PDA

View Full Version : Draadboom vraag elektrische ramen


Jorp
30-01-2005, 21:34
Ik heb voor mijn polo ook een complete set uit een passat gehaald incl. regelapparaat onder de achterbank. Nu is mijn vraag bij mijn polo is de rood/gele draad van de injectie! Op de draadboom van de passat zit er ook een moet deze aan de injectie draad van mijn polo?

Waar gaat die rood/gele draad bij de passat heen?

En hoe werken de ramen? 1keer drukken en gaat hij dan in 1 keer naar beneden?

Ook zit er een bruin/witte draad aan de draadboom deze zat aan de binnenverlichting schakelaar, is deze nodig om bij uitgeschakeld contakt de ramen te sluiten met de deur open?

Gaat om model passat van bouwjaar 91!

Richard
30-01-2005, 21:36
kun je mij effe op de hoogte houden over de inbouw..ik wil namelijk van een corrado de electrische ramen inbouwen in een lupo....dmv foto's etc over de aanpassingen ..

alvast bedankt richard

berendd
30-01-2005, 22:15
bij een 32b als volgt

volgens mij is rood geel geschakelde spanning (contactslot
en rood is power....
bruin aarde

en die witte zit er niet op.

maar de set van mijn passat is uit een golf gekomen, dus weet het ook niet precies....

Jorp
31-01-2005, 20:31
Hoe het bij een lupo zit durf ik niet te zeggen! Iig bij een polo gebruik je het originele raam mechanisme, je neemt van de passat de complete draadboom en knoppen en de achterraam mechanismes, hiervan neem je alleen het motor gedeelte knutsel dit aan de polo mechanisme, en het deurgedeelte is klaar! plaats de draadboom met comp in de polo. Nu zit ik nog alleen met de draden, ik kan nu nog niet ff verder. Maar ik kom er wel uit!

Aan de draadboom van de passat zitten 5 draden! Rood, zwart, rood/geel, bruin/wit en zwart/geel. Rood, zwart en zwart geel weet ik wel te plaatsen.

Rood=constante
Zwart=massa
Zwart/geel=contakt
Bruin/wit= lijkt me van de binnen verlichting, als het contakt uitstaat en je opent je deur dat je evengoed je raam dicht kunt maken.
Rood/geel= is bij mijn polo de injectie draad. Maar bij de passat????

iemand een draadboom van een passat?