View Full Version : Zijpaneel rechtsvoor (Golf IV,V5 2.3i) quanta costa?
Haai! Ff een vraagje.Een zijpaneel (rechtsvoor) voor een Golf IV,V5 2.3i (zwart),wat kost dat en
waar ken ik dat kopen?De dealer is gewoon TE duur! Wie weet
waar ik terecht kan? :screwy:
Is de aarde plat ?
waar is google voor uitgevonden dan joh...
www.artaparts.nl -->> 29,--
En zo zijn er meer van dat soort site's ;)
Spierings
05-11-2010, 23:12
Dealer is inderdaad duurder, maar de orginele hebben vaak wel de juiste (betere) pasvorm.
Met een imitatie scherm ben je wel goedkoper uit maar dan heeft de spuiter misschien wel meer werk om hem uit te lijnen ten opzichte van deur, motorkap en bumper. Wat ook weer duurder is om uit te laten voeren.
Volgens mij kan gewoon iedere automaterialen zaak imitatie plaatwerk bestellen.
Ik zou zeggen, ga op zoek naar een 2 hands orgineel deel. Als je gewoon even goed zoekt, vind je het wel. Orgineel blijft beter dan imitatie.
Gr
Artaparts....goed idee...Die hebben jammer genoeg geen onderdelen voor de golf IV V5.Toch bedankt,was die site helemaal kwijt
Spierings
06-11-2010, 16:01
Artaparts....goed idee...Die hebben jammer genoeg geen onderdelen voor de golf IV V5.Toch bedankt,was die site helemaal kwijt
V5 heeft hetzelfde scherm als een normale en die staan gewoon op die site ;)
Ik wou net zeggen, v5 is niet anders als anders golf 4 is allemaal het zelfde.
Maar ik zou lekker op zoek gaan naar nette 2e hands origineel deel.
Zou het zelf niet immitatie halen past voor geen meter. ( vaak )
Kijk op marktplaats,bm onderdelenshop e.d.
Bedoel je de sloop?
Dat zou idd de sloop kunnen zijn, tegenwoordig heeft het een net woord gekregen: Een Autodemontage bedrijf :D
Origineel blijft echt het best, ik ben zelf autospuiter. En heb al zo vaak lopen klooien met imitatie delen. Daar word je niet vrolijk van.
Gr
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.