View Full Version : car of the month
lijkt het jullie ook niet wat om de volksforum.com car of the month te hebben..
gewoon elke maand een poll [elke maand wisselend air/water] met een aantal favorieten die je kan voorstellen via een daarvoor aangestelde modderator..
tis maar een idee...
Wat een leuk idee.
:rolleyes: :rolleyes:
ja gestemd, maar de mijne maakt geen kans (denk)
Auto van de week is een betere optie. Zo krijg je 52 verschillende auto's per jaar.
Leuk idee maar denk dat ik niet kan winnen
vwleusden
02-02-2005, 22:22
Vind het wel een leuk idee, niet dat ik kans maak maar wel leuk :)
Op vwforum hebben ze laatst ook zoiets gedaan, CCP heb gewonnen maar dit was zeg maar mooiste auto verkiezing... iets te overdreven maar car of the week... leuk :)
Ja, doe maar..................ik probeer over een jaar kans te maken zo'n beetje
Wahnsinn
03-02-2005, 08:43
Leuk idee,
Maar ik zal de komende maanden/jaren geen kans maken :tongue:
Pedaalemmer
03-02-2005, 09:09
maar dan niet via opgeven maar via selectie kandidaten stellen die in aanmerking komen.
en wel in eerlijke klasse...
Meedoen is toch leuker dan winnen ? :D
We zullen er eens over nadenken hoe het te doen als het realiseerbaar is .
Ff elke week alleen een poll opzetten lijkt mij wat krapjes ..
IIG goed idee als je het mij vraagt
en dan (het altijd aanwezige) zogenaamd leuke volk erbij dat de auto met "HOK" bestempeld, omdat jouw (al dan niet gerestaureerde/danwel grondig verbouwde) auto niet in hun straatje past.
neuh dank je. . . ik pas wel.
Zoveel mensen zoveel smaken. Het komt alleen maar uit op onenigheid.
Die geven we gewoon een IP ban voor een week Wally
Het gaat niet om een persoon G, maar het is een breed forum, dus net zoveel smaken.
het gaat nooit lukken.
Beetlefreak
03-02-2005, 09:45
en dan (het altijd aanwezige) zogenaamd leuke volk erbij dat de auto met "HOK" bestempeld, omdat jouw (al dan niet gerestaureerde/danwel grondig verbouwde) auto niet in hun straatje past.
Je kunt toch ook een topic openen met alleen een mogelijkheid tot stemmen?
Puur alleen een poll met een selectie aan auto's. Heb je ook geen ge-etter met Hokken en schuren ;)
En als je de meningen over de auto's eronder kwijt wilt, dan alleen een mening over de auto waarop gestemd is,
dus de motivatie waarom je die auto verkiest.
Voor Golfcabrio.com maak ik al ruim een half jaar elke week een "Cabrio van de week".
Deze cabrio kan van een lid zijn of een willekeurige uit mijn foto-bestand of internet. Het is gebleken dat over de meest getunede cabrio de minste reacties zijn gekomen en dat de eenvoudigste cabrio de meeste positieve reacties heeft gehad.
Je kan de "VW van de week" ook alleen als foto op de opstartpagina zetten zonder een mogelijkheid tot commentaar.
Mogelijkheden zat.
Je kan dit forum niet met dat andere forum vergelijken. Er zitten hier echt wel mensen die elkaars auto respecteren.
psies...gewoon enkel en alleen een stembus zonder commentaar... ik vind het wel net zo leuk als een breed publiek mijn auto mooi vind dan dat een liefhebber hem mooi vind...
en kom op...je vindt het toch ook leuk als je auto ergens staat dat er van die kleine mannetjes van een jaar of 8 zichzelf zitten te vergapen aan je auto....dat bedoel ik met een breedte publiek
Meedoen is toch leuker dan winnen ? :D
wijze woorden gert!
oldschool_lover
05-02-2005, 19:52
Ja, goed idee. :)
en kom op...je vindt het toch ook leuk als je auto ergens staat dat er van die kleine mannetjes van een jaar of 8 zichzelf zitten te vergapen aan je auto....dat bedoel ik met een breedte publiek
Haha zoals bij ons in de omgeving... alleen ze vroegen aan mij of het Ford velgen waren... Porsche kleutertje, grrr! Terwijl ikzelf m'n auto nog niet alles vind.
Maar goed je probeert in eerste instantie stiekem om auto ergens aan te refereren zoals meetings, bladen, internet forums... Maar wat je snel vergeet is dat als je in het gewone dagelijks leven in een leuke auto rondrijdt dat je dan meer reacties krijgt dan alleen 'HOK', jazeker, zelfs 'wat mooi' krijg je te horen!
Dus meedoen en niet winnen is niet erg, als je er zelf maar plezier in hebt! Je doet het toch niet helemaal voor een ander! Enjoy the game.
tussenstand is 31-4.... en als de modderators zoiets hebben van das mij teveel werk...ik wil het wel doen hier op het forum...[ dan maar ff wat rustiger in het lupo hoekje hier op het forum..;)]
Pedaalemmer
09-02-2005, 10:32
Het gaat niet om een persoon G, maar het is een breed forum, dus net zoveel smaken.
het gaat nooit lukken.
alleen al dat gezever over die golf 1 van johan waarom ie niet mooi is...
gruwlijke onzin..ieder zijn smaak en die golf 1 is toch in prima conditie..omdat ie geen kleine achterlichten heeft etc etc is ie niet mooi..
ieder zijn ding, ieder zijn dub
MauSeR35
10-02-2005, 16:14
iedereen zijn ding maar ik ben voor
als het te erg wordt met het ongegronde commentaar op andermans spullen kan het volgens mij altijd nog afgesloten worden.
tussenstand is 31-4.... en als de modderators zoiets hebben van das mij teveel werk...ik wil het wel doen hier op het forum...[ dan maar ff wat rustiger in het lupo hoekje hier op het forum..;)]
pfff... eindelijk wat rust in het lupo gedeelte!!!
maar ik wil eventueel ook wel bijspringen...
tussenstand is 31-4.... ..;)]
Nou, dan heb je er zeker nog zo'n 1100 te gaan voordat je alle actieve leden hebt laten stemmen.
Zonder gekheid. Er hebben nu 35 man gestemd. Nu weet je ook wat er doorgaans voor animo is. En het ging hier alleen om het kiezen voor ja of nee.
Iets serieus op poten zetten valt niet mee. Kijk maar eens naar vw-euro, zoveel mensen achter de schermen, en zoveel problemen. Iedereen vindt dat zo'n evenement behouden moet blijven, en niemand wil er werken als vrijwilliger.
ondertussen al 46 :D en als zo'n car of the month op bijv. de startpagina zou staan trekt het meer aandacht denk ik...
maar das gewoon mijn mening, en ik ben geen mod :D
Pedaalemmer
28-02-2005, 16:49
deze vraag moet je neerleggen bij de luiste leden :D als die de moeite kunnen opbrengen om te stemmen dan doet iedereen het wel :D
patrick 86c
28-02-2005, 17:03
nu zijn er dus al 50 stemmen voor.
ik vindt het zelf altijd wel leuk om mee te doen.
61 RagTop
28-02-2005, 22:35
neuh gestemd.......
zeker net zon actie zoals op vwforum?
zo van wie is het mooiste?
neuh gewoon lekker forumpie blijven
zonder car of the week/month,
das mijn mening.....
maja kben maar een Newbie he
ik vind het een goed idee als er geen commentaar zou gegeven worden maar gewoon een aantal auto´s die in een catagorie in aanmerking komen en daar tussen kiezen ;)
Johan-dtc
01-03-2005, 00:09
ja goed idee.....
Jasper Ovaal
02-03-2005, 13:00
neuh gestemd.......
zeker net zon actie zoals op vwforum?
zo van wie is het mooiste?
neuh gewoon lekker forumpie blijven
zonder car of the week/month,
das mijn mening.....
maja kben maar een Newbie he
je bent al een forum regular.. :D
ik kan wel ja neerzetten,. maar niet omdat ik denk dat mijn car gaat winnnen, of is er ook een "wurst of show" dan wel..
vind het altijd moeijk zijn nogal veel stylen en eigen smaken, maarja
baseknot
07-03-2005, 18:57
lets do it! :D
Lijkt me wel leuk. Niet dat ik denk dat ik het ga worden. Maar je kan wel leuk zien wat voor auto's mooi worden gevonden. En op vw-forum doen ze dit geloof ik nog niet!
Ik zou zeggen, moedig gewoon meer mensen aan om hun auto in het projecten-gedeelte te plaatsen... en zorgen dat mensen dit wat bijhouden... Denk dat als je het wedstrijdgebeuren er wat uit haalt, de sfeer leuker houd...
nanneborn
24-05-2005, 12:12
Laat Gaan Laat Gaan!!!!!!!!!!!!!
Kevin20v
24-05-2005, 16:30
Laat Gaan Laat Gaan!!!!!!!!!!!!!
Ik ken nog wel een Mk1 die ervoor in aanmerking komt!! :D :D
Is het nog gelukt met die bouten en moeren?
ik heb vandaag wel mijn kappen op kunnen halen bij de dealert
lijkt me een zeer leuk idee en meschien kun je het nog wel verder uitbreiden met bv:
best of daily driver
best of rat look
best of cal look enz...dan krijgen de leden die de auto (bv) ook voor dagelijk gebruik nodig hebben ook een kans en krijg je geen sippe gezichten :)
vwmk2driver
19-07-2005, 16:12
ik stem ook voor maar dan kan je beter car of the weak doen anders duurt het zo lang en is het nog extra spannend
Binnen TuningClubFriesland is een vergelijkbaar item. Wij (het bestuur) selecteren iedere maand een auto van een lid die het volgens ons verdient om eens in de spotlights te staan. Er wordt dan een fotoshoot + interview gehouden, welke op de site geplaatst wordt.
De reacties zijn tot dusver erg positief, dus wat dat betreft is het wel een leuk ding om te doen.
Voorbeeld Juli (http://www.onh.zolties.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=5)
Kevin20v
03-03-2006, 10:37
Ondertussen al 94 mensen voor :D
Vind het een leuk idee, en een klein linkje ergens op de startpagina is inderdaad ook een erg goed idee!
Persoonlijk zou ik er wel auto van de maand van maken, anders gaat er te veel werk in zitten voor onze Volksforum crew...
Iedere maand wachten op de nieuwe Performance VW mag. is ook niet niks maar wel leuker dan dat ie iedere week in de brievenbus ligt... :D :D
Zou er ook geen "wie is de mooiste" poll van maken, dan krijg je inderdaad de situatie die jammer genoeg op het vwmoruf is ontstaan.
Eigenlijk zou de crew die zich daarmee bezighoud de auto van die maand moeten uitkiezen, aangezien we allemaal volwassen genoeg zijn moet dit toch wel zonder vriendjespolitiek kunnen??!! :rolleyes:
En al heb je dan een auto die misschien niet mooi is in de ogen van de meerderheid, d'r zit misschien wel een mooi/leuk verhaal aan vast, of een rat met een leuk thema... ik noem maar een dwarsstraat!
Zo gaan mensen misschien eens met andere ogen kijken naar de projecten van anderen!
Ik heb ooit gezegd toen ik 13 was dat ik de golf 2 echt de lelijkste auto vond die ooit gebouwd werd... en wat was mijn eerste auto en grote liefde :D :D :D :woowoo:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :hug:
En mocht niemand het willen opzetten, ik wil daarbij zeker meehelpen :hug:
Ik vind het ook wel een leuk idee! Maar dan wel auto v/d maand en niet v/d week.
auto van de maand lijkt me beter.....anders wordt het wel teveel werk....op www.vwfixx.com hebben ze een soortgelijk iets.....
als je het dan met auto van de maand doet, maak dan een sectie lucht en vloeistof zou ik zeggen....en natuurlijk een sticker voor de overwinnaar met daarop "ik was schatje van de maand x"...hehehe...of een maand lang benzine
classic line
03-03-2006, 16:28
en jeff waarom sta ik er dan nog steeds niet ???? :D
Jeroentjuh
03-03-2006, 22:49
Maak ik met me Volvo ook een kans? ;)
hallie mk3
03-03-2006, 23:04
en jeff waarom sta ik er dan nog steeds niet ???? :D
ik was het vorige week op zn site:)
ik vind het ook wel een goed idee!
Maak ik met me Volvo ook een kans? ;)
jawel hier! (http://www.volvo850forum.nl/) ;) :D
phoe mijn nieuwe polo is wel een kanshebber..
laagste maandlasten incl aanschafprijs!!!
maniacmark
04-03-2006, 10:59
Goed iD iig
robertjan007
04-03-2006, 22:48
ik vind het een zuper ideeeeeeee Gewoon doen!!!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.