Log in

View Full Version : Buyer / seller feedback list

breadfan83
26-11-2010, 16:16
Omdat er toch redelijk vraag naar lijkt te zijn wil ik hier proberen een lijst van kopers en verkopers bij te houden.

Geef even aan wie de kopende en wie de verkopende partij is, eventueel wat je wanneer hebt gekocht en tot slot wat je ervaringen zijn.

Het is niet m'n bedoeling om hier eindeloze discussies te krijgen, dus als je in wilt gaan op een beoordeling, zet dan even een linkje naar een topic hier neer waar je die discussie voortzet. ;)

Voorbeeld:

Koper:
Verkoper:
Beoordeling:

In onderstaande lijsten zal ik regelmatig de beoordelingen van jullie bijhouden en updaten.

Dan nog een verzoek aan de leden:
Als je je Forum-naam laat veranderen en je staat in de lijst, geef me dat dan eventjes door aub, dan kan ik dit aanpassen. Weet je van iemand met een negatieve beoordeling dat ie een nieuwe naam heeft en dit niet door heeft gegeven, laat me dat dan ook even weten.

Met jullie hulp blijft deze lijst mooi bijgehouden en up to date.

Overzichtje voor de smilies die ik in de lijsten gebruik:
:) = één positieve beoordeling
:( = één negatieve beoordeling
:D = vijf positieve beoordelingen
:mad: = vijf negatieve beoordelingen

Volksforum functioneert als een laagdrempelig platform waar iedereen, naast het aanbieden van diensten of overtollige spullen, ongedwongen kan snuffelen tussen al het aanbod. Volksforum is echter NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke transacties tussen kopers en verkopers. Om die reden kan Volksforum dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van adverteerders objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen.

Volksforum probeert o.a. adverteerders en kopers tot elkaar te brengen. Volksforum is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen adverteerder en koper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meerdere gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart volksforum (en al haar vrijwilligers, leden van het bestuur en tussenpersonen) van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

breadfan83
26-11-2010, 16:17
Kopers:

Bas :)
Bprijs :)
Breadfan83 :D
Bug001 :)
De Pul :)
ErikvanBilsen :) :)
GolfIII White :)
Haakie :)
HB24 :)
Jel Golf 2 Gti :) :)
Joentje :)
Joske2 :) :)
JoostVW :)
J.v.G :)
Kevin16v :(
Kwaroks :)
Levis :)
LuukGTI :)
MK2_Power :)
Nuytjuh :)
Oakgreen20vt :)
Rallye16vt :)
RemyVR6 :)
SilberGTI :)
SpiderClass :)
Suspect :)
Svennie :)
Tedkroon :)
The_Maxx :)
V6Freak :)
VAGKonzept :)
Vwbullit :)
VWPolo.nl :)
Wannabug :)
Wimpel91 :)

breadfan83
26-11-2010, 16:18
Kopers 2

breadfan83
26-11-2010, 16:18
Verkopers

Alberto :D
Arosaboy :)
Bas :)
Breadfan83 :)
Clean_golf_3 :( :(
DannyFiche :)
Dasher :)
Der Einzer :)
Dexizzle :)
Ebut :)
Edition-Blue :D :) :) :)
Einzer :)
Erik :)
Erik Bloemberg :)
ErikvanBilsen :) :) :)
Fireandicevr6 :)
Frans Toet :) :(
Gijs :)
Greenfrog :)
Hugolf :)
Hustler :)
Jel Golf 2 GTI :) :)
Jetta MK1 '82 :) :(
JettaMK2 :( :(
Kazzo :)
Knarfmk1 :)
Lieuwe :)
Mad_Uwe :)
Martijnvanderh :)
Mels :)
MischaTDI :) :)
MTDI :)
Oakgreenvr6 :)
Psquare :)
Razma :)
Redbull :)
René :)
Ronaroot :)
RubenD :)
SvenFGTF :)
Tiefleger :)
Veedubber :)
VW Roadwarrior :) :)
VW Team Extreme :)
Zollie :)

breadfan83
26-11-2010, 16:19
Verkopers 2

René
26-11-2010, 16:21
Koper: Breadfan83
Verkoper: René
Beoordeling: Geld stond snel op de rekening, prima koper ;)

ErikvanBilsen
26-11-2010, 18:19
Koper: ErikvanBilsen
Verkoper: Jel Golf 2 GTI
Beoordeling: Goed verkoper, pakketje was sneller dan verwacht hier.

GerardMkIIVR6
26-11-2010, 18:40
Koper: Gerard van der Heide
Verkoper: Mels
Beoordeling: Super gelevert snel en goed verpakt.

Mike--1991
29-11-2010, 21:39
Koper: Mike--1991
Verkoper: hustler
Beoordeling: Wielen zagen er goed uit :thumbup: Zo horen mensen te zijn!

Der Einzer
29-11-2010, 22:04
Verkoper: Der Einzer
Beoordeling: Goede koper die zich aan gemaakte afspraken houdt en bereid geld over te maken vóór afhalen :thumbup: (koop golf 2)

Koper: Wimpel91
Beoordeling: Nette en correcte koper/verkoper (golf/kever ruil)

Koper: SilberGTI
Beoordeling: Goede koper die zich aan gemaakte afspraken houdt

breadfan83
30-11-2010, 12:37
Verkoper: René
Beoordeling: Al heel wat spullen gekocht en telkens prima in orde.

Beoordeling: Golfje van hem gekocht. De auto voor me vastgehouden en alles was netjes in orde. Thanks!

Koper: BReadfan83
Verkoper: Dannyfiche
Beoordeling: Alles netjes op de post gedaan, nog voor het bedrag voor alle onderdelen bij hem binnen was, en keurig via de telefoon up to date gehouden. Waren alle verkopers maar zo. ;)

Verkoper: Razma
Beoordeling: Goede service, goede prijzen en snelle levering.

Verkoper: Erik
Beoordeling: Al het een en ander van hem gekocht, en telkens netjes in orde.

Verkoper: Frans Toet
Beoordeling: Na 'n tijdje zoeken wist hij me aan m'n Golfbal-pookknopje te helpen. :D

Verkoper: Zollie
Beoordeling: Wist zich nog te herinneren dat ik heeeel lang geleden interesse had in z'n velgen, en heeft zich onlangs de moeite gedaan me weer terug te vinden om me aan m'n wieltjes te helpen. Vond ik super!

breadfan83
30-11-2010, 12:40
Ge-update tot hier.

De Pul
30-11-2010, 23:01
niet raar bedoeld chris,maar het enige dat ik uit deze lijst opmaak is dat jij veel spullen koopt;)
ik zie nl geen enkele negatieve reactie so far.dus als deze lijst zometeen helemaal vol staat met namen waar iedereen goed zaken mee heeft kunnen doen,zou ik niet weten waar je the bad f&ckers moet zoeken.

om toch ontopic te blijven wil ik ook wel wat goede verkopers aan het lijstje toevoegen,vreemd genoeg heb ik weinig tot geen nare ervaringen met kopen op het forum.

even een greep uit de collectie goede verkopers die nette spullen leveren voor een leuke prijs;
Alberto
fireandicevr6(ruurd)
edition-blue(molle)
dasher(fabian)
vw roadwarrior(miquel)
kazzo(kaz)

Beetlefreak
01-12-2010, 00:46
ik zie nl geen enkele negatieve reactie so far.dus als deze lijst zometeen helemaal vol staat met namen waar iedereen goed zaken mee heeft kunnen doen,zou ik niet weten waar je the bad f&ckers moet zoeken.
Das toch juist mooi als het via het forum zo zou gaan? Zijn er altijd wel een paar slechte bij,
ik kan me zo nog wel een paar verhalen herinneren waarover hele topics zijn geschreven.

Dasher
01-12-2010, 06:55
Koper: De Pul
Verkoper: Dasher
Beoordeling: Op de afgesproken plek en tijd aanwezig. :thumbup:

Split52
01-12-2010, 09:28
Wordt ook een mooi chaos topic zo ... 101x dezelfde naam en uiteindelijk na 3 pagina's is er geen touw meer aan vast te knopen..

Kun je niet beter een aparte feedbackpagina aan een profiel koppelen dan?
Doen ze op www.thesamba.com ook, voorbeeld:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=109530&highlight=bugnbox+earthlink

jetta91
01-12-2010, 09:53
eigenlijk wel een goed idee, een beetje ebay achtig zeg maar, goed initiatief :)

breadfan83
01-12-2010, 11:52
Wordt ook een mooi chaos topic zo ... 101x dezelfde naam en uiteindelijk na 3 pagina's is er geen touw meer aan vast te knopen..

Kun je niet beter een aparte feedbackpagina aan een profiel koppelen dan?
Doen ze op www.thesamba.com ook, voorbeeld:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=109530&highlight=bugnbox+earthlink

Je hebt volgens mij de op alfabet geordende lijstjes nog niet gezien in post 2 tot en met 5? ;)

Elke paar posts wil ik dit weer gaan bijhouden, zodat we daar dalijk 'n lange lijst met goede en slechte kopers en verkopers krijgen, mooi geordend en overzichtelijk.

niet raar bedoeld chris,maar het enige dat ik uit deze lijst opmaak is dat jij veel spullen koopt;)

om toch ontopic te blijven wil ik ook wel wat goede verkopers aan het lijstje toevoegen,vreemd genoeg heb ik weinig tot geen nare ervaringen met kopen op het forum.

even een greep uit de collectie goede verkopers die nette spullen leveren voor een leuke prijs;
Alberto
fireandicevr6(ruurd)
edition-blue(molle)
dasher(fabian)
vw roadwarrior(miquel)
kazzo(kaz)

En ik hoop ook dat die lijst met slechte kopers en verkopers kort blijft.

Wat ik doe is alle beoordelingen gewoon in een lijst zetten in de 2e tot 5e post. Wat ik niet meeneem zijn de posters zelf. Stel dus jij hebt van vier verschillende personen wat gekocht, en je vindt dat alle transacties goed verlopen zijn van beide kanten, geef je die beoordeling hier. Ik doe echter alleen wat met de beoordeling aan de andere partij, dus niet met de beoordeling die je jezelf geeft.

Maakt dus niet uit hoeveel ik zelf gekocht of verkocht heb, ik moet de beoordelingen toch van anderen krijgen. Het is dus ook niet mogelijk voor slechte kopers of verkopers om hier hun eigen oordeel even snel op te krikken. ;)

breadfan83
01-12-2010, 11:57
Tot hier aan toe is weer alles ge-update in de 2e en 4e post.

Zodra de lijsten in deze posts te lang worden neem ik post 3 en 5 erbij voor de lijst. ;)
Goede beoordeling krijgt in de lijst een: :)
Slechte beoordeling krijgt in de lijst een: :(

Als er veel positieve of negatieve beoordelingen voor één en dezelfde forum-gebruiker zijn ga ik dat wel samenvatten met andere smilies. ;) Bijvoorbeeld :D en :mad: ofzo.

breadfan83
01-12-2010, 14:21
Net even er op gewezen, en inderdaad: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72198

Wesley, JettaMK2. Verschillende forummers hebben al problemen met hem gehad, en ik heb zelf ook al een aantal keren voor gesloten deur gestaan. Een keer om 'n auto te kopen, 'n andere keer om m'n gereedschap op te halen. Telefoon, sms, pb, mail werden niet beantwoord, dus:

Verkoper: JettaMK2
Beoordeling: Meerdere slechte ervaringen mee gehad, voor gesloten deuren gestaan en zo goed als onmogelijk om contact mee te krijgen.

Jel Golf 2 GTI
01-12-2010, 15:00
KOPERS

Koper: Nuytjuh
Beoordeling: Nuytjuh (yoery) kwam netjes op het afgesproken tijdstip en met het geld zijn spullen bij me ophalen. Koper die zich aan zijn woord houd.

Koper:MK2_power
Beoordeling:MK2_power (Thomas) kwam netjes op het afgesproken tijdstip en met het geld zijn spullen bij me ophalen. Koper die zich aan zijn woord houd.

Beoordeling: Snel mijn geld op de rekening na pb contact en mailtje na het ontvangen van de spullen.

Koper: JoostVW
Verkoper: Jel golf 2 GTI
Beoordeling: Heeft al menig spul bij mij gehaald, nooit geen problemen mee, altijd bereikbaar.

Koper: BUG001
verkoper Jel golf 2 GTI
beoordeling: Netjes aan de afspraak gehouden, is hier alles op tijd komen ophalen .

Verkopers

Koper: Jel golf 2 GTI
Verkoper: Veedubber.
Beoordeling: Netjes mee afgesproken op VAGfest in Boom, had de spullen bij en alles was in orde.

Verkoper: Psquare
Beoordeling: na het overschrijven van het geld netjes mail ontvangen dat het pakketje opgestuurd was. 3dagen later alles in de bus.

Koper: Jel Golf 2 GTI
Verkoper: Arosaboy
beoordeling: afspraak gemaakt bij hem thuis, alles in orde en velgjes lagen klaar.

Verkoper: Einzer
beoordeling: Had alles netjes klaar staan , was thuis op het afgesproken uur.
alles in orde.

Ik heb nog met meer mensen contact gehad maar daar heb ik geen gegevens meer van, heb eig maar 2 slechte ervaringen. iemand waar ik iets naartoe gestuurd heb maar nooit geld heb van ontvangen. en iemand die mij een stuur verkocht van 26cm dat 32cm bleek te zijn. (kan een vergissing zijn maar na meerdere keren mailen nog steeds geen antwoord gehad)

Van beide heb ik niets meer gehoord na herhaaldelijk contact te zoeken.
Had er ooit een thread overgemaakt maar die is verwijderd door de mods.

Heb er geen namen of adressen meer van, lig er ook niet meer van wakker.

ik weet wel dat het 2x forum newbee's waren die daarna eig niet meer online zijn geweest. +/- 1.5jaar gelden.

Voorderest ben ik van alle kopers en verkopers in men lijst zeer content. :thumbup:

Grtz Jel

steven16v
01-12-2010, 15:09
Koper: Steven16v
Verkoper: JettaMK2
Beoordeling: Slecht tot zeer slecht. Na lang zeuren, bellen, smsen, mailen en dan een uiteindelijk een openbaar topic naar maanden eindelijk mijn betaalde spullen gekregen.

Voor de rest alleen maar goede ervaringen hier gehad. Maar kan zo niet meer op alle namen komen.

breadfan83
01-12-2010, 16:54
Bijgewerkt.

Mice
02-12-2010, 20:59
Koper: GolfIII White
Verkoper: Mice
Beoordeling: Netjes en snel contact, ondanks het weer toch gekomen, dikke prima!

ErikvanBilsen
03-12-2010, 16:38
Koper: Bas.
Verkoper: ErikvanBilsen
Beoordeling: Alles in orde!

sixpack
03-12-2010, 17:10
Moet de koper dat niet beoordelen?
:)

ErikvanBilsen
03-12-2010, 17:18
De verkoper moet toch beoordelen of de koper niet te lang wacht met betalen of niet komt opdagen o.i.d.

sixpack
03-12-2010, 17:23
De verkoper moet het onderdeel in de juiste staat aanbieden zoals het stond omschreven en als het eff kan niet verkocht hebben voordat de klant daadwerkelijk bij um op de stoep staat :D

Dus zou de feedback list tweezijdig moeten zijn toch ? :)
nu jij nog een positieve beoordeling van bas en 100% score :thumbup:

breadfan83
03-12-2010, 18:41
De verkoper moet het onderdeel in de juiste staat aanbieden zoals het stond omschreven en als het eff kan niet verkocht hebben voordat de klant daadwerkelijk bij um op de stoep staat :D

Dus zou de feedback list tweezijdig moeten zijn toch ? :)
nu jij nog een positieve beoordeling van bas en 100% score :thumbup:

Klopt, zou inderdaad mooi zijn als telkens beide partijen effe beoordelen, maar het hoeft natuurlijk niet.

Ik neem dus zoals eerder gezegd van die beoordeling van Erik alleen mee wat hij over Bas zegt, niet hoe ie vond dat ie het zelf gedaan heeft. ;)

Zo zou 't wel erg makkelijk zijn om je eigen "cijfer" op te krikken namelijk. :D

"ik heb heel veel verkocht, minstens 14, en het ging altijd goed!" :D

breadfan83
03-12-2010, 18:43
En gelijk weer even bijgewerkt.

Rutger
03-12-2010, 20:07
Koper:Rutger
Verkoper:Frans Toet
Beoordeling:Geld overgemaakt. Tien dagen stil. Na 3 berichten antwoord. Na 12 dagen binnen. Verkeerd onderdeel toegestuurd gekregen. 21 dagen en na teveel e-mails/PM's beloofde geld terug. Achja.. Eind goed, al goed. Verkeerde onderdeel mag ik houden..

bas.
03-12-2010, 20:54
Koper: Bas.
Beoordeling: Alles in orde!

koper Bas.
verkoper erikvanbilsten
beoordeling: erg snel met verzenden.

breadfan83
03-12-2010, 21:33
Koper:Rutger
Verkoper:Frans Toet
Beoordeling:Geld overgemaakt. Tien dagen stil. Na 3 berichten antwoord. Na 12 dagen binnen. Verkeerd onderdeel toegestuurd gekregen. 21 dagen en na teveel e-mails/PM's beloofde geld terug. Achja.. Eind goed, al goed. Verkeerde onderdeel mag ik houden..

Is dit dan nou 'n positief of negatief oordeel? :D

Rutger
03-12-2010, 21:59
Haha.. Toch wel negatief ja

breadfan83
03-12-2010, 22:02
Haha.. Toch wel negatief ja

Ok dan. ;)
En dan gelijk weer effe bijgewerkt. :thumbup:

Tiefleger
03-12-2010, 22:42
Ik sta nog niet in je lijst en Tjaap ook niet. spoiler en velgen. :D :D

breadfan83
03-12-2010, 22:56
Ik sta nog niet in je lijst en Tjaap ook niet. spoiler en velgen. :D :D

Hahahaha, klopt. :D

Verkoper: Tiefleger
Beoordeling: 16v lip gekocht. Paar keer uit overmacht moeten verzetten helaas, maar hij heeft het spoilertje fijn voor me vastgehouden tot ik de kans had langs te komen.

De koude Cola was trouwens verrekte welkom na die lange rit! :D

Helemaal vergeten dat ding onder de auto te zetten nog, morgen maar eens doen als ik er zin in heb. ;)

Enne, die velgen van Jaap heb ik alleen voor 'm opgehaald paar steden verderop en bij jou weer afgeleverd, die heeft ie niet van me gekocht. :D

Jaap is ons dus 'n positieve-koerier-feedback schuldig. :lmao:

MartinGT
03-12-2010, 23:24
Apart dit! Dus zonder dat de verkoper het wil, of toestemming heeft gegeven word er een feedback over hem of haar het www. opgegooid?!

Positief of negatief dat maakt niet uit, vind het echt een beetje raar dat mensen zomaar openbaar beoordeeld worden zonder dat ze daar mee in gestemd hebben of van op de hoogte zijn!

breadfan83
04-12-2010, 00:25
Apart dit! Dus zonder dat de verkoper het wil, of toestemming heeft gegeven word er een feedback over hem of haar het www. opgegooid?!

Positief of negatief dat maakt niet uit, vind het echt een beetje raar dat mensen zomaar openbaar beoordeeld worden zonder dat ze daar mee in gestemd hebben of van op de hoogte zijn!

Kort? Ja.

Het kan elders op 't forum ook, dus ik zie niet in waarom dit niet op 'n overzichtelijke manier in één topic kan worden samengevat.

Feedback is niet meer of minder dan een reactie op iets wat iemand doet. En dat doen we volgens mij elke keer als we hier op 't forum iets posten.

Gertjan
04-12-2010, 00:42
En ik denk dat mensen er alleen wat op tegen hebben als ze een negatieve beoordeling krijgen, positieve feedback is altijd goed toch? ;)

sixpack
04-12-2010, 12:52
Koper sixpack
verkoper redbull

Toppie geregeld! (positief dus :D )

Jel Golf 2 GTI
04-12-2010, 13:30
verkoper: Jel Golf 2 GTI
koper: HB24
beoordeling: belde netjes wanneer hij gin komen en heeft zich netjes aan de afspraak gehouden. :thumbup:

breadfan83
04-12-2010, 13:39
Thanks, en alles is weer bijgewerkt.

richard-polo
04-12-2010, 13:42
verkoper: richard-polo
koper Rallye16vt

tevreden :)

breadfan83
07-12-2010, 18:15
Thanks Richard, topic weer bijgewerkt.

sanderz
07-12-2010, 19:04
verkoper: greenfrog
koper: ikke
beoordeling: netjes verpakt, snel opgestuurd, toppie :thumbup:

breadfan83
09-12-2010, 23:17
Verkoper: MTDI
Beoordeling: Prima!

Belletje gedaan naar Jan gisteren, die vervolgens dezelfde dag gelijk het pakje op de post gedaan heeft. Vandaag was het al binnen, perfect ingepakt.

Jan, na alle bedankjes voor de info over de motorbouw, nu ook hiervoor weer: bedankt. :thumbup:

Jel Golf 2 GTI
10-12-2010, 01:33
Verkoper: Mischatdi
Beoordeling: Alles prima ontvangen. :thumbup:

breadfan83
14-12-2010, 21:48
Verkoper: Alberto

Dag één besproken, dag twee betaald, dag drie hier in de bus. :thumbup:

gj-x8rs
14-12-2010, 23:46
Verkoper: Erik Bloemberg
Koper: gj-x8rs
Beoordeling: Alles netjes binnengekergen. Tevreden!

Marcski
15-12-2010, 10:07
Koper: Levis
Verkoper: Marcski

breadfan83
15-12-2010, 16:35
Mooi, weer een heel lijstje met positieve feedback toegevoegd en de lijst bijgewerkt. :thumbup:

Suspekt
17-12-2010, 19:51
Koper: Suspekt
Beoordeling: Uiterst tevreden !

Jel Golf 2 GTI
17-12-2010, 23:53
Beoordeling: Uiterst tevreden !

en anders om ook alles in orde :thumbup:
Geld netjes ontvangen en mail dat het was aangekomen + foto van de auto :thumbup:

dus.

Beoordeling: alles netjes in orde :thumbup:

Rutger
20-12-2010, 18:15
verkoper: Oakgreenvr6
koper: Rutger
Beoordeling: Goed

breadfan83
21-12-2010, 18:22
Koper: vwbullit
Verkoper: Breadfan83

Setje Kever staaltjes verkocht.
Dag één besproken en dag twee het geld overgemaakt. Geen gezeur, vriendelijke kerel, zou d'r zo weer zaken mee doen. :D

VWJYI
22-12-2010, 16:17
Koper: VWJYI
Verkoper: Edition-Blue
Beoordeling: Alles netjes verpakt en zonder kleerscheuren aangekomen.

NeFReT
22-12-2010, 18:51
wel van een tijdje terug.

Koper: nefret
Verkoper: alberto
Beoordeling: super,had zelf het eea geregeld zodat ik dat niet meer hoefde te doen.

Koper:nefret
Verkoper:hugolf
Beoordeling:had het spul al binnen voor ik de kans had om het geld over te maken:D

Jel Golf 2 GTI
23-12-2010, 18:52
koper: Jel golf 2 GTI
verkoper: Edition-blue
oordeel: alles netjes in orde, goed verpakt :thumbup:

koper: Jel golf 2 GTI
verkoper: Lieuwe
oordeel: alles netjes in orde, goed verpakt :thumbup:

SpiderClass
23-12-2010, 20:30
koper: SpiderClass
verkoper: Knarfmk1
oordeel: Meer dan perfect!

knarfmk1
24-12-2010, 00:14
oordeel: Dikke prima!

bulleke
24-12-2010, 05:45
koper: bulleke ik dus
verkooper: Mad_Uwe

top :thumbup: zeker aan te raden
greetz steven

breadfan83
24-12-2010, 17:36
oordeel: Meer dan perfect!

koper: Knarfmk1
verkoper: SpiderClass
oordeel: Dikke prima!

Klopt dit?
Beide zijn jullie koper en verkoper namelijk. :D

Tot hier is alles bijgewerkt, buiten de twee beoordelingen in deze post dus. ;)

knarfmk1
24-12-2010, 17:59
Klopt dit?
Beide zijn jullie koper en verkoper namelijk. :D

Tot hier is alles bijgewerkt, buiten de twee beoordelingen in deze post dus. ;)

ehh nee ik was de verkoper :screwy::D

breadfan83
24-12-2010, 18:32
Goedzo, ik gooi het in de lijst. :D
Wakker blijven Frank. :tongue:

Nu is dus alles bijgewerkt.

Razma
26-12-2010, 19:55
Koper: Razma

Ging prima :-)
Lekker snel contact en pakketje snel in huis !

Marcski
27-12-2010, 11:25
hoe kan je meer verkopers dan kopers in de lijst hebben staan, die moeten toch gelijk zijn?

Der Einzer
27-12-2010, 11:45
koper: bprijs
verkoper: der einzer
oordeel: prima contact en geld al binnen voor afsturen !

breadfan83
27-12-2010, 15:20
hoe kan je meer verkopers dan kopers in de lijst hebben staan, die moeten toch gelijk zijn?

Als drie man iets van jou kopen, en die geven je allemaal een beoordeling, krijg jij drie beoordelingen. Maar als jij vervolgens die drie kopers geen beoordeling terug geeft worden de lijsten ongelijk lang. ;)

Niet alle beoordelingen zijn dus tweezijdig, omdat ik mensen niet zichzelf laat beoordelen.

Marcski
27-12-2010, 16:26
okee.. dan krijg je dus alsnog een vertekend beeld, omdat je veel gegevens mist door die vrijblijvendheid

breadfan83
28-12-2010, 00:22
okee.. dan krijg je dus alsnog een vertekend beeld, omdat je veel gegevens mist door die vrijblijvendheid

Hoezo?

Als iemand zich negatief beoordeeld voelt kan ie zich verdedigen. Enige dat ik graag wil is dat dit effe in een ander topic gebeurd, en er gewoon een linkje naar dat topic in de beoordeling komt in dit topic. Dit om het hier een beetje schoon en overzichtelijk te houden.

De gegevens die hier in staan zijn puur meningen van mensen over anderen, en die meningen vat ik samen in een paar tekentjes. Het beeld zou meer vertekend zijn als ik beoordelingen die mensen zichzelf geven mee zou nemen in de lijst. Het is makkelijk over jezelf zeggen dat je goed en braaf geweest bent. ;)

breadfan83
28-12-2010, 00:27
Verschil in lengte van de lijsten komt overigens ook gewoon door het feit dat sommige mensen veel aan veel verkopen.

Voorbeeld: Alberto.
Alberto verkoopt regelmatig wat en heeft behoorlijk wat spul verzameld in al die jaren dat ie VW rijdt. Als hij tien dingen verkoopt aan tien verschillende mensen en hij geeft ze allemaal een beoordeling, heb ik direct een lijst van tien man die ik aan de koperslijst kan toevoegen. Als die tien mensen Alberto weer allemaal een beoordeling geven, zet ik in de verkoperslijst dus alleen Alberto neer, en die krijgt dan z'n tien beoordelingen achter de naam te staan.

Hierdoor telt de lijst:
Kopers: 10 namen met elk 1 beoordeling
Verkopers: 1 naam met 10 beoordelingen

Logisch toch? :D

ErikvanBilsen
28-12-2010, 10:30
Beoordeling: :thumbup:

Koper: kwaroks

obimaster
02-01-2011, 15:09
koper:obimaster
verkoper: edition-blue(molle)
beoordeling:suppeletjes waren zoals op foto, snelle verzending, en super! verpakt
conclusie: super :thumbup: :thumbup: :thumbup: :)

Edition-Blue
07-01-2011, 17:02
Koper: Joske2
Verkoper: Edition-blue
Beoordeling: Geld stond snel op de rekening, prima koper!

Koper: Jel Golf 2 GTI
Verkoper: Edition-blue
Beoordeling: Geld stond snel op de rekening, prima koper!

joske2
07-01-2011, 17:23
Koper: Joske2
Verkoper: edition-blue

Beoordeling: Snelle reactie, pakketje snel bezorgt, prima!! :thumbup:

Jel Golf 2 GTI
07-01-2011, 17:47
Koper: Jel golf2 GTI

Beoordeling: Alles was netjes verpakt en snel geleverd. :thumbup:

Verkoper: MischaTDI
Beoordeling: Alles netjes op tijd verzonden :thumbup:

ErikvanBilsen
07-01-2011, 18:37
Verkoper: Martijnvanderh

ErikvanBilsen
10-01-2011, 21:23
Verkoper: jetta mk1 '82

stufenheckfahrer
10-01-2011, 22:16
Verkoper: Gijs
Koper: stufenheckfahrer
Oordeel:Supersoepel en verschrikkelijk snel geregeld :thumbup:

Één PM'etje en het was feitelijk al geregeld, eerlijke omschrijving en vlotte bezorging. :thumbup:

mischatdi
10-01-2011, 23:04
Beoordeling: jel is snel met afhandelen van zijn aangekochte spullen!! en heb al vaker spullen aan hem versleten :d

Koper: svennie
Beoordeling: moeilijke start, maar heeft alles netjes gecorrigeerd:thumbup:

breadfan83
18-01-2011, 17:50
Tot hier weer helemaal bijgewerkt.

Bedankt voor de beoordelingen, en Alberto en Molle schijnen goed zaken te doen in 't nieuwe jaar, gefeliciteerd. :D

ErikvanBilsen
21-01-2011, 17:30
[Koper: The_Maxx
Beoordeling: Was netjes op tijd aanwezig :thumbup:

Edition-Blue
21-01-2011, 18:28
Koper: oakgreen20vt
beoordeling: perfect, snel afgehaald :thumbup:

ErikvanBilsen
26-01-2011, 15:34
Koper: breadfan83
Beoordeling: Was op de afgesproken tijd aanwezig :thumbup:

Koper: tedkroon
Beoordeling: Was allemaal snel geregeld/betaald :thumbup:

LuukGTI
26-01-2011, 16:25
Koper: Luuk
Verkoper: RubenD
Beoordeling: Remschijven, netjes verpakt. Goede ervaring.

Edition-Blue
29-01-2011, 18:30
Koper:breadfan83
verkoper: edition-blue
Beoordeling: Perfecto, snel en een goed afgehandeld!

breadfan83
29-01-2011, 18:35
Beoordeling: Lekker snel gereageerd, en dezelfde dag nog van een setje wielen met banden voorzien voor 'n paar euro! Bedankt kerel!

verkoper: edition-blue
Beoordeling: Perfecto, gratis blokje, en dan ook nog voor me vasthouden tot het opgehaald kan worden. Super kerel!

Jammer dat ik Ebut als Koerier geen beoordeling kan geven, maar dan toch de eervolle vermelding voor de zoveelste keer dat ie me uit de brand geholpen heeft. :D

Ik zal het topic komende week even bijwerken, heb daar nu effe niet zo'n zin in. :tongue:

ErikvanBilsen
30-01-2011, 14:42
Koper: wannabug
Beoordeling: Snel betaald :thumbup:

Koper: joske2
Beoordeling: Alles in orde :thumbup:

Al wat verouderd maar was hem gewoonweg vergeten.

Verkoper: Dexizzle
Beoordeling: Zelf nog geholpen om de auto hier te krijgen :thumbup:

breadfan83
03-02-2011, 02:30
En de lijsten zijn weer bijgewerkt. :thumbup:

Edition-Blue
06-02-2011, 18:15
Koper: VAGKonzept
Beoordeling: Goed en snel afgehandeld.

VAGKonzept
07-02-2011, 12:03
Koper: VAGKonzept
Beoordeling: helemaal in orde ! Bedankt nog om 't spul zolang te reserveren. En nog 'n drankje gekregen ook :-)

The_Maxx
08-02-2011, 19:14
Beoordeling: Was netjes op tijd aanwezig :thumbup:

Beoordeling:Nette prijs, en even meegeholpen met demonteren :wink:

LuukGTI
08-02-2011, 21:27
Koper: LuukGTI
Verkoper: Breadfan
Beoordeling: Perfect ingepakt, snel verzonden, voorbeeld voor vele anderen!

breadfan83
09-02-2011, 04:39
Koper: LuukGTI
Verkoper:Breadfan83
Beoordeling: Prima. Ging wel om gratis spul, maar direct de centen voor het verzenden overgemaakt, en lekker snel op PB's gereageerd. Toppie! :thumbup:

"Koper": Kevin16v :chair:
Beoordeling: Afspraakje gemaakt voor de verkoop van de Golf, na 'n hele zooi PB's, telefoonnummer doorgestuurd via PB, dagje vrij gehouden voor meneer, en maar thuis zitten wachten tot de postkantoren dicht waren.
Dag erna hoor ik van Alberto dat Kevin diezelfde dag aan de andere kant van Nederland ook nog naar de auto van Alberto zou komen kijken, of in ieder geval wat zou laten weten. Alberto noch ik hebben sindsdien nog iets van Kevin gehoord of gezien. Netjes kerel, netjes. :screwy:

ErikvanBilsen
12-02-2011, 21:06
Verkoper: vw team extreme
Beoordeling: Na 1 pakketje wat vermist was nog gezocht of hij nog een setje had liggen en deze alsnog mogen ontvangen. Heeft wel even geduurd maar had er geen haast mee. Dus een dikke Prima :thumbup:

Edition-Blue
16-02-2011, 11:25
koper: Joentje
Beoordeling: Goed en snel geregeld!

koper: v6freak
Beoordeling: Goed!

Verkoper: editon-blue
Koper: J.v.G
Beoordeling: Goed, snel geregeld!

koper: Haakie
Beoordeling: Goed en snel geregeld!

J-9A-N
24-02-2011, 13:09
Verkoper:SvenFGTF
koper: J-9A-N
Beoordeling: Heel goed bevallen! Super afhandeling inc track en trace.
Pakketje binnen 2 dagen in huis.

ErikvanBilsen
25-02-2011, 19:04
Verkoper: Bas

breadfan83
25-02-2011, 20:20
Ik ga strakjes weer effe bijwerken, heb je dus nog wat gekocht of verkocht, gooi het hier even neer. ;)

Bas
25-02-2011, 20:57
Verkoper: Bas

Idem, lekker vlot afgehandeld :thumbup:

breadfan83
26-02-2011, 12:46
Nice, weer veel happy faces er bij.
Heb de lijstjes weer even bijgewerkt. :thumbup:

ErikvanBilsen
02-03-2011, 20:10
Koper: vwpolo.nl
Beoordeling: Snel geregeld/afgehandeld :thumbup:

ErikvanBilsen
13-03-2011, 10:11
Koper: RemyVR6

The_Maxx
27-03-2011, 16:19
Koper: The_Maxx
Verkoper: Ebut
Beoordeling: Keer afspraak gemaakt die niet doorging, 2e afspraak werd iets uitgesteld. Maar werd wel juist over gecommuniceerd en niet achteraf.
Velgen waren boven verwachting! :thumbup:

breadfan83
27-03-2011, 19:35
Verkoper:Ronaroot
Beoordeling: Twee setjes achterlichten opgehaald bij Roger. Eerste afspraak heb ik moeten afzeggen, tweede keer heeft ie ze me meegenomen naar de Midwintermeet, waar ik ook heb moeten afzeggen, en de derde afspraak kon ik eindelijk wel en heb ze opgehaald. :D

Nog effe leuk gebabbeld, en prima spul, ingepakt mee naar huis gekregen. Toppie! :thumbup:

ronaroot
28-03-2011, 09:05
Toppie! :thumbup:

Dat is wederzijds :thumbup:

Num9
10-05-2011, 16:03
Koper: Num9
Beoordeling: Gevraagd om een hoedenplank zonder gaten, zonder scheuren. Kreeg 'm onverpakt binnen, door het ontbreken van de verpakking is de hoedenplank gescheurd en er zaten ook al gaten in, terwijl ik expliciet vroeg om een originele zonder enige modificaties.

Tjaap
11-05-2011, 15:14
koper: Tjaap
verkoper: vwroadwarrior

top, setje remklauwen, zaterdag pm, zondag betaald, vandaag in huis.

Mr. Lee
13-05-2011, 09:06
Op 11-03-2011 verscheen er een Westmoreland-front te koop op dit forum. Volgens de advertentie een "niet van nieuw te onderscheiden front". Deze topic:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82522

Aangezien ik graag een origineel Westmoreland-front in mijn MK2 wilde hebben heb ik deze op 21-03-2011 opgehaald en er heen en weer bijna 900km voor moeten rijden vanuit het noorden van Nederland.

In België aangekomen bij verkoper Jeroen, (hier bekend op het forum als Clean_golf_3 : http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=9505 ) lag het front keurig klaar; lampen en grille nog gemonteerd op het front en heb deze na betaling van de hoofdprijs meegenomen. Er vanuit gaande dat het een origineel Westmoreland-front zoals Jeroen mij steeds heeft voorgehouden, weet ik dat ik dat geld er voor neer moet leggen.

Ik heb de grille een aantal dagen later thuis gedemonteerd omdat ik de koplampafstelpunten niet kon zien, en bij het weghalen van de grille schrok ik me dood :eek: Het front is dus eigenlijk een verzaagd Jetta-front waarop meneer Jeroen zelf Westmoreland-lampenhouders heeft gelast en deze zitten op de kop. Dit is ook de reden dat de koplampstelpunten niet op de goede plek zitten.

Je begrijpt dat ik hier niet blij mee ben, en heb direct geprobeerd om Jeroen te bellen maar hij nam niet op.... Iedere dag een PM gestuurd en iedere dag geprobeerd te bellen maar hij nam niet op..... Tot op de dag van vandaag geen reactie van die knaak! Nee, Jeroen weet donders goed dat hij fout zit natuurlijk :screwy:

Hij zit ineens ook niet meer zoveel hier op het forum, maar wees dus gewaarschuwd :

KOOP GEEN ONDERDELEN OF WAT DAN OOK VAN DIT FORUMLID CLEAN_GOLF_3!

Het is jammer dat er teveel van dit soort gasten onze hobby op dit forum komen verpesten..... :shake:

Nick_J
13-05-2011, 09:13
Op 11-03-2011 verscheen er een Westmoreland-front te koop op dit forum. Volgens de advertentie een "niet van nieuw te onderscheiden front". Deze topic:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82522

Aangezien ik graag een origineel Westmoreland-front in mijn MK2 wilde hebben heb ik deze op 21-03-2011 opgehaald en er heen en weer bijna 900km voor moeten rijden vanuit het noorden van Nederland.

In België aangekomen bij verkoper Jeroen, (hier bekend op het forum als Clean_golf_3 : http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=9505 ) lag het front keurig klaar; lampen en grille nog gemonteerd op het front en heb deze na betaling van de hoofdprijs meegenomen. Er vanuit gaande dat het een origineel Westmoreland-front zoals Jeroen mij steeds heeft voorgehouden, weet ik dat ik dat geld er voor neer moet leggen.

Ik heb de grille een aantal dagen later thuis gedemonteerd omdat ik de koplampafstelpunten niet kon zien, en bij het weghalen van de grille schrok ik me dood :eek: Het front is dus eigenlijk een verzaagd Jetta-front waarop meneer Jeroen zelf Westmoreland-lampenhouders heeft gelast en deze zitten op de kop. Dit is ook de reden dat de koplampstelpunten niet op de goede plek zitten.

Je begrijpt dat ik hier niet blij mee ben, en heb direct geprobeerd om Jeroen te bellen maar hij nam niet op.... Iedere dag een PM gestuurd en iedere dag geprobeerd te bellen maar hij nam niet op..... Tot op de dag van vandaag geen reactie van die knaak! Nee, Jeroen weet donders goed dat hij fout zit natuurlijk :screwy:

Hij zit ineens ook niet meer zoveel hier op het forum, maar wees dus gewaarschuwd :

KOOP GEEN ONDERDELEN OF WAT DAN OOK VAN DIT FORUMLID CLEAN_GOLF_3!

Het is jammer dat er teveel van dit soort gasten onze hobby op dit forum komen verpesten..... :shake:

Heb zoiets ook megemaakt met deze beste jonge... BBS Classix gekocht van hem. Op een Zatedag morgen afgesproken op een plaats net achter de grens van Belgie om het spul te halen.
Allereerst kwam meneer niet opdagen bellen bellen enz. Ja ik stap nu in de auto 1 1/2 uur later. kwam hij aankakken. Velgen gezien en ingeladen in de auto hmmm ik mis de schroefjes om de harten vast te draaien, ow die liggen nog thuis.... Ik stuur ze je na.
Tot op heden nooit gekregen geen telefonisch contact mogelijk met de beste jonge.

Inmiddels wel nieuwe gekocht, maar dit werkt zo niet.

HannoverEdition
13-05-2011, 09:54
begint een erg ''nuttig'' topic te worden dit :rolleyes: :thumbup:

breadfan83
16-05-2011, 16:36
Ik ga zometeen weer effe de lijsten updaten, thanks jongens! :thumbup:

breadfan83
16-05-2011, 18:37
Bijgewerkt en bedankt voor de beoordelingen.

Jammer dat er wat negatiefs tussenzat, maar wel mooi dat het aan 't licht komt. :thumbup:

breadfan83
03-06-2011, 00:05
Niemand meer wat gekocht / verkocht de laatste weken? :D

Mac-Mikus
03-06-2011, 07:55
Niemand meer wat gekocht / verkocht de laatste weken? :D

Koper: Mac-Mikus
Beoordeling:Super geregeld en tevreden, koffie gekregen en nog even het monster gekriebeld. TOP :thumbup:

breadfan83
03-06-2011, 12:13
Beoordeling:Super geregeld en tevreden, koffie gekregen en nog even het monster gekriebeld. TOP :thumbup:

Hehe, thanks Mike!
Bij jou ook prima geregeld, hopelijk kun je wat met de mast, ik zie je wel rijden op VolksDub.

Beoordeling: Mooi op tijd, en nog effe gebabbeld. Contact van te voren liep ook prima. :thumbup:

bas.
29-06-2011, 16:20
Koper: erik
Verkoper: Bas.
Beoordeling:Prima , Snelle betaleren.

cdebruyn
30-06-2011, 07:11
Koper: cdebruyn
Verkoper: patjetta
Beoordeling: top! Was door files en werk later dan afgesproken (wel even doorgegeven) - Patjetta heeft z'n vrouw voor mij thuis gelaten zodat ik als nog het dakrek kon oppikken! :)

levis
05-07-2011, 22:43
Koper: Levis
Beoordeling: 2x zaken gedaan en 2 x erg goed bevallen.

ErikvanBilsen
12-07-2011, 15:53
Koper: RoelM
Beoordeling: Zeer snel betaald en afgehandeld :thumbup:

ErikvanBilsen
13-07-2011, 18:44
Koper: MOKKArosa
Beoordeling: Alles netjes verlopen, snel contact en zeer vriendelijk. :thumbup:

sciroccoGTII
19-07-2011, 15:40
Koper:sciroccoGTII
Verkoper: Skeez
Beoordeling: Zeer goed spullen tijd voor me achtergehouden na betaling en spullen waren precies in de staat zoals verteld.

ErikvanBilsen
22-07-2011, 21:46
Koper: Sinaasboom
Beoordeling: Goed en snel contact, was netjes op tijd aanwezig :thumbup:

Kevin16V
31-07-2011, 18:04
Koper: Kevin16v
Beoordeling: Laffe verkoper die rare domme/ niet-kloppende berichten over mij op dit forum zet. :D
''Goed bezig kerel, goed bezig!'' ;)

Roy 1.6
31-07-2011, 19:13
Zei de newbee over twee oldbee's, dan weet ik wel wie ik geloven moet....

Kevin16V
31-07-2011, 19:44
Lekker doen ;)

The_Maxx
05-08-2011, 23:08
Koper: Tombo90
Verkoper: The_Maxx
Beoordeling: netjes op tijd. nog even nagebabbeld, contact vooraf was goed :thumbup:

T.C.Z.L
25-08-2011, 15:35
Koper: T.C.Z.L
Verkoper: Yusuf
Snel antwoord per PB, dag later verzonden, en netjes verpakt! :thumbup:

ErikvanBilsen
27-08-2011, 16:54
Verkoper: Mac-Mikus
Beoordeling: Had de tankdop al netjes klaar gelegd :thumbup:

ronaroot
09-09-2011, 09:50
Koper: ronaroot
Verkoper: Golf3M
Beoordeling: meer dan perfect, zelfs nog geholpen met monteren :thumbup:

Melvin bedankt !

ErikvanBilsen
09-09-2011, 16:31
Verkoper: J-9A-N
Beoordeling: Goed ingepakt en alles netjes en snel verlopen :thumbup:

J-9A-N
09-09-2011, 16:38
Verkoper: J-9A-N
Beoordeling: Goed ingepakt en alles netjes en snel verlopen :thumbup:

Betaling van Erik's kant kon ook niet sneller :thumbup:
Op naar de 4 :)

ErikvanBilsen
15-09-2011, 16:40
Verkoper: Arosaboy
Beoordeling: Bumper voldeed netjes aan de aangegeven staat en verder ook alles in orde. :thumbup:

Tiefleger
17-09-2011, 13:47
Koper: Ikke :D :D
Verkoper: Ralph
Beoordeling: Schaalmodellen waren goed verpakt in Keukenpapier en om alle auto's + papier, nopjesfolie en dit in een goede en stevige doos verpakt. :thumbup: :thumbup:

T.C.Z.L
18-09-2011, 15:33
Verkoper: T.C.Z.L
Koper: Tombo90

ronaroot
01-10-2011, 21:46
Verkoper: Antera (tuningcenter Lowering)
Koper: Ronaroot
Beoordeling: Ik twijfelde over welke artikelnummers ik voor mijn kw set nodig had, werd door Mark meer dan goed uitgezocht en heb dan ook (binnen 2 werkdagen) de juiste spullen ontvangen :thumbup: :thumbup:

Audi1981
20-10-2011, 14:37
Verkoper: Edition-Blue (member.php?u=5723)
Koper: Audi1981
Artikel: Golf mk4 GTI achterlichten (hella)
beoordeling: Zeer goed ingepakt, spullen kwamen overeen met de beschrijving, snel verstuurd. overal goed dus :thumbup:

ErikvanBilsen
27-10-2011, 21:56
Koper: Rene340
Beoordeling: Goed contact, snel betaald :thumbup:

Koper: steppie86
Beoordeling: Zeer snelle betaling/afhandeling :thumbup:

Audi1981
28-10-2011, 16:26
Verkoper: mister cool
Koper: ikke ( audi1981 )
Onderwerp: Velgen

- netjes contact gehouden over het inpakken en verzenden van 4 velgen, goed ingepakt ondanks dat het om een opknap set gaat :thumbup:

ErikvanBilsen
05-11-2011, 13:07
Verkoper: Volksfahrer

RATFINK
06-11-2011, 10:35
Koper Ratfink
Verkoper Beetlefreak
Beoordeling Super, mede door het meedenken van Gerk en vervoer van Ebut heb ik toch de stoelen :thumbup:

AP16V
26-11-2011, 19:32
Koper Ap16v
Verkoper Alberto
Beoordeling Zeer slecht, geen oplossing na kopen/verkopen "nieuwe" (kapotte) Recaro stoel.

R.icky
26-11-2011, 19:43
Koper R.icky
Verkoper THE-WISHMASTER
Beoordeling Top, VR6blok gekocht voor een ombouw project, mocht mee n proefrit doen, lijst van vervangende onderdelen bekeken en t blok op het oog nagekeken, klein bedrag vooruit betaald en netjes opgeladen de maand erop en het resterende bedag overhandigd :)

ErikvanBilsen
27-11-2011, 16:56
Verkoper: magik17
Beoordeling: :shake:

Bied mij eerst iets te koop aan.

Even de letterlijke berichten:

Bericht verstuurd om 09-11-2011, 17:06
Bericht terug om 09-11-2011, 17:09

Hey,

Ik zag dat jij nog twee 1" randen had liggen voor OZ Turbo velgen.
Hoe zijn ze van staat?

En wil je ruilen of alleen verkopen, en als het alleen verkopen is wat moeten ze dan kosten.

Erik.

Zijn compleet ori, goeie rechte staat.
50eur/rand, geen ruil.

Mvg

Ik weer:

Bericht verstuur om 09-11-2011, 17:12

Hey,

Ik heb wel interesse,
Waar zijn ze eventueel af te halen?

Lang niks gehoord...

Eirk.

Zelfde bericht weer gestuurd om 13-11-2011, 16:59

Daarna weer even niks gehoord en dan krijg je dit berichtje

Bericht verstuur om 17-11-2011, 13:24

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1208376#post1208376

Ik weer meteen gereageerd,

Bericht gestuur om 17-11-2011, 18:14

Hey,

Ik heb interesse erin.
Eventueel mogelijk om op te sturen.
En wat gaat het dan kosten.

Erik.

Reactie terug om 18-11-2011, 06:51

Denk dat er zo een 10eur bijkomt dan.

Mvg

Ik weer om 18-11-2011, 16:21

Hallo,

Oke dan wil ik ze wel.
Geef je betaalgegevens maar dan maak ik het geld over.

Ze mogen opgestuurd worden naar:
(Maar even weggehaald)

Erik.

Daarna nog eens hetzelfde bericht gestuurd om 23-11-2011, 16:29

En dan lees je daarna dit:

http://www.volksforum.com/forum/showpost.php?p=1210594&postcount=2

Dan denk je waarom bied je mij iets te koop aan als je het me toch niet wilt verkopen. Heb volgens mij toch duidelijk laten merken dat ik ze wil.

En trouwens tot op de dag van vandaag niks meer gehoord.

Moest het even kwijt.

ErikvanBilsen
02-12-2011, 23:40
Koper: sciroccoGTII
Beoordeling: Helemaal super, binnen 15 min is alles geregeld incl. het geld binnen. Beter kan eigenlijk niet :thumbup:

Audi1981
13-02-2012, 21:03
Koper: GJ007
Verkoper: Audi1981
Beoordeling: Keurig, komt op een zondag vanuit Drente, neemt een goed humeur en goede manieren mee, prettig zaken gedaan :thumbup:

Turbo-Variant
28-02-2012, 23:16
Koper: ik (Turbo-Variant)
Verkoper: rudyvw

Beoordeling: Slecht!

Kocht onderdelen naar aanleiding van een post in DIT topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95809&page=1&pp=20) topic van rudyvw.
Kreeg foto's waarop weinig te zien was, maar in de beschrijving werd gesproken over "Alle bevestigings punten zijn nog heel en de kappen zijn in een goeie staad."
Een beetje vertrouwen in medeforummers leek mij op z'n plaats, dus de spullen gekocht, afgaande op de beschrijving.

Toen de postbode mij het pakketje overhandigde verwachtte ik een andere levering, aangezien dit doosje te klein was voor de gekochte artikelen. Niets was minder waar, de (plastic)onderdelen waren gewoon een beetje gebogen en in het doosje gepropt. Niet zo erg, maar er waren tevens stukken uitgebroken, reeds vóór dat de spullen verpakt waren. (oude breuken, en geen los plastic gevonden in de doos)
Beetje jammer dat de spullen niet in de versproken staat verkocht worden. Ook mij verwijten dat ik betere foto's had moeten vragen, en de prijs sowieso al laag is, rechtvaardigt dit niet.

Helaas niet eruit kunnen komen met de verkoper. Dus voel me helaas genoodzaakt dit bericht te plaatsen. :rolleyes:

gj-x8rs
29-02-2012, 22:24
Koper: gj-x8rs
Verkoper: kees kng60
Beoordeling: Setje spacers was goed ingepakt. Alles netjes en snel verlopen :thumbup:

knarfmk1
09-03-2012, 10:11
Koper: knarfmk1
Verkoper: PvdP
Beoordeling: Alles netjes en snel verlopen , dikke prima

Koper: 20vtinside
Verkoper: knarfmk1
Beoordeling: slecht, geeft eerst aan het te willen kopen, "Als je mij je bankgegevens stuurt zorg ik dat ik het geld overmaak" met zijn adres erbij.
rekeningnummer e.d. doorgegeven, maakt vervolgens het bedrag niet over en laat niks meer van zich horen bij de vraag of ie t nou nog wil hebben of niet :shake: :dunno:

Arnaud
09-03-2012, 10:48
Koper: magik17
Verkoper: Arnaud
Beoordeling: Ronduit slecht. Persoon geeft aan spullen te willen kopen en vraagt om bankgegevens zodat het geld kan worden overgemaakt. Ondertussen 2 andere kopers afgewezen omdat de spullen voor magik17 gereserveerd staan. Vervolgens niet betalen en niet reageren op berichten, inmiddels zijn de beide andere gegadigden voorzien dus niemand heeft gewonnen. :shake:

M1974
27-06-2012, 12:22
Koper: RitchieVR6
Verkoper: M1974
Beoordeling: Goed contact, goed afspraken nagekomen en contant betaald. :thumbup:

M1974
27-06-2012, 12:27
Koper: Jelle-Mk1G60
Verkoper: M1974
Beoordeling: Goed contact, goed afspraken nagekomen. Wielen voor wielen geruild, dus we zijn in deze eigenlijk beiden verkoper/koper.

ronaroot
22-07-2012, 07:54
"Koper": golfman
Verkoper: ronaroot
Beoordeling: matig/slecht ....
Deze meneer krijgt het voor mekaar om tot 3x toe een afspraak te maken om spullen op te halen en alle 3 de keren niet te verschijnen :shake:
1 keer kan altijd gebeuren dat er iets tussen komt.
Bij de 2e keer begin ik toch al vraagtekens te zetten
maar als je 3 keer je niet aan afspraken houdt heb je gewoon: geen manieren !!

VdubMKII
24-07-2012, 21:39
Koper: VdubMKII
Verkoper: Lesley
Beoordeling: Goed, Betrouwbaar persoon! :thumbup:

R.icky
01-08-2012, 11:34
Koper: Vains
Verkoper: R.icky
Beoordeling: Goed contact gehad, goed van betalen, ik zeg top (:

Wouter42
23-08-2012, 17:21
Koper: Wouter42
Verkoper: VW Roadwarrior
Beoordeling: Slechter dan slecht, keiharde oplichterij. Meerdere malen in mailcontact om het nieuwe type gevraagd, ja was allemaal zo. Oude type kabelboom, oude type tellerbak gekregen. Versnellingsbak was van een mk3, en het blok was zo slecht dat die in feite gereviseerd moet worden.

knarfmk1
28-08-2012, 21:06
Koper: knarfmk1
Verkoper: Ghost1.8T
Beoordeling: Zeer goed, heeft me al 2x goed geholpen zelfs toen de tnt er zelf een puinhoop van maakte :thumbup:

De Pul
05-09-2012, 22:45
koper:de pul
verkoper:ronaroot[roger]
set achterlichten gekocht,zelden gezien dat iets zo netjes verpakt was.
goed contact,snelle afhandeling,top.

ronaroot
06-09-2012, 07:09
Koper: De Pul (Gerben :D )
Verkoper: ronaroot
Beoordeling: Zéér goed ! eindelijk iemand die zegt ja ik wil ze en koopt ze ook daadwerkelijk.
(Dat zouden meer mensen moeten doen, spaart me gemiddeld 5 mails per week :shake: )

polo86c
23-09-2012, 23:25
Koper Polo86c
Verkoper ZNIV

Verkoper gaf van te voren al aan dat het later verzonden zou worden .
Na 1,5 week alles in goede orde ontvangen :)

Ghost1.8T
24-09-2012, 19:41
Koper: corrado-usa
Verkoper: Ghost1.8T

Een week met corrado-usa aan het mailen geweest,
Vrijdag afgesproken dat hij maandagavond (Was een stuk rijden dus hij wist het niet zeker) rond 8uur het onderdeel zou komen halen..
Ik vanaf 7uur al thuis omdat hij ook wel wat vroeger kon zijn ?

Om 8.15 een berichtje :
hoi, laat thuis beton was niet gekomen !? vandaar dat ik niet meer langskom..

Berichtje teruggestuurd:
Oke, maar ik lees hieruit dat je het onderdeel niet meer wilt hebben ?

corrado-usa:
Nee druk met werk enzo...

Hij had mijn telefoonnummer dus hij had me gewoon kunnen bellen dat hij er vanaf zag...

Beoordeling corrado-usa:
Zeer slecht! standaard figuur die aan het window-shoppen is en jouw tijd verdoet met veel te veel vragen, en uiteindelijk niks koopt!

Niet echt mijn manier om dit hier neer te zetten, alleen ik wil andere mensen dit soort gezeik echt besparen !!!!

SpeedieD
24-09-2012, 23:15
Koper: ik
Verkoper: de Pul
Beoordeling: helemaal top. Prettige communicatie en eerlijk over de te verkopen spullen.

Is al een tijdje geleden maar kwam dit topic nu net pas tegen.

De Pul
25-09-2012, 17:17
Thanks! Als er belang bij is wil ik er trouwens wel tijd in steken om een nieuwe lijst op te zetten omdat na chris' vertrek de verkorte uitvoering niet meer bijgewerkt word?is een beetje vervelend zoeken zo....

Tjaap
25-09-2012, 18:26

Jelle-Mk1G60
25-09-2012, 20:03
Thanks! Als er belang bij is wil ik er trouwens wel tijd in steken om een nieuwe lijst op te zetten omdat na chris' vertrek de verkorte uitvoering niet meer bijgewerkt word?is een beetje vervelend zoeken zo....

goed plan!
ik kijk toch altijd even voor ik zomaar geld stort op iemand zijn rekening. Zelfs op een forum is niet altijd iedereen even eerlijk. n :shake:

De Pul
26-09-2012, 18:57
we gaan hier verder;
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=105009