View Full Version : Taylor is gevonden
voor degenen die wisten dat ie uberhaupt kwijt was........
Hij's veilig in engeland met de rallye....
Zoiets zou mij nooit lukken. Lucky bastard.
evilnyntje
18-01-2004, 12:26
Gelukkig maar! Ik vreesde idd het ergste!
Hoezo zou jou dat niet lukken? Wij hebben dat ding al verder gereden dan Mr. Ramsauer en dat ging ook goed :)
duh... met kans op een minimale controle, maar van het vaste land , naar engeland.... ik zou het in me broek doen
Dat deed hij op het laatst ook, toen hij bij mij wegging zaterdagmorgen, zat toch nog behoorlijk over de Engelse douane in...
Cool Nynenmans leeft ook nog ...
Ff terugmailen joh :)
Hoop dat ze m ook makkelijk verschepen voor m ...
evilnyntje
19-01-2004, 17:23
Cool Nynenmans leeft ook nog ...
Ff terugmailen joh :)
Hoop dat ze m ook makkelijk verschepen voor m ...
Ben er nog niet uit.
evilnyntje
19-01-2004, 17:36
waar hebben we het over?
Over de shortfront.
Is hij met die Rallye op de boot gegaan ofzo? Hoe gaat hij die auto nu eigenlijk op USA kenteken krijgen?
Net zo als dat jij een auto uit duitsland op kenteken krijgt. importeren testen.
er zitten in de US nog wat meer haken en ogen aan natuurlijk, maar hij heeft eindelijk iemand gevonden die zegt het te kunnen doen voor 'm
Rallyegek
20-01-2004, 11:07
is dat soms iemand die de rallye van rallyeruud gekocht heeft met een digifiz erin ?
duidelijk :-)
Maar in Ami-land gelden er toch overal weer andere regels.
Hot-rodders zijn daar ook striet-legal.. toch? Nuja: 't is een groot stuk land, met ongelofelijke 'morrons' aan de top (zwarte-nekkert, bush,. alleen de naam al!?)
Er zijn nooit originele Rallye's (of Syncro Golfjes) in Amerika verkocht dus is het moeilijk om er een op kenteken te krijgen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.