Log in

View Full Version : Extra Aansluitingen Dashboard ?

nkdrenth
14-09-2010, 19:30
Beste forum leden,

ik ben sinds een jaartje in het bezit van een golf 3 uit '92, ik heb deze van mijn oma gekregen nadat deze overleden was.

Nu ben ik bepaalde knopjes tegen gekomen waarvan de verlichting niet meer werkte en naast het knopje van de achterruit verwarming kwam ik 2 loze stekkertjes tegen...

http://img.photobucket.com/albums/v181/kevin/Rommel/14092010202.jpg

Wie kan mij vertellen waar deze 2 stekkertjes van zijn ? Ik heb al gezocht op google, maar kan niks vinden waaruit blijkt wat voor stekkers dit zijn. De meest rechter(4pin) is van de achterruit verwarming....

Bij voorbaat dank,

Kevin

vw_boyke_vw
14-09-2010, 19:47
Welkom hier, dat zijn 2 aansluitingen om je auto mee uit te laten lezen OBD1 zoals dat heet

nkdrenth
14-09-2010, 19:58
Oke dus niet aankomen en mooi laten zitten :tongue:

En dan knopje van je achterruitverwarming klopt het dat die maar 1 kleur heeft ? en je dus niet kan zien of die aan is of niet ?

coilt
15-09-2010, 12:05
Oke dus niet aankomen en mooi laten zitten :tongue:

En dan knopje van je achterruitverwarming klopt het dat die maar 1 kleur heeft ? en je dus niet kan zien of die aan is of niet ?

Als het goed is als je verlichting aanzet kleurt het groen op en voor de rest niks,

Druk je de schakelaar aan dan moet er een oranje rondje te voor schijn komen ;)
Anders is dat steeklampje kapot en moet je er effe een andere indoen

VWJYI
15-09-2010, 16:24
of een oranje streepje onder het logo....

nkdrenth
15-09-2010, 16:33
Bedankt voor de reacties allemaal..

heb de schakelaar even opengehaald, er sprongen direct 2 veertjes me om de oren :D maar ik heb in die van mij maar 1 groen ledje.
Dus even bij de sloop en/of de groothandel een schakelaar halen met 1 multi colour led of een schakelaar met z'n balkje eronder..

VWJYI
15-09-2010, 20:15
hahaha ik bedoelde het oude model schakelaar heeft een oranje gekleurt balkje onder het logo en het nieuwe type dat gekleurde rondje rond het logo.