PDA

View Full Version : nationale IQ test


Tjaap
19-01-2005, 23:56
wie heeft er net zitten kijken?

mijn god wat is die Kelly dom... niet dat het me erg verbaasde maar moest het toch even kwijt. 77 punten... wat is de grens voor zelfbeschikkingsrecht :p

zo dat moest ik ff kwijt. ;)

Mark1
20-01-2005, 00:01
Elk willekeurig schaap heb meer dan dat.... :biggrin:

hajee
20-01-2005, 00:03
schijnt wel nieuw diepterecord te zijn..
is nog nooit zo laag gescoord in de quiz.. :rolleyes:

RedJet
20-01-2005, 00:05
Heb het niet gezien, maar moet zeggen dat ik steeds minder TV kijk. 't wordt steeds dommer.

Viperwin
20-01-2005, 00:35
Ik heb zelfs mee zitten doen! En ach ja, die Ferry eeeuh Kelly... Ik denk dat ze blij mag zijn als ze sinds Nico en Rob langs zijn geweest kan onthouden welke opening nou waarvoor is...

Gert
20-01-2005, 08:43
"Zelfbeschikkingsrecht" .. mooi woord Tjaap
Mooie aan Kelly is dat ze het ook toegeeft . De heer Regilio T. ontkende zijn score van rond de 80 in alle brabbelende toonaarden .
De Free Fighters kwamen er best goed vanaf moet ik zeggen .

Striet en ik hebben zelfs meegedaan .
We zaten allebij boven het gemiddelde
Test klopt niet ook al won ik van Striet .
Ik moet me aanmelden bij MENSA .. LOL

Waldorf
20-01-2005, 09:17
het tandwielengebeuren klopte niet. en die vragen van de wip ook niet. Daar heb ik volgens hen fouten gemaakt.
Als drie tandwielen kontakt met elkaar maken, waarbij de middelste de andere twee raakt, en die andere twee met elkaar verbonden zijn, draait er niets. en dat gebeurde bij 2 van de vier stellingen, ipv bij 1.

Een wip die vrijkomt. zal horizontaal gaan liggen, ipv het door hun gegeven antwoord dat ze blijft liggen.

Ondanks dat toch zeer goed gescoord.

aldo
20-01-2005, 09:21
.......en dan noemen ze Belgen dom :)

Cabby 82 TDi
21-01-2005, 07:29
En wip die een vaste positie heeft zal NOOIT horizontaal gaan liggen !

Waarom wel ? Beide kanten zijn even zwaar dus heeft de wip geen reden om te gaan bewegen en blijft dus lekker liggen zoals ie ligt.

Verder was er bij de tandwielen maar 1 waarbij de drie tandwielen erkaar raakte. Bij de andere waren alleen de 2 kleine tandwieltjes die kontakt hadden.

Dus zo fout was je uitslag nog niet hoor. !!!

Anders moet je het antwoord even aan Kelly navragen :)

Gert
21-01-2005, 08:05
Is Ferry daarom Kelly geworden ?

'Mannen met een hoog IQ plegen minder snel zelfmoord' (http://www.nu.nl/news.jsp?n=471293&c=80)

Bron : Nu.nl

------------------------------------------------------------------------

'Mannen met een hoog IQ plegen minder snel zelfmoord'

Uitgegeven: 21 januari 2005 06:59

LONDEN - Jongemannen die goed scoren bij intelligentietesten plegen minder snel zelfmoord dan hun seksegenoten die slechter scoren. Dat blijkt uit grootschalig onderzoek van Zweedse wetenschappers.

Zij verzamelden de uitkomsten van 987.308 testen van Zweedse mannen die zich meldden voor het leger en ze volgden deze groep over een periode van 26 jaar. Van de onderzochten pleegden er uiteindelijk bijna 3000 zelfmoord.


Volgens een van de wetenschappers, Finn Rasmussen, is er duidelijk een verband tussen de score van de mannen tijdens de test en de uiteindelijke zelfmoorden. De slecht scorenden pleegden driemaal zo vaak zelfmoord.

Medical Journal

De vorsers, die hun bevindingen hebben gepubliceerd in het het Britse Medical Journal, vermoeden dat veel mannen die de test slecht deden, leden aan een depressie of aan schizofrenie, die vaak zouden bijdragen aan suïcidale neigingen.

De Zweedse onderzoekers willen dat nog verder onderzoeken. Ze kijken dan ook naar de vraag of de groep die slechter scoorde ook minder goed in staat is om te gaan met hun problemen.

Mark1
21-01-2005, 10:35
.... De slecht scorenden pleegden driemaal zo vaak zelfmoord...


1x is genoeg toch ? ....ochja laag IQ... :biggrin:

Zestienkleppen
21-01-2005, 12:29
schijnt wel nieuw diepterecord te zijn..
is nog nooit zo laag gescoord in de quiz.. :rolleyes:

idd, daarvoor had Tatjana de laagste score (78). Volgens mij wordt die Kelly een beetje gefuckt door dit programma door haar er expres te halen. Ze heeft het alleen nog niet door :D