View Full Version : Smalle bumpers met chrome bies Golf MK2 (nieuw)
Een nieuwe set smalle bumpers met chrome biesjes, geen origineel VW..
Met de bumpers is nooit mee gereden, ooit nieuw gekocht voor mijn Golf die ik nu al een tijdje niet meer heb.... maar de bumpers wel :D
Ooit gekocht voor 99 euro, mogen weg voor 70 euro..
GEEN verzenden mogelijk....
Voorbeeldfoto:
http://i116.photobucket.com/albums/o4/vwfrenky/mk2ontt-1.jpg
Zal in het weekend een foto van de mijne maken... ;)
Misschien even vermelden waar ze af te halen zijn, kan makkelijk zijn ;)
Oja is inderdaad makkelijk... Af te halen in Landgraaf, zuid-limburg.. ;)
michiel026
03-12-2010, 13:55
weetje niet waarje de smalle bumpers met chrome bies der op zonder kenteken plaat kan krijgen dus dat de het kenteken plaat der onder hangt een vriend van me zoekt die voor zen golf mss alsje dat weet datjee me der over kan pmen?
oettinger_18
03-12-2010, 14:30
weetje niet waarje de smalle bumpers met chrome bies der op zonder kenteken plaat kan krijgen dus dat de het kenteken plaat der onder hangt een vriend van me zoekt die voor zen golf mss alsje dat weet datjee me der over kan pmen?
wat jij bedoelt zal wel de USA bumpers zijn die hebben geen kenteken uitsparing die zijn wat breder dan de normale. je zie de bumpers regelmatig voorbij vliegen
michiel026
03-12-2010, 14:33
wat jij bedoelt zal wel de USA bumpers zijn die hebben geen kenteken uitsparing die zijn wat breder dan de normale. je zie de bumpers regelmatig voorbij vliegen
jah die bedoel ik maar wij kunne ze nergens vinden :eek:
Intelligence
03-12-2010, 15:00
Al foto's gemaakt van je eigen bumpers? Heb wel interesse :)
lol! :D
Ik heb USA bumpers, maar die blijven mooi op mn Jetta hangen! ;)
En ik heb nog steeds geen foto's gemaakt, excuses hiervoor.... :shake:
supersprint
03-12-2010, 23:01
hoe is de pasvorm cq kwaliteit van replica bumpers??
Ik heb ze eens gepast maar zaten netjes, eerlijk is eerlijk de originele VAG bumpers zullen altijd beter zijn, maar voor deze prijs zijn het zeker geen slechte bumpertjes....
verkocht en opgehaald! :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.