PDA

View Full Version : boetes wegens scheuren met je mk1

yarz
24-11-2010, 15:46
Vandaag een boete in de bus gekregen van de politie
ik reed veel te snel met een verlopig rijbewijs en daar ng eens bij alleen met men rabbitje,man man een boete van 500 euro zeker :screwy:
nu vraag ik me af wat zijn zo de boetes dat andere MK1s zoal zich op de hals halen :D laat me zeker ook de dader zien(je mk1) :thumbup:

Ralph
24-11-2010, 16:04
:screwy:

honcie
24-11-2010, 16:52
Wees er maar trots op:screwy:

PimVW
24-11-2010, 16:56
Ik ryd nooit te hard in mn Golf :thumbup:

honcie
24-11-2010, 17:00
Ik rij ook regelmatig te hard, en krijg ook wellis een boete.
Maar ik ga het niet rond bazuinen dat ik een boete heb gehad en dat me rijbewijs is verlopen.
Maar goed ieder zijn eigen ding.

monark
24-11-2010, 17:08
mijn golfjes willen gelukkig niet hard :D

had je nou een verlopen of een verlopig rijbewijs,,wat is is een verlopig rijbewijs :screwy:

moeten ze er nog over nadenken of zo dat ze je een rijbewijs geven :rolleyes:

suc6 met de boete :thumbup:

Hannibal65
24-11-2010, 17:38
Ik denk dat deze topic ergens anders thuis hoort.

breadfan83
24-11-2010, 17:39
Ik rij ook regelmatig te hard, en krijg ook wellis een boete.
Maar ik ga het niet rond bazuinen dat ik een boete heb gehad en dat me rijbewijs is verlopen.
Maar goed ieder zijn eigen ding.

Volgens mij is z'n rijbewijs niet verlopen, maar heeft hij een voorlopig rijbewijs. ;)

En dan nog miepen als er iemand op hamert dat we gewoon eens ABN moeten leren. Blijkt dat het hier en daar toch tot misverstanden kan leiden. :D

En te hard rijden doe ik eigenlijk standaard. Voordeel is dan wel dat ik in de auto niet om me heen zit te koekeloeren naar het natuurschoon om me heen maar gewoon op de weg let en die andere debielen om me heen in de gaten houd. Waardoor ik dus ook vaak wel in de gaten heb als er een agent of flitspaal in de buurt is. ;)

In bijna tien jaar hard-rijden pas twee snelheidsbekeuringen gehad, beide voor 'n km of 4 te hard op de snelweg. ;)

karretje
24-11-2010, 17:40
Je zet d,r weer een mooie stempel op op deze manier.. :screwy:

breadfan83
24-11-2010, 17:44
mijn golfjes willen gelukkig niet hard :D

had je nou een verlopen of een verlopig rijbewijs,,wat is is een verlopig rijbewijs :screwy:

moeten ze er nog over nadenken of zo dat ze je een rijbewijs geven :rolleyes:

suc6 met de boete :thumbup:

Taalgebruik doet me vermoeden dat 't een Belg is, en daar krijgen ze geloof ik inderdaad een voorlopig / tijdelijk rijbewijs. Soort van "op proef".

sixpack
24-11-2010, 18:12
Hier hebben we niets aan/kunnen we niets mee.