View Full Version : Dikke bumper recht hangen?
Goedemorgen VW vrienden :D,
Ik ben een tijdje terug iets te hard tegen een overstekend dood konijn heen gekomen, daarbij is mijn bumper aan bestuurderkant gaan hangen. (de achterkant van de voorbumper, de voorkant zit nog gewoon op z'n plek)
Nu heb ik al even bekeken maar de plek waar de bumper in de wielkuip vast hoort te zitten is uitgescheurd.
Hoe hang ik dit weer een beetje fatsoenlijk recht?
En heeft iemand mischien een exploded view tekening van de bumper en z'n bevestigingen?
Groeten,
Vladi
zit heel eenvoudig in elkaar.
ik zou als ik jou was gewoon ff de bumper eraf halen.
4 dikke schroeven die in de kokerbalk vastzitten en nog 6 kleine die de modderkuipen verbinden met de bumper.
Supernova1981
09-09-2010, 11:04
Overstekend dood konijn :P
ja dat vonnek ook al een vreemd verhaal. Maar normaal zit daar zo'n wit schuifsysteem in je zijscherm. Is die helemaal afgescheurd? Dan zou ik gewoon iets profesorisch op je zijscherm maken waar die bumper weer aan vast kan
ja dat vonnek ook al een vreemd verhaal. Maar normaal zit daar zo'n wit schuifsysteem in je zijscherm. Is die helemaal afgescheurd? Dan zou ik gewoon iets profesorisch op je zijscherm maken waar die bumper weer aan vast kan
Dat is dus toch een schuifsysteem? :screwy:
Ik zat er laatst al naar te kijken dat ik dacht dat het daar zoweer overheen kon ;)
Vanavond maar even aan het buigen dan dat hij daar weer achter komt te hangen :D
Overstekend dood konijn :P
Ding nooit zien liggen op de straat :D
Reden in een collonne ergens heen, m'n voorganger kwam er net aan langs, ik wou terug naar de rechter baan en ik raakte hem ;)
BobbyEdition1
09-09-2010, 13:19
Kan ook best zijn dat ie eraf geschoten is.
Gewoon ff met die 4 schroeven de bumper los halen en er opnieuw aan hangen.
Als dit plastic ophangpunt eraf is,
dan gewoon ff een 2e handsje scoren,
want anders krijg je dat nooit meer mooi recht!
Kan ook best zijn dat ie eraf geschoten is.
Gewoon ff met die 4 schroeven de bumper los halen en er opnieuw aan hangen.
Als dit plastic ophangpunt eraf is,
dan gewoon ff een 2e handsje scoren,
want anders krijg je dat nooit meer mooi recht!
Ophangpunt zit er volgens mij nog wel op. zit iig een wit plakaat met een soort van schuifsysteem eraan.
Bedankt voor de tips, straks na het werken maar even aan de knutsel. :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.