View Full Version : VW Derby Poco bwj 77
Hey heb onlangs voorschot gegeven voor mijn eerste oldieke namelijk een vw derby poco van 77 met de volle 1100cc onder de kap en in de mooie kleur poloweiss.
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/derby4.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/derby3.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/derby2.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/derby1.jpg
Dit zijn wel nog fotos van de verkoper aangezien hij pas half september binnekomt.
Nu blijft ie niet zo origineel
-schroefkitje
-velgje (breed 13" of smaller 14")
-engineswap
-interieurswap
-...
Buite die dingen word hij dan ook gerestaureerd met de tijd (eventuele roestplekjes herstellen, nieuwe originele lak,...)
Nu zouk graag enkele tips, doorverwijzingen... hebben ivm onderhoud, onderdele... en ik dacht dat ik hier wel wat reacties zou krijge.
Hier alvast mijn vorige vw
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/2DSC08449.jpg
Grtz Xavke
sander_beer
29-08-2010, 22:23
ziet er nog goed uit zo op foto
marcel #2
29-08-2010, 22:33
Welkom !
Hij ziet er nog vrij netjes uit ! :thumbup:
Der Ghopmeister
30-08-2010, 08:16
:thumbup: welkom mooie basis
Broer Konijn
30-08-2010, 08:20
Leuk gebakje man gaat de passat nu weg of hou je hem erbij?, voor info over onderhoud en onderdelen en dergelijke verwijs ik je naar www.steilheck.nl
thx all
@broerkonijn: passat was ex-daily en met veel spijt ad garage overgelaten heb. ik rij nu met de nieuwe fiat punto evo als daily... niet al te mis maar mis het vag-rijde
heb wel 2 vraagjes:
ben aan het rondkijke vo wielen en heb er momenteel 2 op het oog nl.:
13" verbreed staal 7,5 vanvoor en 9 vanachter
13" revos met zwart hart en gepolierde randen in 7 breed rondom
nu wat denk je dat het beste is met ht gedacht laag en breed te gaan
2de vraagje is nog niet voor direct maar zijn er originele polo tellers die hoger gaan want 1 van de mogelijk nieuwe motore is een gti motorke en same met een beetje kietele kommek er ni met een top van 180 op teller. toerenteller mag maar moet niet
grtz
9J velgen is wel heeeel breed. Gaat niet passen zonder grote aanpassingen. Ik had 7J et 20 onder mijn Derby, en dat paste alleen met omgerolde wielranden.
Tellerbakjes zijn volgens mij origineel nooit geleverd boven 180. Toerentellers zijn er wel, maar heel moeilijk te krijgen en als ze eens op ebay.de staan gaan ze voor een aardig bedragje weg. Mijn Derby loopt ook de teller uit, maar hoe vaak rijd je nou zo snel?
9J velgen is wel heeeel breed. Gaat niet passen zonder grote aanpassingen. Ik had 7J et 20 onder mijn Derby, en dat paste alleen met omgerolde wielranden.
Tellerbakjes zijn volgens mij origineel nooit geleverd boven 180. Toerentellers zijn er wel, maar heel moeilijk te krijgen en als ze eens op ebay.de staan gaan ze voor een aardig bedragje weg. Mijn Derby loopt ook de teller uit, maar hoe vaak rijd je nou zo snel?
nu aangezien hij oldtimer is zal ik er niet dagelijks mee rijde, puur voor de fun dus. maar moet wel zegge dat ik met de daily vaak (heel vaak, vaak zelf op de meest ongepaste plaatse :shake: ) de top rij... nu is die wel maar 180 maar toch, moest ie 250 kunne dee ik dat ook helaas.
ivm de velgen... kennis heef 8j rondom zonder kasse te rolle + velge mogen ietwa uit de kas komen... hoeft niet mee gekeurd worden dat is het voordeel van oldie inschrijving
grtz
sander_beer
01-09-2010, 17:54
bij mijn polo 1f toch ook de kassen moeten rollen voor een 7x13 eronder te krijgen
je wilt echt niet hebben als je op zo een ongepaste plaats 250 rijd en dat je wilekast een stuk uit je band snijd
bij mijn polo 1f toch ook de kassen moeten rollen voor een 7x13 eronder te krijgen
je wilt echt niet hebben als je op zo een ongepaste plaats 250 rijd en dat je wilekast een stuk uit je band snijd
mja zal allemaal wel zien als het echt zover komt ivm motor... ga geen verdubbeling van pk doen en niets van veiligheid doen... remmen worden verbeterd...
dus een 9*13 zal niet passen? (mag zelf cm of 2 uit kas komen) is voor op de 1100cc motor nog he :D
mja zal allemaal wel zien als het echt zover komt ivm motor... ga geen verdubbeling van pk doen en niets van veiligheid doen... remmen worden verbeterd...
dus een 9*13 zal niet passen? (mag zelf cm of 2 uit kas komen) is voor op de 1100cc motor nog he :D
Bij mij staken de 7J al net buiten/glad af met de wielkast. Reken daar eens 2 inch bij op (dikke 5cm), dan moet je flink gaan verbouwen
sander_beer
01-09-2010, 19:09
toen ik mijn velgen ging kopen hebben we nog effe voor te testen een 8x13 op de achterkant gezet en dat kwam al veel te ver naar buiten
en als je er een snelle motor in gaat leggen moet je echt zonder zorgen kunnen rijden niet dat je voor ieder bultje in die geweldige belgische wegen moet gaan afremmen
en ik spreek uit ervaring want ik kom ook van belgie
heb nog afentoe als ik tegen een 170 door een diepe zonk in de weg rijd dat de band de kas vanachter raakt
Der Ghopmeister
01-09-2010, 19:25
in een polo 1 180 op top rijden :shake: :screwy: en als je een gti motor er in wilt hangen zou ik ook een salzmann frame nemen anders heb je nog een wegligging van een kano op t droge.....
in een polo 1 180 op top rijden :shake: :screwy:
Wat is daar mis mee :tongue: :D
ja vrees dan vo het verbreed staal maar als hij ze binnekort nog liggen heeft mss wel langsgaan en passen
ivm de wagen tov snellere motor: wees gerust het is niet voor morgen en alles word dan aangepast voor het een beetje verantwoord te kunne doen: remmen, eventueel wielen en schroefkit,... zal allemaal opgezocht en nagevraagd worden... onder anderen op dit fantastische forum
alvast bedankt allemaal
grtz Xavke
Wat is daar mis mee :tongue: :D
zou toch meer willen halen hoor :tongue: vrienden vinde me trouwes toch :screwy: dus ewa pk en snelheid in zo'n klein en licht bakje past wel bij mij :d
grtz
sander_beer
01-09-2010, 19:59
in een polo 1 180 op top rijden :shake: :screwy: en als je een gti motor er in wilt hangen zou ik ook een salzmann frame nemen anders heb je nog een wegligging van een kano op t droge.....
valt best nog wel mee hoor :cool:
http://www.youtube.com/watch?v=qip780Hu1LU
mk1-madness
01-09-2010, 20:06
Filmpje op youtube ziet er wel leuk uit!!!
is idd wel nice en hopelijk binnekort ik ook he lol
grtz
Der Ghopmeister
02-09-2010, 10:06
Wat is daar mis mee :tongue: :D
wel als je met een standaard blokje rijd ;)
mja het eerste jaar zal hij niet veel meer als 90 rijde hoor... mss een uitzonderlijke keer om het 1100tje te testen maar met de 4vites hebbek geen zin om zo door te trekke
grtz
derjuist nogal goed nieuws gehad... na hier meermaals te leze dat de vulpijp nogal roest en dat je dan nieuwe tank moet steken even de verkoper gecontacteerd
ik wist dat ik heleboel onderdele bijkrijg maar wist niet helemaal wat
nu blijkt dat buite de nieuwe tank die er al inzit ik er nog een reserve bijkrijg, dus das al een last minder
grtz
heb sedert zondag een rijverbod aan mijn broek :s
jammer genoeg wilt dit zegge dat ipv volgende week ik pas begin oktober de derby kan halen
ga dan normaal gezien direct setje velgen passen nl. 13" revos in 8j
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/b4613da1b3aaa3a3.jpg
kunnen ook mss deze worde
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/DSCN1018.jpg
verbreed staal 13" en 7,5j en 9j
foto's van eventueel toekomstbeelde onder de kap
g40
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/g40-1.jpg
gti
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/4680493837_d4f1bfc11d_b.jpg
laat de meninge maar komen
grtz
de revos staan veel mooier dacht ik en ik zou voor de g40 gaan heeft veel meer in zo`n auto en een mooi geluid :thumbup:
de revos staan veel mooier dacht ik en ik zou voor de g40 gaan heeft veel meer in zo`n auto en een mooi geluid :thumbup:
heb je er geluid van?
grtz
Der Ghopmeister
15-09-2010, 05:28
Vind de 16v mooier dan een G40 want die heeft zo ongeveer iedereen al in gebouwd of gehad ;)
http://lh6.ggpht.com/_0Zowa055UZk/S6YRae7WsII/AAAAAAAACN4/WnnWGUvnGiY/idsc00048af7.jpg
ow jah en dit zou ook nog kunnen :D
http://lh4.ggpht.com/_0Zowa055UZk/StTnXq8NjmI/AAAAAAAAAgk/uSE8o8Hwsdo/s640/DSCF9241.jpg
http://lh5.ggpht.com/_0Zowa055UZk/StTnYW6DjuI/AAAAAAAAAgo/y_OSnOXrPpM/s640/DSCF9257.jpg
http://lh4.ggpht.com/_0Zowa055UZk/StTnW4A0KpI/AAAAAAAAAgg/Cc9ST9GK9qA/s640/DSCF9302.jpg
http://lh4.ggpht.com/_0Zowa055UZk/S6YT9D0pPXI/AAAAAAAACYc/UDPZuwcdbaY/49dc627b0d46c.jpg
Derbyblade @ Snetterton (http://www.youtube.com/watch?v=HhIJcewsxDQ)
ma qua uiterlijk gaat ie niet zo extreem veranderen daarom da ik eigelijk nog opensta voor veel motoren want kdenk dat met een beetje verbeelding en veel budget je er ook 300pk kan late inlegge maar mijn bedoeling is vooral sneller optrekke, mooi geluid, top van 200-220 en als optie is iets moois onder de motorkap ook meegenome
grtz
patrick 86c
16-09-2010, 10:45
of blokkie op carb's :D
richard-polo
16-09-2010, 11:14
Ik zeg 16V small-block.. lekker pittig in zo,n licht gewicht polootje :)
stufenheckfahrer
17-09-2010, 18:03
valt best nog wel mee hoor :cool:
http://www.youtube.com/watch?v=qip780Hu1LU
Die snelheid haal je nog eens verdomde rap ook, respect man, welke motor ligt daar in?
Greetz Ron
hoeveel pk kan je redelijk makkelijk makkelijk uit zo'n 1.3gt halen?
grtz
Der Ghopmeister
18-09-2010, 06:42
GK/3f 100+pk
sander_beer
18-09-2010, 19:48
Die snelheid haal je nog eens verdomde rap ook, respect man, welke motor ligt daar in?
Greetz Ron
een 1.6 8v AEE met hier en daar wat dingen veranderd
alle bijna mn rijbewijs trg dus hopen dat ik er snel achter kan
ik heb een vraagje
ik zoek meer info ivm een 1.3gt motortje
zoals bv:
makkelijk te vinde?
hoeveel betaal je zo'n goed blokje?
Wat moet je allemaal aanpasse voor deze erin te leggen?
Wat heeft deze standaard van specs? (top, pk...)
Wat is snel aangepast (liefst een beetje budgetvriendelijk) vo meer pk
en meer info of links zijn natuurlijk ook welkom
grtz
patrick 86c
02-10-2010, 17:04
www.steilheck.nl (http://www.steilheck.nl)
Pff we zijn nu week 3 bezig dat hij gekeurd zou zijn...
Verkoper had gezegd dat zijn garagist beloofd had dat ie vorige week gekeurd zou zijn maar we zijn nu de volgende week en nog steeds geen nieuws...
vrees da in wijnegem ni doorgaat :s
grtz
Als oldie laten keuren houdt toch bijna niets in? Kan je er anders zelf niet mee naar de keuring gaan?
Als oldie laten keuren houdt toch bijna niets in? Kan je er anders zelf niet mee naar de keuring gaan?
was verlaagd met veren en die veren moesten er vanonder...
+ wou ni de miserie van de keuring :rolleyes:
Ow ja op die manier. Ja, om hem als oldie te laten keuren moet ie idd helemaal origineel staan. Maar, eens hij oldie gekeurd is, is het toch voor altijd? Of moet je altijd keuring doen als hij van eigenaar veranderd?
Ow ja op die manier. Ja, om hem als oldie te laten keuren moet ie idd helemaal origineel staan. Maar, eens hij oldie gekeurd is, is het toch voor altijd? Of moet je altijd keuring doen als hij van eigenaar veranderd?
jep alle keren dat ie van eigenaar wisselt moet hij origineel gekeurd worden
dus als ge er ooit zware werke aan doet onthou dan da ge em nimmer (gekeurd) kunt verkope dermee dak het blokske ga bijhoude als den swap gebeurd is...
ik weet het niet meer pfff
degene bij wie ik zou gaan vo wagen te verlage zegt een schroefkitje te hebben
buuntje zegt dat da ni bestaat en dat je de originele pote moet binnesteke vo aan te passe...
weet iemand hier meer over?
grtz
Bij de typ86 zit een evt schroefset 'vast' aan de voorpoten. Maar kan natuurlijk zijn dat-ie een extra setje poten heeft?
Bij de typ86 zit een evt schroefset 'vast' aan de voorpoten. Maar kan natuurlijk zijn dat-ie een extra setje poten heeft?
hij zegt een setje ta technics gevonde te hebben voor 650euro
Kan, maar wat wil hij daarmee zeggen dan? De auto moet toch op originele hoogte/veren staan ivm keuring? Dus wat heb je dan aan een schroefset?
En als je zelf een schroefset zou willen monteren moet je wss je voorpoten eerst inleveren bij de leverancier, want die worden aangepast. Wil je 'm dan ooit nog verkopen met nieuwe keuring, dan heb je dus een extra setje voorpoten nodig.
Kan, maar wat wil hij daarmee zeggen dan? De auto moet toch op originele hoogte/veren staan ivm keuring? Dus wat heb je dan aan een schroefset?
En als je zelf een schroefset zou willen monteren moet je wss je voorpoten eerst inleveren bij de leverancier, want die worden aangepast. Wil je 'm dan ooit nog verkopen met nieuwe keuring, dan heb je dus een extra setje voorpoten nodig.
word pas verlaagd nada den ex-eigenaar zijn garagist nor keuring is geweest (dus als ik em heb)
hij zegt een passend setje gevonde te hebben... zelf van enkele verschillende...
maar heb ondertusse garage gehuurd zodat hij droog kan slape
grtz
alle ik heb meer duidelijkheid die misschien interessant is voor andere derby/polo 1 eigenaars...
TA technics heeft zelf poten in stock die zij aangepast hebben en deze zoude dus zo'n 650euro kosten
je kan ook je poten opsturen en dan komt het nog goedkoper...
ja dit is toch hetgeen ik te horen krijg en als het zo is vind ik het toch interessant
grtz
TomKraft
21-10-2010, 18:43
Ow ja op die manier. Ja, om hem als oldie te laten keuren moet ie idd helemaal origineel staan. Maar, eens hij oldie gekeurd is, is het toch voor altijd? Of moet je altijd keuring doen als hij van eigenaar veranderd?
Mijn Polo 1F is in de zomer oldtimer gekeurd met verlaging eronder, 2 kuipstoelen erin, (geschroefde) rolbeugel erin, 28cm sportstuur, rood gespoten achterlichten etc ...
Tis gewoon een beetje chance hebben denk ik :D :thumbup:
Mijn Polo 1F is in de zomer oldtimer gekeurd met verlaging eronder, 2 kuipstoelen erin, (geschroefde) rolbeugel erin, 28cm sportstuur, rood gespoten achterlichten etc ...
Tis gewoon een beetje chance hebben denk ik :D :thumbup:
denket ook... btw zijde gij tomkraft van op cleaned? passat gt enzo?
ten ist door den uwn dak toch beslote had die audis te kope vo de passat
grtz
ja kgon da hier stelle omdak der ni veel verstand van em :d
kem nu 2 interieurkes van een derby (2 blauwkes)
nu wetek ni goe wa dermee te doen
-eentje verkope (maar wat is zoiets waard) en eentje laten overtrekke in zwarte skai (mor wat kost zoiets)
-een ander interieur zoeke in het zwart en beide blauwe interieurkes verkope
alsook een propere benzinetank extra die waarschijnlijk weg zal mogen of zouk die voor zekerheid bijhoude? bedoel steekt nieuwe in, wagen zal niet teveel regen zien normaal...
ja kem eigelijk bijna nen extra derby in onderdele waar ik ni goe weet wa ermee te doen
grtz
vw_vruizer
26-10-2010, 19:05
moest je een interieurke wegdoen, laat het mij weten, mijn 2 voorste zetels hebben een scheurke, moesten deze nog in goede staat zijn ;) grtz
als ge mij een adres weet vo te overtrekke emmek idd een interieur over da weg mag
het interieur dak erbij heb gekrege is heel goed van frame en kussens maar moete overtrokke worde (stof is extreem vuil en chauffeur heeft instapschade)
dus als iemand hier een adres heeft...
daarnet eens 2 fotos getrokke vd standaard derby
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0188.jpg
en dan nog eentje me mijne zotte maat
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0189.jpg
misschien dak straks nog de fotos kan poste van gistere
grtz
Mooi derby'ke... Hou hem in ere é... :thumbup:
Grtz Poloken
welja planne genoeg maar het moet een beetje origineel blijve
dus:
eerst verlagen
dan velgen (afhankelijk van het budget)
interieur laten overtrekke in zwarte skai (kweetni of ik de achterbank derin zou laten)
en wss tegelijk herspuite (ktwijfel tusse terug poloweiss of panamabraun) en nen 1.3gt inlegge
dus ik vind persoonlijk dak em nog in ere hou
grtz
Net ding?! Waarom overspuiten?
had nog iets vergete in den derby en daarjuist dus snel gaan halen
en kost het mij ni late als ik de poort opentrok
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0190.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0191.jpg
ivm het herspuiten... hij is in zeer goede staat maar wil hem "perfect" hebben
momenteel aant twijfele tusse terug poloweiss of panamabraun maar als iemand hier nog een originele kleur wilt aanrade...
grtz
Poloweiss.. bedoel je niet Alpine weiss?
Persoonlijk vind ik hem nu al erg vet. Ziet er nog goed uit op de foto's! Bodem al eens bekeken?
nene poloweiss staat zo in de koffer maar zal zondag nog eens kijke :d
maar kheb alpinweiss opgezocht en das wit en mijne is beige (licht)
en efkes door de knieen gegaan maar nog niet deftig nee... al verwacht ik daar geen superprobs
grtz
Terug Poloweiss, als je dan per se toch wil spuiten (zou ik nog wat jaartjes uitstellen), anders is dit nog wel een mooie kleursuggestie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OE3AVG3L.jpg
Terug Poloweiss, als je dan per se toch wil spuiten (zou ik nog wat jaartjes uitstellen), anders is dit nog wel een mooie kleursuggestie:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OE3AVG3L.jpg
is dit een originele kleur (wel mooi maar veel metalic in vo oldie)
ja zou niet voor de eerste 2 jaar zijn
zal al veel zijn tege de zomer van 2011 om hem plat,velgske en mss interieur
grtz
voorschotje betaald en ligt normaal den 20ste plat
grtz
en mss kome deze velgen er ook direct onder
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/b4613da1b3aaa3a3.jpg
jippie ben de eerste met de nieuwe eu-platen :s maar kom krijg toch een engels exemplaar (op 2 regels)
ja kzal hier es poste he
kem dus mijn nr-plate ontvange
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0203.jpg
dus es op de baan geweest met den derby
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized__MG_3943.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized__MG_3947.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized__MG_3999.jpg
en dan leuk fotosoepke
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized_derbywerbungaf.jpg
aja der is een blokske gereserveerd vo den derby
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0199.jpg
lekker crappy picske
hoor het wel :tongue:
grtz
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized_4.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized_2.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized_3.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/sized_1.jpg
Nummerplaat vindt ik echt lelijk, amai zo een stuk!!! :screwy:
Wielen vindt ik wel mooi. Tof interieurke trouwens ook.
Grtz Poloken
Interieur ziet er proper uit!
De nummerplaat vind ik echter ook niet geslaagd, had je niet beter zo'n kleine aangevraagd? (mag in sommige gevallen) Niet alleen is die 'vierkante' veel te groot, ze is ook nog eens lelijk met die B linksonder ipv linksboven.
kleintje moet ge speciaal aanvrage en vrees dat ik daarvoor niet in aanmerking kom... maar zijn aan het denke op soort snapp-off systeem te zoeke vo de achterste plaat met eronder dan een us-plaat wss
zal hier nog iets zegge :d
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Foto0210.jpg
is tijdelijk gezakt :d maar zal vanvoor weer omhoog kome volgende winter als dit geplaatst word
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/2vkm1le.jpg
is dus een 1400cc 16v uit nen polo 6n met dubbele weber, spagetieke, aangepaste nokkenas... zou op 130-140pk moete zitte
zoals je kan zien komt de as ook mee (makkelijk voor de remmen) en zodoende kan ik ander schroefkitje plaatse vooraan
nu tege de zomer een budgetvelgje zoeke (max 350 met bandjes) omdat deze juist een zomer moet dienen
hoor wel of er positieve of negatieve opmerkinge zijn he :d
grtz
patrick 86c
19-03-2011, 09:51
Nette derby,maar gooi a.u.b dat oud ijzer van het dak af.
ja dakrekje gaat er wel eens af voor te herspuite en wordt wss wel trggeplaatst want vind het iets hebben en is handig voor de nr plaat :d
nu heb ik dit weekend in panne gestaan met de derby (gaskabel geknapt) en omdat ik nerges eentje kon vinde hebben we deze dmv een suikertje trg hersteld. ik zou natuurlijk liever eens een andere gaskabel plaatse. nu is de vraag of iemand weet waar ik die kan vinde (of van welke andere vw modellen ik deze kan nemen)
alvast dank
Xavke
hier ewa uit het oog verlore :p ja ad daily begonne en dan kan je niet meer volgen he :p
den derby heeft ondertusse nieuwe schoentjes gekrege nl. setje 14" pls velgen
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/pls.jpg
dan meegedaan aan oldirit was wel fijn :p
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Afb0944.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/Afb0946.jpg
en dan enkele van op vagnation
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/261456_2193097989086_1296250387_32614745_2972451_n.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/267985_2193123789731_1296250387_32614847_1324874_n.jpg
http://i612.photobucket.com/albums/tt206/Low_Passat/268142_129203640495102_100002164010809_227865_8197966_n.jpg
nu ligt er natuurlijk het bloksje n og niet in maar daar bestaan winters voor :p nu heb ik een dom vraagje wss maar in hoeverre is mijn 6n 1400 16v blokje met de 6n as, plug and play in den derby?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.