PDA

View Full Version : T1 voor weinig, wie haalt hem op?

SpiderClass
24-07-2010, 22:46
T1 voor weinig, het is dat ik nu even de poen er niet voor heb liggen, anders was ik zeker even gaan kijken en had ik hem waarschijnlijk meegenomen :redface:

Wie geeft hem nieuw leven?????

http://link.marktplaats.nl/357541764

gti-er
24-07-2010, 23:25
'beetje' laswerk verrichten en dan niks meer aan doen behalve laag leggen, en andere wielen! :thumbup:

sixpack
25-07-2010, 08:55
Leuk ding,niet te duur, maar wel de onderste 20 cm rondom vervangen (en het gedeelte waar de voorramen inzitten)

goede nieuws is dat dit plaatwerk gewoon allemaal nieuw te verkrijgen is :)

Area51
25-07-2010, 09:08
Hele goede en vooral complete basis voor restauratie.

:screwy:

Onder een hele goede basis (dat is hier nou net allemaal verrot) versta ik toch echt wat anders hoor.

fabbi
25-07-2010, 09:13
:screwy:

Onder een hele goede basis (dat is hier nou net allemaal verrot) versta ik toch echt wat anders hoor.

Als dat goed was hoefde je niet meer te restaureren.

men bedoeld een complete niet verklote en volgesmeerde bus als basis om een goede restauratie te kunnen doen...

Area51
25-07-2010, 09:17
Ja, maar zeg dan onverprutste/ongelaste bus, want dit is echt (plaatwerk technisch gezien) geen goede basis.

SpiderClass
25-07-2010, 10:48
Maar het is wel een goedkope basis, voordat geld heb ik ze al voor bij zien komen waar je dwars doorheen kan kijken. Ik denk dat hier wel aan gelast en geplamuurd is om die mtv reclame er op te zetten. Maar veel goedkoper ga je ze niet vinden.
Maar als je gaat kijken weet je pas hoe die is en welke staat, dat kan je echt niet op de foto zien. Als je deze in nieuwstaat wilt brengen kan je beter een dure/betere basis zoeken, anders ben je dit geld toch kwijt bij de restauratie en je tijd ook gelijk dan!
Deze moet je gewoon technisch in orde maken, droppen en knallen :D

Area51
25-07-2010, 11:02
Als je een T1 wilt aanschaffen, kun je 2 dingen doen;

A) de knip trekken en een rijdende bus kopen waar je gelijk lol/plezier van hebt.
B) een restauratieproject kopen voor 'weinâgh', je sociale leven een jaar of 3 á 4 'on hold' zetten en gaan slijpen, lassen, vervangen en opknappen.

Als ik deze 'aanbieding' zo zie moet je hier nog een 3500 á 4000, aan plaatwerk en rubbers (laat ik de techniek even buiten beschouwing) bij tellen en ontiegelijke uurtjes lassen en slijpen en aan het eind van het liedje vraag ik me af of je dan goedkoper (een relatiebreuk niet meegerekend) uit bent als dat je een kant en klare rijdende bus had gekocht.

SpiderClass
25-07-2010, 11:11
Daarom gewoon APk'tje d'r op, rijbaar/veilig maken en genieten :tongue:
Nieuwe rubbers en zo moeten pas als je raam eruit is gevallen ;)
Of als kunst in je huis :D

Area51
25-07-2010, 11:19
Trust mie .. gewoon 'ff' een APK'aatje erop gaat niet lukken hoor !!

SpiderClass
25-07-2010, 11:44
Ik geloof je, maar zeg ook niet 'ff' ;) het zal ongetwijfeld nog een hoop werk wezen. Ik weet verder niet hoe deze bus er van dichtbij uit ziet.. Maar ik zou bij deze niks aan de 'koets' doen (mits nodig voor APK/veiligheid) als je hem in nieuwstaat wil hebben zou ik wel wat anders zoeken, maar voor een 'ratlook' is deze denk ik wel geschikt, maar met alleen de bus kopen en de 5000 ballen ben je zeker nog niet klaar :thumbup:
En dan nog zou ik hem wel willen hebben, maarja kan het geld beter steken in me eigen bus en die restauratie eerst afmaken :D