View Full Version : Deurpanelen gelijk aan elkaar? cabrio en hatchback.
Zoek nog steeds twee leren deurpanelen voor mn cabrio, nu zie ik vaak zat die van de normale mk3 voorbij komen maar passen die?
:confused:
flakfazer
07-01-2011, 17:52
nope zeker te weten nie.
ik heb toevallig voor 2 weken geleden een achterbank en alle panelen gekocht van een type 4 cabrio. die gast verkoop cabrio delen in soest.(te vinden op mp)
toen ik daar was zou ik gaan kijken voor het complete interieur om dat ik net zo als jij niks kon vinden en al helemaal geen type 4 leer interieur.
ik legde uit dat ik al 2 leren recaro stoelen had en dat die stoelen van de set direct weer de verkoop in gingen.
toen zei hij. oww nou laat die stoelen maar staan, die raak ik wel kwijt.
voor 400 euro 4 super strakke highline panelen en een achterbank:D
hou mp dus ff in de gaten of je die gast tegen komt en vraag het hem is. hij koopt met enige regelmaat cabrio type 4's op.
suc6
gaat om de voorste deurpanelen, dat de chterbank en zijpanelen achter niet kloppen weet ik ook zeker.
Hij vraagt 800 euro voor een setje erg net leer..
flakfazer
08-01-2011, 20:41
ow voor panelen.. ja die passen wel:P die worden zo nu en dan toch wel aangeboden?
heb je die gast benaderd voor die site?
flakfazer
08-01-2011, 20:52
begrijp ik nou goed dat je alles hebt behalve de deurpanelen?
ik heb even gekeken op ebay en daar staan 2 deur panelen van een golf cabrio highline uitvoering(strak leer)
typ ff op ebay.de 'golf 3 lederTürverkleidung ' in en dan moet je ze zien staan
thanks, zal eens kijken. Dat strakke leer is wel mooi idd. Volgens vw is het een ander onderdeelnummer een gewone en cabrio deurpaneel. Waar zou dat verschil in zitten?
Geen idee, ik kan je alleen vertellen dat ze zeker en vast uitwisselbaar zijn.
flakfazer
10-01-2011, 20:39
ik weet eigenlijk wel zeker dat het past. ik had vroegah ook raam slingers. na de ombouw heb ik strakke deurpanelen gekregen van een vr6/gti en die zitten er op dit moment in :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.