PDA

View Full Version : Mk2 interieur leer half leer? iemand?

brounys
30-12-2010, 17:39
ik ben nu al tijdje op zoek naar interieur.. heb voor de 2e x edition stoellen gekocht maar ook daar weer instap schade.. dus vandaar nu leer of half lederen interieur gezocht..
wil het graag met deur pannelen compleet.. moet echt niet nieuwstaat zijn maar het moet gewoon netjes zijn.. eventueel heb ik nog mijn edition stoelen te ruil voor iemand die geinterreseerd zou zijn.. iemand iets liggen en het liefst een beetje omgeving zeeland braband mis zuid holland nog?

nou ik hoor het wel groetjes maurice

Erwin G60
30-12-2010, 19:06
Dit iets voor je niet in de buurt maar wel goedkoop en in zeer goede staat

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74653

Bumper83
30-12-2010, 20:41
Hey overkanter,

misschien is dit wat voor je:

http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=79243

brounys
30-12-2010, 20:51
die laatste wil ik voor gaan kijken is alleen heeel verweg:P hoop dat hij morge overdag tijd heb dan kan ik volgende week het leer bewerken en dan het erin doen:D
want anders blijf ik bezig met nieuwe stoelen kopen..
oost souburg is weer niet zo ver.. wat rij jij voor iets?
groetjes

Bumper83
30-12-2010, 21:36
Tsja, je moet er wat voor over hebben he ;)

Nee klopt, ben nog wel aardig vaak op zaamslag geweest om te voetballen, altijd lastig zaamslag uit :D

Ik rij zelf een Golf mk2 GTI 1.8 uit 1985 :thumbup: en jij?

brounys
30-12-2010, 22:13
zaamslag voetballen hee daar ben ik nooit:P
ik zelf een golf 2 1.8 16v edition one die moet je haast wel is gezien hebben hoor als je in zaamslag ga voetballen:P is 1 straat langs de straat richting de voetbal:P heb net mailtje gehad en ga morgen eventjes :screwy: haha naar assen op en neer.. op foto's ziet t er allemaal mooi uit dus heb daar wel vertrouwen in:) naja en als je nog is zaamslag kom pm dan is kan ik hem mis is komen bekijken...

Tsja, je moet er wat voor over hebben he ;)

Nee klopt, ben nog wel aardig vaak op zaamslag geweest om te voetballen, altijd lastig zaamslag uit :D

Ik rij zelf een Golf mk2 GTI 1.8 uit 1985 :thumbup: en jij?

Bumper83
31-12-2010, 09:41
Zal lastig worden, ik voetbal al een jaartje of 5 / 6 niet meer dus op zaamslag zal je mij hoogstwaarschijnlijk niet meer tegenkomen. Heb altijd voor GPC Vlissingen gespeeld t/m het 3e elftal.

Succes met het interieur, ziet er op de fotos idd netjes uit.

Groeten, Robert

brounys
01-01-2011, 20:24
mensen heb interrieur gevonden bedankt voor de reacties:D mag dichtt
groetjess