View Full Version : 7 augustus - M.I.V.W Event 2011 ~ Valkenburg (ZH)
Cor,
Deze zin:
.er een Club-terrein is waar voldoende ruimte is voor clubs? ( laat zien wie jullie zijn! )
Hoe gaan we daar na de entree terecht komen ?
We komen met een auto of 8.
Eric
SpiderClass
04-08-2011, 15:56
M'n Golf 1 G40 alleen nog flink poetsen en dan zaterdagmiddag die kant op vanuit Zeeland met 't clubje.
Heb 'r ongeloooooooooooflijk veel zin innnnnnnnnn... :rock:
Niels - AirMighty.com
04-08-2011, 16:14
Had ik al verteld…… ;-) :
-dat zondag 75 man vrijwilligers hun stinkende best gaan doen om alles voor jullie en jullie auto’s in goede banen te leiden?
-er aanstaande vrijdag en zaterdag in totaal meer dan 50 vrijwilligers en professionals zullen gaan zorgen voor de opbouw van het event?
-we er dit jaar voor hebben gezorgd dat er een alternatieve route naar de entree is zodat niet iedereen heel lang in de file vóór het vliegveld staat?
-er een MIVW-village is met daarin the best of the best?
-er een Club-terrein is waar voldoende ruimte is voor clubs? ( laat zien wie jullie zijn! )
-er 9 verkoop-punten zullen zijn van de catering?
-de show and shine wederom volledig digitaal is door de samenwerking met onze vrienden van VW Fanatics?
-er een speciale “niet-vw” parkeerplaats op het event is? ( het is absoluut verboden en tevens onverstandig om buiten het vliegkamp te parkeren )
-er speciale shirts gemaakt zijn die worden verkocht in gelimiteerde oplages?
-er naast de reguliere awards een aantal hele speciale awards zullen zijn?
-dat bijna alle jongens en meiden van Low Familia Oostenrijk en Duitsland dit weekend naar Nederland komen? ( en dat zijn er veel )
-er een speciale AirMighty aircooled area zal zijn met de beste aircooled cars?
-dat het event weer door verschillende ( jullie vast wel bekende ) crews gefilmd zal worden
-dat er verschillende standhoudersaanwezig zijn, waaronder de Volksforum crew ( loop ook daar even gezellig langs voor een praatje )
-er bijna geen ferry-overtocht vanuit Engeland naar Nederland meer te boeken is?
-we van jullie verwachten dat jullie een zonne-dansje doen? ;-)
-dat er ontzettend veel nieuwe projecten vanuit heel Europa tijdens MIVW hun premiere hebben?
-dat jullie de beste auto’s uit héél Europa kunnen verwachten, zo is het zeker dat er auto’s ( nee: héél veel auto’s ) komen uit:
Laten we beginnen met Nederland ;-),
Duitsland,
België,
Luxemburg,
Frankrijk,
Spanje,
Italie,
Servie,
Oostenrijk,
Zwitserland,
Denemarken,
Noorwegen,
Zweden,
Lapland,
Polen,
Hongarije,
Engeland,
Schotland,
Ierland
En Friesland
Zorgen jullie dat jullie voorbereid zijn op zowel goed als slecht weer? Neem een stoel mee en neem je paraplu mee zodat ALS het regent je niet eerder naar huis toe hoeft te gaan. Je zult het namelijk echt niet willen gaan missen.
:thumbup:
Nice!!
Eric, als jullie zorgen dat jullie tegelijkertijd arriveren dan zorgen de verkeersbegeleiders oor de rest ;)
Voorwaarde is wel: tegelijkertijd arriveren, helaas is er geen uitzondering mogelijk
Tot zondag!
Cor,
Deze zin:
.er een Club-terrein is waar voldoende ruimte is voor clubs? ( laat zien wie jullie zijn! )
Hoe gaan we daar na de entree terecht komen ?
We komen met een auto of 8.
Eric
rene1985
04-08-2011, 18:54
Net even langs het hotel geweest en kan jullie zeggen er zijn al ongeveer 20 autos!!!
Low familia is er met een paar wagens, paar engelsen,en een deen.
Ik kan jullie zeggen staan zeer dikke wagens tussen!!!! :thumbup:
Net even langs het hotel geweest en kan jullie zeggen er zijn al ongeveer 20 autos!!!
Low familia is er met een paar wagens, paar engelsen,en een deen.
Ik kan jullie zeggen staan zeer dikke wagens tussen!!!! :thumbup:
jij ben echt zenuwachtig he rene :D :D :D
En natuurlijk ben ik weer blut... :mad:
rene1985
04-08-2011, 19:36
jij ben echt zenuwachtig he rene :D :D :D
@bas, :screwy:
Martyn_86C
04-08-2011, 20:12
Druk aan het schroeven.... :D Heb er ook zin in!
http://i131.photobucket.com/albums/p306/mbr_rc/Volkswagen/7f67a21a.jpg
Tom-Mk2Vr6
04-08-2011, 20:17
Ik krijg er met de dag meer zin in!
@bas, :screwy:
@rene :screwy:
Is het de moeite om bv morgenavond eens richting die hotels te rijden?
Wij komen alleen de zondag, maar aangezien er nu al volk is vroeg ik me
dat af. Mocht ik nou morgenavond niks te doen hebben zou ik het mss wel
zien zitten om eens een kijkje te nemen, maar 't moet wel de moeite zijn..
Ik zat er ook al aan te denken hahaha
loop ook met het idee,
enige voordeel van als het tegen mocht vallen dan kom ik niet vanuit oss
al denk ik dat er vast wel al wat moois te zien zal zijn
Is zeker de moeite waard, al het spul uit de overige hotels komen allemaal naar het NH hotel toe op de zaterdag avond.
Zou zeker doen gasten.
Ik ga morgen middag/avond vast wat checken en zaterdag middag even, misschien zaterdag avond ook maar dat is nog niet zeker.
:)
boravariant1976
04-08-2011, 22:25
Gaaf om te zien dat NL zo in de picture komt in de europese scene door MIVW :thumbup:
MIVW-crew nog veel suc6 en sterkte met de voorbereidingen....RESPECT
:wee:
zoo geland op schiphol.
thuis even de wielen afgedicht met kit... lekker drogen en morge bandjes erom trekken.
als het zo spoedig blijft verlopen zowieso zondag aanwezig.
met brede hoepels...
jettajesse
05-08-2011, 07:15
hebb er in annnn!:P morge ff knalle hope dat ik hem afkrijg (koppeling enz) en anders maar met de trans am van buurman(wel stuk sneller)
Archiebald
05-08-2011, 07:56
Als je nou met 2 of 3 auto's tegelijk komt, kun je dan wel naast elkaar staan?
Als je achter elkaar in de rij staat moet dat wel lukken.
A.D GOLF1 1976
05-08-2011, 09:06
Helaas niet aanwezig :( maar volgend jaar zeker weer, staat wel tegenover dat we zaterdag lekker met vakantie gaan.
Blijf het volgen op het net want laptoppie gaat gewoon mee, zie de fotootjes wel verschijnen.
Veel plezier iedereen en hopen dat het lekker droog weer blijft. :thumbup:
Richarddamstra
05-08-2011, 09:23
Jammer André! Maar op vakantie is ook geen straf! Wij gaan speciaal een dagje later weg :D Druk weekend... Roggefeest, Mivw en op vakantie!
Archiebald
05-08-2011, 09:27
Als je achter elkaar in de rij staat moet dat wel lukken.
Ja dat gaan we wel doen ja, alleen even kijken of dat bij de drukte nog lukt... :)
BobbyEdition1
05-08-2011, 09:58
Ik denk het wel.
Zeker omdat er naar mijn weten dit jaar geen hal is dus ook al het echte dikke spul zal bij de hotels staan.
Normaal stonden die op de zaterdag dan al binnen en was het automatisch al een stukje rustiger.
Maar alsnog gekkenhuis :thumbup:
Zaterdag weet ik wel dat het madness is daar.. maar vanavond (vrijdagavond), dan ook al wat te doen. De meeste NL'ers komen neem ik aan op zaterdag in de loop van de dag. Zaterdagavond kom ik zoieso niet, vind het een beetje gekkenwerk om dan laat naar huis te rijden en dan vervolgens een paar uur te slapen en dan weer terug te kunnen.
't gaat mij meer om vanavond, of er dan ook al wat actie is ..
Tiefleger
05-08-2011, 10:19
Ik denk het wel.
Zeker omdat er naar mijn weten dit jaar geen hal is dus ook al het echte dikke spul zal bij de hotels staan.
Normaal stonden die op de zaterdag dan al binnen en was het automatisch al een stukje rustiger.
Maar alsnog gekkenhuis :thumbup:
Dus geen overdekte gedeeltes dit jaar??
Nee geen hal in ieder geval,
@Misha als je vanavond komt geef even seintje kom ik ook af! ;)
Zat me idd ook af te vragen of er dit jaar, rekeninghoudend met het weer, net zoals 2 jaar terug gebruik gemaakt wordt van die grote hangar.
Want dat was met al die regen 2 jaar terug echt wel een uitkomst! :thumbup:
mylittleretro
05-08-2011, 12:34
geen hal :confused: ze geven 80% kans op regen op....das minder :(
BobbyEdition1
05-08-2011, 12:38
Paraplu mee en we zien wel! :)
knarfmk1
05-08-2011, 12:47
Weer.nl zegt 0mm regen en 19 graden!
mylittleretro
05-08-2011, 12:53
loan we doar moar op hopen dan :thumbup:
Tom-Mk2Vr6
05-08-2011, 12:56
geen hal :confused: ze geven 80% kans op regen op....das minder :(
Die hallen zijn nu allemaal in gebruik door Endemol dacht ik, voor die theater voorstellingen enzo...
Maar alle auto's buiten kan net zo mooi zijn!
HannoverEdition
05-08-2011, 12:56
Paraplu mee en we zien wel! :)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC04942.jpg
precies! rainbowcrew is niet van zout,en heeft geen waterverf op de auto's :D :thumbup:
Jetta MaNiA
05-08-2011, 12:58
Hopelijk gaan ze allemaal over de boulevard rijden morgenavond, gaan we mooi op het terras zitten aan het water! :)
BobbyEdition1
05-08-2011, 13:20
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC04942.jpg
precies! rainbowcrew is niet van zout,en heeft geen waterverf op de auto's :D :thumbup:
Post dan iig. een foto waar ik zelf met een paraplu op sta :D
HannoverEdition
05-08-2011, 13:57
Post dan iig. een foto waar ik zelf met een paraplu op sta :D
sorry Bobby die kon ik nergens vinden, :( ...... en deze paraplu is vorig jaar op fanatics al omgedoopt tot rainbowcrewparaplu (sjezus wat een woord) en het ging mij met name even om de auto's van ''de crew'' icm met die paraplu :D
Die hallen zijn nu allemaal in gebruik door Endemol dacht ik, voor die theater voorstellingen enzo...
Maar alle auto's buiten kan net zo mooi zijn!
+ dat er niet gezeikt word over, dat er onderscheid gemaakt word wie binnen staan en wie niet.. Weer een probleem opgelost :thumbup:
Niels - AirMighty.com
05-08-2011, 17:05
Okay boys, ik heb wederom de t-shirts voor het MIVW Event mogen ontwerpen en heb ze zojuist opgehaald, check:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/283361_10150392879918154_836038153_10385177_1331105_n.jpg
Ze zijn gedrukt ik kleine aantallen, dus wil je er eentje wees snel!
knarfmk1
05-08-2011, 17:25
cool, doe mij maar zon zwarte zondag! :) te halen bij jou stand?
Oehh ik wil nu ik dit zie zeker ook optijd zijn!
gaan er nog mensen zo die kant op
Had ik al verteld…… ;-) :
--dat jullie de beste auto’s uit héél Europa kunnen verwachten, zo is het zeker dat er auto’s ( nee: héél veel auto’s ) komen uit:
Laten we beginnen met Nederland ;-),
Duitsland,
België,
Luxemburg,
Frankrijk,
Spanje,
Italie,
Servie,
Oostenrijk,
Zwitserland,
Denemarken,
Noorwegen,
Zweden,
Lapland,
Polen,
Hongarije,
Engeland,
Schotland,
Ierland
En Friesland
dus ... :D
marcel--46
05-08-2011, 18:28
laat ik nu is die kant op gaan ;)
Sodemieters wat een respect voor vele mensen die van zo ver komen gaan! :thumbup: Echt petje af om zo'n afstanden af te leggen! :eek: Dan zeuren wij NL'ers al vaak om 2 uurtjes te rijden maar dat is voor hun ofdat ze al ongeveer in de straat aan komen! :D
Dat moet voor de organisatie wel een extra boost geven en veel goeds doen lijkt me, daarom zal het ook weer een topdag gaan worden! Weer of geen weer dat maakt ook niks meer uit met zoveel mooi spul bij elkaar lijkt me! ;)
Tot zondag, heb dr godmiejaar veel zin in! :jacks:
kwam vanmorgen 4 tegen tussen Hamburg en Bremen rond 8 uur
zwarte Golf 5 en 3x Golf 2 waaronder een licht blauwe (zo ver ik het snel kon zien )
2sneaky bora
05-08-2011, 21:08
verse poets erop en na deze foto weer ingepakt onder zn dekentje
dan ken die nog ff slapen tot zondag
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184107_246637428691673_100000362527532_866257_6509981_n.jpg
2sneaky bora
05-08-2011, 21:11
las net op facebook dat een bekende uit engeland aangekomen was in zn hotel na een reis van 16 uur
wauw
Jelle-Mk1G60
05-08-2011, 21:44
Weet er iemand nog een slaapplaats voor zaterdagnacht in de buurt van valkenburg? :) Wij rijden met 3 man zaterdag naar valkenburg om daar de pre-feestjes mee te doen aan de hotels. Weet er iemand toevallig ook wat plaatsen waar er altijd wel een feestje is of de engelse e.d samenkomen?
rene1985
05-08-2011, 22:15
@jelle, erzijn zat hotels in noordwijk dat is ongeveer 10 minuten vanaf valkenburg dus rij er gewoon een paar af en ik denk dat ze wel ergens een plaatsje hebben!
Ben net bij het hotel geweest, wat een dikke autos zijn er aanwezig zeg! Van lupo tot r8!
En wat zijn er veel buitenlanders, echt bizar!
Niels - AirMighty.com
05-08-2011, 22:30
cool, doe mij maar zon zwarte zondag! :) te halen bij jou stand?
Nee niet bij mij af te halen, gewoon op de MIVW merchandise stand :)
redjetta
06-08-2011, 01:54
Zo net trug uit Leiden, ginge ff checke bij die Hotels.. Stond niks, kwam er opeens bij Leiden Transferium bij de MAC een Audi rs4 aanrijden met Bentley velgen!! Ding stond echt niet normaal laag!! Als je die zag staan dacht je die moet wel op AIR staan, maar hij reed weg en ging niet over die drempel.. Bleek die dus gewoon STATIC te zijn Heb sirieus nog nooit zown dikke wagen zo laag zien staan op een schroefset! Wij die gast aangesproken en mee gereden naar die Hotel waardie zat ff gevraagt in 't Duits.. Zeidie rij maar achter me aan.. Komen we daar aan pfff stond gewoon helemaal vol met, Duitsers/uit Noorwegen/Spanje/Engelse/Belgen en weet ik veel waar ze nog meer vandaan kwamen.. Alleen maar dikke auto's!! Met Maybach velgen/Lamborghini/Bentley/Porsche enzenz. Waren ook geen 1800tjes of 2liters alleen maar rs4/rs6/ golf5 gtis R32 enzenz. Echt leip Was ook gewoon een gast met laptop en dikke boxe gewoon met mixer alles erbij aan 't draaien, had dit nog nooit gezien in NL zown dikke meeting!
boravariant1976
06-08-2011, 02:02
Kan nooit zoveel regen vallen in 2009 :tongue:
http://vimeo.com/11814602
Op naar zondag...... :thumbup:
redjetta
06-08-2011, 02:04
Deze stond er ook, en de rest van Blanz society! En nog veeel meer dik spul!
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2010%20Jacco/Worthersee/A5%20Sportsback/DSC04994.jpg
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2010%20Jacco/Worthersee/A5%20Sportsback/DSC05004.jpg
Zo net trug uit Leiden, ginge ff checke bij die Hotels.. Stond niks, kwam er opeens bij Leiden Transferium bij de MAC een Audi rs4 aanrijden met Bentley velgen!! Ding stond echt niet normaal laag!! Als je die zag staan dacht je die moet wel op AIR staan, maar hij reed weg en ging niet over die drempel.. Bleek die dus gewoon STATIC te zijn Heb sirieus nog nooit zown dikke wagen zo laag zien staan op een schroefset! Wij die gast aangesproken en mee gereden naar die Hotel waardie zat ff gevraagt in 't Duits.. Zeidie rij maar achter me aan.. Komen we daar aan pfff stond gewoon helemaal vol met, Duitsers/uit Noorwegen/Spanje/Engelse/Belgen en weet ik veel waar ze nog meer vandaan kwamen.. Alleen maar dikke auto's!! Met Maybach velgen/Lamborghini/Bentley/Porsche enzenz. Waren ook geen 1800tjes of 2liters alleen maar rs4/rs6/ golf5 gtis R32 enzenz. Echt leip Was ook gewoon een gast met laptop en dikke boxe gewoon met mixer alles erbij aan 't draaien, had dit nog nooit gezien in NL zown dikke meeting!
zo , wordt wel een vette meeting morgen
Ik ben ook wel die kant op gegaan maar nooit verder gekomen dan het centrum en Transferium we zien ze zondag allemaal wel :cool:
Iemand van de Friezen nog een plekje in de auto voor morgen? :redface:
Tiefleger
06-08-2011, 09:08
Ebut even in "jouw" koeriers topic zetten. :D :D
Rond 15.00 ook richting katwijk :D
jeroen doli
06-08-2011, 10:01
gaan rond een uur of 2 hier weg richting noordwijk...
hopen dat het droog blijft voor de keef...... :screwy:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/249316_215172911867223_100001235478298_651563_6214472_n.jpg
vet
EditionBlue G60
06-08-2011, 12:32
zijn er nog mensen die vanaf Groningen Drenthe Friesland morgenochtend richting het evenement rijden???
en nog eventueel een verzamelplek om gelijk op te rijden vanf een bepaald punt bekend???
ik zou met een aantal personen heen,maar net de laatste afzegging binnen per sms.
vind het altijd wel gezellig met een aantal liefhebbers samen heen te rijden.
vrg Hendrik
jettaracing
06-08-2011, 13:52
Dus zoals ik begrijp zijn er dit jaar geen showhallen ?
(kom net terug van vakantie en heb geen mogelijkheid gehad om te internetten daar vandaar dat ik nog niet helemaal op de hoogte ben :) )
En ik zie dat de show@shine dit jaar weer wat uitgebreider is dan vorig jaar !
It’s so easy to join the competition…
Costs: 2 euro
Register before: 13.00 hrs
Show and shine finale: 15.30 hrs- 16.00 hrs
These are our categories
top 3 golf 1
top 3 golf 2
top 3 golf 3
top 3 golf 4
top 3 golf 5
1 x M.I.V.W’s choice Golf 6
top 3 jetta 1
top 3 jetta 2
top 3 jetta 5
top 3 vento
top 3 bora
top 3 beetle
top 3 aircooled
top 3 corrado
top 3 scirrocco
top 3 audi
top 3 polo
top 3 lupo
top 3 cabrio
top 3 passat
top 3 company car
top 3 seat
1 x longest journey
1 x best of audio award by CarShop Fortuin
1 x sponsor’s choice award by Xtreme Tuning
1 x sponsor’s choice award Cocks and Balls
1 x M.I.V.W’s best club choice
1 x M.I.V.W’s choice best of wheels
1 x best of show
This event we collaborate with the VW-Fanatics to bring you Holland’s best Show and Shine experience. VW-Fanatics designed a completely digitalized Show and Shine registration system… ON SITE! More info: www.vwfanatics.nl
Be prepared!
Dit even onder de aandacht brengend omdat de inschrijving van de show@shine vorig jaar welietsje mager was ,dus mensen ,schrijf je in !
Is er trouwens een apart gedeelte ophet terrein voor de show@shine ? Anders moet je jury het hele terrein aflopen om de auto'stekeuren ,en als de opkomst net zo is als vorig jaar word dat nog een leuk zoekwerkje !
Dan morgen toch de jetta maar even richting Valkenburg sturen :D
Hopelijk word het een beetje mooi weer daar. is er wel weer de mogelijkheid om even de wasemmertjes te vullen met water ? Heb er wel weer zin in jongens !
gargamel250
06-08-2011, 14:28
it don't happen without pics
:D
Jelle-Mk1G60
06-08-2011, 14:43
Deze stond er ook, en de rest van Blanz society! En nog veeel meer dik spul!
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2010%20Jacco/Worthersee/A5%20Sportsback/DSC04994.jpg
http://ll.speedhunters.com/u/f/eagames/NFS/speedhunters.com/Images/2010%20Jacco/Worthersee/A5%20Sportsback/DSC05004.jpg
welk hotel en waar is dat dan, wij rijden vanavond al op, dan kunnen we naar dat hotel eens gaan kijken of er een feestje is :thumbup:
jettajesse
06-08-2011, 15:42
jammer jammer me auto niet optijd af kunnen krijgen.....tutje van ontluchtingslang van radiateur brak af..en ff niks om het mee te maken dus dat wordt maandag....duss kom morge met me buurman in pontiac trans am ws6....die mag toch wel bij niet vw gedeelte staan hoop ik?
redjetta
06-08-2011, 15:52
it don't happen without pics
:D
HELAASS was mijn phone leeg :shake: Maatjes van mij hebben wel foto's gemaakt, als ze ergens opstaan zal ik ze gelijk posten :thumbup:
Waar ze precies stonden weet ik niet.. Die weg was goed donker, en reden achter die Duitser aan.. Ik denk zoals hier al word gezegt in Noordwijk.. Bij een Hotel en daarachter is een parkeergarage en stond goed vol met alleeen maar dikke auto's! :thumbup:
mapsmitzz
06-08-2011, 17:07
welk hotel en waar is dat dan, wij rijden vanavond al op, dan kunnen we naar dat hotel eens gaan kijken of er een feestje is :thumbup:
NH hotel in Noordwijkerhout
mapsmitzz
06-08-2011, 17:08
Vandaag alles opgebouwd... echt veeeel werk :-)
Was het allemaal waard. Oa. SUPER dik podium.
Weer wordt ook top, dus wij zijn klaar voor jullie!!
Tot vanavond voor diegene die naar NH gaan, anders tot morgen op het event.
zo, eerst ff douchen...
2sneaky bora
06-08-2011, 17:50
Vet. Als ie de foto's zie . Heb er al zin in de Polo gti en de polo1 staan te wachten in de schuur
rene1985
06-08-2011, 17:52
Net nog even naar nh hotel geweest, wat een gekkewerk zeg!
Lijkt wel of de meeting al begonnen is!!!!!
Belooft veel goeds voor morgen
Martyn_86C
06-08-2011, 20:57
Hij geeft nu de hele dag zon en beetje bewolking aan, niet te koud met 19 graden!! Wordt vast een mooi dagje!!!!
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/3/0/9/ValkenburgMVW_original.jpg
patjetta
06-08-2011, 22:35
Ziet er wel goed uit.
http://www.youtube.com/watch?v=sPIJrLhcNHs
SteffenUS
07-08-2011, 00:41
Nog een paar uurtjes en het spectakel gaat los barsten!!
Jelle-Mk1G60
07-08-2011, 01:20
Net gedaan met feesten! Dit is gewoon de afterparty van wortelzee!!!
Geen hotelkamer meer te vinden dus nu maar slapen in de mk1!!
golf1bart
07-08-2011, 03:00
Damn beetje laat geworden hier in het brabantse land...................... :shake: ben (morgen) dadelijk iets later :D
Hoop dat ik rond 12:00 ook nog terecht kan :redface:
Groeten Bart
floris-jan1
07-08-2011, 04:46
ik ga zo vertrekken moet nog 3 uur rijden tot MIVW!
jettaracing
07-08-2011, 04:49
Wij gaan ook zo die kant op , tot zo mensen !
Wij gaan ook zo die kant op , tot zo mensen !
ja kom maar deze kant op, we zijn er klaar voor :thumbup:
tot zo! best vroeg op zondag....
Jetta MaNiA
07-08-2011, 05:18
Bed liggen heerlijk (NIET DUS)
nooit weer in het hightop hotel!
jeroen doli
07-08-2011, 05:38
Haha dat kan je wel zeggen jetta mania.. Gave jetta trouwens, ik ben met die kever die netjes onder die hoes staat.
Beetlefreak
07-08-2011, 06:17
Tot zo mensen, bring it on :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.