PDA

View Full Version : Nokia c6 is dat wat?


lowghia
04-10-2010, 19:09
Jaja..het is weer zo ver, ik mag een nieuw mobieltje uitzoeken! :D

Ik heb op dit moment een nokia navigator, leek heel leuk maar is me toch erg tegen gevallen..
Nu leek mij de nokia c6 wel wat maar heeft iemand hier ervaring mee?
Zijn er andere mobieltjes die beter zijn?
Ik wil niet meer besteden dan 30,- per maand omdat ik naast prive ook een zakentelefoon heb..

Johan.

Dexter
05-10-2010, 09:18
Enige wat ik je kan zeggen is dat er binnekort nieuwe Nokia's komen met de nieuwe versie van Symbian [besturingssysteem van het ding]. Of het de moeite waard is om daar op te wachten weet ik niet.

Ik krijg zelf de C5 vandaag als het goed is.

Polo_coupe
05-10-2010, 19:54
Overal op internet is te lezen dat de C6 niet een hele fijne telefoon is. Ik heb er ook over getwijfeld maar ik vind de reviews toch te slecht

Sjeesbeest
05-10-2010, 19:58
Ik was helemaal Nokia fan, maar na die onmeunige misstap van de N97 ben ik volledig genezen .......... nooit weer een Nokia met Symbian ........
Heb een Samsung Galaxy S (Android systeem) ........... machtig !!!!

De N8 is het wachten ook niet waard....... de C6 is geheel niets en traaaaaaaaag

lowghia
05-10-2010, 20:57
Goed dus de c6 lijkt mooier dan dat het is...is dan de HTC Wildfire een betere optie?

SHReK
05-10-2010, 21:20
hey

ik heb nou 2 maand mijn c6 en mijn vrouwtje heeft der ook een
we zijn super tevrede en zeer zeker voor de 260,- wat hij kost

veel optiewerkt super goede logica

Grtz

Wij-be
05-10-2010, 21:22
Ik was helemaal Nokia fan, maar na die onmeunige misstap van de N97 ben ik volledig genezen .......... nooit weer een Nokia met Symbian ........
Heb een Samsung Galaxy S (Android systeem) ........... machtig !!!!

De N8 is het wachten ook niet waard....... de C6 is geheel niets en traaaaaaaaag

heb bijna altijd samsung gehad altijd goed geweest nu een keer een nokia n97 maar wat een rot ding.
heb het scherm nu stuk geen garantie natuurlijk kosten 185€ niet gedaan gelukig.
nu weer vanatiek met m`n ouwe samsung :tongue:

bas.
04-11-2010, 18:06
ik heb nu ook al een maand de c6, ik was altijd een beetje huiverig voor nokia's met tochscreen etc.
Maar tot nu toe bevalt deze erg goed, enige wat ik waardeloos vindt is de Nokia email service, het haalt de ene keer wel je mail op de andere keer weer niet.

Krijg binnenkort de c6-01 en ben er erg benieuwd naar. en zakelijk wacht ik nog eventjes op de nieuwe E serie's

B-ram
30-11-2010, 22:38
ik heb ook een nokia n97. Waardeloos apparaat! Volgende word een HTC denk ik. In ieder geval iets wat op android draait!

jetta mk1 '82
30-11-2010, 23:46
heb al 10jaar diverse nokia toestellen gehad en heb nu een N97mini en kan niet anders zeggen dat het een waardeloze kut telefoon is.
als ik weer een ander uit mag zoeken komt er geen nokia meer!

lowghia
01-12-2010, 19:31
Nog even voor de statistieken, het is de HTC wildfire geworden..

De verkoper gaf mij de C6 en de HTC in handen en de keuze was snel gemaakt!
Geweldig ding waar je veel meer mee kan dan een symbian toestel, de volgende wordt zeker weer een android toestel!!