor 7 dagen! Helaas duurt wachten lang!

bukzzzie
24-08-2010, 18:50
uiteraard weer aanwezig....
7dagen lang... :)
hoteletje al geboekt, heerlijk midden in het evenement! :D

a.busser
24-08-2010, 20:50
Nou ik moet zeggen dat het eigenlijk met een geintje begonnen was.
Ik had met de vrienden die meegingen afgesproken, dat als ik mijn Corrado niet op tijd klaar zou hebben, ik nog altijd met de kever kon.
Echter toen het bijna Whörtersee was, was mijn Corrado nog steeds niet klaar, dus hebben we besloten om met de kever te gaan.

We zijn zondag's om 8 uur in de morgen aangereden, gewoon over de snelweg.
Met de gedachte van: "we kijken wel hoe ver we vandaag komen".
Toen we tot 7 uur s'avonds gereden hadden zaten we vlakbij München.
Daar hebben we een hotelletje gezocht en s'ochtends om 10 uur weer aangereden.
We waren om 5 uur in Unterbergen waar ons hotel ligt (vlakbij Reifnitz).
Hebben constant met een vaartje van zo'n 90/95 gereden, en om de 2a3 uur gestopt.
De terugweg zijn we om 4 uur s'middags aangereden, en waren we s'ochtends om 8 uur weer thuis. Wel om de beurt gereden, zodat we geen slaaprijders werden.

Al met al vond ik het 100% meevallen, en als ik volgend jaar weer met de kever moest zou ik het meteen weer doen :D
De reacties op de snelweg, hoe verder je van huis bent zijn geweldig, denk aan duimpjes zwaaien en toeteren :tongue:.
En aan de Whörtersee zelf ook, geen last van gummi gummi, s'avonds op stap geweest en midden door Reifnitz tussen de zatte duitsers gereden, en iedereen gaat netjes aan de kant ed.
Je kunt merken dat er respect voor opgebracht wordt!

Btw ik woon vlak tegen de Duitse grens, dus het was zo'n 1100 km rijden

Ik zou adviseren: Gewoon doen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7YKE3SDY.jpg

Thanx! met dit verhaal kan ik wat.
eens kijken of ik de vriendin ook zo gek kan krijgen!
in de bergen ook geen moeite gehad?
Ik woon bij arnhem, dus de afstand voor mij is ook ongeveer een 1100 kilometer.

sanderz
24-08-2010, 21:12

gewoon doen andre is zo ongelooflijk vet, als ik weer een kever heb ga ik het ook gewoon doen :D

a.busser
24-08-2010, 21:15
gewoon doen andre is zo ongelooflijk vet, als ik weer een kever heb ga ik het ook gewoon doen :D

...Je hebt nog een week of 40....Samen oprijden...??

sanderz
24-08-2010, 22:03
...Je hebt nog een week of 40....Samen oprijden...??

hahhaa, ik hoop het, heb je al geboekt?

a.busser
24-08-2010, 22:06
jazeker! Al een maand of 2 terug!
Gaan doe ik toch wel, of het nou met de kever is, of gewoon lekker degelijk met golf, we zijn er zeker bij!

sanderz
28-08-2010, 21:51
jazeker! Al een maand of 2 terug!
Gaan doe ik toch wel, of het nou met de kever is, of gewoon lekker degelijk met golf, we zijn er zeker bij!

ik ga ook me vriendin is overtuigd :D , met welke auto weet ik nog niet ;)

rickyg
04-09-2010, 20:34
hopelijk er dit jaar ook eindelijk bij!
hopelijk met de g40.. op nieuwe hoepeltjes :rolleyes:

J-9A-N
05-09-2010, 12:41
Zo,ook wij zijn er in 2011 weer bij.
Net geboekt! :rock:

Roykee
06-09-2010, 16:11
Bergen had ie geen moeite mee :). En het was ook niet zo warm dat hij overhit zou kunnen raken ofzo.
Veel plezier zou ik zeggen!

The Skinnmeister
15-09-2010, 18:57
Ben er volgend jaar ook weer bij (wordt dan de 2e keer), nu wil ik denk ik de mk2 maar es meenemen :thumbup:
Maar weer iets eerder er naartoe en dan de donderdag weer terug, dronken Duitsers horen er misschien wel bij maar ik vond het beetje irritant, maar ook dat komt goed :D

GEENGTI
16-09-2010, 22:07
Wij hebben vandaag een huis geregeld in de buurt van Velden. Vanaf 25 mei zijn wij aanwezig!

Hopelijk heb ik zelf dan weer een VW.

Beetlefreak
22-10-2010, 14:23
Eindelijk gaat het gebeuren: wir sind dabei!!!! :rock: :rock:
Huis is geboekt, we zitten in Velden :cool:

Ist al bijna kerst? :D

Razma
22-10-2010, 14:38
Ik wil ook erg graag gaan.... alleen in me eentje lijkt me niet zo gezellig :'(

vwjopie
22-10-2010, 15:11
ik heb ook weer geboekt :) 2006 en 2007 geweest.
nu bij het 30 jarige bestaan is voor mij helemaal lachen ik wordt ook 30 :) op de 23ste als ik er ben.

Area51
22-10-2010, 16:10
Moet er echt weer eens een keertje van komen :)

Hmmm, gister met de vrouw erover gehad om in 2011 naar Zweden/Noorwegen te gaan met de spijlbus.
Eerst naar de WörtherSee en dan 5 weken later naar Zweden/Noorwegen gaat hem waarschijnlijk niet worden.

Marcski
22-10-2010, 16:12
nee, dat snap ik. Denk dat wij er een weekje italië voor of achter plakken

a.busser
22-10-2010, 16:22
Helaas, voor ons geen Worthersee dit jaar...
Hotel was al geboekt...
Een van onze team leden gaat trouwen, en dat is precies op de vrijdag van het treffen.
VW Team Arnhem slaat dus een jaartje over.

Wojtek
23-10-2010, 14:57
Van 21-5 t/m 28-5 geboekt in Velden :thumbup:

Alberto
26-10-2010, 11:49
Eindelijk gaat het gebeuren: wir sind dabei!!!! :rock: :rock:
Huis is geboekt, we zitten in Velden :cool:

Ist al bijna kerst? :D
ga jij ook ? :eek:

wij zitten ook in velden

Lennart
26-10-2010, 16:59
Jij ook al dan? Hmmm.. dan kunnen we ook bijna wel met een groepje wat regelen!

Alberto
26-10-2010, 17:05
goed idee :thumbup:
Gerk wou wel rijden geloof ik :D

brabomk1g60
26-10-2010, 18:25
ik ga komend jaar niet helaas :( ga het niet redden om de mk1 dan klaar te hebben met een hele goede reden.......

IK GA TROUWEN!!!! :D

Voor iedereen die gaat veel plezier en tot 2012 :thumbup:

Misha
26-10-2010, 18:56
Dubclub komt ook de boel weer terroriseren.. hotel is weer geboekt, zelfde als vorig jaar, kan niet wachten :cool:

Beetlefreak
26-10-2010, 22:32
goed idee :thumbup:
Gerk wou wel rijden geloof ik :D
Neu, ik schiet het alleen even voor ok?? :chair: :D:D

Ow jah, bij nadere studie op de kaart blijkt dat we 500m van DE Shell af zitten :cool:

mellowyellow20VT
27-10-2010, 09:58
Wij proberen een lang weekend te gaan. ( weekend voor de meeting ). Even op en neer blazen. Met z'n drieë ;)

Rob g60
27-10-2010, 10:24
Ga ook maar weer eens kijken kan ik gelijk met mijn nieuwe aanwinst langs zijn roots ;)

Bruders
27-10-2010, 11:36
@ Rob g60...mag ik daarmee aannemen dat er een Porsche in het spel is?? ;-)

grtz,

Vic

Lennart
27-10-2010, 14:08
Kom je ook Vic? ;)

Razma
28-10-2010, 09:30
nog meer mensen @ Pörtschach ?

vwjopie
28-10-2010, 11:03
ik heb ook weer geboekt :) 2006 en 2007 geweest.
nu bij het 30 jarige bestaan is voor mij helemaal lachen ik wordt ook 30 :) op de 23ste als ik er ben.

ik zit trouwens weer bij Barry Memle.

riendert
28-10-2010, 12:06
Wij zitten tegenover het casinohotel in het kleine straatje er tegenover.

J-9A-N
28-10-2010, 12:19
"villa engstler" ook in velden :thumbup:

JeeWee
28-10-2010, 13:21
Leuk ik mag ook mee! Na al die jaren VW speed te hebben gelezen hoe mooi het daar wel niet moet zijn, toch wel erg leuk om deze weer eens op het lijstje te zetten... Nu nog een auto bouwen!

riendert
28-10-2010, 13:24
Leuk ik mag ook mee! Na al die jaren VW speed te hebben gelezen hoe mooi het daar wel niet moet zijn, toch wel erg leuk om deze weer eens op het lijstje te zetten... Nu nog een auto bouwen!
Dan mag je wel opschieten

Lennart
28-10-2010, 14:04
Als je maar niet in een luchtkoeler gaat.. we willen wel een beetje doorrijden :D

Split52
28-10-2010, 14:18
Als je maar niet in een luchtkoeler gaat.. we willen wel een beetje doorrijden :D

Of je gaat later/eerder weg ...

Rob g60
28-10-2010, 14:25

Licht eraan wat voor luchtkoeler;)

sanderz
28-10-2010, 17:11
nog meer mensen @ Pörtschach ?

jup ikke

a.busser
28-10-2010, 18:02
jup ikke

Sterker nog, als Sanderz zit waar hij verleden jaar zat, hebben jullie hetzelfde hotel...

Alberto
28-10-2010, 18:04

Ow jah, bij nadere studie op de kaart blijkt dat we 500m van DE Shell af zitten :cool:
:thumbup: :thumbup:

sanderz
28-10-2010, 19:53
Sterker nog, als Sanderz zit waar hij verleden jaar zat, hebben jullie hetzelfde hotel...

woot!!! beetje jammer dat jij er niet ben :rolleyes:

a.busser
28-10-2010, 20:30
woot!!! beetje jammer dat jij er niet ben :rolleyes:

Waar ik het dan weer volledig mee eens ben..... :mad:

JeeWee
29-10-2010, 11:12

tsja... we willen wel in stijl daar heen natuurlijk ;-) Moet nog maar ff kijken hoe en wat precies, moet alleen die 964 motor nog inbouwen... zullen we wel ff zien wie er door wil rijden!

Alberto
29-10-2010, 23:08
tsja... we willen wel in stijl daar heen natuurlijk ;-) Moet nog maar ff kijken hoe en wat precies, moet alleen die 964 motor nog inbouwen... zullen we wel ff zien wie er door wil rijden!
:D :D is nu al gezellig

smotz
29-12-2010, 11:03
Hallo even een vraagje !
ik ben al eens eerder op de worthesee geweest en dan moet je elke dag zon 30 euro betalen om er met de auto te komen
nu lees ik op de site iets over tickets bestellen
http://www.anmeldesystem.com/freizeit/autonews/de/
zijn dit dezelfde tickets weet iemand wat hierover ?

gr Arno

brabomk1g60
29-12-2010, 11:17
Hallo even een vraagje !
ik ben al eens eerder op de worthesee geweest en dan moet je elke dag zon 30 euro betalen om er met de auto te komen
nu lees ik op de site iets over tickets bestellen
http://www.anmeldesystem.com/freizeit/autonews/de/
zijn dit dezelfde tickets weet iemand wat hierover ?

gr Arno

Als je ze vooruit wilt bestellen kun je dat op deze site..
http://www.woertherseetreffen.at/
en als je vroeg genoeg gaat kun je gewoon in velden bij de gemeente je tickets halen enigste wat je door moet geven is je slaapplek van die week,
daar hebben ze altijd nog tickets liggen wij halen ze namelijk al jaren daar.
hoop dat je genoeg info hebt nu :thumbup:

gr,
roy

smotz
29-12-2010, 11:26
ja die link die ik gezet heb komt ook hier vandaan ! http://www.woertherseetreffen.at/
dacht dat je dan misschien met iets anders mee deed ?
dit zijn dus echt die entree tickets scheelt dan toch geld op die 3 dagen om ze eerder te bestellen ! wij gaan alleen wel in de week zelf maar dat maakt niet uit toch ?
vast bedankt

brabomk1g60
29-12-2010, 11:54
ja die link die ik gezet heb komt ook hier vandaan ! http://www.woertherseetreffen.at/
dacht dat je dan misschien met iets anders mee deed ?
dit zijn dus echt die entree tickets scheelt dan toch geld op die 3 dagen om ze eerder te bestellen ! wij gaan alleen wel in de week zelf maar dat maakt niet uit toch ?
vast bedankt

Gewoon op die site bestellen dan komt het altijd goed, maakt idd nix uit want als je eerder gaat heb je de tickets niet nodig, tickets zijn ook puur voor de week van de meeting zelf zodat je het terrein op kunt.

gr

John
30-12-2010, 18:18

:eek:
Het is te hopen dat je met de auto bent want dit is wel heel erg ver weg bij de Shell vandaan.

Wij zitten op hooguit de helft daar vandaan. :D

brabomk1g60
30-12-2010, 20:58
Er zijn in de week voor de meeting 2 andere meetings 1tje bij de pyramide kogel en 1 bij de andere see en daar had ik de datums ook al van gevonden alleen kan ik ze nu nergens meer vinden.
weet iemand de datums van deze 2 meetings?

alvast bedankt,
roy

BjB
02-01-2011, 14:57
Zo, na een jaar afwezigheid dit jaar ook weer aanwezig. Net nog even snel een appartement kunnen boeken in Velden.

@ Roy, bij mijn weten is de meeting op de pyramidenkügel altijd op de maandag voor het offciële begin van het treffen, zou dus op 30 mei moeten zijn als ik het goed heb.

Obq
15-01-2011, 23:58
Hoi,
Ik zit voor de 3de keer in Villa velden van 28 tot 4 juni
Zit daar nog iemand van het forum die week
Groetjes

Golfsburg
17-01-2011, 14:54
waneer kan ik nu het beste heengaan???? 27-5 tot 30-5 of week later hemelvaartweekend?

audivwfreak
17-01-2011, 15:00
waneer kan ik nu het beste heengaan???? 27-5 tot 30-5 of week later hemelvaartweekend?

ga jij er ook heen dan??

Golfsburg
17-01-2011, 15:31
jawis wost ek mei don? :D

audivwfreak
17-01-2011, 15:42
jawis wost ek mei don? :D

met welke auto ga je dan? en hoe lang

Jetta MaNiA
17-01-2011, 15:45
:thumbup: :thumbup:

Uberlocatie! :thumbup:

Alberto
17-01-2011, 17:54
Weekend is te kort jochie :D

Richard
17-01-2011, 18:44
wij gaan donderdag tot maandag voor het treffen

honcie
17-01-2011, 19:14
Zondag de 29ste rijden we weg en Vrijdag ochtend na het ontbijt start ik de rallye om naar huus te gaan.
En we slapen in Velden.
Heb er nu al zin in.

audivwfreak
17-01-2011, 19:55
Weekend is te kort jochie :D

we hebben ook een gezin Alberto ;)

Richard
17-01-2011, 20:14
ja en? vorig jaar ook met het gezin geweest. gewoon leuke camping uitzoeken, met zwembad, speeltuin etc

Alberto
17-01-2011, 20:27
we hebben ook een gezin Alberto ;)
Wij gaan een week , van zaterdag tot zaterdag
zelfs met een gezin met 2 kinderen lukt dat :D :D

ja en? vorig jaar ook met het gezin geweest. gewoon leuke camping uitzoeken, met zwembad, speeltuin etc

Snap het ook niet , Rika wil niet eens mee
Week tussen de auto's zag ze niet zitten , daar bij wij gaan met een ploeg van 10 man en 2 vrouwen
En een weekje van huis heeft ze geen probleem mee , dat ben ik elke week :D

Richard
17-01-2011, 20:31
geven en nemen.. ene dagje lekker shoppen in velden, andere dagje met de kids zwemmen en speeltuin, pretparkje etc.. andere dag met het hele gezin langs de auto's lopen.

Pluspunt is dat de auto's overal zijn, gaat ook om de sfeer. Als je aan het shoppen bent, kom je ook overal de auto's tegen. Dit jaar ga ik met de boys, dus een biertje etc.

Alberto
17-01-2011, 20:34
geven en nemen.. ene dagje lekker shoppen in velden, andere dagje met de kids zwemmen en speeltuin, pretparkje etc.. andere dag met het hele gezin langs de auto's lopen.

Pluspunt is dat de auto's overal zijn, gaat ook om de sfeer. Als je aan het shoppen bent, kom je ook overal de auto's tegen. Dit jaar ga ik met de boys, dus een biertje etc.
gewoon lekker vakantie :thumbup:

Richard
17-01-2011, 20:38
precies

audivwfreak
17-01-2011, 20:42
ja kan het ook, maar krijg Klasien niet zo gek en Jayden is nog te jong :(

Alberto
17-01-2011, 20:43
precies
Ga dit jaar voor het eerst heen , dus totaal geen idee wat ik er van moet denken
Maar als het goed gaat en die verhalen waar zijn die hier en overal krijgt te horen , gaat het hele gezin volgend jaar mee .

Dit jaar van zaterdag tot zaterdag heerlijk genieten , de mannen hebben een super plek om te slapen geregeld , op bier afstand van de Shell .
Dus ben bang dat een week nog te kort is .

ja kan het ook, maar krijg Klasien niet zo gek en Jayden is nog te jong :(
stap je bij Dikky achter op de brommer :D

Richard
17-01-2011, 20:44
nog plek voor 3? plekkie voor het gezin heb ik wel voor je alberto.. op 8 minuten rijden van velden met alles erop en eraan

Alberto
17-01-2011, 20:46
nog plek voor 3? plekkie voor het gezin heb ik wel voor je alberto.. op 8 minuten rijden van velden met alles erop en eraan
Helemaal top Richard , bedankt . Maar Hylco moet die week gewoon naar school , en dat gaat voor alles
Want anders was ik wel samen met hem in de Jetta heen gegaan :thumbup:

Golfsburg
17-01-2011, 21:02
wij gaan donderdag tot maandag voor het treffen

wilde ik eigenlijk ook. dat is 26-5 tot 30-5 toch? kunnen we wel oprijden, heb alleen niet zo n snelle s6 :D

Richard
17-01-2011, 21:05
ik ook niet meer... ga in de superb combi en met een rallye(als het goed is)

Richard
17-01-2011, 21:05
maar we kunnen best oprijden/

Golfsburg
17-01-2011, 21:10
maar we kunnen best oprijden/
daar kunnen we het nog wel even over hebben. wij gaan met de passat. met mn golf2 is niet zo n strak plan, dan moet ik nu al weg :D . is het al verstandig om nu al vast kaarten te bestellen. of kan ik die daar beter kopen?

Richard
17-01-2011, 21:12
als we van te voren gaan.. geen kaarten..( alles perfect begaanbaar, en al druk zat. je kan wel eendagkaart kopen als je daar bent op het treffen zelf( reifnitz) maar velden is leuk zat hoor.

Golfsburg
17-01-2011, 21:16
als we van te voren gaan.. geen kaarten..( alles perfect begaanbaar, en al druk zat. je kan wel eendagkaart kopen als je daar bent op het treffen zelf( reifnitz) maar velden is leuk zat hoor.

oh ok ek wer een klute ut de brei :thumbup:

HannoverEdition
17-01-2011, 21:18
gadverdamme,.zit dit topic met tranen in de ogen te volgen, :cry: word weer een gezellig boel met al die friezen :D :beer:

Helaas kan ik het financieël ff niet trekken dit jaar,maar volgend jaar misschien beter ;)

en jullie houden de thuisblijvers uiteraard vast wel ff op de hoogte middels een nieuw topic,en een ''moderator'' die mee gaat. :thumbup:
tegenwoordig is dat natuurlijk lekker makkelijk met een Iphone/Blackberry of andere telefoon :D

Veel plezier jongens :cool:

Alberto
17-01-2011, 21:46
1 moderator ? volgens mij is het forum leeg die week
denk dat jij de enige bent die thuis is die week :D

heb je al een slaap plekje Postma ?

HannoverEdition
17-01-2011, 22:23

Neem ik de ''honneurs'' wel ff waar die week :D:D

Alberto
17-01-2011, 23:00
Neem ik de ''honneurs'' wel ff waar die week :D:D
met het gum in de hand komt dat vast goed Guido ;)
als we terug komen is het weer een mooi fris forum :D

Golfsburg
17-01-2011, 23:37

heb je al een slaap plekje Postma ?

nee ik gok op een illegaal plekje daar. neem een tentje mee die je uit kan klappen. of weet jij nog wat? oja nog gefeliciteerd bertus!!!!!

Alberto
18-01-2011, 09:32
nee ik gok op een illegaal plekje daar. neem een tentje mee die je uit kan klappen. of weet jij nog wat? oja nog gefeliciteerd bertus!!!!!
had u ff wat eerder moeten reageeren , had u 500 m van de Shell kunnen slapen dat is u 2 x aan geboden ;)
weet niet of Illegaal slapen in tent daar mogelijk is , iemand van de ervaren mensen daar antwoord op ?

ja bedankt he .. :thumbup:

a.busser
19-01-2011, 03:59
Ondanks dat we zelf dit jaar niet naar der see gaan, i.v.m. de bruiloft van een team lid...
Zoals ieder jaar wel een Worthersee shirtje gemaakt:
http://desmond.yfrog.com/Himg615/scaled.php?tn=0&server=615&filename=wvt9.jpg&xsize=640&ysize=640
Tekst is gebaseerd op een stukje bleus brothers film.
Ik heb hem in de shop gezet voor een ieder die wel naar der see gaan en een leuk shirtje als aandenken willen hebben.
veeshirts (http://www.veeshirts.com)

Tjeerd
19-01-2011, 10:17
Hallo,

danke für die Reservierungsbestätigung, wir sehen uns am 28.Mai.

Bis dahin liebe Grüße
Brigitte Zwander

:) Wir sind dabei!

Zitten weer vlak bij het politiebureu in Reifnitz..

Beetlefreak
19-01-2011, 12:40
Onderweg ff zwaaien dan!! Wij gaan de 28e weer terug.

Alberto
19-01-2011, 12:49
Onderweg ff zwaaien dan!! Wij gaan de 28e weer terug.
dan al :eek:

rick_polo
19-01-2011, 12:56
dan al :eek:

wij rijden de 28ste ook weer lekker na huis :)

JarnoVWPolo6N
19-01-2011, 13:21
Wij ook, blijven precies de week voor het GTI Treffen in Velden, is me vorig jaar verdomd goed bevallen. Veel te veel gekken, zatlappen, politie, chrome M3-spiegels & TUpperware-tjoeners in de week van het GTI Treffen zelf :( Week ervoor bleek vorig jaar een stuk mooier qua auto's, en leuker qua publiek naar onze smaak.

GEENGTI
19-01-2011, 14:15
Wij gaan ook de week voor het evenement zelf, we gaan van 25 t/m 30 mei.

Doen we eigenlijk sinds de 1e keer W'see al. Bevalt ons prima...

John
19-01-2011, 18:36
Ondanks dat we zelf dit jaar niet naar der see gaan, i.v.m. de bruiloft van een team lid...
Zoals ieder jaar wel een Worthersee shirtje gemaakt:
http://desmond.yfrog.com/Himg610/scaled.php?tn=0&server=610&filename=e4n4.jpg&xsize=640&ysize=640
Tekst is gebaseerd op een stukje bleus brothers film.
Ik heb hem in de shop gezet voor een ieder die wel naar der see gaan en een leuk shirtje als aandenken willen hebben.
veeshirts (http://www.veeshirts.com)

Dutch Dub zit idd am See. Ben je helderziend? ;)
We zijn elk jaar van de partij. :)

Leuk ontwerp. ;)
Wij zijn ook bezig met een eigen ontwerp.

a.busser
19-01-2011, 18:40
MMMM, Ik heb een naam van een club gebruikt....?
Je hebt PB!

John
19-01-2011, 21:42
MMMM, Ik heb een naam van een club gebruikt....?
Je hebt PB!

PB terug. ;)

a.busser
19-01-2011, 22:04
PB terug. ;)
:thumbup: "Probleem" opgelost, ga er mee aan de gang!

FEMME
20-01-2011, 12:58
En wij zijn er ook bij.... in de golf als het goed is.

Golfsburg
21-01-2011, 23:53
En wij zijn er ook bij.... in de golf als het goed is.

welke dagen jochie? :thumbup:

jetta16v
28-01-2011, 20:27
ik ben er dit jaar ook weer bij wel getwijfeld na vorig jaar 325 euro aan boetes maar dit jaar maar met mijn dailey scheelt mischien

kan bijna niet meer zonder lekker een weekje der tussen uit

wordt mijn 8ste jaar op rij

brabomk1g60
28-01-2011, 20:42
vorig jaar 325 euro aan boetes

:eek: WTF!!!

jetta16v
29-01-2011, 15:58
jah heen weg 250 euro voor slepen op de snelweg jetta was kapot en moesten slepen schijnbaar mag dat niet met 120 km per uur eigenlijk was dat 500 euro maar maakten er 250 euro van

en op de meet zelf 75 euro voor geen verband trommel geen reflectors en geen hesjes in de auto

maar als het dat niet was was het waarschijnlijk dat mijn auto te laag was of mijn uitlaat teveel herrie maakte of net wat ze zoeken toch iets jammer maar toch ga ik er maar weer heen het lijkt wel elk jaar erger teworden met meer politie

ik moet zeggen dat er 8 jaar geleden veel meer zatte duitser waren toen was het echt geen pretje om savonds te rijden dat vindt ik nu beter kan een heel boek schrijven wat we toen allemaal mee maakten savonds elke rontonde stond toen vol met zatte duitsers zonder politie der bij nou dan weet je wel wat er gebeurd

Tiefleger
29-01-2011, 16:28
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, een kameraad van mij die gaat al een jaar of 8, die regelt alles.

sanderz
29-01-2011, 19:13
ik ga dit jaar helaas niet, ga half juni al met zomervakantie :rolleyes:

JarnoVWPolo6N
29-01-2011, 19:52
ik ben er dit jaar ook weer bij wel getwijfeld na vorig jaar 325 euro aan boetes maar dit jaar maar met mijn dailey scheelt mischien

kan bijna niet meer zonder lekker een weekje der tussen uit

wordt mijn 8ste jaar op rij

Alsof jij met die daily niet het asfalt op zult krullen bij de Shell Tom? ;) Jarno wil een dikke zwarte pluim over al die gepoetste auto's zien waaien uit die diesel! :D

brabomk1g60
29-01-2011, 20:41
Alsof jij met die daily niet het asfalt op zult krullen bij de Shell Tom? ;) Jarno wil een dikke zwarte pluim over al die gepoetste auto's zien waaien uit die diesel! :D

Whahaha krijg je ervan als je veel bij HTT komt volgens mij :rolleyes:

Marcski
30-01-2011, 18:18
na vijf jaar niet meer te zijn geweest hebben we nu toch weer een weekje geboekt. Heb er zin in!

Alberto
30-01-2011, 18:37
na vijf jaar niet meer te zijn geweest hebben we nu toch weer een weekje geboekt. Heb er zin in!
welk weekje Marc ?

Marcski
30-01-2011, 18:51
23-30 mei, zelfde als Peet en Christiaan

Tiefleger
30-01-2011, 21:27
Wij rijden pas 's nachts 30 op 31 mei richting Oostenrijk.
Waarom gaan er een heleboel al de week ervoor??

sixpack
30-01-2011, 21:34
Omdat de week ervoor eigenlijk al te druk is :)
De dagen zelf is er bijna niet meer te lopen ..laat staan rondrijden

Mooiste autos komen 2 weken van te voren, en gaan ruim op tijd weer weg ;)

Alberto
30-01-2011, 21:37
Wij rijden pas 's nachts 30 op 31 mei richting Oostenrijk.
Waarom gaan er een heleboel al de week ervoor??
dan zijn wij al weer thuis :D

wij gaan van 21 tot 28 mei :thumbup:

sixpack
30-01-2011, 21:40
bijna de hele VF crew (toevallig) gaat 22 tm 30 ste

Alberto
30-01-2011, 22:06
bijna de hele VF crew (toevallig) gaat 22 tm 30 ste
Ja onder ons zitten er al 2 ...controle genoeg van de crew ...zelfs daar :mad: :D

monark
31-01-2011, 00:51
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, een kameraad van mij die gaat al een jaar of 8, die regelt alles.

ik ga ook met een kamaraad die regeld ook alles....waneer we vertrekken en waneer we weer thuiskomen weet ik niet :D

Golfsburg
31-01-2011, 10:09
ik ga ook met een kamaraad die regeld ook alles....waneer we vertrekken en waneer we weer thuiskomen weet ik niet :D
:lmao: restig bliuwe jochie....

monark
31-01-2011, 11:01

:D :D :thumbup:

HannoverEdition
31-01-2011, 15:31

:D :D :thumbup:

Fleske Sonnema mai tink :beer2:

:D :thumbup:

R32
31-01-2011, 21:22
ook aanwezig, van 28 mei tot 2 juni in velden

J-9A-N
31-01-2011, 22:49
Met de rallye?
Kan ik direkt even kijken of m'n hoedenplank een beetje goed terecht gekomen is. :D

R32
01-02-2011, 22:09
Met de rallye?
Kan ik direkt even kijken of m'n hoedenplank een beetje goed terecht gekomen is. :D
Hahaha Jan, daar zijn we nog niet over uit met welke we gaan.

J-9A-N
01-02-2011, 22:44
Met de witte is ook prima Richard. :thumbup:

Maandagmiddag bij de Piramidekogel?

honcie
02-02-2011, 17:02
Wij vertrekken 29 Mei richtin:rock:g Oostenrijk en 2Juni gaan we weer richting huis:shake:.
Nog een paar dingetjes aan me rallye doen en dan is die er ook klaar voor.
En maandag om 2 uur weer op de Pyramidekögel:D, maar zal wel eerder worden want vorig jaar het ook al om 1 uur druk.

J-9A-N
02-02-2011, 17:12
Wie weet trouwens wanneer de verschillende Golf 1 treffens zijn

Rickster
02-02-2011, 17:52
Dit jaar met de golf 1 Jan? Ik wel weer, vond het met de 5 niks aan vorig jaar.

Turbo-Variant
02-02-2011, 18:04
Ik verheug mij ook weer op het Rallyetreffen op de Pkogel.

Ben dus absoluut aanwezig. Wel met een mk2, helaas niet met de Rallye. (wellicht 2012?)

Zelf ben ik daar van 24 Mei tot 2 Juni.

J-9A-N
03-02-2011, 10:05
Dit jaar met de golf 1 Jan? Ik wel weer, vond het met de 5 niks aan vorig jaar.

Ja, de planning is om dit jaar maar eens met de golf te gaan.
Ik moet alleen de tankstops even plannen denk ik :D :D
Wanneer vertrekken jullie Rick?

riendert
03-02-2011, 10:39
Ik verheug mij ook weer op het Rallyetreffen op de Pkogel.

Ben dus absoluut aanwezig. Wel met een mk2, helaas niet met de Rallye. (wellicht 2012?)

Zelf ben ik daar van 24 Mei tot 2 Juni.

Waanneer is de rallye meeting dan?

J-9A-N
03-02-2011, 10:46
Maandagmiddag. Ik geloof vanaf een uur of 13:00.

R32
03-02-2011, 18:34
Met de witte is ook prima Richard. :thumbup:

Maandagmiddag bij de Piramidekogel?
De witte Rallye is al verkocht, we zijn er nog niet zeker van met welke we gaan.

honcie
03-02-2011, 19:36
Waanneer is de rallye meeting dan?

Maandag voor de meeting op de Pyramidekögel.
Het begint altijd rond 14:00.

Rickster
06-02-2011, 16:22
Ja, de planning is om dit jaar maar eens met de golf te gaan.
Ik moet alleen de tankstops even plannen denk ik :D :D
Wanneer vertrekken jullie Rick?

Wij vertrekken de 28ste vanuit Emmen.

vw=religion
08-02-2011, 09:36
jongens, ik en paar vrienden gaan dit jaar weer..
vorig jaar waren we er voor het eerst, het was een prachtig spectakel!

maar wat ik me dus afvroeg, wij gaan wsl 28/29 mei weg en blijven daar tot 5 juni..
zijn er misschien nog mensen die met ons samen die kant op willen gaan?
ergens meeten en dan samen naar oostenrijk of terug? zou me gezellig lijken..

zoals het er nu uitziet, gaan we met 5 autos..
en ik heb een aanvraag gedaan bij dit huisje:

http://www.holiday-austria.com/detail.html?bnr=208&spr=ger&t=1013620131

daar sliepen wij vorig jaar ook en voor dit jaar heb ik 3 van de 6 woningen reserveerd..
je krijgt een rode toegangskaart dus je kan het hele terrein op!

als het goed is, zijn er nu nog 3 woningen vrij, de vrouw vermeldde mij, dat ze nog ruimte had dus mocht een van jullie nog behoefte hebben aan een woning daar kijk gerust, is net iets buiten de drukte, dus rustig met zwembad en balkon.. de woningen zijn ruim en je kan er doen en laten wat je wil..
die mensen zijn het gewend, om vw fanaten daar te hebben elk jaar tijdens de tour!

verder wens ik iedereen plezier toe daar! voor mij is het nu een traditie geworden!
en wie weet komen we elkaar daar tegen!

J-9A-N
08-02-2011, 10:54
Alvast maar even een teaser dan.
http://vimeo.com/15501797

dragracer
08-02-2011, 10:58
Wil iedereen die dan in Oostenrijk door de TauernTunnel rijdt even zwaaien dan??

Grote kans dat ik er dan aan het werk ben...... :drive: :thumbup:

J-9A-N
08-02-2011, 11:01
Wat gaat er gebeuren in de tunnel dan?
Geen grote werkzaamheden met veel file's toch?

dragracer
08-02-2011, 11:42
Er wordt al een paar jaar gewerkt aan de nieuwe tunnelbuis en sanering van de oude buis.
Het verkeer gaat op dit moment door de nieuwe buis die afgelopen jaar helemaal gereed was.
De oude buis schiet ook aardig op nu en zal volgensmij eind juni in gebruik worden genomen, dan zijn de file's daar verleden tijd (als het goed is... :rolleyes: ).

Ik ben nu ook bij de Tauerntunnel aan het werk....kijk vanuit de buro-container op de uitrit aan de zuidkant(rechts om de hoek als je eruit rijdt richting Villach).
Ik werk voor Zitron uit Hengelo en wij doen de hele luchtverzorging/brandafzuigingsinstallatie voor de TauernTunnel :) .

Christiaan
08-02-2011, 11:48
Jacco, moet ik de 23e mei voor, of na de tunnel ff toeteren??

dragracer
08-02-2011, 11:55
Jacco, moet ik de 23e mei voor, of na de tunnel ff toeteren??

Het beste gewoon van begin tot eind....... :D
Er zijn 3 stations waar we kunnen zitten......
Nord,Sud en Mittel caverne.......

Ik zal het mijn collega's ook doorgeven.......als er dan toeterende nederlanders voorbij komen,dat ze het dan aan mij even doorgeven...... :drive: :rock:

sixpack
08-02-2011, 12:05
Ik bel je wel eff voordat ik de tunnel inrijd :D

Christiaan
08-02-2011, 12:43

:lmao:

John
08-02-2011, 18:34
Er zijn 3 stations waar we kunnen zitten......
Nord,Sud en Mittel caverne.......

Ik zal het mijn collega's ook doorgeven.......als er dan toeterende nederlanders voorbij komen,dat ze het dan aan mij even doorgeven...... :drive: :rock:

He Jacco wij komen 27 Mei door de tunnel heen.
Hang van te voren ergens duidelijk de vw-speed plaat op dan toeter ik ook wel even. :D

Alberto
08-02-2011, 21:49
He Jacco wij komen 27 Mei door de tunnel heen.
Hang van te voren ergens duidelijk de vw-speed plaat op dan toeter ik ook wel even. :D
goed idee ... :D:D

dragracer
09-02-2011, 11:32
Als ik er dan nog ben verzin ik wel wat...... :rolleyes: ..

Misschien hang ik wel 1 van de VW-Speed Spandoeken op daar......hehe...... :D

Voor diegenen die er heen rijden.........

Ik zou me in Oostenrijk echt aan de snelheid houden.....
De flitskasten staan verstopt achter hekjes ter hoogte van de vangrails........je ziet ze echt niet........

Zal deze week even kijken of ik er een foto van maken kan.

Misha
13-02-2011, 17:35
Deze al ooit gepost? Gruwelijk lang geleden (http://www.youtube.com/watch?v=2IhE55QwWO4&feature=player_embedded#at=11)

JarnoVWPolo6N
13-02-2011, 18:15
Deze al ooit gepost? Gruwelijk lang geleden (http://www.youtube.com/watch?v=2IhE55QwWO4&feature=player_embedded#at=11)

Haha, die feest-tent staat nog steeds elk jaar in Reifnitz, alleen de enige koe-bellen die ik er zie klingelen, hangen aan de piercings van de strip-dames in de American Bar :D

Ma®tijn
14-02-2011, 18:31
Als ik er dan nog ben verzin ik wel wat...... :rolleyes: ..

Misschien hang ik wel 1 van de VW-Speed Spandoeken op daar......hehe...... :D
.
Doe dat maar, dan zullen wij de 21e wel even naar je toeteren :D

dragracer
16-02-2011, 22:52
Om nog even terug te komen op de flitskasten......

Zo staan ze erbij.........

verstopt achter een hekje............
http://i54.tinypic.com/2d9d84l.jpg

Als je dit in je spiegel ziet ben je te laat...... :rolleyes:
http://i53.tinypic.com/30rryvr.jpg

Deze staat trouwens niet ver voorbij de TauernTunnel.....
Zoals op de 2e foto te zien rij je eerst onder een portaal door.....dan staat ie daar achter het hekje.....

En in de Tunnels is het max. 100 km/h.....soms bij werkzaamheden langzamer maar dan staat het specifiek aangegeven.
Rij je sneller dan 100 km/h door een tunnel dan heb je grote kans dat je "nat" gaat..... :eek:

Dan nog iets:

Als je in Oostenrijk rijdt kun je het beste je radio afstemmen op Hitradio Ö3.
De meldkamers van alle tunnels kunnen rechtstreeks op deze frequentie ingrijpen om meldingen door te geven in geval van nood of calamiteiten......

Mocht er iets gebeuren en je moet je auto verlaten in een tunnel.....sleutel in het contact laten zitten !!!

Ik ga er van uit dat jullie deze info niet nodig hebben,maargoed je weet maar nooit.

John
17-02-2011, 18:40
Dan hoop ik dat ze op die radiozender Nederlands of Engels spreken want mijn Duits is net zo goed als mijn Chinees. ;)

Maar bedankt voor de tips Jacco. ;)

J-9A-N
15-03-2011, 17:49
http://www.pmischkulnig.com/Mischkulnig/WebCam.html

De sneeuw is gelukkig weer vertrokken, op naar het mooie weer.

Dirk
16-03-2011, 00:00

Gaaf filmpje!!

Dirk
16-03-2011, 00:10
http://i54.tinypic.com/2d9d84l.jpg
http://i53.tinypic.com/30rryvr.jpg

Als je in Oostenrijk rijdt kun je het beste je radio afstemmen op Hitradio Ö3.
De meldkamers van alle tunnels kunnen rechtstreeks op deze frequentie ingrijpen om meldingen door te geven in geval van nood of calamiteiten......

Aan de noordkant van de Wörthersee (Sud-Autobahn A2) staan er trouwens ook twee van deze flitskasten. En in de bebouwde kom zijn ze helemaal niet vies van het laserpistool!! Die zie je daar een stuk meer als hier in NL.

En natuurlijk als je eenmaal veilig aangekomen bent Hitradio Ö3 dan verwisselen en afstemmen op GTI FM!!!! (101.6 und 88.2 MHz)

Spierings
16-03-2011, 07:59
Voor diegenen die er heen rijden.........

Ik zou me in Oostenrijk echt aan de snelheid houden.....
De flitskasten staan verstopt achter hekjes ter hoogte van de vangrails........je ziet ze echt niet........
.
In duitsland moet je ook op passen als het regent, was geflitst door een matrix bord (rode flits). Veel stukken in duitsland geld een max snelheid bij "Nasse", in mijn geval was dat 100. Bon viel mee, 20 euro voor 12 km te hard.

honcie
29-03-2011, 15:45
Over 2 maandtjes rond tijd komen wij in Oostenrijk aan.
Heb er zin in en me Rallye is er ook bijna klaar voor.
Alleen me g-lader wordt nog ff open getrokken op 16 April en nog ff poetsen.
En dan kunnen we voll gass naar Oostenrijk.

Alberto
29-03-2011, 16:46
ik heb er ook erg veel zin in . Gaat super weekje worden .

J-9A-N
29-03-2011, 18:37
ik heb er ook erg veel zin in . Gaat super weekje worden .

Same here!! :cool:
En bij het bestellen van de kaarten toch maar besloten om dit jaar met de golf 1 naar Oostenrijk te gaan.
Nu alleen nog even de laatste puntjes op de i zetten. :rolleyes:

sixpack
29-03-2011, 19:33
7.) Ab wann benötigt man eine Einfahrtsgenehmigung?
Eine Einfahrtsgenehmigung benötigt man für die gesamte Dauer der Veranstaltung. Die Sperren an den verschiedenen Ortseinfahrten gelten von Mittwoch, 1. Juni 2011, ab 7 Uhr früh bis einschließlich Samstag, 4. Juni 2011, 23 Uhr.

Komt goed uit, dan ben ik alweer auf ruckreise :D

Richard
29-03-2011, 19:40
Am Monntag fahren wie schon wieder nach Hause, sonnst kein Thema mit die Einfahrtsgenehmigung..

sixpack
29-03-2011, 19:57
Jeps, en dan 50,- ... ik vind um best prijzig ..

Richard
29-03-2011, 20:17
en vond het vorige keer een week voor het evenement leuker dan het evenement zelf..

martijnvanderh
29-03-2011, 22:26
Als die gasten van de Dubclub het net zo dol maken als vorig jaar.... Dat beloofd niet veel goeds! Even een flashback naar vorig jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=32pCFJuHqXQ

Misha
30-03-2011, 09:23
Maximaal naar de godnondeju op de terugweg :D

John
30-03-2011, 17:38
Als die gasten van de Dubclub het net zo dol maken als vorig jaar.... Dat beloofd niet veel goeds! Even een flashback naar vorig jaar:

http://www.youtube.com/watch?v=32pCFJuHqXQ

Iedereen klaagt altijd over dronken Duitsers maar die zie ik hier niet, wel Hollanders.

martijnvanderh
30-03-2011, 18:57
:thumbup:

R32
31-03-2011, 16:34
Zijn er ook nog tips voor wat leuke clubs of plaatsen waar deze zijn :thumbup: .

Misha
03-04-2011, 15:47
Crazy Bull! :D

martijnvanderh
03-04-2011, 16:35
Er schijnt in Velden-am-see ook een tankstation te zijn, volgens mij Texaco, waar best veel auto's te vinden zijn altijd...

Misha
03-04-2011, 16:54
:giggle:

Alberto
25-04-2011, 16:25
gaat snel nu .... :D

Misha
25-04-2011, 16:30
Nog slechts 2 vrije zondagen .. dan EuroSunday .. en dan ..... aaaah!

SHINEN!

Misha
25-04-2011, 17:35
Sfeertje maken :D

http://img708.imageshack.us/img708/2530/dcvakantiefotoj.png

Alberto
25-04-2011, 20:35
krijg er steeds meer zin in

Christiaan
25-04-2011, 20:36
Jep! De cabrio is er ook bijna klaar voor....

R32
25-04-2011, 22:00
Ik heb er ook zin in :thumbup: , wie gaan er vrijdagavond 27 mei ook die kant op :drive: .

martijnvanderh
25-04-2011, 22:55
Mooi Misha!

Misha
26-04-2011, 08:28
Mooi Misha!Ja Ampi.. binnenkort even zien of ik dat op de site kan zetten :)

rick_polo
26-04-2011, 08:55
Gruwelijk mish, echt dik!
Zie zelfs mijn eigen polo er nog staan!
Tering wat heb ik er zin in...

honcie
26-04-2011, 15:53
Morgenavond me Rallye een grote beurt geven en dan is ze er ook klaar voor.
Maar moet nog 4,5 week wachten.

sixpack
26-04-2011, 16:09
Gister een aardige testrun gemaakt, en even gerelaxed met de kids, nu nog wat puntjes op de 'I' en we kunnen 22 mei vertrekken :)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/215244_199943906711706_100000882952823_474482_3616789_n.jpg

Misha
26-04-2011, 21:31
Gruwelijk mish, echt dik!
Zie zelfs mijn eigen polo er nog staan!
Tering wat heb ik er zin in...Website geupdate... nu alleen nog een bult nieuwe foto's overal van maken :)

Even wat anders:

de cleaned meet en greet zal wss dus in faakersee doorgaan op maandag 30mei.
meer info komt nog wel.
Just to inform Y'all :)

aal
26-04-2011, 21:35
Morgenavond me Rallye een grote beurt geven en dan is ze er ook klaar voor.
Maar moet nog 4,5 week wachten.

Hier ook, net verse APK erop, even laten taxeren dat ding (je weet maar nooit) en de puntjes op de i zetten, dan zijn we dr klaar voor

Aruniq
28-04-2011, 15:51
Ik heb er ook zin in :thumbup: , wie gaan er vrijdagavond 27 mei ook die kant op :drive: .

Ikke :cool:
Alleen hoelaat weet ik nog niet precies.

Ibiz@ke
28-04-2011, 15:59
Sfeertje maken :D

http://img708.imageshack.us/img708/2530/dcvakantiefotoj.png

schitterend gewoon :D :thumbup:

R32
28-04-2011, 17:08
Ikke :cool:
Alleen hoelaat weet ik nog niet precies.
Wij gaan in ieder geval s'avonds laat, we gaan waarschijnlijk met een Golf 4 of een Polo 6r.

Alberto
28-04-2011, 22:46
weer een week dichter bij
:D

rick_polo
29-04-2011, 06:10
Damnn.... wat heb ik er een zin in!nog 3 weekjes wachten helaas....

Oldskool_Ivo
29-04-2011, 08:26
wij vertrekken over 4 weken ook weer die kant op :)

Rick
29-04-2011, 08:41
Ik moet minstens nog een dik jaar wachten! :D

aal
29-04-2011, 09:05
29 dagen wachten :S

De Limburger
29-04-2011, 11:04
Ik baal als een stekker dat ik dit jaar er niet bij kan zijn, maar volgend jaar gaan we weer met ons allen er naar toe.
Gr Ronnie

Aruniq
29-04-2011, 16:38
Wij gaan in ieder geval s'avonds laat, we gaan waarschijnlijk met een Golf 4 of een Polo 6r.

Ah oke, ja hoelaat wij vertrekken weet ik nog niet zeker, we kunnen in het huisje vanaf 15:00u zaterdag. Wij rijden met een Seat Ibiza 6K.
Zelf rijd ik niet omdat ik de auto niet op tijd klaar heb :( .

R32
29-04-2011, 16:47
Ah oke, ja hoelaat wij vertrekken weet ik nog niet zeker, we kunnen in het huisje vanaf 15:00u zaterdag. Wij rijden met een Seat Ibiza 6K.
Zelf rijd ik niet omdat ik de auto niet op tijd klaar heb :( .
Ik denk dat wij ook zo laat pas het hotel in kunnen, maar er is overdag genoeg te doen.