View Full Version : Diameter buizen voor draagarmen? (25crmo4)
Weet iemand hier welke buis diameter er gebruikt wordt om draagarmen te maken. in Chroom Mobideen? (25crmo4)
Ben net op internet aan het zoeken geweest en zo snel niets gevonden.
breadfan83
05-10-2010, 12:00
Kijk eens in het topic van Frank (Knarf), daar staat ergens het een en ander in over die draagarmen. Weet alleen niet meer zeker van wat voor materiaal ze gemaakt zijn.
Van de trackday mk1? Zal eens gaan zoeken.
breadfan83
05-10-2010, 12:29
Heb de foto's van de draagarmen gevonden, op pagina 14 geloof ik, maar daar heeft ie heel mooi de naam van de verkoper weg gehaald.
Het was iets met SSRC of SRCC of zoiets. Ik moet de link nog ergens hebben opgeslagen...
http://scch-heads.com/
Ik heb in het verleden al eens contact met hun gehad over custom bumpsteer correctie onderdelen. Die ze verkopen zijn afgesteld op een bepaalde rijhoogte en ik wou niet zo laag. Werd met een beetje te gortig uiteindelijk.
Ik ben bezig met een VWMS achteras ombouw. Dus met triangels erin voor dwars stabiliteit ;)
Heb nu de buis diameter doorgerekend op uitwendig 25mm met 1.5mm wanddikte. Dan kan ik mooi M12 uniballs kwijt.
breadfan83
05-10-2010, 12:51
Ben benieuwd wat je gaat bouwen dan. :thumbup:
Dat was inderdaad die die ik bedoelde, SCCH.
Als de as zover klaar is zal ik foto's maken.
Draagarmen voor de cross maken wij van 25mm x 1,5mm idd.
Dan met M12 unibols er in, let wel op dat je uniballs ook van crmo4 pakt. Anders gaan deze erg snel krom. Zelf een plaat maken op het uiteinde waar je de fusee kogel op schroeft en klaar is kees.
Het is niet voor draagarmen (nu niet) maar voor een aanpassing op een achteras
CrMo4 uniballs heb ik een adres voor, net als boutjes, moertjes en dergelijke. Heb ook nog een rol met lasdraad om CrMo4 te lassen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.