View Full Version : Rallye in onderdelen
breadfan83
22-11-2010, 19:53
Is ie van iemand van hier? Zie daar nog meer VW spul op de achtergrond staan...
http://link.marktplaats.nl/398707345
evilnyntje
22-11-2010, 19:54
Die lijkt het redden waard toch?
breadfan83
22-11-2010, 20:00
Daarom, beetje zonde om te slopen vind ik.
Bekijk zijn andere advertenties dan maar eens, voor meer VW spul. Is geen forumlid. Hij koopt her en der Golfjes (vrijwel altijd GTI'tjes en G60's) op en verkoopt deze allemaal in onderdelen.
Ben wel eens bij hem thuis geweest en hij heeft een hele loods vol staan met onderdelen + complete auto's die nog gedemonteerd moeten worden er omheen.
steef-oo
22-11-2010, 20:04
stond laatste een rallye op marktplaats die volgens de berichten aardige gatenkaas was onderhouds... misschien is dat deze wel gezien arie vaak autos koopt voor de sloop die niet meer apk waardig zijn ;)
breadfan83
22-11-2010, 20:07
Heb Ron effe een PB gestuurd, hoop dat hij er wat mee kan en de auto weet te redden...
Mk1driver
22-11-2010, 20:08
Walhalla daar bij de beste man als je al die advertenties bekijkt
dragracer
22-11-2010, 20:52
Heb Ron effe een PB gestuurd, hoop dat hij er wat mee kan en de auto weet te redden...
Ik denk dat je beter kunt bellen............heb hem ook wel eens gemaild voor onderdelen...............geen reactie... :shake:
Sjeesbeest
22-11-2010, 21:14
das grappig daar ben ik laatst ook geweest :) ...... erg toffe gozer !! Komt zijn afspraken iig wel na
hij lijkt nog niet zo gek denk ik,daar valt nog wel wat van te maken. :thumbup:
zou zonde zijn weer eentje minder :wow:
Edition-Blue
22-11-2010, 21:48
waarom????? :shake:
Omdat die dan meer op levert :D
Sjeesbeest
22-11-2010, 21:50
Gewoon............ omdat het kan :D
het blijven toch apparte dingen om naar te kijken want ze zijn net even anders en ze komen nooooiit weer,daarom jammer als ie gesloopt wordt.
daarintegen is het voor de huidige rallye eigenaren ook wel weer handig voor onderdelen om hun eigen rallyes in stand te houden natuurlijk.
ja zo is het eigenlijk voor idereen weer wat wils haha :D :thumbup:
gr pieter.
wat ik me dan afvraag is wat zou hij ervoor gegeven hebben?
ik ben niks nieuwsgierig hoor! :D
Edition-Blue
22-11-2010, 21:56
wat ik me dan afvraag is wat zou hij ervoor gegeven hebben?
ik ben niks nieuwsgierig hoor! :D
de eigenaar vroeg er naar mijn weten 3750 euro voor!
corrado-usa
22-11-2010, 21:56
vroeg op marktplaats 3750 een 2 weken geleden.
misschien voor 3000 gekocht bij voorbeeld ;)
vroeg op marktplaats 3750 een 2 weken geleden.
misschien voor 3000 gekocht bij voorbeeld ;)
bliksum wat een geld ;)
nou ja... 3750 is niet veel als je hem voor 2000 euro weer netjes kunt krijgen! :D
Maar dat zie ik niet gebeuren! :D
SpiderClass
22-11-2010, 22:12
Hij was van iemand hier van het forum. De Rallye was niet meer te redden, zou meer gaan kosten dan dat je een kant en klare zou kopen.
Is de oude Rallye van arjanostyle, mn overbuurman.
Hy was echt erg slecht en na lang zoeken naar plaatwerk (wat niet te vinden was) is hy op zoek gegaan naar n betere basis.
kom ook regelmatig bij deze man, heb wat vriende daar uit de omgeving en als ik daar ben ga ik atlijd even langs..
zeker een aardig gozer en komt zijn afsprake ook zeker na, meeste auto's hebben vaak toch wel hun beste tijd gehad al zit er toch nog wel is een enkele mooie tussen wat ik dan weer zonde zou vinde om te slope maar het blijft voor hem toch ook handel..
prijze zijn over het algemeen ook best schappelijk althans van wat ik er nu heb weg gehaald dan :)
arjanostyle
23-11-2010, 11:55
deze rallye was van mij.
was de bedoeling om hem weer helemaal op te knappen....
plaatwerk was erg moeilijk te vinden,in de zoektocht naar plaatwerk kwam ik een betere rallye als basis tegen.
toen heb ik besloten om deze rallye van de hand te doen....
m.v.g
Jammer dat deze rallye nu gesloopt wordt. :(
breadfan83
23-11-2010, 20:16
Ik denk dat je beter kunt bellen............heb hem ook wel eens gemaild voor onderdelen...............geen reactie... :shake:
Heb jij misschien een nummer van 'm? Heb op het PB inderdaad ook nog niks gehoord. Zou mooi zijn als ie hiermee is geholpen nadat die andere Rallye toen gejat is...
steef-oo
23-11-2010, 20:44
broodfanaat, denk dat dragracer de aanbieder van de rallye bedoelt......
breadfan83
23-11-2010, 20:54
Ah, dat kan ook. :D
Is een goede gast , hij heeft weleens een golf1 gti van mij gekocht is de buurman van mn ex :D
The Skinnmeister
24-11-2010, 13:11
deze rallye was van mij.
was de bedoeling om hem weer helemaal op te knappen....
plaatwerk was erg moeilijk te vinden,in de zoektocht naar plaatwerk kwam ik een betere rallye als basis tegen.
toen heb ik besloten om deze rallye van de hand te doen....
m.v.g
Is logisch dat ie dan zo weggaat, toch wel jammer dat deze gesloopt gaat worden :(
HannoverEdition
25-11-2010, 20:49
meneer Arie heeft zijn aanschafprijs er voor deze Rallye iig zo weer DIK uit.....:D
achterbumper €500
Voorbumper €700
Rallyefront €900
Spatbord €450
en de rest n.o.t.k...... (http://verkopers.marktplaats.nl/134182) :cool: :screwy:
maar ik weet dat het zeldzaam spul is hoor ;)
CAR-POOL
26-11-2010, 01:08
Zonde wat deze jonge allemaal heeft gesloopt , we hebben het diverse keren gevraagd of we er 1 konden dat wou die niet. Hij zei ik sloop ze gewoon.
Hij veel auto's gesloopt die toch echt wel echt goede staat waren en ook wel te redden waren , stonden laast echt 2 mooie Golfjes 1 cabrio op moest allemaal in onderdelen weg , Vr6 Corrado G60 , Polo G40 , Golfjes GTI g60's fire ices rallye's , alle zeldzame auto's sloopt hij , al deze auto's worden ook zeldzaam(er)
leuk voor onderdelen , en dat het meer opleverd is ook nog de vraag) maar doodzonde voor de auto's omdat het gewoon nutteloos is om alles maar wat te slopen.
Volgens mij in die 5 jaar dat hij actief is zijn er wel stuk minstens meer dan 200 gesloopt als het niet meer is.
Zulke mensen moeten gewoon tegengehouden worden :screwy:
nielsvwteam
29-11-2010, 21:55
Ik had hem vorige week ff gebeld wat ie moet kosten.
Hij wil voor de gehele auto €4750 hebben.
Turbo-Variant
30-11-2010, 00:18
Leuke winstmarge zou die dan maken. ;)
Gerard Polo MK2
01-12-2010, 19:23
Hij sloopt inderdaad alles wat los en vast zit, ook als zen van opaatjes zijn geweest en nog prima in orde zijn.
Zolang hij het maar voor een voor hem acceptabele prijs kan ophalen..
Sjeesbeest
01-12-2010, 20:29
Ik zie echt het probleem niet hoor..... het gezegde...... de 1 zijn dood is de ander zijn brood.
Je zult maar net onderdelen zoeken die deze man aanbied?! Als hij een schuur vol heeft
met onderdelen die je zoekt ........ wedden dat je contact opneemt met deze man?
GTI_Venlo
25-12-2010, 22:00
maar als je nog zat van die zooi hebt ligge ga je zowieso niet verder met slopen...:screwy:
Dannyvw86
27-12-2010, 18:26
wees maar gerust jongens de rallye gaat helemaal uit elkaar en compleet gerestaureerd.. want het is idd zonde om de rallye te slopen en kwa plaatwerk valt het nog wel mee vindt ik persoonlijk... heb al delen plaatwerk gevonden!!
HannoverEdition
27-12-2010, 19:37
wees maar gerust jongens de rallye gaat helemaal uit elkaar en compleet gerestaureerd.. want het is idd zonde om de rallye te slopen en kwa plaatwerk valt het nog wel mee vindt ik persoonlijk... heb al delen plaatwerk gevonden!!
Ahaaa de nieuwe eigenaar heeft zich gemeld :D
Even een topic aanmaken Danny ;) :thumbup:
breadfan83
28-12-2010, 01:31
Mooi mooi!
Ben benieuwd, inderdaad effe een topicje aanmaken hier. :D
arjanostyle
28-12-2010, 16:04
heel mooi danny maak er maar weer wat moois van :thumbup:
sterkte met je mooi project!!
heb ook weleens onderdelen bij hem gehaald, zegt aan de telefoon dat ie alles heeft ligen, rij je daar heen en blijkt het er niet te zijn.....
verder heeft ie toch wel aardig wat liggen, maar kent z'n prijzen erg goed.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.