PDA

View Full Version : Basis van de 6N


VeeDubber
04-02-2005, 19:09
Heej Luitjes,

Een maatje van me heeft een 6N uit 1999 gekocht, nu weet ik dat deze de bodemplaat deelt met een aantal lotgenootjes: de Caddy, Inca en ik dacht ook een Toledo. Wie kan mij dat bevestigen??

Verder misschien nog iemand dikke bumpertjes of een leder interieur liggen? Hij wil em namelijk nog wat dikker maken :)

JeeWee
04-02-2005, 19:16
verlagingssetje en gepolijste C2's erbij?!

VeeDubber
04-02-2005, 22:19
haha, ik zag je adv. al ja. Ik zal het hem eens voorleggen ;)

JeeWee
05-02-2005, 01:05
Nou ik heb dan geen advertentie staan, maar voor 700e mag je mijn C2's wel ophalen... dat hebben ze mij ongeveer gekost namelijk incl nieuwe banden.
Maar ik vind gewoon porsche C2's erg mooi onder een polo 6N staan, en zeker onder een facelift. Mijn oma wil helaas nog geen C2's onder haar zwart metallice 6N facelift...

Gilex
19-03-2005, 19:02
Heej Luitjes,

Een maatje van me heeft een 6N uit 1999 gekocht, nu weet ik dat deze de bodemplaat deelt met een aantal lotgenootjes: de Caddy, Inca en ik dacht ook een Toledo. Wie kan mij dat bevestigen??

Verder misschien nog iemand dikke bumpertjes of een leder interieur liggen? Hij wil em namelijk nog wat dikker maken :)

Beetje late reactie:
Het platform van de 6N is niet gelijk aan de genoemde modellen.
Caddy(2),Inca hebben hetzelfde platform. En die is gebaseerd op het 6K platfrom:
Polo classic, Polo variant, Seat Ibiza, Cordoba en Corboda vario.
Zet maar een een polo classic 6KV naast een 6N, dan zie je het verschil wel :D

En Toledo is weer een ander platform :)

Heb zelf een Polo classic en in het verleden een 6N gehad. Er zit een behoorlijk verchil tussen deze :wink:

VeeDubber
20-03-2005, 14:27
Beetje late reactie:
Het platform van de 6N is niet gelijk aan de genoemde modellen.
Caddy(2),Inca hebben hetzelfde platform. En die is gebaseerd op het 6K platfrom:
Polo classic, Polo variant, Seat Ibiza, Cordoba en Corboda vario.
Zet maar een een polo classic 6KV naast een 6N, dan zie je het verschil wel :D

En Toledo is weer een ander platform :)

Heb zelf een Polo classic en in het verleden een 6N gehad. Er zit een behoorlijk verchil tussen deze :wink:

Beter laat dan nooit ;)
Dit was inderdaad de info die ik zocht, dank u

Waldorf
20-03-2005, 15:30
heb een setje 6n verlagingsveren liggen voor weinig. zie advertentie gedeelte. enne d'r kan nog wel wat van de prijs.

streetlegal-arosa
08-08-2005, 17:30
en as ik het goed heb is de seat arosa ook op het onderstel van de polo 6n geplaatst
grt leon