PDA

View Full Version : Goeiemiddag


Mk1driver
10-12-2010, 11:19
http://link.marktplaats.nl/401892417

Iemand nog een zijruit van de passagierskant van een mini?

Neill_s
10-12-2010, 11:23
:eek: Het is dat ik weet dat slachtoffers verwijderd moeten zijn door de brandweer voordat een wrak weg mag, anders zou ik hem niet durven slopen.... Met een nieuwe kas goed te repareren? Zit er nog iets bruikbaars aan dan, en krijg je dat dan ook nog heel gedemonteerd....

Rick
10-12-2010, 11:28
Knipperlicht glas ziet er nog wel goed uit.

aldo
10-12-2010, 13:39
Er zat niemand in deze mini op het moment van het ongeval.
Stond gewoon geparkeerd en een vrachtwagen is ertegen geknald omdat de chauffeur zijn boterhammen aan het nemen was :screwy:
http://www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be/forum/showthread.php?t=63821&highlight=mini
De mini werd hierna door de brandweer open gebroken om persoonlijke spullen van de eigenaar eruit te kunnen halen.

chris
10-12-2010, 13:57
Typisch geval wat interessant is om te gebruiken als omkat project..

Chassis nummer in een (gestolen) andere auto...en je rijd een Mini van 2010 voor €4950,- ex BPM...

Deze gaat echt niet meer gerepareerd worden...ook niet met een nieuwe body..

arthur
10-12-2010, 14:03
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat deze auto ooit nog gebruikt gaat worden. Maar de nr`s die erin staan wel degelijk. Moet natuurlijk wel heel netjes gebeuren want hij moet nog ingevoerd worden. En geloof me, er zijn jongens die dat heel netjes kunnen.

Hij heeft ook een 750iL te koop staan.
Deze heb ik toevallig bij de beunhaas op de richtbrug zien staan, de auto was niet meer goed uit elkaar te trekken, moest een hele nieuw rechterflank in gelast worden. en zoiets staat dan de koop voor 16k :screwy:

breadfan83
10-12-2010, 14:07
Typisch geval wat interessant is om te gebruiken als omkat project..

Chassis nummer in een (gestolen) andere auto...en je rijd een Mini van 2010 voor €4950,- ex BPM...

Deze gaat echt niet meer gerepareerd worden...ook niet met een nieuwe body..

Ook waar ik aan dacht, vooral met die overdreven aanwezige foto van 'n chassisnummer...

Binnenkort op Marktplaats: help, mijn Mini is gestolen!

De Pul
10-12-2010, 20:27
........omdat de chauffeur zijn boterhammen aan het nemen was :screwy:

hij had beter z'n vrouw kunnen nemen ;)

maar leuk omkat-projekt idd....