Djdewit
13-11-2010, 12:32
Beste vwguru´s :D ,
Ik wil al gelangere tijd een digifiz set in mn mk2 inbouwen. Nu zou ik 'm wel graag willen testen voordat ik er eentje koop. Op internet heb ik al het een en ander gevonden aan aansluitschema's:
- 2 Kabel zum (+) Pol der Batterie oder des 12V-Gleichstom (DC) Netzteils :
SKT 9/4 & SLT 9/7
- 2 Kabel zum (-) Pol der Batterie oder des 12V-Gleichstom (DC) Netzteils :
WLT 7/4 & SKT 9/5
Maar at kan ik gebruiken als stroombron? Ik dacht in eerste instantie aan een labvoeding via conrad.nl. Deze dingen zijn best prijzig en hebben elk een ander VOLT en AMPERE bereik. Ik dacht zelf aan 12V en 15A, vanwege de zekering in de zekeringkast. Maar punt is, dat ik het dus niet zeker weet :shake: .
Daarnaast las ik dat je deze zelftest kon uitvoeren dmv een normale autoaccu. Weet iemand hoe dat zit? Je zou toch zeggen dat een accu veel te veel ampere geeft? Iniedergeval alvast bedankt :thumbup:
Daan de Wit
Ik wil al gelangere tijd een digifiz set in mn mk2 inbouwen. Nu zou ik 'm wel graag willen testen voordat ik er eentje koop. Op internet heb ik al het een en ander gevonden aan aansluitschema's:
- 2 Kabel zum (+) Pol der Batterie oder des 12V-Gleichstom (DC) Netzteils :
SKT 9/4 & SLT 9/7
- 2 Kabel zum (-) Pol der Batterie oder des 12V-Gleichstom (DC) Netzteils :
WLT 7/4 & SKT 9/5
Maar at kan ik gebruiken als stroombron? Ik dacht in eerste instantie aan een labvoeding via conrad.nl. Deze dingen zijn best prijzig en hebben elk een ander VOLT en AMPERE bereik. Ik dacht zelf aan 12V en 15A, vanwege de zekering in de zekeringkast. Maar punt is, dat ik het dus niet zeker weet :shake: .
Daarnaast las ik dat je deze zelftest kon uitvoeren dmv een normale autoaccu. Weet iemand hoe dat zit? Je zou toch zeggen dat een accu veel te veel ampere geeft? Iniedergeval alvast bedankt :thumbup:
Daan de Wit