PDA

View Full Version : mijn passat 32b 1.6 diesel start niet meer

koosberg
25-12-2010, 19:45
ik heb vandaag nieuwe gloei bougies gemonteerd
maar nou start de auto niet meer
krijgt nu geen brandstof meer :confused:

jettaracing
25-12-2010, 21:38
Draadje van de dieselafsluiter eraf getrokken of stekkertje eraf gegaan misschien ?
De afsluiter zit op de brandstofpomp ,en daar moet stroom op komen zodra je de auto op contact zet .

Zollie
26-12-2010, 01:38
bellen in de leiding? pomp leeg? kan wel ff duren voor ie zichzelf heeft ontlucht. Al je brandstofslangen echt niet poreus? en alles echt goed met slangklemmen vast, anders ontlucht ie mooi niet!

en je gloeipluggen goed weer aangesloten, zekering nog heel (aan je accubak), gloeit ie lekker lang?

verder weinig te bedenken, dieseltjes kunnen helemaal niet stuk ;)

koosberg
26-12-2010, 09:56
Draadje van de dieselafsluiter eraf getrokken of stekkertje eraf gegaan misschien ?
De afsluiter zit op de brandstofpomp ,en daar moet stroom op komen zodra je de auto op contact zet .

Het stekkertje zit er op en er staat stroom op
Ik snap er zelf helemaal niks van
Bedankt :thumbup:

koosberg
26-12-2010, 10:03
bellen in de leiding? pomp leeg? kan wel ff duren voor ie zichzelf heeft ontlucht. Al je brandstofslangen echt niet poreus? en alles echt goed met slangklemmen vast, anders ontlucht ie mooi niet!

en je gloeipluggen goed weer aangesloten, zekering nog heel (aan je accubak), gloeit ie lekker lang?

verder weinig te bedenken, dieseltjes kunnen helemaal niet stuk ;)

ik zal straks het weer proberen
voor het vervangen liep hij goed
zekering is goed gloeit goed (ong 7sec) :screwy:
jullie lezen nog van mij
alvast bedankt :thumbup:

koosberg
26-12-2010, 15:33
:) ik heb het weer voor mekaar
ik heb het brandstof filter gevuld met diesel en de brandstof pomp gevuld met diesel toen deed hij het weer (allemaal lucht dus)
en er bleek nog een paar retour leidingen lek te zijn
nog maals bedankt voor de reactie :thumbup: