PDA

View Full Version : Erg goedkoop?

VW_Mannetje
25-09-2010, 22:12
Is dit een tikfoutje of word ik gek, ik heb em al gemaild :eek:

http://link.marktplaats.nl/381128703

VW_Mannetje
25-09-2010, 22:15
Is trouwens wel een import als ik op rdw kijk.

breadfan83
25-09-2010, 22:22
Ik denk dat de reactie op je mail zoiets zal zijn:

Hello!

Currently I am staying in South Africa. The car is located in the United Kingdom at the moment. I can have it shipped to you, and I'll pay all the shipping costs.

You need to give me your adress and full name, and only send me a money order over 7800 euro for the car. If you are not fully satisfied with the car, you will of course get your money back and I'll have a pickup of the car arranged at my costs.

Thank you and regards,
Elmundo al Abesi.

:D

SubdubberGT
25-09-2010, 22:31
zo stond er vorige week ook een zeer mooie eos op internet voor 8000..

origineel NL auto alles oke totdat ik een mail van meneer terug kreeg..

was een engelsman die in nederland woont en de auto stond in italy en ik moest al gaan betalen voor transport als ik hem wilde bekijken blablabla

lekker laten gaan/staan :D:D:D

VW_Mannetje
25-09-2010, 22:56
Zo iets verwacht ik ook wel ja haha.
Ben benieuwd naar een emailtje terug.

Gertjan
25-09-2010, 23:59
Toch snap ik die dingen niet, want je moet tegenwoordig best geld betalen voor zo'n advertentie op marktplaats toch?
Vraag ik me toch af hoeveel debielen in zo'n geintje trappen waardoor het toch lucratief blijft om zulke advertenties neer te zetten :D

Jel Golf 2 GTI
26-09-2010, 06:05
Toch snap ik die dingen niet, want je moet tegenwoordig best geld betalen voor zo'n advertentie op marktplaats toch?
Vraag ik me toch af hoeveel debielen in zo'n geintje trappen waardoor het toch lucratief blijft om zulke advertenties neer te zetten :D

pak al maar dat er 5 man op in gaat.
Aan 8000 eurie's P.P. = 40.000€

Kan je best wat ads voor zetten he :D

Ik ken iemand die er ooit 4500€ aan weg gaf.
Het ergste was dat ik hem gewaarschuwd had voor engelse mails maja :rolleyes:

Der Einser
26-09-2010, 07:34
Gewoon heeeeeel veeeel "clicken" op deze advertentie met z'n allen, dan kost het hem in ieder geval heel veel geld op MP. (je betaald per click tegenwoordig)

Het zal inderdaad wel weer een geleende foto zijn en je krijgt vast een Engelse mail terug.

lager
26-09-2010, 08:14
[QUOTE=Der Einser]Gewoon heeeeeel veeeel "clicken" op deze advertentie met z'n allen, dan kost het hem in ieder geval heel veel geld op MP. (je betaald per click tegenwoordig)

leg eens uit ? is nieuw voor mij.

je betaald toch een vast bedrag voor een auto adverteren

Rick
26-09-2010, 08:52
Je kan een bedrag storten op een account en elke keer als iemand op jouw advertentie klikt word er daar een paar cent vanaf geschreven.
Een voordeel is dat je advertentie kunstamtig hoog wordt gehouden. en dus niet telkens hoeft te bellen.
M'n pa mocht het toen uitbroberen en kreeg 25 euro "Click-tegoed" maar vond het niets, hij belt liever om de advertentie omhoog te zetten.

VW_Mannetje
26-09-2010, 09:56
Ik zal em ff melden aan marktplaats, want dit zie ik net in mijn inbox staan:

Hello there,

Thank you for your interest in my car.The price for the car is only 7800 Euro.
The car was always garaged and well maintained.The engine runs perfect and there are no technical or
mechanical problems with the car,no scratches,never been involved in any accident.The car is in very good condition
inside and out. This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid.
I bought it from Netherlands when I worked there until last month. I moved back to Italy and didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now . In this moment the car is in Bergamo, Italy. If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us.
Let me know if you're still interested in purchasing my car so I can explain you more about it.

Thank`s

PS: Please contact me in english

Victor Willits ---> willits.victory@live.com

Melvin
26-09-2010, 10:01
Betalen per klik is een optie volgens mij! Niet standaard iig

huug
26-09-2010, 15:37
mail je engelse mail aan spam@marktplaats.nl
adv nummer erbij en ze kinkelen hem er vaak de volgende dag af
stelletje randdebielen die dit doen

breadfan83
26-09-2010, 19:20
Zoals ik al zei dus... :D

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het waarschijnlijk ook gewoon niet waar. ;)