PDA

View Full Version : geschorst maar toch wegenbelasting afgeschreven

VWJYI
29-11-2010, 21:52
hier kunnen jullie me vast mee helpen. Ik heb hier een auto voor onderdelen staan. Netjes op mijn naam overgeschreven en direct geschorst. Nu schrijft de belastingdienst doodleuk toch wegenbelasting af...... Moet ik bij schorsing dat aan hun zelf doorgeven of is er bij hun iets fout gegaan?

mischatdi
29-11-2010, 21:57
dan is er iets fout gegaan, maar met een telefoontje weet je het zeker!

Audilimburg
29-11-2010, 22:09
Kans is groot dat je het vanzelf terugkrijgt, maar gewoon bellen met de belastingdienst geeft de meeste duidelijkheid.

De Pul
29-11-2010, 23:47
heb ik ook een paar keer gehad,krijg je met een week of anderhalf een brief dat je het terugkrijgt en dan nog een paar weken later word het geld teruggestort.als je nog een auto op je naam hebt staan word het verrekend.

VWJYI
30-11-2010, 00:01
morgen maar eens naar de vrienden van de belastingdienst bellen. De baas hier thuis had me al een vriendelijke sms gestuurd dat er voor dat wrak toch wegenbelasting was afgeschreven.

breadfan83
30-11-2010, 00:07
Denk inderdaad dat je het geld binnenkort automatisch terug krijgt. Heb het zelf ook al eens gehad. Maar met 'n telefoontje weet je 't zeker. :thumbup:

B-ram
30-11-2010, 17:46
amen to the rest. Meestal komt dat wel goed. Aangezien je meestal per kwartaal betaald o.i.d.

VWJYI
30-11-2010, 23:49
vandaag een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad van de belastingdienst. Even 5 min in de wacht en ze had het geregeld. Deze week zou ik nog telefoon krijgen hoe het nu verder word afgehandeld. Waren ze maar altijd zo snel.

breadfan83
01-12-2010, 11:42
vandaag een vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad van de belastingdienst. Even 5 min in de wacht en ze had het geregeld. Deze week zou ik nog telefoon krijgen hoe het nu verder word afgehandeld. Waren ze maar altijd zo snel.

Ze zijn ook meestal wel zo snel, want meestal gaat het om rekeningen.

Terugbetalen duurt normaal wat langer. :D