View Full Version : Lekker warm sleutelen?
SpiderClass
03-12-2010, 17:29
Nog mensen die lekker warmpjes willen sleutelen? :D
Heb hier nog een aantal kacheltjes.
Werken op stroom (220 volt) en zijn 500 watt.
Geven genoeg warmte een garage box of schuurtje op te waren.
Afmetingen: (pin me dr niet op vast) ong. 100cm hoog, 50 cm breed en 20 cm diep.
10 euro per stuk, 2 voor 15 euro.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/7/5/7/kachel_original.jpg
Er staan er hier genoeg :thumbup:
Afhalen in Heinkenszand aan de A58 (provincie Zeeland)
gr. Guus
Onderaan zie ik een draaiknop zitten, is dat voor de temperatuurinstelling of is het een schakelklok?
Weet je iets over het stroomverbruik? Heb zelf een oliegevuld elektrische radiator, maar da's aardig stroom slurpen...
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZJXdKogWgbyIIPx7y0cM3XOhKH2bKJX3Bjh_j-AnRgXNKTQeQ
SpiderClass
03-12-2010, 21:49
Die draai knop is tempratuur instelling verdeeld over 7 standen. De andere om hem in te schakelen :tongue: Het is een 500 watt kacheltje, dat is voor hitteapparaat niet veel.
Hij word echt goed warm hoor, op de hoogste stand met blote billen er tegen is lef hebben ;)
SpiderClass
05-12-2010, 14:39
Sinterklaas up
Audilimburg
05-12-2010, 19:28
Tja, Goes is me iets te ver weg anders wilde ik er wel 2 van je afnemen.
Je komt niet toevallig weleens aan de zuid-oostelijke kant van NL?
SpiderClass
05-12-2010, 22:12
Nee niet echt. Me broer komt wel dagelijks in Rucphen, dat is iets oostelijker. :)
SpiderClass
07-12-2010, 11:59
Het is nog steeds geen zwembroeken weer, dus maar weer een upje!
Onderaan zie ik een draaiknop zitten, is dat voor de temperatuurinstelling of is het een schakelklok?
Weet je iets over het stroomverbruik? Heb zelf een oliegevuld elektrische radiator, maar da's aardig stroom slurpen...
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZJXdKogWgbyIIPx7y0cM3XOhKH2bKJX3Bjh_j-AnRgXNKTQeQ
Deze hiebrboven is ook oliegevuld, en de draaiknop is de thermostaat. Met zo'n 500watt ding krijg je trouwens echt geen schuur warm hoor, is eerder iets voor in de wc of douche....
Ga ervan uit dat zo'n kachel in de schuur constant voluit staat, en per 2 uur dus een kWh kost.
SpiderClass
07-12-2010, 16:56
Een schuur wel, een loods van 200m2 word lastiger. Met 1 kacheltje kan je ongeveer een garagebox warm stoken. Als je 2 kacheltjes gebruikt , aan iedere kant 1, heb je ook 20m2 zo warm.
Werken goed deze kachels, heb er zelf ook 1 voor in mn garage en kryg m er goed warm gestookt.
(niks mis met deze post lykt my, snap niet waarom hy nu 2x verwyderd wordt)
Ik zou graag een of twee overnemen, maar kom daar lang niet in de buurt :cry:
SpiderClass
09-12-2010, 22:02
Ik zou graag een of twee overnemen, maar kom daar lang niet in de buurt :cry:
Damwald ligt inderdaad niet naast de deur. Ik weet niet of versturen zou gaan lukken, maar dat is waarschijnlijk ook duurder als de kacheltjes zelf haha :tongue:
Ja daarom... binnenkort wel naar Rotterdam, weet niet of dat voor jou aan te rijden is ofzo...
Iemand daar in de buurt? Misschien kunnen we een transportje regelen?
DHeitkonig
10-12-2010, 15:50
Ebut,
Ik rij dagelijks Hollandscheveld Damwald op en neer...
Dus als jij zorgt dat het in omg Hoogeveen komt....
Dan kan ik ze je zo een keer om de deur gooien...
Gr Dennis.
SpiderClass
10-12-2010, 17:28
Rotterdam is ook nog wel een uur bij mij vandaan :redface:
Wat dat betreft woon ik niet echt centraal. Er is wel veel animo voor, maar niemand woont in de buurt haha.
Er zijn er nog genoeg hoor, evt. voor de liefhebber nog kleuren tv's zonder afstandsbediening 10 euro (bediening op de tv zelf) met afstandbediening 15 euro, misschien ook leuk voor in de schuur/garage!? :thumbup:
Kan iedereen gewoon gtst volgen terwijl ze sleutelen, hahaha :tongue:
Als je broer er 1 mee kan nemen naar rucphen dan heb ik wel interesse. Ik werk dar toevallig ook wel eens.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.