PDA

View Full Version : Antivirus..


De Limburger
06-08-2010, 11:23
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, maar er nog geen antivirussoftware programma op staan, nu is de laptop dus al gekraakt door een of ander reclame virus van een antivirusprogramma hij blijft maar reclame omhoog gooien, en programma's afsluiten, waar dus een virus op zit toevallig zijn dat juist de programma's die ik nodig heb, paint, words noem maar op. Nu wil ik die rommel verwijderen, maar die rommel is nergens te vinden, en dat wat ik vind krijg ik niet weg. Windowsdefender krijg ik niet geopend want dat sluit dat andere programma direct.

Mijn Windows is Windows 7 wie kan mij helpen aan een juist virus programma.???

Of hoe ik die rommel weg krijg. Want dit is vreselijk irritant.
Dat nep virus programma heet AntianimalDoctor. Iemand bekend hiermee?

Gr Ronnie b.v.d..

Jel Golf 2 GTI
06-08-2010, 11:29
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, maar er nog geen antivirussoftware programma op staan, nu is de laptop dus al gekraakt door een of ander reclame virus van een antivirusprogramma hij blijft maar reclame omhoog gooien, en programma's afsluiten, waar dus een virus op zit toevallig zijn dat juist de programma's die ik nodig heb, paint, words noem maar op. Nu wil ik die rommel verwijderen, maar die rommel is nergens te vinden, en dat wat ik vind krijg ik niet weg. Windowsdefender krijg ik niet geopend want dat sluit dat andere programma direct.

Mijn Windows is Windows 7 wie kan mij helpen aan een juist virus programma.???

Of hoe ik die rommel weg krijg. Want dit is vreselijk irritant.
Dat nep virus programma heet AntianimalDoctor. Iemand bekend hiermee?

Gr Ronnie b.v.d..

ff gegooglet naar animaldocter: http://cantalktech.com/2010/02/21/antimalware-doctor/

Niet bekend, maar ik gebruik AVG Free edition.
Als je instaleert, kijk dan dat je zeker de free instaleert.

Ben er heel content van.

anti spayware van ADWAre gebruik ik ook. Ook ff de gratis versie zoekn.

GRtz Jel

bobby-digital
06-08-2010, 11:30
heb een gekraakte versie van Avast, werkt prima .updaten doet het ook nog... is ook wel hendig

Marcski
06-08-2010, 11:44
Avast heeft ook een gratis versie die erg goed is.

Als de laptop toch nieuw is, waarom doe je geen full restore, dan is hij weer helemaal schoon
en volgende keer een Mac kopen, dan heb je dat soort ellende niet :tongue:

Rick
06-08-2010, 11:48
Microsoft Security Essentials.

De Limburger
06-08-2010, 13:18
Volgens mij is het probleem verholpen, door AVG Free edition, werkt inderdaad netjes zo op het eerste gezicht.
Ik had al 24 trojaanse paarden en nog meer rotzooi erop staan ,maar nu verwijderd. gelukkig

Vains
06-08-2010, 13:51
Ik heb ook de gratis AVG versie erop staan en het werkt prima :thumbup:

martijnvanderh
06-08-2010, 13:56
Inderdaad... AVG is top!

HannoverEdition
06-08-2010, 21:08
Even googlen op Ccleaner. Maakt de harde schijf perfect schoon.

die is idd erg goed én handig! en AVG heb ik dr ook op staan,en draait prima! :thumbup:
succes Ronnie

Ronin
06-08-2010, 21:14
Ook hier AVG, versie 9 werkt super.

Dexter
07-08-2010, 07:53
Avast zou volgens mij de beste keuze zijn qua gebruik van resources en effectiviteit. AVG is inderdaad ook een hele goede keuze [hem hem zelf ook].

Daarnaast is een absolute topper het programma MBAM. Da's gratis en gewoonweg top.

Dat vind je hier (http://www.malwarebytes.org/mbam.php).

Even installeren, altijd eerst updaten [voor het scannen] en dan scannen!

RubenD
08-08-2010, 20:18
Ik maak zelf gebruik van Comodo, is ook gratis. En is een compleet pakket: Antivirus, firewall en extra beveiliging/controle. Werkt super, staat ook goed aangeschreven.

apocalypsenever
08-08-2010, 22:01
Toen ik nog een pc had gebruikte ik Avira (free-av.com)
Werkte best :)

MarlyNL
10-08-2010, 12:19
Persoonlijk kies ik voor NOD32 antivirus, deze bevalt mij goed.
Tot nu toe hebben familie en vrienden ook goede ervaringen met Microsoft Security Essentials.

sanderz
23-08-2010, 10:53
ik heb ze allemaal al gehad geloof ik, de gratis versies iig maar op dit moment heb ik avast en daar ben ik zeer te spreken over, automatische updates enz ik hoef nergens naar om te kijken.

mverh85
23-08-2010, 11:56
Persoonlijk kies ik voor NOD32 antivirus, deze bevalt mij goed.
Tot nu toe hebben familie en vrienden ook goede ervaringen met Microsoft Security Essentials.

NOD32 gebruik ik ook, gecrackte versie met maandelijkse update :thumbup:

LRR
23-08-2010, 13:13
maar ik gebruik AVG Free edition.
Als je instaleert, kijk dan dat je zeker de free instaleert.

Ben er heel content van.


:goodpost:

Gebruik het zelf ook op aanraden van m'n zwager (ict'er).
Nooit problemen.......en voor niks.....das nog mooier... :thumbup:

Tjaap
23-08-2010, 23:36
Avast heeft ook een gratis versie die erg goed is.


deze heb ik ook al een aantal jaar op aanraden van en bevriende ICT-er ;) en ben er erg blij mee.

Sethenor
24-08-2010, 11:24
Gebruik NOD32 al jaren icm windows firewall en windows defender, nog nooit een virus of wat dan ook gehad.

lowrider23
03-09-2010, 14:00
Dat probleem van De Limburger heb ik ook gehad.. Continu reclame laten zien van een virusscanner en verder niets meer openen.. Mijn pc is nu een paar weekjes terug van een winkel hier in de buurt.. Helemaal schoongemaakt en hij is weer goed. Mijn antivirusprogramma is G Data InternetSecurity, en dat werkt perfect!

flipje
04-09-2010, 01:27
Ik maak zelf gebruik van Comodo, is ook gratis. En is een compleet pakket: Antivirus, firewall en extra beveiliging/controle. Werkt super, staat ook goed aangeschreven. :screwy: