PDA

View Full Version : Betrouwbaar of toch niet?

Thomas
29-12-2010, 21:16
Beste forumleden,

Even jullie mening of mss zelfs ervaring...

Toen ik vorig jaar aan de bouw van mijn M-TDI begon heb ik eindeloze uren liggen surfen op het net naar 2de hands en vooral ook nieuwe onderdelen.

Toen kwam ik deze site al eens tegen maar omdat ik uiteindelijk alles snel geleverd moest hebben en het meeste al reeds had gevonden toch links laten liggen...
Je vindt er hopen vw onderdelen tegen prijzen waarvan je denkt: dit is te goed om waar te zijn.

http://www.wagenparts.com/

Heeft iemand al ervaring met deze website of al iets over vernomen?
Sommige dingen zijn normaal geprijsd en andere gewoon niet normaal goedkoop...

Ik hoor het graag...

De Pul
29-12-2010, 21:23
wat is er volgens jou niet normaal goedkoop?
heb er even rondgekeken,meeste is imitatie volgens mij.ze bieden ook gereviseerde turbo's aan,zonder wastegate en uitlaathuis:confused: :screwy:.ik zou er niks bestellen.

Thomas
29-12-2010, 21:35
wat is er volgens jou niet normaal goedkoop?
heb er even rondgekeken,meeste is imitatie volgens mij.ze bieden ook gereviseerde turbo's aan,zonder wastegate en uitlaathuis:confused: :screwy:.ik zou er niks bestellen.

Ook al gaat het om imitatie onderdelen dan nog.

Kleppen vanaf 4 dollar, race nozzles voor 140 dollar, setje nieuwe zuigers voor 250 dollar en dan vind ik de motorsteun die ik zo pas nieuw heb gekocht (meer dan 60 EUR) hier terug voor 21 dollar, ...

Ik snap het niet echt...

De Pul
29-12-2010, 21:37
het moet ook nog deze kant op he....;)
en wat ik al zei,ik vind het een sjofele indruk maken,maargoed.

Thomas
29-12-2010, 21:55
Vind het ook een beetje een rare website, drm dat ik het even vraag.

Over de verzending was ik juist aan het nadenken.
Blijkt dat bijvoorbeeld een turbo voor 37 dollar verzonden wordt...
Het valt natuurlijk wel af te wachten hoe het zit met de douane controle, als ze hier serieus wat taxen gaan bijtellen dan is het plezier er natuurlijk ook gauw af.

Mss eens iets bestellen van een paar dollar en kijken wat het geeft.

mark041
29-12-2010, 23:00
als ze het als "gift" verzenden is er niets aan de hand..