View Full Version : D2 racing schroefset
Sparhawk
03-11-2010, 21:10
Ik zat een beetje rond te kijken naar een eventuele schroefset voor mijn bora in de toekomst en kwam ik de schroefsetjes van d2 racing tegen
Op zich zijn het setjes voor een mooie prijs gezien het feit dat ze ook in hardheid enz instelbaar zijn
Nou is dus mijn vraag: heeft er hier iemand ervaring met een schroefset van d2 racing en zo ja is het wat of niet?
Kom wel wat dingen tegen op internet maar hoop dus dat er zelf mensen zijn hier die er ervaring mee hebben
ja.. ben er zeker niet over te spreken
http://img144.imageshack.us/img144/1396/opentrackdayaaron060ys8.jpg
dit had een kennis van mij ook( vb foto) na een rondje over de ring( spontaan gebroken).. schijnt veel vaker voor te komen..
Johan1982MK1
03-11-2010, 21:26
:eek: :eek:
tjeezz... dat zou niet mogen gebeuren :wow:
mischatdi
03-11-2010, 21:27
:eek: :eek:
tjeezz... dat zou niet mogen gebeuren :wow:
Nee mag dat niet? joh je meent et :d
dit zou es moeten gebeuren in amerika, dan krijgt zo'n bedrijf gelijk een schadeclaim aan de broek van 3 a 4 ton :thumbup:
Sparhawk
03-11-2010, 22:04
:wow: ben niet van plan om met de bora op de ring te gaan knallen maar als dat al gebeurd laat maar zitten... geen d2 racing voor mij :shake:
Iemand nog een goed alternatief? wil de bora wel graag verlagen maar wil wel comfort houden ivm vele km's die ik er straks mee ga maken
ziet er lekker uit en dan betaal je daar ff veel € voor. pfff
Dan zou ik voor een KW of Bilstein setje gaan, maar dat kost wel de nodige euro's...
breadfan83
04-11-2010, 01:49
Dan zou ik voor een KW of Bilstein setje gaan, maar dat kost wel de nodige euro's...
Zal vast goedkoper zijn dan jou en je auto in puin te rijden. :D
En los daarvan... een paarse schroefset? Je rijdt toch geen Malibu Barbie Porsche. :D
Zal vast goedkoper zijn dan jou en je auto in puin te rijden. :D
En los daarvan... een paarse schroefset? Je rijdt toch geen Malibu Barbie Porsche. :D
Ik dacht dat D2 altijd kwalitatief hoogwaardig spul was aangezien men ermee in de DTM reed, en de prijzen zijn ook niet mis.
Ook hebben deze setjes vaak zo'n camberplaat voor de camberverstelling, maar als ik deze foto's zo zie :screwy:
ja.. ben er zeker niet over te spreken
http://img144.imageshack.us/img144/1396/opentrackdayaaron060ys8.jpg
dit had een kennis van mij ook( vb foto) na een rondje over de ring( spontaan gebroken).. schijnt veel vaker voor te komen..
Is denk toch dat deze een tik op de as heeft gekregen of niet :confused:
Lijkt mij stug dat dit in een normale bocht gebeurt!
ik heb d2 racing veren en ben er super content mee
deze veren worden gebruikt bij driftwagens en cirquit wagens
dus snap niet dat dit kan bij normaal gebruik
ook als je navragen doet bij mensen die ze jaren hebben
en in de cirquit wereld er over praat krijg je enkel positive commentaren en nooit negatief dus vind het maar raar
serieuze drifters en circuitwagens hebben echt geen d2.. kan je legio voorbeelden geven over d2 dat dat uitgekostst word op circuit en drift sites.
dus grappig dat jij dat hoort.. kijk maar eens op driving-fun.com ( daar waar alle circuitracers bijeen zitten) en zie dat ze het uitkotsen
http://www.corollaforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=30636&start=0
inclusief dempeingstabellen
richard-polo
04-11-2010, 10:43
Probleem met Internet ressencies is wel vaak dat de negativiteit alleen maar beoordeeld word.
mensen spugen wel graag hun gal, maar positiviteit, dat uiten ze minder,
dat is mijn mening erover.
oow ja het is gekopieerd ;) maar het klopt wel.....
richard-polo
04-11-2010, 10:44
Lijkt mij ook
Probleem met Internet ressencies is wel vaak dat de negativiteit alleen maar beoordeeld word.
mensen spugen wel graag hun gal, maar positiviteit, dat uiten ze minder,
dat is mijn mening erover.
oow ja het is gekopieerd ;) maar het klopt wel.....
dempingtabel gezien? :rolleyes: ...
richard-polo
04-11-2010, 10:47
indd gezien.. ik kan ook wel wat tabellen neerzetten;)
en prijs verhouding zal ook wel schelen he
zo kwam deze er bij een kennis onder vandaan.. gebeurde op de carambool waardoor hij hem net uit de vangrail kon houden.. was 1 dag ervoor gemonteerd, op trailer naartoe.. staan weinig verkeersdrempels op de ring.
maar goed.. das mijn ervaring.
indd gezien.. ik kan ook wel wat neerzetten;)
doe je altijd
richard-polo
04-11-2010, 10:50
Net als jij. haha
is mijn ervaring zegt ie, ik dacht dat het die van je kennis was ;)
en opnieuw ben je vrij...harde wereld die metselaars
begrijpend lezen is al lastig merk ik
hier opnieuw onderbouwd( of moet ik de nog komischer opelremmen op polo erbij halen)
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=12278&hilit=d2+schroefset
waar het de topic starter omgaat( en dat mist mijn naamgenoot altijd) is dat deze graag ervaringen wil zien.
voor de investering die je gaat maken zijn er betere opties.
richard-polo
04-11-2010, 11:13
Ja brugman ;) .. zal me er verder maar niet meer mee bemoeien want ik heb het te druk ;)
evilnyntje
04-11-2010, 11:29
Willen de beiden naamgenoten hun onderlinge meningsverschillen per PB uitvechten, dan blijft dit topic schoon. En nu weer ontopic aub.
SteffenUS
17-11-2010, 15:35
:
Iemand nog een goed alternatief? wil de bora wel graag verlagen maar wil wel comfort houden ivm vele km's die ik er straks mee ga maken
Een alternatief dat ik aan het bekijken ben is Weitec (TX), kom je ook ongeveer in dezelfde prijsklasse uit. Heb met een ibiza met Weitec TX mee gereden. Reed echt wel goed naar mijn mening. Strakkere wegligging, zonder dat je over de weg stuitert.
Sparhawk
18-11-2010, 21:19
Een alternatief dat ik aan het bekijken ben is Weitec (TX), kom je ook ongeveer in dezelfde prijsklasse uit. Heb met een ibiza met Weitec TX mee gereden. Reed echt wel goed naar mijn mening. Strakkere wegligging, zonder dat je over de weg stuitert.
Naar een dergelijke set heb ik ook al gekeken inderdaad maar ben er nog niet helemaal uit, twijfel vooral door het aantal km's wat ik straks ga rijden want als ik nog gewoon net zo veel km's reed als voorheen met mijn benzine auto dan lag hij al lang plat op de pens met een v-maxx setje ofzo :D
Misschien dat er bij mij gewoon een kw40/40 set onder komt ipv schroefset
Is de eigenaar van die ibiza trouwens toevallig lid van Teamibiza?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.