View Full Version : Carberateur 1600 dubbelpoorts
Ik ben op zoek naar een Carberateur 1600 dubbelpoorts voor mijn luchtgekoelde motor. De huidige carb. doet het nog wel maar ik vertrouw hem niet helemaal zeker omdat bij koude motor de choke het slecht of niet doet en bij warm de choke er opeens inkomt. niet goed dus.
Wie heeft er nog eentje liggen voor niet al te veel? Don?
Yep!
25 euri's Rico.
Mooi. Wat gaan die wieldoppen kosten? hoe gaan we het verder regelen? ik heb geen haast dus wat mij betreft mag je het een keer afgooien als je in de buurt bent. Of kom je niet zo vaak meer hier in de buurt?
Ik hoor het wel
Wieldopkes zal ik bestellen. Kosten nieuw 7,50 euro per stuk.
Is wel B kwaliteit chroom, dus wordt wel poetsen !!
laat het maar weten!
Wieldopkes zal ik bestellen. Kosten nieuw 7,50 euro per stuk.
Is wel B kwaliteit chroom, dus wordt wel poetsen !!
laat het maar weten!
is goed, maar waar poest jij mee? heb je iets van vaselinespray? of is siliconespray ook goed?
Bestel er maar 4 voor me
Don, ik ben er net achter gekomen dat ik de pijpen/slangen mis tussen de motor en het IJ stuk. vandaar dat ik het niet warm kan krijgen.
Zijn jullie die er bij het wisselen van de motor vergeten terug te zetten? je kan ze toch niet tijdens het rijden verliezen? Als je ze nog hebt zou ik ze graag willen hebben.
Ik hoor het wel
Jij rijdt ook veel te hard door Almere. En met al die drempels daar. Ik heb toevallig al 2 pijpen op wezen laden in Almere. Nu weet ik dat ze van jouw bus afkomen. straks ga je me nog mailen dat ik je moet komen rechttrekken indien je op zijn zijkant ligt met dat vermogen ;)
Die afgedraaide vliegwielen toch.
Rico,
Als het aan je choke ligt kun je dan niet beter alleen een choke element vervangen?
Allicht goed koper dan een komplete carb en als je voor de rest een goede carb heb zou ik het overwegen als je een andere gebruikte koopt moet je ook maar weer afwachten wat je krijgt.
Sjef
Rico,
Als het aan je choke ligt kun je dan niet beter alleen een choke element vervangen?
Allicht goed koper dan een komplete carb en als je voor de rest een goede carb heb zou ik het overwegen als je een andere gebruikte koopt moet je ook maar weer afwachten wat je krijgt.
Sjef
ja daar heb ik ook aan zitten denken. ik ga toch voor een complete carberateur dan kan ik altijd nog beslissen of ik alleen de choke vervang of de complete carb.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.