gbgolf2
23-10-2010, 18:13
hallo,,
ik bied aan een golf 2 in onderdelen,,
volkswagen golf 2 1.3 cl 40kw
plaatwerk en achteras/ casco worden niet verkocht!
voorruit (goed!) 25euro tevens heb ik ook zijruiten,achterruit, ruiten voordeur + driehoekraampje (ouwe type deuren!) alle ruiten zijn blanke ruiten
achterlichten, zwart-rood 1 klein (barstje) 5euro samen/ oranje-rood (goed) 10euro samen
koplamp links (goed) 5euro
dashbord met zilver/chrome lijst (goed) 15euro
1300cc 40 kw motorblok+versnellingsbak (goed (1-punt carb is weg!) voor de rest zit alles erbij!) 50euro kmstand onbekend
steekas 1300cc 40 kw (goed zal voor de zekerheid de sok nog even nakijken) 15euro perstuk
schokbrekers met verlangingsveren 40/40 4cm verlaging!(goed niet lek!) 50euro
dashbord delen (goed) van 5 tot 10 euro
staat er een onderdeel niet op stuur mij even een berichtje kan ik het je zo laten weten
ik hoor het wel. tevens wil u een foto hebben van het onderdeel laat het even weten.
http://link.marktplaats.nl/389413031
groetjes gerald
ik bied aan een golf 2 in onderdelen,,
volkswagen golf 2 1.3 cl 40kw
plaatwerk en achteras/ casco worden niet verkocht!
voorruit (goed!) 25euro tevens heb ik ook zijruiten,achterruit, ruiten voordeur + driehoekraampje (ouwe type deuren!) alle ruiten zijn blanke ruiten
achterlichten, zwart-rood 1 klein (barstje) 5euro samen/ oranje-rood (goed) 10euro samen
koplamp links (goed) 5euro
dashbord met zilver/chrome lijst (goed) 15euro
1300cc 40 kw motorblok+versnellingsbak (goed (1-punt carb is weg!) voor de rest zit alles erbij!) 50euro kmstand onbekend
steekas 1300cc 40 kw (goed zal voor de zekerheid de sok nog even nakijken) 15euro perstuk
schokbrekers met verlangingsveren 40/40 4cm verlaging!(goed niet lek!) 50euro
dashbord delen (goed) van 5 tot 10 euro
staat er een onderdeel niet op stuur mij even een berichtje kan ik het je zo laten weten
ik hoor het wel. tevens wil u een foto hebben van het onderdeel laat het even weten.
http://link.marktplaats.nl/389413031
groetjes gerald