View Full Version : Gezocht: JettaMK2 aka Wesley
breadfan83
05-10-2010, 00:06
Alweer?
Ja, alweer...
Iemand die hem persoonlijk spreekt / nog wil spreken?
Heb al op verschillende manieren met hem in contact proberen te komen, maar tot op heden nog steeds niks van hem vernomen.
Zou graag m'n stukkie gereedschap terug willen... :rolleyes:
Mac-Mikus
05-10-2010, 07:26
je bent wel lekker bezig zeg, kies je de mensen erop uit :tongue:
breadfan83
05-10-2010, 11:29
:tongue:
Hierna ga ik een Passat CC voor €7.800,- uit Engeland kopen. :D
Mike--1991
05-10-2010, 14:44
Ik kom hem nog wel eens tegen. Maar spreken nooit meer.
Je zou gewoon eens bij hem thuis moeten langs gaan haal je je spullen gewoon op;)
steven16v
05-10-2010, 14:47
Sjonge jonge leert hij het nu nooit.
Heb je een pm gestuurt met zijn gegevens. Hoop dat je er wat aan hebt.
breadfan83
05-10-2010, 14:59
Ik kom hem nog wel eens tegen. Maar spreken nooit meer.
Je zou gewoon eens bij hem thuis moeten langs gaan haal je je spullen gewoon op;)
Is ook de bedoeling. Ben d'r één keer geweest, en weet 't echt niet nog eens te vinden. Maar heb van Steven al de gegevens gekregen, dus we gaan maar eens buurten. ;)
Steven, bedankt. :thumbup:
Mike--1991
06-10-2010, 12:07
Volgens mij is zijn oma altijd wel thuis.
Weet niet welk adres je hebt gekregen.
Succes ermee:D
steven16v
06-10-2010, 13:15
En ben je er al geweest?
breadfan83
06-10-2010, 20:49
Zojuist even langsgeweest, en meneer was niet thuis.
Heb wel z'n broer gesproken, en die zou doorgeven dat ik voor de deur gestaan heb.
Ben benieuwd hoe lang 't duurt voor ik iets van 'm hoor.
Eerst me langs laten komen voor een Caddy die hij te koop heeft, en meneer gaat vijf minuten voor de afgesproken tijd nog even voor 'n uurtje weg om iemand naar station te brengen. Dan zet ie Steven af, vervolgens nog een hele zooi mensen die negatieve ervaringen met hem hebben, en nu dit weer... Wat 'n ongelofelijke kut!!!
breadfan83
06-10-2010, 20:49
Volgens mij is zijn oma altijd wel thuis.
Weet niet welk adres je hebt gekregen.
Succes ermee:D
Heeft die toevallig wat gereedschap liggen denk je? :D
steven16v
07-10-2010, 08:31
Zojuist even langsgeweest, en meneer was niet thuis.
Heb wel z'n broer gesproken, en die zou doorgeven dat ik voor de deur gestaan heb.
Ben benieuwd hoe lang 't duurt voor ik iets van 'm hoor.
Eerst me langs laten komen voor een Caddy die hij te koop heeft, en meneer gaat vijf minuten voor de afgesproken tijd nog even voor 'n uurtje weg om iemand naar station te brengen. Dan zet ie Steven af, vervolgens nog een hele zooi mensen die negatieve ervaringen met hem hebben, en nu dit weer... Wat 'n ongelofelijke kut!!!
Ja het is een heel apart mannetje. Hoop dat na broodtrommel niemand meer problemen met hem krijgt.
richard-polo
07-10-2010, 08:50
waarom koopt men nog spullen bij zo iemand? dat is toch vragen om problemen!
steven16v
07-10-2010, 09:49
Omdat niet iedereen dagelijks op het forum zit om zulke topics in de gaten te houden.
Daarom ben ik en ook anderen ervoor om een soort zwarte lijst te maken voor dit soort personen. En natuurlijk kun je dit soort gevallen met zo'n lijst niet helemaal uitsluiten maar het helpt wel.
Alweer?
Ja, alweer...
Iemand die hem persoonlijk spreekt / nog wil spreken?
Heb al op verschillende manieren met hem in contact proberen te komen, maar tot op heden nog steeds niks van hem vernomen.
Zou graag m'n stukkie gereedschap terug willen... :rolleyes:
Dat was idd het eerste wat ik dacht toen ik de titel zag :D
breadfan83
07-10-2010, 11:57
waarom koopt men nog spullen bij zo iemand? dat is toch vragen om problemen!
Hij had 'n hele tijd geleden gereedschap nodig, dus ik heb het hem uitgeleend. Dan hoor je opeens niks dan slechte verhalen van meneer, en wil je je spullen toch maar terug krijgen voor hij met de noorderzon vertrokken is... was dus al te laat schijnbaar... :screwy:
Dat was idd het eerste wat ik dacht toen ik de titel zag :D
Alweer ik of alweer hij? :D
erik_jetta
07-10-2010, 13:25
vond het al raar toen ik laatst van servie hoorde dat je die sleutel uit had geleend voor die schroefset! maar goed, je hebt zen adres enz. dus komt wel goed denk ik!
Mike--1991
07-10-2010, 17:28
Heeft die toevallig wat gereedschap liggen denk je? :D
Haha wie weet chris :tongue:
steven16v
07-10-2010, 22:54
En weet je al meer?
breadfan83
07-10-2010, 22:59
Nope, vandaag telefoontje afgewacht van meneer no-show, en zoals verwacht niks gehoord. Binnenkort maar weer eens binnenvallen, desnoods blijf ik gewoon daar voor de tv zitten wachten met z'n broer tot ie komt opdagen. :screwy:
steven16v
07-10-2010, 23:07
Nope, vandaag telefoontje afgewacht van meneer no-show, en zoals verwacht niks gehoord. Binnenkort maar weer eens binnenvallen, desnoods blijf ik gewoon daar voor de tv zitten wachten met z'n broer tot ie komt opdagen. :screwy:
Ja groot gelijk. Blijven volhouden. Hopelijk leert hij het een keer af! Jammer zulke personen! :mad:
breadfan83
08-10-2010, 19:02
Zojuist na 't werk gelijk even langs gereden, en volgens mij was de hele familie thuis.
Ik heb in ieder geval effe met Wesley gekletst en terug wat ik terug wilde hebben. :thumbup:
Steven bedankt. ;)
steven16v
08-10-2010, 19:03
Kijk aan dat is goed nieuws! Hopelijk leert hij het nu wel een keer!
Zojuist na 't werk gelijk even langs gereden, en volgens mij was de hele familie thuis.
Ik heb in ieder geval effe met Wesley gekletst en terug wat ik terug wilde hebben. :thumbup:
Steven bedankt. ;)
2 blauwe ogen en een bloedlip?? :D
breadfan83
08-10-2010, 20:17
2 blauwe ogen en een bloedlip?? :D
Neuh, zo ben ik niet. ;)
Jan-Jelle
08-10-2010, 21:32
Neuh, zo ben ik niet. ;)
gebroken jukbeen.. :tongue:
Beter dat je het weer terug hebt! zo jammer dat je er zoveel moeite voor hebt moeten doen...
Neuh, zo ben ik niet. ;)
Jij bent echt geduldig broodbak.... :thumbup: Ik had het iets anders gedaan en dat allemaal zonder hem aan te raken... :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.