View Full Version : 4-2-1 spruitstuk met golf3 2.0
Ik weet dat een golf3 2.0 8v motor iets hoger is dan de originele golf1 gti motor. Nu heb ik al een 4-1 spruitstuk gehad op mijn golf3 motor in de golf, maar dat paste echt voor geen meter met twee buizen boven en onder elkaar kwam ik echt wat ruimte te kort door het hogere motorblok. Hij zat strak tegen de carroserie aan. Nu heb ik maar een 4-2-1 spaghetti gekocht in de hoop dat dat wat beter past en al zou dat niet echt passen dan is het in ieder geval wat makkelijker aan te passen. Is er mischien iemand die dit probleem al eens gehad heeft? Ik zou wel eens willen weten hoe dat dan opgelost is.
mark
ooh ok.. je hebt dus een mk1 golfje/jetta met daarin een 2.0 8v mk3 motor.. nu heb je waarschijnlijk tot 2maal aan toe een 8v spagetti gekocht voor een golf 1 [ of niet?] dan heb je tot tweemaal aantoe hetzelfde probleem... je kunt denk ik beter ff met de leverancier [ supersprint ofzo] ff contact opnemen en ff de afmetingen vragen van een mk3 spagetti..kun je een vergelijk maken...
Het waren inderdaad 2 keer voor een gti type 1 maar een 4-2-1 is makkelijk aan te passen denk ik, ik vraag me af of hier mensen zijn met hetzelfde probleem. En voor zover ik weet heb je geen spaghetti's voor een 2.0 in een golf1. Maar als iemand wel weet waar die te koop zijn dan hou ik me aanbevolen.
zo wie zo EPS[ hoogezand] heeft hem wel...maar das duur...ff voor je zoeken..
in 1 minuut gevonden...google....
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/volkswagen/220661.htm
bel je deze jongen toch ff..hij heeft een kompleet supersprint systeem in zijn golf 1 mk1 2.0 8v..
ik heb even contact gehad met de man van deze advertentie, maar ik heb nog niet echt een duidelijk antwoord over het spruitstuk wat hij gebruikt heeft. Dus...ik heb nog steeds geen antwoord.
Een spaghetti spruistuk is makkelijk aan te passen. Ik zou dus zeggen: rits alle buizen door en las er een paar cm tussen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.