PDA

View Full Version : Goede lasser gezocht, omgeving Alkmaar


arnus71
19-01-2005, 09:26
Ben inmiddels verhuisd, nu weer verder met het onderhouden en op de weg houden van de oude Scirocco...

Er moet gelast worden!! Weet iemand een goed adres in Noord Holland, het liefst in de buurt van Alkmaar?

Alle reacties zijn welkom. Danke.

vwmk2driver
07-05-2005, 22:48
afhankelijk van wat er gelast moet worden. misschien kan ik je verder helpen.

plaatwerk lassen is voor mij nog lastig. maar dikkere metaal soorten kan ik goed lassen.

laat maar horen gr frank

arnus71
11-05-2005, 10:45
Er moet alleen maar plaatwerk aan mijn bolide worden gelast - ben nu zelf aan het onderzoeken of ik niet zelf gewoon aan de slag ga. Want iemand vinden om het te doen lukt gewoon weg niet.

Maar bedankt!

vwmk2driver
11-05-2005, 11:38
is wel te regelen hoor maar dan moet je langs een schade herstel bedrijf.
maar dat is natuurlijk weer vrij duur.

ik zelf heb met iemand een plan om in een transporter een gehele las installatie te maken met een aggregaat enzo.

en dat we in de bus en buiten de bus als het wind stil is kunnen lassen.
maar we moeten eerst zelf goed leren lassen op plaat werk enzo. maar dat komt wel goed.

der is nu een topic van coen daar staan handige tips al in.
en mijn topic bij mk1 en jetta mk1 staat ook een topic over mijn mk1 en nieuwe schermen in lassen enzo.

moet je even zoeken

sander kuster
11-05-2005, 17:27
Er moet alleen maar plaatwerk aan mijn bolide worden gelast - ben nu zelf aan het onderzoeken of ik niet zelf gewoon aan de slag ga. Want iemand vinden om het te doen lukt gewoon weg niet.

Maar bedankt!


ik ben plaatwerker van beroep ik wil wel een keer komen kletsen hoe het moet als je daar intresse in hebt moet je maar bellen 0648263328 sander