PDA

View Full Version : steenvanger


kammetje
31-01-2005, 19:18
Kent iemand deze steenvangers? Hij hoort helemaal onder je achterspatbord te zitten, dus tussen spatbord en bumper....deze is nieuw uit de doos?

Zeldzaam?

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=11385&mode=fullsize

the hanz
31-01-2005, 19:32
zijn moeilijk te krijgen ja....zou heel graag een setje hebben voor mijn ponton...dus als je een tip hebt waar ze te koop zijn graag..

kammetje
31-01-2005, 20:10
je mag de mijn kopen....
wat wil je er voor geven? Deze waren niet goedkoop maar bling bling is niet goedkoop verder Mycha me eens:)

the hanz
31-01-2005, 20:17
give me a call.... :D
0651150280 of geef jou nr ff door dan komen we er wel uit...

volksaddiction
31-01-2005, 20:35
hahaha, Hans ziet weer wat glimmen hoor :p

the hanz
31-01-2005, 20:49
hahaha, Hans ziet weer wat glimmen hoor :p

yess :cool: :cool: i want bling.....hij gaat zijn best doen voor me, en als het lukt ben ik weer blij...vriendin weer boos :mad: weer minder eten maar ja....is eenmalig he... :p

kammetje
31-01-2005, 22:00
hHAHAHa hans ik doe mijn best hé!!

ps leon hoest met mijn bling bling voor op de kofferklep :D gaan we nog verhandelen? de klep daar die hoeft die persoon niet te hebben dus alleen de snor dus...

ps heb ook een NOS uitlaat type 3 gekocht.. was weer een duur dagje zaterdag...ach ja is niet ieder jaar zaterdag toch :confused:

the hanz
04-02-2005, 07:02
THNX jeroen

ze gaan uiteraard een mooi stukkie bling bling aan de auto toevoegen
en ik kom ze binnenkort oppikken...

the hanz
24-02-2005, 08:34
jeroen..
weet je al wat meer..ik wil ze graag op komen pikken maar hoor nix meer :confused:

kammetje
24-02-2005, 20:14
Beste hanz,

Klopt ik bel morgen even naar die gast met die bling bling.... je hoort morgen avond van me!!!!!!!

Als ik dan nog niks gehoord heb van hem dan mag je de mijne wel vast hebben.

jeroen

volksaddiction
24-02-2005, 20:19
jeroen..
weet je al wat meer..ik wil ze graag op komen pikken maar hoor nix meer :confused:
als je ze op gaat pikken, neem voor mij de voorklepgreep dan mee voor jeroen !!

kammetje
24-02-2005, 20:33
He die Leon,

Ik heb net al afgesproken met iemand dat ik een nieuwe kocht van hem voor weinig..dus helaas Leon..maar toch bedankt...sorry...

Mychatype3
24-02-2005, 22:42
[QUOTE=kammetje]He die Leon,

Ik heb net al afgesproken met iemand dat ik een nieuwe kocht van hem voor weinig..dus helaas Leon..maar toch bedankt...sorry...[/QUOTE

lekkere afspraken maak jij..............?
eerst iets kopen en dan toch ergens anders naar toe gaan???

Kon het niet laten er wat van te zeggen, dan ook nog erbij zetten "helaas leon" volgens mij maak jij geen vrienden!!!!

Mycha

volksaddiction
24-02-2005, 22:47
[QUOTE=kammetje]He die Leon,

Ik heb net al afgesproken met iemand dat ik een nieuwe kocht van hem voor weinig..dus helaas Leon..maar toch bedankt...sorry...[/QUOTE

lekkere afspraken maak jij..............?
eerst iets kopen en dan toch ergens anders naar toe gaan???

Kon het niet laten er wat van te zeggen, dan ook nog erbij zetten "helaas leon" volgens mij maak jij geen vrienden!!!!

Mycha
thnx Mych.......
Wilde er zelf niet op reageren, maar mijn gedachtengang lag wel op 1 lijn :redface:

kammetje
24-02-2005, 22:47
Beste Mycha,

Dat hoop ik toch niet zo....Leon zou hem eerst al meenemen naar naar het winterfestijn maar gebeurde helaas ook niet, dus wat moet ik dan?

Is zo niet de bedoeling hoor...maar laat die voorklepgreep maar komen dan..verkoop ik hem wel weer...

inderdaad afspraken niet schenden, heb je gelijk in.

volksaddiction
24-02-2005, 22:49
Beste Mycha,

Dat hoop ik toch niet zo....Leon zou hem eerst al meenemen naar naar het winterfestijn maar gebeurde helaas ook niet, dus wat moet ik dan?

Is zo niet de bedoeling hoor...maar laat die voorklepgreep maar komen dan..verkoop ik hem wel weer...

inderdaad afspraken niet schenden, heb je gelijk in.
No hard feelings......
gooi m zelf wel op Marktplaats !
Komt wel goed :rolleyes:

SplitBien
25-02-2005, 10:14
Geen ruzie! haha! Tiep III rijders onder elkaar jongens! ;)

kammetje
25-02-2005, 19:40
MEER STEENVANGERS OP VOORRAAD!!!!!

Ik belde vandaag en hij had er nog meer gevonden!! Er wordt morgen over de prijs gesproken wanneer ik er meer koop. Dus morgen weet ik meer.

PS HANZ, morgen ga ik je steenvanger ophalen (wanneer ik er meer koop en dus de prijs goedkoper wordt ga jij uiteraard ook minder betalen).

the hanz
26-02-2005, 08:36
kijk goeie berichten.....en hopelijk ook de voorste dan word ik helemaal blij :D
ik hoor het van je als je ze hebt, dan kom ik ff langs tuffen...

the hanz
27-02-2005, 12:20
MEER STEENVANGERS OP VOORRAAD!!!!!

PS HANZ, morgen ga ik je steenvanger ophalen (wanneer ik er meer koop en dus de prijs goedkoper wordt ga jij uiteraard ook minder betalen).


hee jeroen als het gelukt is kom ik ze graag ophalen morgen ik hoor het wel van je..ik kan je telnr niet meer vinden anders had ik wel ff gebeld.. :o