PDA

View Full Version : spijtig dat er zo bedrijven bestaan ...


golf16v
23-08-2010, 15:31
bedrijf biedt hier iets aan op het forum.

vermits telefonisch niet bereikbaar is (oertijd???), enkel reageren via mail. Dus maar gedaan en afgesproken om gaan te kijken. Afgesproken om vandaag om 15h langs te gaan, nadien nog mailtje terug gekregen om iets vroeger te komen (14h) voor in het geval de koop doorging we naar rdw konden voor afmelden.

Alles duidelijk afgesproken in mail dus...

rij je 190km (enkele rit), 2 uur durend , kom je daar aan en dan krijg je gewoon mompelend te horen "hebm verkocht" en dat was het

in totaal dus 400km gereden (40 euro brandstof) , 4,5 uur, halve dag kwijt doordat meneer de zaakvoerder zich blijkbaar niet aan zijn woord houdt


ofwel zeg je van in het begin " eerste die hier met geld staat heeft hem ...", maar niet gewoon afspreken en dan zoiets lappen he

als uitleg krijg je dan "zijn er soms die niet komen opdagen ..."

kan goed zijn, maar zo ben ik niet!


1 ding weet ik wel: zo gaat je zaakje niet blijven bestaan als je op zo een manier handel wil drijven. dan gaan ze op het laatste allemaal wel eens wegblijven. (wat ze voor mijn part ook mogen doen)

voor zij die willen weten waar ze beter wegblijven ... ik ben wel bereikbaar en zal wel antwoorden

zippo123
23-08-2010, 15:41
Pfff als ik dit zo lees is dat zwaar klote!

Benzine geld nog proberen te verhalen op die vent?

Dat vind ik eigenlijk maar meer dan normaal dat hij je dat teruggeeft.

golf3freak
23-08-2010, 15:43
Was het toevalig een g60.

Jel Golf 2 GTI
23-08-2010, 15:48
ook gezellig :screwy:

Ik snap wel dat het frustrerend is dat er mensen niet komen opdagen, maar je kan niet iedereen gelijk trekken he. Dan werd er geen auto meer verkocht.

naft kwijt, verscheten tijd en nog geen reet verder.

Hopelijk kom je iets beters tegen :thumbup:

golf16v
23-08-2010, 15:48
Pfff als ik dit zo lees is dat zwaar klote!

Benzine geld nog proberen te verhalen op die vent?

Dat vind ik eigenlijk maar meer dan normaal dat hij je dat teruggeeft.

op dat moment ging ik mijn tijd er nietmeer insteken om te discussieren, heb nu al halve dag verloren doordat hij zich niet aan zijn woord gehouden heeft

golf16v
23-08-2010, 15:49
Was het toevalig een g60.

idd

golf3freak
23-08-2010, 16:32
Oke had zoiets zeeker niet van hun verwacht.
Mooi kloote man, maar het is al gebeurd je zou desnoods in overleg je benzine geld terug kunnen vragen.

Alberto
23-08-2010, 16:48
deze ? (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74100) :wow:

Hight
23-08-2010, 17:03
mooie kutstreek idd, dat soort mensen :stick:

T!m
23-08-2010, 17:21
Dit is inderdaad geen manier van handelen en wekt alleen maar agressie op.
Zo'n iemand moet gewoon even goed duidelijk worden gemaakt dat het zo niet werkt.

Indien de persoon in kwestie duidelijk een afspraak met jou heeft gemaakt zou ik hem aansprakelijk stellen voor de gemaakte reiskosten.

En voor de rest, dikke vinger voor de verkoper :rolleyes:

knedel16vweber
23-08-2010, 17:22
deze ? (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74100) :wow:
welke adverteerder hier heeft er nog een te koop dan? :rolleyes:

Markus
23-08-2010, 17:27
Leuk zulke mensen die zien alleen euro tekens :screwy: :angryv:

HannoverEdition
23-08-2010, 17:32
deze ? (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74100) :wow:

Idd,hij is verkocht (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=985054#post985054) :D

SubdubberGT
23-08-2010, 17:35
Hij komt hier uit de buurt, heb hem zelf ook wel eens dingen gevraagd via de mail maar nooit reactie of iets dergelijks, en door dit bevestigd het bij mij dat er iets niet deugt daar :screwy:

Alberto
23-08-2010, 17:36
Idd,hij is verkocht (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=985054#post985054) :D
Verkocht idd, slotje dus svp.

zag het klopt , raare gang van zaken
jammer dat bolku zelf niet even zijn verhaal doet ;)
dan kan deze ook op slot

GaryVW
23-08-2010, 17:41
K heb daar pas ook wat besteld.. duurde 1,5 week voor ik een reactie via de mail van hem terug had.. voor de rest wel redelijk optijd spullen binnen..

tiefflieger
23-08-2010, 17:53
Ook al een aantal keer spullen besteld, persoonlijk nog nooit problemen mee gehad...

Dexter
23-08-2010, 18:03
Altijd jammer dit soort zaken. Sowieso al een kansloze missie als een bedrijf niet telefonisch te bereiken is.

De Limburger
23-08-2010, 18:36
nooit problemen met jeroen gehad, krijg direct reactie op mail, en ook altijd de spullen optijdt dus...rararaadsel

Arnaud
23-08-2010, 18:41
Valt me wel op dat op het laatst iedereen wel een vuiltje kan ontdekken, forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer. ;) In orde van netheid is dit niet netjes afgehandeld, 100% mee eens. Maar fouten worden nou eenmaal gemaakt en het belangrijkste is de manier hoe ze opgelost worden, dat is ter plaatste blijkbaar niet echt gelukt maar het laatste woord is nu aan Jeroen aka Bolku... laat je horen! :)

HannoverEdition
23-08-2010, 19:32
Valt me wel op dat op het laatst iedereen wel een vuiltje kan ontdekken, forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer. ;) In orde van netheid is dit niet netjes afgehandeld, 100% mee eens. Maar fouten worden nou eenmaal gemaakt en het belangrijkste is de manier hoe ze opgelost worden, dat is ter plaatste blijkbaar niet echt gelukt maar het laatste woord is nu aan Jeroen aka Bolku... laat je horen! :)

:goodpost:

tsja wie zou dat zijn............. :rolleyes:
maar het is idd lekker rustig,en er word op een volwassen manier gereageerd :D :thumbup:

wel spijtig dat het voor de topicstarter zo gegaan is,en ik wil hem bij deze veel succes en geluk wensen met z'n evt volgende auto! :thumbup:

joostvw
23-08-2010, 20:13
das best lullig ja, maar had afgelopen week ook zoiets op MP.
ik wilde gaan kijken voor een lupo voor de vriendin.
hij stond "gereserveerd" voor haar.
smst de eigenares een dag van tevoren dat ze hem nog even heeft laten nakijken bij een garage en daaruit bleek dat hij olie zuipt.
mn vriendin heeft toen terug gestuurd dat ze hem dan alleen voor een veel lager bedrag wil hebben.
dag later kwamen wij toch in de buurt en hebben we gesmst dat we toch nog ff wilde komen kijken.
zegt ze dat er de volgende dag iemand komt waar hij nu voor gereserveerd staat en dat ze daarna wel liet weten of hij er nog was of niet.
kijken we op marktplaats, bleek dat ze gewoon een hoger bos had gekregen : screwy:
alle onzin over dat olieverbruik was gewoon een grote leugen.

back on topic: heb ook wel eens iets bij jeroen besteld. maar geen problemen hoor.
een prijs onder mijn eigen inkoopprijs en snelle levering :thumbup:

ronaroot
23-08-2010, 23:09
forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer. ;)

Hij zal wel met vakantie zijn :D :D

Maar on-topic, dit zijn altijd hele kl*te acties, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten dus ................ laat horen !

Gertjan
24-08-2010, 00:00
Ik heb geen problemen met Jeroen gehad, prima service, het spul wil wel eens op zich laten wachten maar dat ligt dan aan de leverancier en niet aan Jeroen.

Der Ghopmeister
24-08-2010, 06:34
Ik heb geen problemen met Jeroen gehad, prima service, het spul wil wel eens op zich laten wachten maar dat ligt dan aan de leverancier en niet aan Jeroen.

:iamwithst :goodpost:

Jeff
24-08-2010, 10:45
22-08-2010, 21:06
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore

Join Date: Feb 2006
Posts: 1,146
Default
idd..hoop aandacht voor deze auto...morgen meerdere kijkers...ik denk dat het een exportje gaat worden naar ons buurland.

Er waren dus meerdere kijkers die ochtend. Je was niet de enigste.

golf16v
24-08-2010, 11:42
22-08-2010, 21:06
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore

Join Date: Feb 2006
Posts: 1,146
Default
idd..hoop aandacht voor deze auto...morgen meerdere kijkers...ik denk dat het een exportje gaat worden naar ons buurland.

Er waren dus meerdere kijkers die ochtend. Je was niet de enigste.

mails van zijn kant van zondag:

Maandagmorgen ben ik afwezig, maar vanaf 15.00 uur ben ik weer op de zaak, dus als je wilt komen kijken ben je welkom.

Hoi Wim,

Ik heb het even op internet opgezocht en volgens mij moet dat wel lukken.
Als je de auto wilt hebben moeten we even samen naar het RDW, zit niet zo ver bij mij vandaan, om daar de auto uit te voeren en een uitvoerkenteken aan te vragen.
Ik denk dat het wel nodig zal zijn om eerder als 15 uur af te spreken om er zeker van te zijn dat we dat allemaal geregeld krijgen.
Ik laat je straks nog even weten hoelaat ik op de zaak kan zijn.



Hoi Wim,

Dat is prima, ik zorg dat ik er vanaf 14.00 uur ben, tot morgen.



in mijn ogen is het duidelijk, tis een onbetrouwbaar handelaar die zich niet aan zijn woord houdt

zo simpel is het

The Green
24-08-2010, 11:52
En diegene die zo tevreden zijn
Er is een verschil tussen bestellen v stukken of whatever via de mail en dan toegestuurd krijgen tov effectief met iemand moeten handelen..
Ik heb zo ook iets voorgehad met iemand, kreeg net dezelfde reacties "nou bij mij alles ok hoor", maar de verhalen die via mail binnenkwamen zeiden genoeg, ik was blijkbaar niet de enige..

Roy 1.6
24-08-2010, 13:29
Ik meld altijd even voordat ik heen ga het volgende: "ik kom niet voor niks jou kant op". Maar dit is gewoon smerig, hij had best even kunnen bellen van je hoeft niet meer te komen.

SubdubberGT
25-08-2010, 09:07
Staat volgens mij ook geen advertentiebanner van Bolku meer op de site of kijk ik er nou echt overheen??

VeeDubber
25-08-2010, 09:48
Staat volgens mij ook geen advertentiebanner van Bolku meer op de site of kijk ik er nou echt overheen??

Dat hangt niet met dit voorval samen. Jeroen heeft besloten zijn overeenkomst met ons niet voort te zetten.

Ibiz@ke
03-12-2010, 11:47
had een een pm gedaan en na geen antwoord ook een e-mail voor motoronderdelen voor m'n g60
Nooit een antwoord op gehad..geen probleem...ga ik wel elders...

SpiderClass
03-12-2010, 12:33
Ik heb nooit geen problemen met Jeroen gehad, hij had me erg goed geholpen toen ik daar was. Moest wel even zoeken naar zijn Toko zeg! Alleen de communicatie is waardeloos en dat is vooral omdat je hem niet telefonisch kan bereiken.

knarfmk1
03-12-2010, 12:44
Ik heb ook nooit problemen met bolku gehad, altijd goed en snel geholpen!

breadfan83
03-12-2010, 18:35
Heb zelf verleden jaar 'n complete uitlaatlijn bij Jeroen besteld...

Dat ding kostte 'n klein vermogen, maar dat is geen probleem als 't spul goed is. Ik had wel duidelijk laten weten dat ik niet van plan was iets te gaan lassen, en ik dus een volledig geschroefde set wilde, als dit niet mogelijk was hoefde het voor mij dus al niet door te gaan. Plus, de diameter over de gehele lijn moest gelijk zijn (60mm).

Jeroen zou 't regelen...

Geld overgemaakt, en inderdaad, ik krijg 'n volledige schroefbare set thuis. Voorpijp was alleen 54mm waardoor ik dus 'n vernauwing in 't systeem had (iets waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde) en ik er alsnog een verloopstuk op moest lassen (nog iets waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde). Met Jeroen, na heel veel mails waarbij het antwoord telkens lang op zich liet wachten, dus afgesproken die te dunne voorpijp terug te sturen, zodat hij me de juiste maat kon bestellen. Schijnt dat Supersprint deze niet levert. Vervolgens dus gevraagd of ie dan niet een lasbare 60mm pijp en een schroefbare 54mm pijp kon bestellen, en van die laatste de flens over kon zetten (uitgeboord) naar de 60mm buis. De kosten voor de extra pijp en het werk waren me geen probleem, als de set zo maar in orde was. Reacties op de mails bleven telkens uit, bellen ging niet ivm geen telefoon (voor 'n bedrijf?).

De eerste levering bestond uit 'n zooi buizen los in een kartonnen doos gegooid. Ik heb laten weten dat ik dit niet helemaal de juiste manier van inpakken vond. De tweede levering, waar ik dus maandenlang voor heb moeten mailen om die zooi eindelijk te krijgen, bestond wederom uit een partij buizen los in een grote doos geflikkerd. De pot van de einddemper had 'n deuk er in, en de flens om hem aan te sluiten stak uit de gescheurde doos en was verbogen! En dat voor 'n bestelling over ettelijke honderden euro's! Ik heb er nog even over gedacht dit te reclameren en de zooi weer terug te sturen, maar vreesde 'n beetje te veel ervoor om alweer 'n klein JAAR te moeten wachten tot het allemaal was recht gezet.

Sorry Jeroen, maar toen heb ik het je al laten weten, en nu weer, vond dit totaal geen manier van zakendoen. Ik had er geen haast mee, dus de tijd boeide me echt helemaal niks. Maar dat ik eerst tig mails moet sturen voor ik een reactie krijg, vind ik gewoon niet netjes. Ik mis nu trouwens nog steeds die laatste uitlaatklem, zoals ik toen ook al heb laten weten, en zoals ik onlangs ook aangaf in een van de mails over die Recaro's.

Moet gezegd worden dat ie zich voor het werk aan de voorpijp niks gevraagd heeft, en de verkoop van die Recaro's laatst perfect is gelopen (wilde eigenlijk na die uitlaat geen cent meer bij hem uitgeven, maar moest persee Recaro's hebben, en die waren lekker goedkoop). Maar ik vind 't gewoon niet bepaald netjes, zeker voor 'n bedrijf niet, om mensen zo vreselijk lang op 'n antwoord te laten wachten, en als je dan al eens een mail TERUG stuurt (want het initiatief lag nooit bij Jeroen als het op contact opnemen aankwam) blijft het merendeel van de vragen nog steeds onbeantwoord (als het bijvoorbeeld ging om de status van de bestelling).

monark
03-12-2010, 19:36
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.

als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat.

en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over.

maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee.
dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen. :D

gr pieter.

Jan-Jelle
03-12-2010, 20:05
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.

als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat.

en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over.

maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee.
dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen. :D

gr pieter.

Vriendje van Bolku?

Als jij 200 klanten op jaarbasis hebt in de branche van Bolku dan kun je dat prima behappen, kun je dit niet, dan moet je voor een baas gaan werken.

Ik zie tot nu toe ongeveer 50/50 wat betreft goed/slecht, zoals wat Breadfan beschrijft is gewoon zeer kwalijk, en totaal niet netjes van Bolku.

Ik vind het erg goed dat dit op het forum staat, want op deze manier doe je geen zaken!

richard-polo
03-12-2010, 20:15
Vriendje van Bolku?

Als jij 200 klanten op jaarbasis hebt in de branche van Bolku dan kun je dat prima behappen, kun je dit niet, dan moet je voor een baas gaan werken.
geen zaken!


:goodpost:

Patrick86
03-12-2010, 21:03
Hier schrijven meerdere fora's over..
Zelf gelukkig geen ervaringen mee maar de naam komt de laatste tijd geregeld voorbij.

Tiefleger
03-12-2010, 21:34
Ik vind als je een afspraak maakt moet je er ook aan houden. Zoals ik jou mails zie heb je duidelijk een afspraak gemaakt en dan kun je niet maken de auto te verkopen voor dat jij er bent.

golf16v
03-12-2010, 22:17
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.

als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat.

en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over.

maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee.
dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen. :D

gr pieter.


jij moest maar eens 500km rijden, ganse dag onderweg zijn , tank leeggereden ... voor niets omdat hij zich niet aan zijn afspraak houdt

zien of je nog zo zou reageren

bolku
05-12-2010, 18:44
Wat een gratis reclame weer, dank jullie allen. :D

Sjonge jonge wat een zinloos gezeur weer, dat de TS inmiddels nog steeds niet doorheeft wat er gebeurd is zegt wel weer genoeg.

Ik was het niet van plan, had verwacht dat jullie zelf ook wel slim genoeg waren om uit te vogelen wat er nou precies gebeurd was..
Maargoed, zal het dan wel even voor je uitleggen, zijn jullie ook weer helemaal bij, he?

Ik had met 2 belgen afgesproken, met Wim zoals jullie uit de mails hebben kunnen opmaken en met nog iemand ( zal geen namen noemen verder).
De 2e afspraak heb ik heel duidelijk gezegd dat er een risico aanzat en dat de kans groot was dat de auto al verkocht zou zijn als hij er zou zijn.
Geen probleem volgens deze persoon, zocht al zo lang dat hij die gok wel wilde wagen.

Afijn,

Ik kon de afgesproken dag een uurtje eerder aan op de zaak en er staat een Belg te wachten.
Zo, die is in ieder geval lekker op tijd dacht ik nog... :D
auto laten zien, rondje rijden enz, allemaal prima en de auto verkocht.
Ik had ook niet anders verwacht want de auto was zeker € 1000,- meer waard, maar ik wilde er gewoon vanaf.
Alles geregeld en wij staan nog wat na te praten komt belg nr 2 aan, dacht ik, ik vertel hem dus dat de auto helaas al verkocht is.
Belg nr 2 gaat helemaal uit zijn dak en brabbelt een hoop onzin die ik moeilijk kon verstaan, ook zo mega irritant......, draait zich om en trekt zijn schouders op en vertrekt.

Ik heb me een tijdje af zitten vragen waarom je zo boos wordt als je van te voren weet wat het risico is......later bij het invullen van de verkoopovereenkomst viel het kwartje toen bleek dat belg 1 belg 2 bleek te zijn.

Tsja, toen was jij al boos weg en kon ik er weinig aan veranderen.
Ik denk niet dat je nog een keer terug had willen komen als ik je dat gevraagd had.
Dus ja, wie is hier nou genaaid?
Als je niet meteen boos weggegaan was, maar gewoon als een volwassen kerel een gesprek aan gegaan was, was de aap meteen uit de mouw gekomen en was jij nu de eigenaar geweest.

Maarneehoor, snel weggaan en dan veilig thuis op internet gaan lopen janken, zielepiet.

En dat geld voor jullie allemaal, lopen janken op internet over alles en iedereen.
Alles is te duur, mag allemaal niks kosten en maar klagen.

Breadfan, je reageerd zelf ook nooit op mail, dat heb ik hier al vaker bewezen.
Ik bewaar nl. alle mail.
Powersprint levert de zooi gewoon zonder verpakking, ik moet dus altijd maar weer zien dat ik ergens een passende doos vandaan haal.
Kan je vertellen dat dat niet makkelijk is.
Jullie willen het verstuurd hebben, wil je geen risico nemen moet je het gewoon ophalen.
Uiteindelijk heb ik het niet vervoerd, maar doet TNT dat en dat zijn mensen zonder respect voor andermans spullen, flikkeren alles maar op de grond enz.

Een beschadigd pakket moet je natuurlijk gewoon weigeren, zo leren die hufters het nooit af.

Maargoed, ik heb er niets over gehoord, maar wel weer lekker hier gaan lopen klagen......grote kerel ben je.
Bestel svp nooit meer iets bij me, ookal is het goedkoop en wil je het nog zo graag hebben....
Zulke lafbekken wil ik gewoon niet als klant.

Mail wordt altijd beantwoord, pb of pm niet simpelweg omdat je me niet kan pm-en, die mogelijkheid staat uit.
Houd er rekening mee dat met name hotmail vaak niet aankomt.
Krijg je niet dezelfde of volgende dag antwoord stuur de mail dan svp nogmaals.

Krijg je helemaal geen antwoord dan moet je je vraagtekens bij je provider hebben of je hebt een vraag gesteld die gewoonweg te dom is om te beantwoorden.

Mails in de trend van;

HE HEB EEN KR EN WIL TURBO KOST DAT


worden gewoonweg niet beantwoord, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.

Ik heb een tijd terug de keuze gemaakt om telefonisch niet bereikbaar te zijn en heb dit ook overal netjes gemeld.
Het is eigenlijk bezopen dat dit moet omdat de wereld blijkbaar vol zit met debielen die de hele dag niks beters te doen hebben dan een ander te vragen wat ze moeten doen...en hoe...en waarom.

Staat dat je niet aan is dat natuurlijk prima, doe dan gewoon geen zaken met me, maar ga niet lopen klagen.
Dat slaat toch gewoon nergens op?
Iedereen zou eens wat meer geduld en respect voor elkaar moeten hebben.


Leuk ook dat weer een hoop mensen reageren die helemaal geen klant zijn en simpelweg papagaaienzaad gegeten hebben en dit als een mogelijkheid zien om ook weer eens mee te kunnen lullen.

Maargoed, bedankt allemaal weer. :thumbup:

mischatdi
05-12-2010, 18:59
netjes dat je de moeite neemt om te reageren, maar de manier waarop?? het spijt me wel hoor als je ook zo je klanten behandelt dan snap ik de woede bij velen.

en je verhaal over die g60, tja, je had ook kunnen vragen wie hij was en of hij idd die gene was waar je als eerste hebt afgesproken...want om te zeggen hij had moeten praten als een echte kerel? je had hem al verkocht voor zijn neus dus had je die andere willen zeggen sorry je mag hem toch niet??

maar goed dat is je eigen keuze... ik heb nu 1x een inbouw gezien van jou en weet ook wat die jongen moest betalen... ik zal in elk geval geen klant van je worden, want oil catch tankjes van baby voeding gaat mij te ver...

golf3freak
05-12-2010, 19:00
Amen

bolku
05-12-2010, 19:20
ik heb nu 1x een inbouw gezien van jou en weet ook wat die jongen moest betalen... ik zal in elk geval geen klant van je worden, want oil catch tankjes van baby voeding gaat mij te ver...


Weer zo´n zinloze en lage opmerking.
Als je objectief wil zijn vertel er dan bij om wat voor een ombouw het ging, welke prijs enz dan kan een ander daar veel beter en eerlijker een beeld bij vormen.

Nu suggereer je alleen iets negatiefs.

De woede bij velen....er is helemaal geen woede bij velen want dan zou je als bedrijf allang niet meer bestaan.
Er wordt erg veel geluld en dat is iets heel anders.

bolku
05-12-2010, 19:21
En ja wat betreft die G60....achteraf lullen is altijd makkelijk.
Ik had moeten vragen wie hij was......ik had die auto gewoon veel duurder moeten aanbieden...

breadfan83
05-12-2010, 19:34
Breadfan, je reageerd zelf ook nooit op mail, dat heb ik hier al vaker bewezen.
Ik bewaar nl. alle mail.
Powersprint levert de zooi gewoon zonder verpakking, ik moet dus altijd maar weer zien dat ik ergens een passende doos vandaan haal.
Kan je vertellen dat dat niet makkelijk is.
Jullie willen het verstuurd hebben, wil je geen risico nemen moet je het gewoon ophalen.
Uiteindelijk heb ik het niet vervoerd, maar doet TNT dat en dat zijn mensen zonder respect voor andermans spullen, flikkeren alles maar op de grond enz.

Een beschadigd pakket moet je natuurlijk gewoon weigeren, zo leren die hufters het nooit af.

Maargoed, ik heb er niets over gehoord, maar wel weer lekker hier gaan lopen klagen......grote kerel ben je.
Bestel svp nooit meer iets bij me, ookal is het goedkoop en wil je het nog zo graag hebben....
Zulke lafbekken wil ik gewoon niet als klant.

Mail wordt altijd beantwoord, pb of pm niet simpelweg omdat je me niet kan pm-en, die mogelijkheid staat uit.
Houd er rekening mee dat met name hotmail vaak niet aankomt.
Krijg je niet dezelfde of volgende dag antwoord stuur de mail dan svp nogmaals.

Krijg je helemaal geen antwoord dan moet je je vraagtekens bij je provider hebben of je hebt een vraag gesteld die gewoonweg te dom is om te beantwoorden.

Ow, heb je d'r niks van gehoord dat die einddemper door de doos naar buiten is gekomen en beschadigd was?

Ik stuurde je 15 maart dit jaar anders volgende:

Hoi Jeroen!

De uitlaat is hier aangekomen. Nu was het alleen zo ingepakt dat de einddemper door de doos naar buiten is
geslagen en waarschijnlijk ergens hard tegenaan gekomen is. Eén van de helften van de flens daarvan was
helemaal verbogen, en nu paste de andere pijp daar weer niet in. De voorpijp is prima, maar ook die heeft weer
een deuk in de pot van de einddemper geslagen tijdens transport, beetje jammer.

Lijkt me alleen verstandig het spul nu maar hier te houden en te monteren, als Powersprint weer zo lang op
zich laat wachten als de vorige keer zit ik weer 'n half jaar verder.

Daar kwam dezelfde dag van jou nog een reactie op, dus gelezen heb je het wel. ;)

En zo'n berichtjes zaten er ook regelmatig tussen:

Jeroen,

Het is nu 'n half jaar geleden dat ik mijn eerste bestelling bij je geplaatst heb, en nog steeds is niet
alles in orde. Destijds heb ik aangegeven de uitlaatlijn niet te willen als er gelast moest worden. Daarna
heb ik een prijs doorgekregen, betaald, en een uitlaatlijn met laswerk ontvangen.

Daarna heb ik de voorpijp terug gestuurd, en kort daarna de einddemper besteld. Over die beide delen heb
ik nog niks gehoord. Geen ontvangstbevestiging van de oude voorpijp, geen bericht over hoe het met
de nieuwe voorpijp staat, en nog geen bericht over de eindpijp. Heb je die al besteld, is die al bij je binnen?

Afgelopen maand heb ik je twee keer gemaild, en niks terug gekregen. PB-en gaat niet zeg je, dus heb
ik naast die mails ook maar een berichtje in je topic op Volksforum geplaatst:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=864986#post864986
Maar ook daar hoor ik niks meer van je. Daarvoor is het ook meermaals voorgekomen dat mijn mail niet beantwoord
werd, of dat er slechts een gedeelte van mijn vragen beantwoord werd. Op de vraag of de oude voorpijp ontvangen
was heb ik nog niks gehoord. Datzelfde geldt voor de vraag over hoe ver je met de nieuwe voorpijp bent.

Ik zou zo langzaamaan wel weer verder willen met de auto en de uitlaat. Als het spul er nog niet is, geen probleem!
Maar reageer aub wel op mijn mails, en hoe me aub op de hoogte. Het gaat, in ieder geval voor mij, toch om best
veel geld.

Bedankt,
Chris.

Wat ik wel mooi vond was de rekening... ik wacht 'n eeuwigheid op m'n spullen, en geef de moed uiteindelijk maar op dat de zooi ooit nog eens aan gaat komen. Geef dus de centen uit aan wat ander spul, en alsof de duivel 't wilt komt een paar dagen later de bewuste doos met het gat erin binnen. Ik hoefde niet lang te gissen naar wat er in zat, de helft stak immers al uit de doos! De rekening over het resterende bedrag zat erbij, met een betalingstermijn van (volgens mij) anderhalve week. Nja, toen dacht ik hetzelfde als jij ook maandenlang gedacht hebt, en zei je dat je maar even op je geld mocht wachten tot het volgende loon er weer was. De betalingsherinneringen kwamen alsnog fijn op tijd binnen, dat kon blijkbaar wel.

En dan nog iets wat ik apart vond, was dat je de dag NADAT de doos binnenkwam, je me een mailtje stuurde dat je die middag de doos op de post had gedaan. :confused: De tnt is soms snel, maar dat ze de post afleveren een dag vóórdat ie op de post is gedaan geloof ik niet helemaal.

Jeroen, ik ben toch altijd redelijk duidelijk en eerlijk geweest tegen je, en heb je ook altijd duidelijk gezegd waar het op stond. Heb niet afgepingeld, op niks, terwijl toch algemeen bekend is dat ik dat vaker wel doe dan niet, en m'n vragen of wensen waren volgens mij ook niet zo debiel dat je ze niet hoefde te beantwoorden.

Hoe jij het altijd doet als je een groep A rvs lijn onder de auto zet boeit me niet (als je wilt haal ik je het mailtje van de over elkaar heen geschoven en met rubberen hamer aangetikte pijpen ook wel even erbij), hoe ik het wilde doen was met bouten en moeren, en zonder lasapparaat. Dat is mogelijk of dat is niet mogelijk, antwoord was aan jou. Toen je ervoor koos me de rekening te sturen als antwoord op mijn wensenlijstje liet je wat mij betreft weten dat het wel mogelijk was, en dat ik kocht wat ik wilde.

Het is jammer dat ik de PB's niet meer allemaal heb om na te kijken wanneer de bestelling is geplaatst, maar ik geloof dat dat ergens in juni was, van 2009! En 15 maart van dit jaar, dus bijna een jaar later, was eindelijk alles binnen! Dus ga me nou niet vertellen dat ik een laffe, lastige, ongeduldige of slechte klant ben geweest. Dat jij de service aanbiedt de handel te versturen per post is aan jou, dus ga je betalende klanten er dan niet op afrekenen dat het komt doordat ze te lui zijn om langs te komen, dat ze beschadigde waar krijgen.

En hoe lastig het is om een passende doos voor iets te vinden weet ik prima. Heb toch wel een hele tijd met vrij grote regelmaat flinke aantallen paketten op de post gedaan naar het buitenland, alles met reguliere postdiensten. Hier zaten ook vaak genoeg glazen, gietijzeren, dunne hardplastic en andere breekbare onderdelen bij. En niet één keer is iets dat ik heb opgestuurd beschadigd aangekomen, hoewel je afgaande op de buitenkant van de doos anders zou denken. Dat is het verschil tussen "in een doos flikkeren" en "inpakken".

Ik heb voordat ik die uitlaat van je kocht meerdere slechte dingen over je gehoord van mensen die zaken met je hebben gedaan, maar van langer geleden stond me bij dat je eigenlijk wel een goede naam had, dus gaf je het voordeel van de twijfel. Ben daarmee dus flink op m'n bek gegaan, maar kan gebeuren, en de keer er op met die stoelen ging het wel allemaal prima. Maar ik vind 't allemaal ok, als jij liever geen klanten hebt die duidelijk zeggen wat ze willen, (naar mijn mening) veel geld op je rekening storten, en je meermaals het voordeel van de twijfel gunnen en toch hopen / vertrouwen op 'n goede afloop, jouw feest.

breadfan83
05-12-2010, 19:56
En Jeroen, misschien nog een klein detail...
Maar als je je auto verkoopt, weet je ook met wie je gemaild hebt, en hoe diegene heet. En als zoiemand dan bij je langs komt schud je elkaar toch de hand en je stelt jezelf toch even voor, of niet?

Of was je enige info waarmee je je verkoopgesprek inging dat het om "een Belg" ging? Dat maak je me toch zeker niet wijs.

Als ik met 'n Jantje wat afspreek en die stelt zich met handje schudden voor als Pietje, weet ik dat 't niet klopt.

mischatdi
05-12-2010, 20:41
En Jeroen, misschien nog een klein detail...
Maar als je je auto verkoopt, weet je ook met wie je gemaild hebt, en hoe diegene heet. En als zoiemand dan bij je langs komt schud je elkaar toch de hand en je stelt jezelf toch even voor, of niet?

Of was je enige info waarmee je je verkoopgesprek inging dat het om "een Belg" ging? Dat maak je me toch zeker niet wijs.

Als ik met 'n Jantje wat afspreek en die stelt zich met handje schudden voor als Pietje, weet ik dat 't niet klopt.


amen!!

en jeroen het maakt niet wie het is, ik weet dat het zo is want ik heb de auto zelf gezien en dus niet via,via! het was in elk geval een 16v blok met webers die bagger tot zelfs niet liep :screwy: en zo stuurde jij hem naar huis...omdat er een bepaals deel nog niet was... dan denk ik stuur hem dan niet naar huis met die auto of laat hem dan niet komen om de auto te halen!

en ik vermeld de eigenaar niet omdat ik het belachelijk vind zoals jij hem behandelt hebt en wel een rekening presenteerd van bijna 3000 euro. :screwy:

Mk1driver
05-12-2010, 20:48
Er kan niet meer gewacht worden op de werkzaamheden, tenzij vooraf anders afgesproken.
De auto kan dus ´s morgens gebracht worden en aan het einde van de dag weer opgehaald worden.

Dit klinkt in ieder geval wel snel ;)

TCD
05-12-2010, 20:57
Bult gezeik om een "foutje" .

En al dat andere gezeik wat er bij komt, heeft er geen zak mee te maken.

Dat Jeroen niet bereikbaar is, kan ik mij volledig begrijpen.
Zijn zoveel mensen die voor de flauwekul bellen.

Heb het zelf ook al vaak meegemaakt (via mp, werk enzo).

Lijkt me dat er nu wel een slot op dit topic kan, beetje zinloos topic.

breadfan83
05-12-2010, 21:11
Bult gezeik om een "foutje" .

En al dat andere gezeik wat er bij komt, heeft er geen zak mee te maken.

Dat Jeroen niet bereikbaar is, kan ik mij volledig begrijpen.
Zijn zoveel mensen die voor de flauwekul bellen.

Heb het zelf ook al vaak meegemaakt (via mp, werk enzo).

Lijkt me dat er nu wel een slot op dit topic kan, beetje zinloos topic.

Mwah, vind 't niet zinloos een bedrijf openbaar aan te spreken op iets als het fout zit en simpel de schuld bij de klanten legt.

Vooral als ie met stront gaat lopen gooien terwijl zwart op wit staat dat ie ongelijk had.

Ik heb respect voor Jeroen dat ie zich de moeite neemt hier even te reageren, maar de manier waarop maakt dat dan gelijk weer 'n beetje stuk.

Jan-Jelle
05-12-2010, 21:26
Een verhaal is net een pannekoek, het heeft 2 kanten, in dit geval is de pannenkoek aan de kant van jeroen aangebrand..


Over dat Powersprint ''de zooi'' zonder verpakking aanlevert kun jij niks aan doen, waar jij wel wat aan kunt doen is een deugdelijke verpakking verzorgen. Dit mag dan moeilijk zijn, maar als je de middelen niet hebt iets fatsoenlijk te verpakken moet je dat product niet verkopen, of iig niet verzenden.
De schuld op de TNT afschuiven is wel erg zwakjes, als iets deugdelijk verpakt is zal het niet beschadigen, hoevaak je het ook laat vallen.

Dat je veel onzin telefoontjes krijgt is waar en gewoon erg frustrerend, dat mensen via mail erg asociaal/arrogant vragen stellen kun je ze het beste gewoon beantwoorden. Een van de belangrijkste aspecten bij verkoop is blanco in het gesprek staan, ja klant, ook al draagt hij een afgetrapte broek, spreekt gebrekkig nederlands, gewoon van informatie voorzien.

Ik heb nog nooit iets bij je besteld, ook nog nooit papegaaienzaad gegeten trouwens..

In mijn optiek is jouw manier van zakendoen, het afzeiken van klanten en het schuld afschuiven erg tegenstrijdig.

Mk1driver
05-12-2010, 21:50
Ik heb een webshop, zonder telefonische bereikbaarheid kun je je klanten niet goed van dienst zijn is mijn mening, men gaat niet ellenlang zitten wachten totdat men via e-mail eens antwoord krijgt wat dan ook nog eens onbevredigend blijkt te zijn. Als je aan zo'n project begint krijg je behalve je goed betalende en makkelijke klanten ook een hoop gezeur aan je hoofd, dat is iets wat je voor lief moet nemen en iets waar je dan voor kiest. Zoals al eerder te lezen is geweest in dit topic: als je daar geen zin in hebt moet je lekker voor een baas gaan werken, dan kun je om 17:00 naar huis met je mobiel uit.

breadfan83
07-12-2010, 23:33
Ik wacht nog steeds op een reactie van Jeroen nu.

Vind het stijlloos als je eerst met beschuldigingen loopt te gooien, en vervolgens als je op je nummertje wordt gezet je mond houdt. Maar 't zou netjes staan als ie hier gewoon even z'n reactie zou geven hierop, op een eerlijke manier, en ook eens schuld bij zichzelf zoekt.

nja, 't zal allemaal wel. De prijzen gaan de laatste tijd overal omhoog, en de service gaat omlaag. En als je vervolgens iets d'r over zegt krijg je de stempel dat je voor 'n dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.

Hoeft niet, mag wel, maar een beetje prijs-kwaliteit verhouding zou netjes zijn.

Ik wacht ondertussen NOG STEEDS op die laatste uitlaatklem, Jeroen. ;)

sander_beer
08-12-2010, 00:21
misschien ook eens iets positiefs
ik heb ooit een nokkenas bij jeroen bestelt en kon zelf niet tijdig bij hem op de zaak zijn hij heeft hem toen netjes mee naar zijn huis genomen en ben hem daar gewoon gaan ophalen zonder lange wachttijd en onbeantwoorde mails heb
weet niet of je het nog weet jeroen ?
2 belgen in een corrado g60 met een net gereviseerde lader

riendert
08-12-2010, 07:19
Het negatieve verhaal komt altijd terug mensen, je moet ook kijken hoeveel er wel niet goed gaat en wel keurig behandeld word. Elk bedrijf heeft wel eens door drukte of wat voor reden een 'slippertje'

Samurai
08-12-2010, 11:02
Ik vindt het wel opvallend dat dit vaker gebeurt bij dit bedrijf!
En ook vaak dezelfde klachten.

Het is dus niet zo dat je het 1 keer hoort, je hoort er steeds meer verhalen over!
Ook m.b.t het verhaal vaan broodjesfannaat.

Ik ben het ook niet gewent van het bedrijf in kwestie hier, net alsof hij het zo druk heeft, dat hun dan maar de kantjes ervan af lopen?

En ook inderdaad, is een verhaal net een pannenkoek het heeft 2 kanten.
Hoe dan ook, jammer dat de topicstarter zover voor niks heeft gereden.
Maar moet wel eerlijk bekennen dat je ervoor was gewaarschuwd, mischien is het dus gewoon te wijten aan miscommunicatie?

golf16v
08-12-2010, 11:21
En ook inderdaad, is een verhaal net een pannenkoek het heeft 2 kanten.
Hoe dan ook, jammer dat de topicstarter zover voor niks heeft gereden.
Maar moet wel eerlijk bekennen dat je ervoor was gewaarschuwd, mischien is het dus gewoon te wijten aan miscommunicatie?


ik ben de topicstarter en had 1ste afspraak, ik had dus totaal geen fout he.

tis fout van het bedrijf he, tis die van 2de afspraak waar hij eerst zaken mee gedaan heeft omdat hij dus dacht dat het de eerste afspraak was

golf16v
08-12-2010, 11:27
maar wat mij betreft kan het hier eigenlijk wel dicht

Melvin
08-12-2010, 11:45
Mwoa, ik wil er nog best iets aan toevoegen.

Ik heb zelf alleen maar superpositieve ervaringen met Jeroen, een man die weet waar hij mee bezig is en in de tijd dat ik met regelmaat bij hem kwam alleen genoegen nam met een goed resultaat en dus een tevreden klant.

Ik wil er niet inhoudelijk op ingaan want ik ben er niet bij betrokken, maar als ik het zo lees denk ik dat Jeroen door iets meer tijd aan de fora en bellen en mailen te besteden nog een hoop klanten kan werven. Dit soort zaken moet je niet willen en vind ik eerlijk gezegd zonde om te zien bij een bedrijf dat mij destijds telkens zo goed heeft geholpen!

@Jeroen, helemaal geen steek naar jou, maar louter goed bedoeld advies! Je bent een van de weinig in NL die dag in dag uit met golf 1 bezig is, en een goed adres, dus zou ook volksforum je moeten weten te vinden!

Marcski
08-12-2010, 11:50
Topic blijft wat ons betreft open, wij zijn voor een open discussie, zolang het maar op een constructieve manier gebeurt

Steilheck
08-12-2010, 12:12
Even op inhoud de postings doorgenomen (zonder vooroordeel op persoon en 1 turf per geval):

Positieve berichten: 9
Negatieve berichten: 5

breadfan83
08-12-2010, 13:14
Mwoa, ik wil er nog best iets aan toevoegen.

Ik heb zelf alleen maar superpositieve ervaringen met Jeroen, een man die weet waar hij mee bezig is en in de tijd dat ik met regelmaat bij hem kwam alleen genoegen nam met een goed resultaat en dus een tevreden klant.

Ik wil er niet inhoudelijk op ingaan want ik ben er niet bij betrokken, maar als ik het zo lees denk ik dat Jeroen door iets meer tijd aan de fora en bellen en mailen te besteden nog een hoop klanten kan werven. Dit soort zaken moet je niet willen en vind ik eerlijk gezegd zonde om te zien bij een bedrijf dat mij destijds telkens zo goed heeft geholpen!

@Jeroen, helemaal geen steek naar jou, maar louter goed bedoeld advies! Je bent een van de weinig in NL die dag in dag uit met golf 1 bezig is, en een goed adres, dus zou ook volksforum je moeten weten te vinden!

Precies, dat is wat ik zeg. Als ie begint toe te geven dat er ergens wat fout is gegaan van zijn kant, kan ie er ook wat aan gaan doen. Jeroen heeft zover ik weet altijd 'n goede naam gehad, en weet veel van veel, maar ook dan hoeft het niet automatisch goed te gaan.

Neem iemand in dienst die de dingen voor je regelt die je niet aankunt ofzo (administratief werk bijvoorbeeld), of ben gewoon brutaler naar je leveranciers toe, voor jou staat er immers ook genoeg op 't spel. Je weet zelf het best waar 't fout loopt als je naar de klachten luistert.

Jeff
08-12-2010, 13:58
Ben al 9 jaar klant van Bolku. En ik ga nog steeds trouw elk jaar vanuit Rdam naar Angeren voor de apk. Nooit problemen.

crazy mk1
08-12-2010, 18:43
ik heb een klein jaar geleden een andere motor in mijn golf 1 laten bouwen door jeroen, na een maand begon hij raar te doen in hoge toeren, heb jeroen hierover gemaild en hij heeft zelfs een paar onderdelen graties naar mij toegestuurd om het te proberen oplossen , maar het hielp niet, het probleem bleef! toen is jeroen ZELF naar mij thuis gekomen 200km enkele rit!!! (dus 400km) hij heeft het probleem opgelost graties (het schroefje voor de ontsteking af te stellen was losgekomen) hij heeft er gewoon gelijk een nieuwe ontsteking opgestoken !!!! dat vind ik tog wel service ofniet jonges!!
het is zoals hiervoor al eens gezegt , het is in ieder bedrijf wel eens iets ze!
ik ben in ieder geval van jeroen zeer tevreden!! dit wilde ik tog ook eens kwijt !! grtn koen

Sjeesbeest
08-12-2010, 19:02
Ben d'r wel eens geweest (onaangekondigd) en ben netjes te woord gestaan, ondanks dat hij het extreem druk heeft.

Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.

breadfan83
08-12-2010, 19:18
Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.

Waarom altijd alleen maar oeh en aah roepen, en nooit eens booh en bah?

Als er iets fout gaat moet je dat best kunnen zeggen vind ik. Aan de ene kant om anderen te waarschuwen voor iets of iemand, maar aan de andere kant ook zeker om de mensen die slechte ervaringen met iemand hebben gemaakt te overtuigen van het feit dat dat 'n zeldzaamheid was, en dat Jeroen wel degelijk te vertrouwen is.

Het is wat ik gezegd heb niet eens zo vervelend dat ik lang op m'n spullen heb moeten wachten, of dat ik nog steeds niet alles heb wat ik nodig had. Wat stoort is het feit dat Jeroen gewoon geen initiatief toont om z'n klanten op de hoogte te houden als het even wat minder vlot loopt. En vervolgens de schuld overal en nergens gaat leggen en z'n klanten gaat afblaffen, terwijl ie de schuld gewoon bij zichzelf moet zoeken en effe netjes sorry hoort te zeggen voor 't feit dat 't fout gaat, of dat je zelf ergens een steekje hebt laten vallen. Daarmee krijg je respect en vertrouwen als bedrijf zijnde, niet met brullen en schelden.

Hoe dan ook, blijf professioneel. ;)

Jan-Jelle
08-12-2010, 19:46
Ben d'r wel eens geweest (onaangekondigd) en ben netjes te woord gestaan, ondanks dat hij het extreem druk heeft.

Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.

Waarom niet? Nu weet iedereen waar hij of zij aan toe is.

Als je positieve ervaringen hebt met een bedrijf noem je toch ook naam en/of toenaam, waarom zou je dat niet met negatieve ervaringen moeten doen?

Ik geloof niet dat het van iemand hier de bedoeling is/was Bolku-tuning tot de grond af te branden of jeroen het licht in de ogen niet te gunnen. Maar zodra de desbetreffende persoon zijn klanten, die al een noemenswaardig bedrag bij hem hebben besteed, lafbekken gaat noemen dan ben je simpelweg je eiden graf aan het graven.

Ik vind het erg goed dat er een meerderheid aan mensen positieve ervaringen met Bolku-tuning heeft, ''negatieve'' reacties zijn daarintegen ook erg belangrijk. Van fouten kun je leren, als je alles goed doet word 't erg saai.

Style
08-12-2010, 19:50
Ik kan ook niet anders zeggen dat ik altijd goed en snel ben geholpen door Jeroen.
Of het nou om een compleet uitlaat systeem ging of wat stel schroefjes voor de webers.
Mail krijg ik de zelfde dag of de dag er na beantwoord spullen zijn er altijd binnen een of twee weken.
En is ook niet te beroerd om je eens wat info te geven sorry niks negatiefs van mijn kant.

tiefflieger
08-12-2010, 19:54
Mijn ervaringen met Bolku zijn ook goed, paar keer gebruikte startmotoren en dynamo's gekocht. Een keer was er een startmotor niet goed en na een PM hier op het forum werd er zonder vragen te stellen kosteloos een andere gestuurd.
Ook een keer een schroefset besteld, duurde wat langer voordat de leverancier van Bolku deze uitleverde en hierop heb ik een duurdere set opgestuurd gekregen van Jeroen, nog voordat ik het te weinig betaalde bedrag had overgemaakt.

Valt me wel op dat de grootste schreeuwers hier op het forum juist degenen zijn die zelf ook niet altijd even netjes zaken doen...

De Limburger
08-12-2010, 23:41
Ik heb met Jeroen vaker contact gehad via mail en telefoon, heb toen een nokkenas gekocht bij hem en hij had hem al verzonden voor ik het geld had overgemaakt.
Zaterdag ga ik met AdvilBob bij hem een nieuw gebouwde motor ophalen, en kan ik eens persoonlijk met hem babbelen, alle info en hulp die ik nodig heb gehad heb ik gekregen en ik moet zeggen ik vind het een top kerel.
Gr Ronnie

Gertjan
09-12-2010, 01:10
Ik heb eigenlijk ook alleen maar positieve ervaringen gehad, ook het probleem gehad dat die supersprint uitlaat rommel zo lang op zich liet wachten, maar dat lag aan de leverancier en niet aan Jeroen.

Arne
09-12-2010, 10:18
Prima ervaringen hier, paar keer naar wat dingetjes geinformeerd en onderdelen besteld. Gewoon goed.

ErikvanBilsen
09-12-2010, 10:38
Heb wel eens iets bij hem gekocht en hij eens iets terug gekocht van mij en is allemaal goed verlopen toen, ook antwoord op mails kwamen tijdig terug.

Positief dus.

Mk1driver
22-05-2011, 22:17
Golf 1 GTI afstellen kan die prima hoor ik net

De Limburger
23-05-2011, 07:55
Golf 1 GTI afstellen kan die niet hoor ik net, dus ja


:thumbup: Goed zo kerel, wel praten maar niet weten waar over dus! :thumbup:

Mk1driver
23-05-2011, 10:48
:thumbup: Goed zo kerel, wel praten maar niet weten waar over dus! :thumbup:

Hoe weet jij dat?

Mijn fout, is al opgelost.