View Full Version : Mistlicht
Vraagje over aansluiten mistlichten in de g60 bumpert
Heb al relais 53 op plek 7 zitten.(bij mijn weten oud type zekeringenkast(bj'89)
Alleen liggen er geen stekkers onder het koelvloeistof resevoir,
Weet iemand waar de draad loopt, of aansluiten in de zekeringen kast moet gebeuren?
?
van wat jaar is je golf
[QUOTE=Mot]89[/QUOTE
dan moeten die kabels er zijn ofwel is er iets met je kabelboom gedaan
mijne is een '88 er en bij mij waren ze daar
heb je pinkers in je spatborden van voor?
Nee, ook niet. Liggen helemaal geen stekkers
?
vandaag mijn vriend zijn golf bekeken van 87 en hij heeft die stekkers ook liggen
ik denk dat ofwel je kabelboom is veranderd of je hebt geen originele kabelboom van 89
Ik heb ook een 89 en hier zit er wel een in.
Als je het expansievat even weg haalt zie je een stuk of drie stekkers zitten waar deze ook bij zit.
Ik heb alles al nagekeken, er is door die hele boom heen geknipt.
Vandaar mijn vraag waar de draad in de zekeringenkast moet
Ik zal even kijken of ik vanmiddag een foto kan maken.
God wat ben ik stom geweest. Keek onder mij ruitensproeierrevesior. Daar lag niks. Onder het kvs potje hingen netjes 3 stekkers;)
Alleen mistlicht doet het alleen op dimlicht, niet op stadslicht. Klopt dit?
Ja dit klopt.
Foto's hoeft dus niet meer.
even weer omhoog:
Mijn mistlichten werken ook niet.
Hella relais 30A dat naast de accu hangt klikt mee op de schakelaar.
bij de zekeringkast hangt een wit/grijs kabeltje met een 4 punts stekker. waarvan 1 punt contact maakt. is dit van het mistlicht en op welke plek zou die erin moeten?
Onder het expansievaatje hangt een stekker met een geel draad, dit blokje is niet in gebruik. waar is deze voor?
DragonGr Dragon
07-12-2010, 14:31
Geen idee waar je precies over praat...
relais 30A? een zekering geen je aan in amperes (A) relais niet. Relais klikken, zekeringen niet.
1 punt maakt contact, waarmee?
Kan je fotoos maken, dat praat makkelijker.
Waar heb je in de motorruimte de mistlampen op aangesloten?
Ik kom er even op terug. ik heb dus een niet origineel Mistlampen kabelboom.
Niet een relais in de zekeringkast wel een Hella Relais onder de kap die je hoort klikken bij in en uitschakelen van lampen.
Deden ze het eindelijk (Door een gecorrodeerde zekering) valt de lichtopbrengst een partij tegen :redface: niet veel feller dan de stadslichten. hoort dat zo?
DragonGr Dragon
22-01-2011, 07:35
Correct, Golf 2 mistlampen zijn in mijn idee puur voor de sier, ze helpen je niet echt bij mist. Maar het plaatje ziet er wel gaaf uit...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.