PDA

View Full Version : Nürburgring in de problemen?!


J-9A-N
22-12-2010, 17:48
http://www.automobielmanagement.nl/nieuws/auto-lifestyle/nid10364-coureur-sabine-schmitz-roept-op-tot-redding-nrburgring-filmpje.html

knarfmk1
22-12-2010, 17:56
dat is niet best! heb me iig op facebook.com/savethering al aangemeld

maar kan me niet voorstellen dat dit circuit echt ten onder gaat, hoop dat er een of andere sjeik nog een kerstbonusje heeft liggen ;)

Paul GTI 16V KR
22-12-2010, 17:58
hmm als je die filmpjes altijd ziet lijkt het er altijd stampvol op de baan.. :confused:

knarfmk1
22-12-2010, 17:59
lijkt me ook dat er genoeg races gereden worden, maar als er geen publiek komt zal het met de inkomsten ook snel minder worden

SpiderClass
23-12-2010, 08:37
Niet de ring... :eek:

dat is niet best! heb me iig op facebook.com/savethering al aangemeld

maar kan me niet voorstellen dat dit circuit echt ten onder gaat, hoop dat er een of andere sjeik nog een kerstbonusje heeft liggen ;)

Ik heb me ook aangemeld, is jouw kerstbonus niet toereikend, Frank? :D :tongue:

Mitta
23-12-2010, 17:22
Ook aangemeld en meteen op me blog gezet...

brabomk1g60
01-01-2011, 15:56
Sinds 2006 geen F1 GP meer geweest door wanbeleid en vriendjes politiek bij de FIA.
Keuze zou eigenlijk heel simpel moeten zijn.....
De Ring is helemaal verbouwd en nieuw
Hockenheim oud en vervallen en minder ruimte

waarom dan geen F1 meer op de Ring???

NeFReT
02-01-2011, 03:28
Sinds 2006 geen F1 GP meer geweest door wanbeleid en vriendjes politiek bij de FIA.
Keuze zou eigenlijk heel simpel moeten zijn.....
De Ring is helemaal verbouwd en nieuw
Hockenheim oud en vervallen en minder ruimte

waarom dan geen F1 meer op de Ring???


je geeft antw op een vraag wat je zelf stelt:D :D

brabomk1g60
02-01-2011, 22:48
je geeft antw op een vraag wat je zelf stelt:D :D

:redface: :redface: :( erg genoeg maar waar haha

DoriDaan
04-01-2011, 12:20
Mismanagement...

# Als je te horen krijgt dat je niet meer met een leuk uitlaatje mag rijden.. je met een sierstuk op de uitlaat er al afgeplukt wordt.
# De rondeprijzen WEER omhoog gegaan zijn..
# Een meter vangrail meer kost dan een staaf goud..

En de crisis achter ons latende, zijn er gewoon minder mensen naar de ring gegaan...

Als ze dit walhalla van autogekken willen behouden zal er iets moeten gebeuren aan de organisatorische kant...de economie is weer verbeterd..

Nielzz
05-01-2011, 19:22
het heeft te maken met het ringpark.. zie
http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/8789-actiegroep-wil-sluiting-nordschleife-voorkomen.html
en
http://www.savethering.org/

DoriDaan
05-01-2011, 22:39
Ring park is een flop geworden.. kost miljoenen..

dat halen ze nu terug om overal geld bovenop te zetten... entreekaarten/schleifekaartje. enz

Zijn al genoeg koppen gerold bij het management en zelfs de politiek...wat ik gehoord heb.

joostvw
06-01-2011, 00:21
Erg jammer dit, hoop dat ik mn auto af krijg voordat het dicht gaat.

snader
11-01-2011, 21:25
het ring park kost idd miljoenen per jaar, en dit willen ze terug verdienen door gewoon alles duurder te maken, jaarkaart is van 1075 naar 1350 per jaar gegaan, maar dan krijg je er dit jaar wel 100euro op die je kan besteden bij het park. Alsof ik daar op zit te wachten, ik maak het liever op aan benzine!

Turbo-Variant
18-01-2011, 00:12
Ik heb mijn donatie gisteren gedaan in de vorm van wat geld en een hoop fijnstof. ;)
Wel een leuke aanbieding; 24 euro voor één lang rondje GP circuit + Nordschleife.

Niet verwacht dit jaar zo vroeg mijn eerste rondje weer te draaien. Met als gevolg dus wel de winterbanden eronder en de schroefset op standje winter.

Prijzen zijn inderdaad niet meer wat t geweest is. Kan me nog herinneren dat de rondjes voor enkele jaren terug 16 euro kostten.

Dirk
30-01-2011, 21:45
Laat het maar ten onder gaan, dan zijn alle schulden ook verdwenen en dan zou het fijn zijn als iemand het geheel koopt (zonder het park) en weer normale prijzen gaat hanteren voor de liefhebbers.

NeFReT
09-03-2011, 00:34
de m5 zal niet meer rijden

NeFReT
09-03-2011, 00:35
:cry:

Slecht nieuws voor alle BMW fanboys en liefhebbers van de Nurburgring, vanaf heden bestaat de BMW Ring Taxi niet meer. Als je dus graag door Sabine Schmitz in een M5 over de ‘Ring vervoerd wilde worden heb je vanaf nu dikke vette pech.

Het bedrijf dat de ritjes verzorgde, OK Speed Marketing, heeft aangegeven dat er (voorlopig?) geen ritjes meer gemaakt kunnen worden in een BMW. Wel bieden ze nog de mogelijkheid om mee te rijden in een Porsche 911 Clubsport (349,- euro) of een MINI Cooper S JCW (195,- euro), maar er zijn slechts een paar dagen waarop dat mogelijk is.

Waarom er niet meer met BMW’s wordt gereden is niet helemaal duidelijk. Het zou ermee te maken kunnen hebben dat de vorige M5 alweer een tijdje uit productie en de nieuwe nog steeds niet onthuld is/op de markt is. Maar dan hadden ze ook nog kunnen kiezen voor de M3 sedan bijvoorbeeld. Of desnoods een X6 M. Of misschien gaat BMW het marketingbudget op een andere manier gebruiken Of wellicht zijn er hele andere redenen. Feit blijft wel dat je niet meer in een BMW Ring Taxi over de Nurburgring vervoerd kan worden. Toch jammer.
Als pleister op de wonde dan nog maar even een gelikte promovideo van enkele jaren geleden. Enjoy!

vBtqNuOdZdI

Bron: autoblog.nl