PDA

View Full Version : Verhuisberichtje


wouter76
15-01-2004, 10:17
Voor iedereen die wel eens op www.veedub.no-ip.org komt of wil komen ;) de url is veranderd naar www.veedub.nu

Deze site heeft een nieuwsgedeelte, een gallery waar je zelf foto's kunt uploaden, een forum en een uitgebreide linkssectie. Vooral de aircoolers die laag en speciaal zijn krijgen aandacht, maar originelen zijn ook welkom natuurlijk!

Zo dat was wel weer genoeg spam :rolleyes:

See you!

Wouter

edit: tiepvaut

Volkswouter
16-01-2004, 02:36
Ok,favorieten aangepast!

JeeWee
20-01-2004, 21:06
Hee ruig man, lache je hebt een foto van mijn site afgevist!

Inderdaad die foto van rijperkerk meeting staat op mijn site. Ik kros idd rond in die gele luchtgekoelde T3 singlecab met zwaaipit enzo.

Waar woon jij dan? En weet jij van wie die zwaarverlaagde matblauwe kever met Rollator(met NOS) op z'n imperial is dan?

wouter76
21-01-2004, 14:02
Hee ruig man, lache je hebt een foto van mijn site afgevist!

Inderdaad die foto van rijperkerk meeting staat op mijn site. Ik kros idd rond in die gele luchtgekoelde T3 singlecab met zwaaipit enzo.

Waar woon jij dan? En weet jij van wie die zwaarverlaagde matblauwe kever met Rollator(met NOS) op z'n imperial is dan?

Ik kom uit Noordbergum, die blauwe met die rollator is van een maat van mij, ook uit Noordbergum. Klein detail: op die blauwgeverfde brandblusser staat NOT i.p.v. NOS ;)