PDA

View Full Version : 1303 cabrio USA 1600injection 1976

Yellowbug
13-09-2010, 16:52
Na 8jaar bezit van deze cabrio, ben ik toe aan iets anders. Ik gebruik hem gewoon te weinig en ik rij ook niet graag door de regen met deze auto. Ik ben overgetstapt naar Golf mk1 (al dan niet cabrio) De auto kwam destijds uit het zonnige Californië en dat was te merken aan de carosserie en het chassis. Het enige laswerk waren twee vloerdelen onder de achterbank. De rest was en is keihard. De revisiemotor heeft zo'n 6000km gedraaid, loopt nog prima en verbruikt geen olie en het dak (sonneland) is in een prima staat. Dakframe is geheel gepoedercoat. Lakwerk is niet meer zo heel mooi (steenslag en kleurverschil), maar met een klein beetje werk is hier een mooie cabrio van te maken. De wagen is momenteel voorzien van een Remmele schroefset aan de voorzijde, veerpootbrug, een versterkte stabilisator aan de voorzijde en een stabilisator aan de achterzijde. Interieur is voorzien van twee zeer goede (en bijna nieuwe) recaro stoelen.
Schroefset, stabi's en recaro's zitten afhankelijk van de prijs erbij. De originele spullen heb ik ook nog en kunnen teruggebouwd worden.
APK tot 4-2012
Prijs €7000,- of een goed bod mag ook.
http://www.keversite.nl/prikbord/images/21189.jpg

Yellowbug
09-01-2011, 12:05
Deze auto is verkocht, er mag een slotje op.