PDA

View Full Version : Polo 1.05 Sedan 1985 Oldtimer

Sjaakie
07-12-2010, 14:10
Hierbij bied ik mijn mooie Polo Sedan uit 1985 aan. Het is een oldtimer dus altijd gunstig zonder wegenbelasting en weinig kosten aan verzekering. De auto heeft 2 weken geleden nog een grote onderhoudsbeurt gehad. Hierbij is gebeurt :
Nieuwe olie+filter
Nieuw luchtfilter
Nieuwe bougies+bougiekabels
Nieuw Benzinefilter

Ook zijn de remmen nog perfect! Zijn zo goed als nieuw.
De benzinetank lijkt mij ook al een keer vervangen omdat deze er nog zeeeer goed uit ziet, dus dat kwaaltje hoef je je geen zorgen meer om te maken.

Auto is ook helemaal gepoetst dus hij is er qua onderhoud weer een hele poos klaar voor!
Verder loopt de auto ook netjes. Van binnen is die niet helemaal schoon, maar dat kan op verzoek gebeuren of als je liever de auto zo ziet als die er nu bij staat kan dat ook. Wieldoppen regel ik nog, de oude waren kapot.

Hij heeft 2 plekjes onder het achteraam, een klein deukje voor op het scherm en de voorbumper heeft een scheur. Maar daar is de prijs dan ook na.

Als je verder nog informatie wil of vragen heb kan je bellen na : 0612948330 of mailen naar : Sjaakie.b@gmail.com

VRAAGprijs is €1200,- of een normaal bod.

Groeten, Sjaak

Voor meer foto's mail. En voor meer informatie mail of bel! want er zijn nog meer dingen nieuw of bijna nieuw

Link naar marktplaats voor de foto's :
http://link.marktplaats.nl/401652559

Sjaakie
08-12-2010, 00:04
up

lager
08-12-2010, 22:54
paar vragen'

hoe zijn de kriksteunen

de accu bak

de benzinetank

dat zijn vaak de rotte plekken bij de polo