View Full Version : Fire and Ice msn topic+ meeting 2010 verslag
nog een hint....
we zijn bij Jenz geweest
http://www.volksforum.com/albums/files/2/9/8/8/CorradoG60cartoong60ing2bewerkt.JPG
en deze is het niet.......
Vento Vice
27-12-2010, 19:24
nee hij is gifgroen, toch?
je had toch een blauwe....
Vento Vice
27-12-2010, 20:16
...nee, ik bedoel jouw toekomstige USA-g60 !
Pas als alles overgeschreven is en voor de deur staat, geloof ik het.
Tot die tijd is hij nog steeds paars met een logo erop
Vento Vice
27-12-2010, 20:20
nog een hint....
we zijn bij Jenz geweest
Bedoel je HIER, trouwens? :tongue:
http://www.jenzcars.nl/images/Scannen.jpg
Vento Vice
27-12-2010, 20:22
...nu is er zoveel verwarring, dat niemand meer gaat raden....
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78365
ik denk dat deze al verkocht is...
Nou, is dat niet de blauwe 3-deurs 16v met Borbet T waar het over gaat dan? :tongue:
Nieuwe ronde nieuwe kansen
donderdag gaan we voor een gifgroene corrado g60 usa kijken
hoop niet dat dit weer zo'n krot is als de witte anders rij ik zo weer weg.....
wordt vervolgdhttp://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/corr.jpg
wordt vervolgdhttp://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/corr.jpg
Als je met de rechter muisknop op de foto klikt en dan "Als achtergrond gebruiken" -> type: "spreiden" doet, dan is dat een redelijk aparte verschijning.
Zou zonde zijn als het niks zou zijn na zo'n toch-wel-behoorlijk-endje rijden! Succes!
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/AAA.jpg
En dit is hem geworden.....
HannoverEdition
30-12-2010, 22:44
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/AAA.jpg
En dit is hem geworden.....
Geen fire&ice meeting in 2011 voor jou dus? :(
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Mario,
Maar ''Jakkiebah'' wat een vreselijke kleur! :shake:
niet mijn smaak,maar jij moet er mee rijden... :tongue:
Veel plezier met de Corrado :thumbup:
ik denk dat we (rene en ik) mss toch wel ff komen kijken.
is er nog animo hier voor een set op te knappe Estorils?
http://www.volksforum.com/albums/files/6/8/8/4/estorils.jpg
Vento Vice
31-12-2010, 17:33
...en dit is de mijne:
Iets eerder als 'die groene', namelijk op d.d. 27 december gehaald;
(...wèl samen met Dr.Golf, thnx! :thumbup: )
...dus de 'Doctor' heeft 'n Corrado-virusje opgelopen, daar in Raamsdonkveer... :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6MIMPDQO.jpg
Corrado 2.0 16V uit 1992 (4/12/'92)
100kW / 136 PK
LC 5 M 'moonlightblue perleffect'
Nu heb ik:
een rode, bijna zwarte Golf Edition One GTI gehad (dark burgundy);
een paarse, bijna zwarte Golf FandI GTI gehad (dark violet);
een blauwe, bijna zwarte Corrado 2.0 16V (moonlightblue)
Meer weten? klik op de link in mijn signature en reageer! (positief...)
Welke Fire and Ice-er gaat nog meer overstag? :shake:
[QUOTE=Vento ViceIets eerder als 'die groene', namelijk op d.d. 27 december gehaald;
(...wèl samen met Dr.Golf, thnx! :thumbup: )
...dus de 'Doctor' heeft 'n Corrado-virusje opgelopen, daar in Raamsdonkveer... :D
:[/QUOTE]
Eigenlijk was ik al 2 andere corrado's wezen kijken en had ik ook al kontakt met jens gehad voordat jij deze van hem kocht René. :thumbup:
Het virus van een corrado was al opgekomen bij het te koop zetten van de F&i
maar de 2 liter 16v is de één na lichtste Corrado en mijn voorkeur ging uit naar iets pittigers, Een G60 dus. :D
Als je in de buurt van de 3 duizend toeren komt en je raakt het gas aan wordt je afgeschoten en daar was het me een beetje om te doen :screwy:
Vento Vice
31-12-2010, 19:30
@Dr.Golf:
...oké, een G-lader-tik gekregen dan, toen je een proefritje in 2008 maakte naar Wijk aan zee in 'die gele', dan?!
Ik was ook al een tijdje aan het kijken; als je mijn posts van de laatste tijd tussen de regels door leest, kon je al wat vermoeden...
...toen je bij die witte ging bekijken, dacht ik al: "Wie zou de eerste zijn?"
'...op één na de lichtste...'; ja, maar ook op twee na de sterkste en bovenal de betrouwbaarste èn schaarste van allemaal !
Anyway: wij hebben beide wat we willen en daar gaat het om, toch?
PS: je moet ook nog ff je signature aanpassen, Dr.Rocket ! ;)
@ iedereen:
Het is ècht zuiver toeval, dat Dr.Golf en ik min of meer tegelijkertijd zijn gaan zoeken naar een Corrado; ondanks dat we nog geen 2 km (!) van elkaar vandaan wonen, spreken we elkaar soms weer twee maanden niet...
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling! :thumbup:
VwJarnoGT
31-12-2010, 22:04
Ik wens iedereen een goede jaarwisseling! :thumbup:
Ik ook! :D
Vento Vice
01-01-2011, 00:06
happy new year!
HAPPY NEW YEAR :wee: :wee: :wee: :wee: :wee: :wee: :wee: :wee: :wee: :wee:
De beste wensen iedereen!!!
HannoverEdition
03-01-2011, 22:00
Leuke en zeldzame 5drs Fire&Ice (http://link.marktplaats.nl/408040586) voor de liefhebber! ;)
Ik zag 'm idd ook al staan,maar als ik er een Golf bij neem
wordt het een GTI.
Hij heeft geen toerenteller?Zie je niet vaak.
GolfMK1'83
03-01-2011, 22:59
Ben er al wezen kijken.
de fan gaat aan bij inschakelen contact :confused:
Heeft wel als extra airco.... maar de pomp zit er niet meer op voor de rest alles nog voor de rest een leuke auto.
En uitlaat die eronder hangt kan ook echt niet :tongue:
Gr Alwin
happy new year from germany to all Ice driver...
Vento Vice
04-01-2011, 15:20
...Hij heeft geen toerenteller?Zie je niet vaak.
Zeg maar gerust: NOOIT!
Dat is dus ook wat mij het eerste opviel: een ander cockpitje, dus!
(alleen in een MkII C- of CL-versie zit géén toerenteller, bij mijn weten is een Fire and Ice qua uitvoering minstens GL!
Maar dan nog; 't is wel een 5-deurs ;)
HannoverEdition
04-01-2011, 16:04
jongens.............zeuren om een toerentellerrrrr haha :screwy:
En standaard 1.8 66kw had naar mijn idee helemaal geen toerenteller,alleen de GTI uitvoering had een toerenteller,er zit immers ook een plastic stuur,en pookknop etc in ipv een lederen zoals in de GTI,maar net als René zegt het is wel een 5 deurs :D
En zo op de foto ziet hij er op zich niet raar uit (los van die belachelijke uitlaat,maar dat is te veranderen zonder aanpassingen,er is iig geen stuk uit de bumper gezaagd :rolleyes: ) en van binnen ziet hij er m.i ook nog redelijk uit zo te zien op de foto's ....
is te hopen dat deze weer naar een liefhebber gaat,en hopelijk op 1 mei te bewonderen is op de meeting in Friesland ;) :thumbup:
Volgens de Duitse doppel-wobber site, heeft elke Fire & Ice standaard stuurbekrachtiging en een toerenteller. Waarschijnlijk zit hier dus een ander cockpitje in. Hopelijk niet met de reden om de km-stand naar beneden te werken.
Bovendien heeft naar mijn weten elke Golf 2 met 1.8 motor (welke uitvoering dan ook) standaard een toerenteller zitten. Alleen de CL-versies van de 1.3 en 1.6 hebben dit (meestal) niet.
Vento Vice
04-01-2011, 17:47
Volgens de Duitse doppel-wobber site, heeft elke Fire & Ice standaard stuurbekrachtiging en een toerenteller...
Alleen de CL-versies van de 1.3 en 1.6 hebben dit (meestal) niet.
...dat zei ik toch! ;)
Maar ik koop 'm niet; ik heb al een Fire and Ice gehad...
ik had ook de standaard 1.8i 66kw maar wel met toerenteller, lederen stuur en lederen pook
en uiteraard stuurbekrachtiging en opendak zoals het hoort bij een F&i
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop Mario,
Maar ''Jakkiebah'' wat een vreselijke kleur! :shake:
niet mijn smaak,maar jij moet er mee rijden... :tongue:
Veel plezier met de Corrado :thumbup:
TNX,
En zo houd ik niet van BBS RM of RS velgen, honingraad is zo oud als de weg naar rome.... ;)
HannoverEdition
04-01-2011, 18:56
TNX,
En zo houd ik niet van BBS RM of RS velgen, honingraad is zo oud als de weg naar rome.... ;)
Zozoooo we gaan weer lekker Mario :shake: :screwy:
ik snap deze reactie niet helemaal... :confused:
ach zal wel iets met ''afgunst'' of jaloezie te maken hebben denk ik,is trouwens ook al zo oud als de weg naar Rome.........;) :D
Zozoooo we gaan weer lekker Mario :shake: :screwy:
jongens.............zeuren om een toerentellerrrrr haha ........
Ben het niet vaak met je eens René........
maar ik zeg dr uit die kooi.......
Jakkiebah wat een vreselijke Golf TDI TUNNING......
en ach smaken verschillen he,maakt ook niet uit,ik bedoelde er ook niks mee hoor,........was puur ff een persoonlijke mening,en daar is een forum voor he.....
ik snap deze reactie niet helemaal... :confused:
ach zal wel iets met ''afgunst'' of jaloezie te maken hebben denk ik,is trouwens ook al zo oud als de weg naar Rome.........;) :D
jij geeft netjes aan dat je de kleur van mijn auto niks vind,
ik geef netjes aan dat ik bbs'en niks vind ;)
En als je regelmatig "je mening" over andermans zaken geeft kan je ook wel eens een mening over je eigen zaken krijgen.
heeft niks te maken met afgunst of jaloezie :thumbup:
even goede vrienden hoor :)
VwJarnoGT
04-01-2011, 21:47
Nog een Dikke Fire&Ice (http://www.speurders.nl/overzicht/autos/volkswagen/f_automodel-golf/f_bouwjaar-voor201995/dikke-golf-mk2-gti-vr6-ook-op-kenteken-inruil-mogelijk-78241377.html?fh_sort_by=-sort_tijd&pc=1241+GB&r=100&q=gti&sa=616) te koop.. ;)
Vento Vice
04-01-2011, 21:49
post #538 is a very :goodpost:
Je eigen mening hebben mag natuurlijk, maar als het meestal is dat je iets NIET mooi vindt, kun je het vaak ook gewoon vóór je houden, of evt. wat subtieler kenbaar maken. Bijv.: 'niet echt mijn kleur, maar wel een leuke wagen!'
...dat klinkt toch een stuk positiever, of niet?
VwJarnoGT
04-01-2011, 21:52
Maatschappij-les van Meneer Vento Vice :D
Maar idd,zo kan het ook. :goodpost:
Vento Vice
04-01-2011, 21:56
Maar idd,zo kan het ook. :goodpost:
blijkbaar is het nodig...
Vento Vice
05-01-2011, 21:53
Ik heb alweer een tijdje geleden mijn Fire and Ice GTI verkocht en reed verder in een BMW...
...maar ik kon het niet laten en heb dus tòch weer VAG 'gekauft' :thumbup:
Als je interesse hebt, kom dan 's naar de 'nieuwe' wagen kijken in mijn Corrado 16V-topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1056126#post1053249) waar je de vorderingen kunt zien!
GolfMK1'83
11-01-2011, 15:49
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79689
Voor een liefhebber
Gr. Alwin
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79689
Voor een liefhebber
Gr. Alwin
mooie auto , maarre kop niet lek???
GolfMK1'83
11-01-2011, 18:04
Nope kop is helemaal bekeken toen die gevlakt is
Gr. Alwin
Leuke Fire voor de techneut :)
Was gezellig vanmiddag Mario :thumbup:
Moest na het ritje(leuke Corrado)weer ff wennen aan de zware koppeling van m'n Golfje :D
Dacht ff dat ie vrij stond,haha!Koppeling reageert nogal laat :)
Ja was gezellig, bedankt voor het stuur incl. bezorgen.
Enne , misschien ben jij wel de volgende eigenaar van de corr.
in mei mag ie weg.....
hi guys from north holland..
i think i have some special news for you..
if anyone is still interested to get very cheap (only by preorder) some repro seatcover watch the sample pictures.. i have start at the german Forum a preorder thread for that nice stuff...
go the the sample picture 1 (http://www.supreme-ev.de/images/MusterFireIceStoff1.jpg)
go the the sample picture 2 (http://www.supreme-ev.de/images/MusterFireIceStoff2.jpg)
the price is only as preorder so cheap... around 10 Euro per Meter.. after the preorder the price want be higher, sure.
they are 131 Meters of 300 Meters availeble.. the time is running..
enjoy guys... have fun..
reg from Germany
Kevin
Wow,it's great! :thumbup:
I want 2 meter,is that posible?
And how to ordering?
Vento Vice
12-01-2011, 19:42
...wat ga je ervan maken, Maddie? Je hemeltje bekleden, mss...
...wat ga je ervan maken, Maddie? Je hemeltje bekleden, mss...
Nieteens een slecht idee ;)
Of iets met de hoedenplank denk ik.
Ik verzin nog wel iets leuks :thumbup:
Waanzinnige homepage heeft Kevin!Respect! :D
Vento Vice
12-01-2011, 20:43
Als je origineler als de verkoper van je stofje wilt zijn, wens ik je veel succes!
http://www.vwgolf-mk2.com/owners/kevin/009.jpg
Kevin uit Dtsld. heeft alles al gedaan, wat je maar kan bedenken behalve.... kussentjes! ;)
Het hoeft niet hetzelfde te zijn...er zijn vast nog wel meer creaties te bedenken! :)
Maar het is wel heel gaaf gedaan!
@madison
i could add you to my list at the german forum.. and if the preorder ends and all meters are sold/reserve.. i contact you for the payment via paypal if possible.. be sure, take some extra meters, because you dont get these to these kind of sellingprice.. after the preorder the price gets higher really sure.
i think here are some fans too to take some meters, before the german gets all of them allone.
sorry, i dont understand your language as well, but i hope to get a part of your club if possible, but i only could speak english right now.
reg Kevin
HannoverEdition
12-01-2011, 23:53
Reserve and Take some meters with you to the meeting on the 1st of May Kevin,I'll be sure you will sell some of it ;) :thumbup:
i try it... but cant be sure of that... because i plan to order with the german guys around next month and all pay before the preorder price and the company ship all seperatly to all buyers right now.. i hope to get some extra meters for your meeting.. but dont say it sure.
with a translator: (google Translator sorry)
Ik probeer het ... maar schuin er zeker van dat ... omdat ik van plan om te bestellen met de Duitse jongens rond volgende maand en alle te betalen voordat de preorder prijs en het bedrijf apart schip voor alle kopers op dit moment .. Ik hoop dat ik wat extra meters voor uw vergadering te krijgen .. maar dont zeggen dat het zeker.
reg Kevin
@madison
i have added you to the preorder list... end of the preorder is february.. after the preorder the price want be higher.. so if you want more meters.. take care and before the preorder ends...
nothing else??
Ok,i'll take 4 meter :) :tongue:
Maybe i'll need it for something else...
i'll think that's enough for me.
;) aha.. surprise...
you'll never know ;)
never? sure??
at any time :) maybe i have a idea :rolleyes:
Vento Vice
13-01-2011, 22:48
Maddie heeft haar 'man' gevonden! ;)
Haha,zou het kunnen? :tongue:
M'n Engels is ook niet al te best... :rolleyes:
ok.. ;) does the hollands would be interested in visit the Yearmeeting of our Fire&Ice IG in Kassel (Edersee) these year? the biggest Ice meeting in the year in the middle of Germany... each year in the first weekend of July....
i only can speak english guys and girls... mmhh not fair..
HannoverEdition
13-01-2011, 23:14
ok.. ;) does the hollands would be interested in visit the Yearmeeting of our Fire&Ice IG in Kassel (Edersee) these year? the biggest Ice meeting in the year in the middle of Germany... each year in the first weekend of July....
Whell......... :rolleyes:
HannoverEdition
13-01-2011, 23:18
i only can speak english guys and girls... mmhh not fair..
They talk about that Mariëlle (Madison) maybe found a new boyfriend in you,because of the reactions between you and her.... she is still single....... :rolleyes: :shake:
HannoverEdition
13-01-2011, 23:21
Little ''translation'' for you Kevin ;)
I think Maddie have found a new boyfriend!
Haha,zou het kunnen? :tongue:
M'n Engels is ook niet al te best... :rolleyes:
Haha could be... :tongue:
My English is also not that good :rolleyes:
:thumbup:
aha... crazy.. good to know...
your meeting is first so you meet some guys from Germany at yours..
Vento Vice
13-01-2011, 23:22
...and what we also should tell:
she told us earlier in a post that she's looking for a man that loves VW'-s...
...You are the man, Kevin!
HannoverEdition
13-01-2011, 23:30
If you look at my avatar,you know enough Kevin....;) :D
and you meet all the persons who are posting in this topic ( Vento Vice/Madison/Dr-Golf etc etc ) on the 1st of May this year! ;)
sure... why not... germans could be crazy too. ;)) you will see...
I am very sorry René but I don't appreciate it that you talk about her this way, she can hardly understand and write in English and it's not polite! She makes her own decisions and I think it's not fair to talk about her this way.
Het spijt me zeer René maar ik kan het niet waarderen dat je zo over haar spreekt. Ze heeft moeite met het begrijpen en schrijven in het Engels en het is niet fatsoenlijk. Ze kan heel goed haar eigen keuzes maken en het is niet eerlijk/netjes om zo over haar te spreken.
?? anything wrong? i hope its start no troubble..sorry..
?? anything wrong? i hope its start no troubble..sorry..
No worries, I only want to say that it isn't polite to talk about her this way while she hardly understands and writes in English, but she is the subject! :)
ok.. i could try to use a translator programm if these helps... could he understand my english enough?
It's ok...it's just a joke ;)
They think the're funny :rolleyes:
thats ok... ;) dont need here angry people...
VwJarnoGT
14-01-2011, 22:13
LOL :D
Kevin, hows life?
Where do you guys cross the border?
I would like to join de colonne to the meeting. :D
I life in Stadskanaal,thats close to the border of Holland/Germany ;)
I still don't know the exact location but thats conna be ok :thumbup:
By the way this is my F&I
http://farm6.static.flickr.com/5047/5340670618_d0e90e317d_z.jpg
Regarts Jarno
HannoverEdition
14-01-2011, 22:33
LOL :D
Kevin, hows life?
Where do you guys cross the border?
I would like to join de colonne to the meeting. :D
I life in Stadskanaal,thats close to the border of Holland/Germany ;)
I still don't know the exact location but thats conna be ok :thumbup:
Here is the exact location (http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jonkersloot,+Joure&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.022584,11.590576&ie=UTF8&hq=&hnear=Jonkersloot,+Joure,+Skarsterl%C3%A2n,+Friesland&ll=52.962806,5.8358&spn=0.007768,0.022638&z=16&iwloc=A) Jarno (and Kevin ;) )
Should be great to come over with alot of Fire&Ice Golf's in a big collone, I think Roel (apocalypsenever) would love to film it ;) :thumbup:
regards;
Guido
Vento Vice
14-01-2011, 23:05
I am very sorry René but I don't appreciate it that you talk about her this way, she can hardly understand and write in English and it's not polite! She makes her own decisions and I think it's not fair to talk about her this way.
Het spijt me zeer René maar ik kan het niet waarderen dat je zo over haar spreekt. Ze heeft moeite met het begrijpen en schrijven in het Engels en het is niet fatsoenlijk. Ze kan heel goed haar eigen keuzes maken en het is niet eerlijk/netjes om zo over haar te spreken.
Wat je hierboven zegt, is nogal overtrokken; het zijn alleen maar wat pesterijen met een knipoog ;) naar het feit dat Madison zèlf in een post ooit zei:
"Ik zoek nog een man!" Ik kan deze post zo snel ff niet vinden, maar anders had ik hem hier nogmaals 'ge-quote'.
BTW: ...kijk voor de gein eens hoe vaak je eigen man Madison (of wie dan ook...) in de zeik neemt...
In vergelijking daarmee, valt dit reuze mee!
Wat je hierboven zegt, is nogal overtrokken; het zijn alleen maar wat pesterijen met een knipoog ;) naar het feit dat Madison zèlf in een post ooit zei:
"Ik zoek nog een man!" Ik kan deze post zo snel ff niet vinden, maar anders had ik hem hier nogmaals 'ge-quote'.
BTW: ...kijk voor de gein eens hoe vaak je eigen man Madison (of wie dan ook...) in de zeik neemt...
I only tell you it's not polite to talk about a her in English and not in Dutch, you know that she isn't that good in English. My husband talks in the lenguage she understands and can respond!
I know her quote and that was in a topic with me...so please.... I read more than I talk and respond, this was only a part that irritates me!
Please do not make fun of people in a lenguage they can't handle. That's the only thing I say, it's not polite. As you have your opinion, I have mine! Respect.
Het enige dat ik zeg dat het niet netjes is om zo te spreken/doen over een member die de deze taal niet zo kundig is. Mijn echtgenoot spreekt tenminste waar zij op kan reageren.
Ik ken haar quote dat was in een topic met mijzelf...zo alsjeblieft.... Ik lees meer dan ik spreek en reageer, dit irriteerde me gewoon.
Steek niet de gek met iemand aan die de andere taal niet kundig is. Dat is het enige wat ik zeg, ik vind het niet netjes.
Zoals jij jouw mening hebt heb ik de mijne!Respect.
HannoverEdition
15-01-2011, 00:10
Wat je hierboven zegt, is nogal overtrokken; het zijn alleen maar wat pesterijen met een knipoog ;)
post #538 is a very :goodpost:
Je eigen mening hebben mag natuurlijk, maar als het meestal is dat je iets NIET mooi vindt, kun je het vaak ook gewoon vóór je houden, of evt. wat subtieler kenbaar maken. Bijv.: 'niet echt mijn kleur, maar wel een leuke wagen!'
...dat klinkt toch een stuk positiever, of niet?
blijkbaar is het nodig...
''Mister perfect''/wannabee Moderator René.... aka Vento Vice
:D:D
...dat zei ik toch! ;)
Maar ik koop 'm niet; ik heb al een Fire and Ice gehad...
reaction in English: ...been there, done that...; time to move on!
Reageer dan ook niet zo vaak in een fire&ice topic.....en kom dan al helemaal niet op de meeting op 1 mei volgend jaar ;) :D
Ik vind het een mooie auto, en Jarno is er heel goed mee bezig. Het word echt wat moois zo. En sorry Vento Vice, maar het is niet jou auto meer he?
uhum.... :redface: :wow:
Als je interesse hebt, kom dan 's naar de 'nieuwe' wagen kijken in mijn Corrado 16V-topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1056126#post1053249) waar je de vorderingen kunt zien!
Je hebt ook een corradoforum (http://forum.corrado-club.nl/index.php) waar je info en aandacht kunt krijgen René :tongue: :D
Mooie, originele VR6!
Vraagje:
Hoe erg gehecht ben jij aan je trekhaak en achterbumper? (HINT)!
ook voor trekhaken ......alhoewel......een trekhaak onder een corrado.... :confused: :screwy:
(dit is tenslotte een MSM-lul-maar-wat-raak-topic geworden...)
Precies :D :thumbup:
Vento Vice
15-01-2011, 00:12
Zucht...
Volgens mij is Maddie de Engelse taal best wel kundig, mss schriftelijk ietsje minder, maargoed, ik vraag het 'r gewoon:
@ Madison:
Is er iets in het Engels door mij gezegd, wat je niet begrijpt?
Jij snapt hopelijk zelf wel, dat ik alleen maar een geintje maak...
(dit is tenslotte een MSM-lul-maar-wat-raak-topic geworden...)
Zucht...
Volgens mij is Maddie de Engelse taal best wel kundig, mss schriftelijk ietsje minder, maargoed, ik vraag het 'r gewoon:
@ Madison:
Is er iets in het Engels door mij gezegd, wat je niet begrijpt?
Jij snapt hopelijk zelf wel, dat ik alleen maar een geintje maak...
(ditt is tenslotte een MSM-lul-maar-wat-raak-topic geworden...)
Madison heeft al gereageerd René, dus beetje over-done!
Have fun in je MSM-lul-maar-wat-raak-topic!
Madison already responded René, its a little bit over-done!
I am sorry you can't handle critics! Everyone his own opinion!
Over and out!
Vento Vice
15-01-2011, 00:33
J*zus Guido, wat ben jij toch een zielig figuur, zeg.
Het moet nu maar eens gezegd worden...
Jíj bent degene die andere mensen/ anderden hun wagens af zit te kraken en niet ik.
(probeer dáár maar eens een 'quote' van te vinden; zal je nergens vinden!)
Dat ik bijvoorbeeld een trekhaak nu eenmaal wel erg handig vind, doet voor jou niet terzake... Jij bepaalt toch wel dat het niet op een Corrado hóórt...
Ik vind een Fire and Ice-Golf nog steeds interessant en was van plan nog wel ff in mei die kant op te komen, maar op deze manier hoeft dit voor mij ook niet meer...
[bevroren] water en vuur hier:lmao:
HannoverEdition
15-01-2011, 01:07
Jíj bent degene die andere mensen/ anderden hun wagens af zit te kraken en niet ik.
Allereerst een ''Zielig figuur'' ben ik niet hoor!! vraag maar na bij wat medeforummers :D
En anders hebben we het daar onder 4 ogen op de eerstvolgende meeting wel eens over ;) :D
en het is een forum,dus alles mag gezegd worden (met toestemming van de mods :tongue: )
Het is maar net WAT je wil lezen René ;)
heb er vlug ff een paar opgezocht voor je :D
mooie nieuwe aanwinst Mike!
Succes ermee,en uiteraard heel veel plezierige/fijne en veilige kilometers ;) :thumbup:
Hele Mooie Bora :thumbup:
jij besteed je vrije tijd weer nuttig Peter ;)
Ziet er weer netjes uit!! :thumbup:
Zeker een mooie en originele Golf Rallye!
En misschien wel niks voor een project,maar dan ben je wel gelijk KLAAR!
op een paar hééle kleine dingetje's na....
en een ''project gaat jou m.i aardig meer kosten dan deze Rallye in zijn geheel in deze staat ;)
Kijk alleen al wat voor prijs/zen er voor plaatwerk/motor/aandrijflijn/interieur etc.. word/en gevraagd.........áls het al te krijgen is. :redface:
Anyway
Succes met je zoektocht naar een ''project'' Golf Rallye :thumbup:
Even een compleet plaatje hieronder :D
Ik snap dat je hier HEEL ERG BLIJ mee bent Arjaan!een groene en MET Recaro's!!:eek:
WAUW wat een mooie originele en goed onderhouden Golf Rallye man!!:thumbup:
En die paar kleine dingetjes die er nog aan moeten gebeuren,.......ach daar heb je deze wintermaanden mooi de tijd voor :D:D
Heel veel plezier met deze Rallye.en ik zie je 1 Mei volgend jaar op de Golf Rallye meeting in Friesland ;)
Mooi werk Arjaan :thumbup:
Foto's mag je mij wel doormailen,(je hebt denk ik m'n mailadres nog wel;) ) dan plaats ik de eerste foto's wel ff voor je :D
succes met je Rallye :thumbup:
WAAUW!!!!! :eek: :spankit:
Héééle mooie/originele en onverprutste Edition Blue Lucas! :thumbup:
Zo zie ik ze graaaaag! :rolleyes:
En ook een erg mooie foto,waarbij je eindelijk eens die mooie ''Moonlight blue'' blauwe kleur ziet!!
erg moeilijk op de foto te krijgen,meestal zijn deze auto's zwart op de foto :wow:
Ik moet deze maar gauw eens in het echt zien Lucas!!:D :thumbup:
de '84'er GTI eigenaren zijn weer lekker bezig!! :D
Ziet er goed uit Mischa! :thumbup:
Your on the right Forum here Kevin! ;) :thumbup:
Wheels indeed looks very nice! Westy-front and Happich rear window's also looks really nice!and are very rare! :wow:
I am also very curious about your interior! :rolleyes:
jij leest graag de negatieve dingen,maar check voor meer positieve reactie's ff op mijn naam,bij view public profile ff ''all posts'' ;)
:D:D
Dat ik bijvoorbeeld een trekhaak nu eenmaal wel erg handig vind, doet voor jou niet terzake... Jij bepaalt toch wel dat het niet op een Corrado hóórt......
Moet je helemaal zelf weten René,jij concludeert weer erg snel wat IK hiervan zou vinden,echter denk ik dat meerde medeforummers jou voor gek verklaren :D En dat moet je lekker zelf weten. :thumbup:
maar zoals ik zovaak zeg:
Lekker zelf weten,het is tenslotte jou auto :D
jij vind tenslotte BBS niet mooi staan onder een auto ;) :confused:
Ik vind een Fire and Ice-Golf nog steeds interessant en was van plan nog wel ff in mei die kant op te komen, maar op deze manier hoeft dit voor mij ook niet meer...
Jou conclusie's zijn weer snel gemaakt door gelijk te zeggen dat je niet op de F&I meet op 1 Mei wil komen.....jammer
Ik hou je niet tegen om A:
Weer een Fire&Ice aan te schaffen, :redface:
En B:
om op 1 mei gewoon langs te komen op 1 Mei ;) :thumbup:
echter mag je met je corrado niet het ''showterrein'' op,en moet je achter het afgezette gedeelte je auto neerzetten :D
Dat ik bijvoorbeeld een trekhaak nu eenmaal wel erg handig vind, doet voor jou niet terzake... Jij bepaalt toch wel dat het niet op een Corrado hóórt...
Laat maar kletsen hoor.
Gewoon naar de meeting met je Corrado!
Ik ben wel benieuwd!
Met de Corrado van Mario heb ik al kennis gemaakt :thumbup:
Zijn toch ook wel erg leuke VW's!
HannoverEdition
15-01-2011, 01:07
[bevroren] water en vuur hier:lmao:
:D :thumbup:
Allereerst een ''Zielig figuur'' ben ik hoor!! vraag maar na bij wat medeforummers :D
en het is een forum,dus alles mag gezegd worden (met toestemming van de mods :tongue: )
POE POE :shake: :( :mad:
zal ik wat zeggen of niet ? :ban:
Zo, nu is het wel welletjes.
Had het al een paar keer gezegd, en de meeste van jullie hebben daar gehoor aangegeven...
Wat jullie persoonlijk met/tegen elkaar hebben vechten jullie maar op ping, twitter,pm, mail of via een persoonlijk gesprek met elkaar uit.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.