View Full Version : Om te janken!!!!!
gestolen:
Zeer mooie T1 (http://members.home.nl/shadowman/gestolen/)
Dit bericht stond op de Vrienden Club T2 site (hoewel het hier om een T1 gaat)
Dit is de redenatie van de webmaster:
"omdat ik het principe heb dat je met je poten van een ander z`n spullen af moet blijven als je daar geen toestemming voor hebt
heb ik het berichtje van ronald geplaatst
in de kletspraat
wie een foto van dat busje wil zien kan op mijn site kijken
door op de volgende link te kliken
http://members.home.nl/shadowman/gestolen
ik hoop dat jullie allemaal uitkijken naar dit busje
groetjes han willemsen
Webmaster vct2"
Heb hem hier maar opgezet, je weet maar nooit of iemand iets heeft gezien ofzo.
http://board.carstyling.net/showthread.php?p=398202#post398202
vwcrewcab
30-01-2005, 23:36
Wat is er nou om te janken :redface:
Het gestolen busje of de reactie van de webmaster :redface: :confused:
Big_Mac_Mark
30-01-2005, 23:41
Ja, idd, wat een vreemde reactie van die persoon zeg!
Wat is er nou om te janken
Dat er nog steeds mensen.. eh. wezens op deze aardkloot rondlopen die niet met hun poten van andremans spullen kunnen afblijven.
....ctie van die knaak ....
Wie is er hier een knaak?
Big_Mac_Mark
31-01-2005, 09:59
Was niet lullig bedoeld, maar die reactie kwam wel raar over! Heb mijn post al aangepast! No offense!
Was niet lullig bedoeld, maar die reactie kwam wel raar over! Heb mijn post al aangepast! No offense!
is al goed.
Het lijkt een rare reactie maar dit komt omdat er eigenlijk nog een bericht voor hoort, dat van de gedupeerde (helaas) ex bezitter van de T1 bus. Dit bericht staat op de site van de Vrienden Club T2 en daar "mogen" alleen reacties op van en voor T2's. Omdat de webmaster en ik trouwens ook vindt dat je met je poten (laat ik het netjes houden) handen van anderemans spullen moet afblijven heeft hij dit geplaatst, hoewel het hier dus om een T1 gaat.
vandaar!
enne... no hard fealings hoor!
Big_Mac_Mark
31-01-2005, 10:24
Okee, thanks! En mocht je iemand een keer betrappen op het 'nemen of ongevraagd aanraken' van andermans spullen, contact mij! (ik ben echt niet snel agressief, maar dan...) Ik kan daar zo slecht tegen! Helemaal bij liefhebbers, dat vind ik zo jammer he...
En als ik iemand te pakken krijg die aan mijn auto zit...nou ja, dan (zal het netjes houden...) kan het wel een raar aflopen! Dus vind het ook heel erg voor die mensen!
vwspijlbus
31-01-2005, 12:17
Hallo,
Ik heb zelf een vergelijkbare bus en kan me goed voorstellen hoe klote je je nu moet voelen.
Ik zou, ook een advertentie plaatsen op www.thesamba.com
Deze site wordt immers niet alleen door Amerikanen bezocht.
Veder is het wellicht handig om een datum in de advertentie te noemen zodat mensen kunnen nagaan of 't actueel is.
Sterke en success!
Tja,dit heeft mij wel aan het denken gezet.
Ook ik heb een vergelijkbare westfalia staan,en ik moet er niet aan denken dat
hij weg zou worden gehaald door onbevoegden !!
Toch maar eens gauw die taxatie en startonderbreker gaan regelen & monteren !!
Maar wat Frank ook zegt,gooi dit bericht op alle VW gerelateerde internetsites !!
Bussie komt zo
31-01-2005, 13:20
Tja,dit heeft mij wel aan het denken gezet.
Ook ik heb een vergelijkbare westfalia staan,en ik moet er niet aan denken dat
hij weg zou worden gehaald door onbevoegden !!
Toch maar eens gauw die taxatie en startonderbreker gaan regelen & monteren !!
Maar wat Frank ook zegt,gooi dit bericht op alle VW gerelateerde internetsites !!
Heb je dat nog niet dan.. :eek: wordt idd wel eens tijd daarvoor dan.
tering ja, mijn T3tje heb ik ook eens laten taxeren, poeh dat waren nog best wat knaken, ben blij dat ik dat gedaan heb! Dagwaarde van een T3 is geen kloot waard normaal! En een ander kan je ook aanrijden etc, ask Molenari!
molenari
01-02-2005, 21:10
Ik zou best willen zoeken naar de wagen maar...waarom hebben ze geen chassisnr en kenteken bij de wagen vermeld? Dat is toch wel doorslaggevend bij de herkenning van een auto. Er zijn wel meer rood met witte spijlbussen (al dan niet in Westy uitvoering)....
groets,
Vincenzo
ik heb die van mij ook laten taxeren en heb de bus nu vol casco, ik zou het voor die paar euro's niet laten want je krijgt er spijt van mijn bus kost me ca 370 per jaar.
Ik zou best willen zoeken naar de wagen maar...waarom hebben ze geen chassisnr en kenteken bij de wagen vermeld? Dat is toch wel doorslaggevend bij de herkenning van een auto. Er zijn wel meer rood met witte spijlbussen (al dan niet in Westy uitvoering)....
groets,
Vincenzo
is aangevraagd. zodra dat ik het heb staat het op de site
oldschool_lover
02-02-2005, 09:06
ik heb die van mij ook laten taxeren en heb de bus nu vol casco, ik zou het voor die paar euro's niet laten want je krijgt er spijt van mijn bus kost me ca 370 per jaar.
Yep, heb die van mij ook vol casco.
Better save than sorry
Yep, heb die van mij ook vol casco.
Better save than sorry
Helaas, gaat bij mij niet lukken voor 370. Omdat ik hem dagelijks rij en ook gebruik voor mijn bedrijf, willen ze hem niet als oldtimer verzekeren. Ik betaal nu 300 voor gewoon wa maar casco zou dik over de 1000 komen te liggen.
SplitBien
02-02-2005, 12:58
Helaas, gaat bij mij niet lukken voor 370. Omdat ik hem dagelijks rij en ook gebruik voor mijn bedrijf, willen ze hem niet als oldtimer verzekeren. Ik betaal nu 300 voor gewoon wa maar casco zou dik over de 1000 komen te liggen.
Is zo ja... Klote is dat he??
Mooi busje trouwens rico! Net ff je site zitten te bekijken en het verhaal gelezen, vond het gewoon spannend! Ook geluk gehad bij Don, ik ook al met de ponton!
Is zo ja... Klote is dat he??
Mooi busje trouwens rico! Net ff je site zitten te bekijken en het verhaal gelezen, vond het gewoon spannend! Ook geluk gehad bij Don, ik ook al met de ponton!
ja, dat was zeker een verhaal. Even de bus halen dachten we 's ochtens nog maar toen we om 01.00 uur zondag ochtend thuis waren hadden we er een hele lange dag maar met een verhaal er op zitten.
De bus moet trouwens nog mooier worden. Deuken er uit, goed in de verf en wat je op een foto niet ziet, andere wieldoppen. die zijn zo slecht. Ik heb ze geprobeerd schoon te maken maar ze roesten na een dag al weer.
(ik zit stiekem over een kever voor erbij te denken, maar mijn vrouw wil er nog niet aan. Wanneer ik haar heb overgehaald krijgt Don als eerste een belletje.)
Okee, thanks! En mocht je iemand een keer betrappen op het 'nemen of ongevraagd aanraken' van andermans spullen, contact mij! (ik ben echt niet snel agressief, maar dan...) Ik kan daar zo slecht tegen! Helemaal bij liefhebbers, dat vind ik zo jammer he...
En als ik iemand te pakken krijg die aan mijn auto zit...nou ja, dan (zal het netjes houden...) kan het wel een raar aflopen! Dus vind het ook heel erg voor die mensen!
de mentaliteit is tegenwoordig dat je niet werkt om iets te kunnen kopen waar je van droomt, maar het gewoon gapt bij een ander. Indien je iets moois bezit in dit land dan zijn er weer lieden die dat niet kunnen uitstaan en je dit vervolgens vernielen, bekrassen etc.
indien jij degene die jou spul vernielt of gapt in elkaar rost of iets dergelijks dan heb jij weer een probleem want de wetgeving zit hier zo in elkaar (vb tasjesdief) dus............ als crimineel ben je in dit land het beste af.
wou ik even kwijt..
gr B
De nummerplaten zijn teruggevonden op een sluikstort bij een bos in Waarschoot (België)
Ik stuur je hierbij een dokument met foto en chassisnr. We kunnen niemand beschuldigen, de huidige eigenaar kan hem onwetend gekocht hebben van de dief. Zodra we een spoor hebben kunnen we het volgen. Politie is verwittigd, maar daar zit weinig beweging.
Chassisnr: 237128586.
Het zou natuurlijk heel tof zijn als er iemand hem opmerkt en zou kunnen volgen. Aan de grens heeft een vriend hem zien rijden met een Nederlandse nummerplaat. Hij is hem in het verkeer verloren bij het volgen, daarna bleek dat de nummerplaat fake was. Dit is het enige spoor tot nu toe.
Groeten aan de crew, Ronz
ronz@umpire.com
+(32) 476 876 023
http://members.home.nl/shadowman/gestolen/hombeek.jpg
sjeees... welke richting reed ie nederland in dan vanuit belgie? waar is ie hem dan ongeveer kwijtgeraakt? nu komt het erg dichtbij en zal me ogen ZEKER openhouden...
sjeees... welke richting reed ie nederland in dan vanuit belgie? waar is ie hem dan ongeveer kwijtgeraakt? nu komt het erg dichtbij en zal me ogen ZEKER openhouden...
In Eeklo is de bus opgemerkt en recht naar het noorden gevolgd tot bijna aan de grenz.
Nogmaals bedankt voor alle hulp....
Groeten uit Brussel, Ronz
Bussie komt zo
04-02-2005, 16:17
Ik wil niet vervelend zijn, maar bij het lezen van deze berichten krijg ik toch sterk het idee dat hij nog 1 keer terug komt om te verkopen.
maar ik denk dat dat alleen maar onderdelen zijn.
Of als omgekatte bus met een ander chassisnummer ff overspuiten en je hebt 15.000 euro om te verkopen.want zo gaat het nog steeds, zeker bij deze "oude" busjes.
Het is erg spijtig om zo je bus kwijt te raken en hoop het nooit mee te gaan maken.Dit gun je een VW vriend niet.
Der zijn genoeg kenmerkende specificaties aan deze bus om te herkennen. Zeker voor de eigenaar. Dus ik denk indien hij terugkomt op de markt dat dat wel een makkelijk eitje gaat worden om hem te herkennen!
Met andere woorden hij zal wel voor onderdelen zijn. En dan nog wordt het heel moeilijk. Interieur / motor etc etc etc etc
het rare van het verhaal is dat hij uit een garage uit brussel is gestolen, en zo naar Nederland is gereden.
dat moet iemand zijn die die bus wist staan. Oftewel mogelijk een Nederlandse bekende van de eigenaar.
Tis wel ontzettend k*t dat dit soort dingen moeten gebeuren.
Maar nogmaals: het wereldje is kleinder dan verwacht, dus hij zal opduiken in mijn ogen. Oftewel moeten ze hem jaren niet aanraken zodat het al wat in de vergetelheid is geraakt, en dan nog kunnen ze niet op een meeting verschijnen.
Der zijn genoeg kenmerkende specificaties aan deze bus om te herkennen. Zeker voor de eigenaar. Dus ik denk indien hij terugkomt op de markt dat dat wel een makkelijk eitje gaat worden om hem te herkennen!
Met andere woorden hij zal wel voor onderdelen zijn. En dan nog wordt het heel moeilijk. Interieur / motor etc etc etc etc
het rare van het verhaal is dat hij uit een garage uit brussel is gestolen, en zo naar Nederland is gereden.
dat moet iemand zijn die die bus wist staan. Oftewel mogelijk een Nederlandse bekende van de eigenaar.
Tis wel ontzettend k*t dat dit soort dingen moeten gebeuren.
Maar nogmaals: het wereldje is kleinder dan verwacht, dus hij zal opduiken in mijn ogen. Oftewel moeten ze hem jaren niet aanraken zodat het al wat in de vergetelheid is geraakt, en dan nog kunnen ze niet op een meeting verschijnen.
Don, heb jouw bericht doorgegeven aan de eigenaar van de bus.. eh tja, hij is wettelijk gezien nog eigenaar alleen geen bezitter meer van de bus.
ik heb ook aangegeven dat hij natuurlijk zelf kan kijken op het forum. Misshien vanaf hier zijn bericht zelf.
ps. leuk onze link zo op jullie site!
Waar is die bus nu gestolen?
Brussel of Gent?
Waar is die bus nu gestolen?
Brussel of Gent?
Gestolen na inbraak in een privé garage te Gent.
kijk op
http://members.home.nl/shadowman/gestolen
voor meer details
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.