View Full Version : t1 pickup
The Clauw
18-11-2010, 14:20
http://link.marktplaats.nl/395924835
Is een keer wat anders dan vraagprijzen van 14.000 euro
breadfan83
18-11-2010, 14:28
Wat zijn die dingen toch gaaf!
Zeker een busje met potentie. :thumbup:
Mike--1991
18-11-2010, 17:10
Die zou ik wel willen :D Alleen laat me studentensalaris dat niet :mad:
ziet er zo als basis niet verkeerd uit..
maar na de aanschaf begint het pas duur te worden..
Audilimburg
18-11-2010, 22:57
Voor dit geld krijg je ook een pick-up bij Kieft en Klok, maar na de aanschaf begint het inderdaad pas geld te kosten, tenzij je er zo mee blijft rondrijden. Maar zodra je begint te verlagen en andere velgen wil plaatsen dan kost het al snel duizenden Euro's.
Ik ben me er ook een beetje in het verdiepen omdat ik graag een T1 wil aanschaffen.
The Clauw
19-11-2010, 00:45
Voor dit geld krijg je ook een pick-up bij Kieft en Klok, maar na de aanschaf begint het inderdaad pas geld te kosten, tenzij je er zo mee blijft rondrijden. Maar zodra je begint te verlagen en andere velgen wil plaatsen dan kost het al snel duizenden Euro's.
Ik ben me er ook een beetje in het verdiepen omdat ik graag een T1 wil aanschaffen.
duizenden euro's voor t verlagen ? Zo duur???
Tis toch gewoon veren vastlassen of afknippen zij zo,n ding :tongue:
Diepgetrokken staal eronder en klaar :D
breadfan83
19-11-2010, 00:57
Die ene die op de site van K&K staat kost meer dan 't dubbele. Ok, die is netter dan deze, maar zo'n kapitaal kost dat laswerk nou ook weer niet, en je bouwt hem dan gelijk helemaal naar eigen smaak op.
Beetje afhankelijk dus van wat je wilt. Een prijzige kantje klaartje of eentje die je zelf moet opbouwen voor 'n prikkie.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.