Log in

View Full Version : iemand die dakraam kan maken nieuwe erin bouwen?

brounys
13-12-2010, 00:49
hey mijn dakraam gaat niet meer open en heb zelf een beetje proberen kijken maar moet dus heel mijn binne bekleding los maken om daar iets te kunnen zien... is er hier iemand die daar ervaring mee heb en mischien interresse heb om het voor me te doen tegen een schappelijke prijs uiteraart?
groetjes

Jel Golf 2 GTI
13-12-2010, 01:10
ik heb het ooit al gedaan, ben eig nog steeds met de how to bezig.

Zal proberen hem volgende week eens af te maken.

Het valt eig wel mee hoor. (als het een orgineel is in ieder geval)

Als het open is kan je langs boven de schroeven losmaken en dan terug dicht schuiven en in zen geheaal langs boven er uit halen.

Grtz Jel

brounys
13-12-2010, 11:05
okej maar die schroeven van de plaat zelf bedoel je dan of die van dat meganisme want der zit bij mij een stuk binne bekleding voor die plaat en die schuift ook gewoon mee.. heb jij gewoon een 2e hand dak erin gezet dan of het oude gerepareerd?'bij mij is het wel een orgineel dakje geloof ik alleen aan de links achterkant komt deze niet meer goed omhoog en blijft die een beetje hangen:( en naja is gewoon geen mooi zicht en ook niet leuk omdat ik gewoon weet dat t niet werkt.. maar heb geen 2 linkse handen en zou het dus mis zelf wel kunnen doen denk je? zonder da het echt binne ga regenen enzo(A)